Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
P. zag er fantastisch uit. Hij had bolle wangen, een buikje, was schoon, straalde, vrolijk. Mijn god, zo heb ik hem nog nooit gezien. Hij is van de drugs af en ziet er zo mooi uit. Hij krijgt mijn laptop, sinds papa's dood gebruik ik die laptop toch niet meer, hij kan er in de kliniek wel wat mee. Hij krijgt hem omdat ik vreselijk trots op hem ben. Ik voel me zo vrolijk door dit. Binnenkort weer naar de kliniek om hem de laptop te geven en gezelschap te brengen. Ik zag J. ook helemaal stralen toen hij P. zag. Ze kennen elkaar al jaren, samen op school gezeten, samen aan de drugs begonnen, elkaar af zien takelen. En nu zijn ze allebei van de pep af en zien ze er allebei een stuk beter uit en ik hou van hun allebei op een andere manier. Manmanman wat doet mij het goed om hem zo te zien. ![]()
||
Citaat:
Ontopic Ik krijg me serieus nergens toe gezet. Ik zou echt zo graag in winterslaap gaan.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar Eend, als jij ook denkt dat ik bedoel dat jij je niet moet aanstellen, spijt me dat, want dat is juist niet wat ik bedoel. Je hebt het hartstikke zwaar, ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar ik snap dat het vreselijk moet zijn. Bij deze wil ik je dan ook even veel sterkte wensen en een knuffel geven.
||
Citaat:
![]() ![]() OT: nouja, gaat wel. Was wel weer gezellig op m'n werk. Ondanks dat een collega van mij heel vervelend had gedaan tegen andere collega's. Hallo, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik blaasontsteking heb en naar de huisartsenpost moest! Gaat zij zo zitten stressen en gemeen doen tegen de rest. Maar mijn andere collega's zijn gelukkig allemaal wel heel gezellig en lief! Oh, en serieus, ik moet niet altijd zomaar dingen eruit flappen en soms wat meer gaan nadenken voor ik iets zeg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En met weinig eten zul je niet afvallen, je lichaam slaat als een gek alles wat jij binnenkrijgt op, omdat ze denkt dat er een hongerwinter is...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |