Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2006, 15:16
Heksjuh
Heksjuh is offline
Londen was leuk Alleen het voelt zo raar. Donderdag gingen we om 23:00 weg. We namen we de boot, kwamen om half negen Engelse tijd slaperig aan in Londen, liepen tot een uur of half vier met een begeleider en waren daarna vrij. Om negen uur Engelse tijd moesten we verzamelen. Vervolgens de boot gemist, en hadden we bijna moeten wachten tot de boot van 5:00 omdat de boot van 1:45 (allemaal Nederlandse tijden) vol zat. Maar gelukkig mochten we wel op die boot van 1:45. En toen terug om 10:00 uur. Zo raar, het voelt helemaal niet alsof ik gisteren in Londen liep.
Ik kan niet zo goed tegen de boot. Ik heb het ook met autorijden als ik niet naar buiten kijk: je beweegt, maar ziet niet dat je beweegt. En dat gepraat over overgeven van iemand naast wie ik zat hielp ook niet. En ja, dat deed hij expres.
En nu voelt het af en toe nog of ik de boot zit Vanochtend toen ik net thuis was heel erg, nu soms.
En aanvallen waarin ik moe en duizelig ben. Ik heb niet meer geslapen sinds de busreis, en slapen in de bus is niet echt geweldig.
Londen is niet de mooiste stad waar ik geweest ben, maar het was leuk

En nu ben ik stiekem wel een beetje moe. Vanavond zou ik naar een verjaardag gaan, maar ik denk dat ik dat afzeg. Vorige keer met uitgaan heb ik al afgezegd, dus ik vind het wel een beetje lullig staan. Maar ik wil morgen niet omvallen van de slaap, en op die verjaardag ken ik van de 50 mensen een stuk of 10. Dus ik ga niet.
En nu ga ik van de computer af, want het gevoel dat ik op de boot zit wordt steeds erger. En ik moet nog zoveel leren voor maandag
*geeft knuffels*
Oud 16-12-2006, 15:24
BleuEyes
BleuEyes is offline
Zo, kerstcadeautjes gekocht.

Nou nog even inpakken en goed gaan leren...
Oud 16-12-2006, 16:02
rare kwast
rare kwast is offline
ik zag mezelf in de spiegel en ik werd ineens bang..
het voelde zo raar

Oud 16-12-2006, 16:09
Nijn*
Nijn* is offline
Zucht. Gisteren gewerkt, en het ging heel erg goed. Ik stond met E. en M. partij, en dat was heel gezellig en alles ging goed. De gasten waren aardig, maar vooral erg dronken. En ze bleven echt belachelijk lang plakken, dus ik lag vannacht pas weer om half drie in bed. Wel even met m'n baas gepraat, niets inhoudelijk verteld maar hij weet iig wel dat het niet goed met me gaat. Op de een of andere manier scheelt dat, nu hoef ik niet steeds te doen alsof het allemaal goed gaat.

Vanochtend kon ik echt niet de kracht opbrengen uit m'n bed te komen, dus heb m'n theaterschool afgebelt, en ben ik verder gaan slapen. Net even met mama nog wat kerstdingen gekocht, nu aan het inpakken, boom optuigen enz. Ik voel me echt met de minuut vermoeider worden, en hoewel ik net even wat vrolijker was, voel ik me nu weer zo ontzettend down.. Ik zit echt weer in zo'n downperiode. Wil alleen nog maar slapen en huilen, dat is ook het enige wat ik nog kan.
Het erge is ook nog eens dat ik vanavond naar een feest moet, waar ik alles behalve zin in heb. Ik zie er zo vreselijk tegenop. Maar ik moet gaan, bah..
Oud 16-12-2006, 16:12
Verwijderd
En toen was het uit. Kut, maar beter..
Oud 16-12-2006, 16:29
Meissiej
Meissiej is offline
Herinneringen..
Oud 16-12-2006, 16:47
Nebel
Nebel is offline
Here we go again...
Oud 16-12-2006, 17:26
Verwijderd
zo'n verschrikkelijke rotdag..
Mijn tranen zijn op..
Oud 16-12-2006, 17:35
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Queasy schreef op 16-12-2006 @ 18:26 :
zo'n verschrikkelijke rotdag..
Mijn tranen zijn op..
samen traanloos huilen?
Oud 16-12-2006, 18:03
Yana
Yana is offline
Ik ben heel slecht bezig en er trots op.

En ik voel de tegenstelling, en toch ga ik er mee door. En we slaan vrolijk nog een maaltijd over.
Oud 16-12-2006, 18:11
BleuEyes
BleuEyes is offline
Zo voel je je eenzaam, en zo vliegen de 06 nummers om je oren.
Oud 16-12-2006, 18:38
kroot
kroot is offline
Gezond avondeten gegeten. Sla met heel veel dingen erin, was lekker, alleen houd ik niet zoveel van uit. En dan mais, was lekker. En aardappeltjes met roosmarijn. Alleen jammer van dat stukje pizza.
Morgen concert, ik ben de enige slagwerker.
Oud 16-12-2006, 18:56
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Eend schreef op 16-12-2006 @ 15:51 :
Zitten er twee te zeiken dat ze nog een paar weken op de gesloten afdeling moeten blijven. Daar kan ik dan echt niet bij. Ik moet waarschijnlijk nog een heel jaar, dus wat zeiken ze nou.
Voor jou is het erg dat je daar nog zo lang moet blijven, maar voor hun is het erg dat ze nog een paar weken moeten blijven. Als je dingen gaat vergelijken mogen wij ook niet zeiken want de aidskinderen in Afrika of de kinderprostituees in Azie hebben het zwaarder dan wij.

P. zag er fantastisch uit. Hij had bolle wangen, een buikje, was schoon, straalde, vrolijk. Mijn god, zo heb ik hem nog nooit gezien. Hij is van de drugs af en ziet er zo mooi uit. Hij krijgt mijn laptop, sinds papa's dood gebruik ik die laptop toch niet meer, hij kan er in de kliniek wel wat mee. Hij krijgt hem omdat ik vreselijk trots op hem ben. Ik voel me zo vrolijk door dit. Binnenkort weer naar de kliniek om hem de laptop te geven en gezelschap te brengen. Ik zag J. ook helemaal stralen toen hij P. zag. Ze kennen elkaar al jaren, samen op school gezeten, samen aan de drugs begonnen, elkaar af zien takelen. En nu zijn ze allebei van de pep af en zien ze er allebei een stuk beter uit en ik hou van hun allebei op een andere manier. Manmanman wat doet mij het goed om hem zo te zien.
Oud 16-12-2006, 19:01
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Redhair schreef op 16-12-2006 @ 19:56 :
Voor jou is het erg dat je daar nog zo lang moet blijven, maar voor hun is het erg dat ze nog een paar weken moeten blijven. Als je dingen gaat vergelijken mogen wij ook niet zeiken want de aidskinderen in Afrika of de kinderprostituees in Azie hebben het zwaarder dan wij.
Waarom reageer je zo fel? Ieder zijn eigen gevoelens. Zo zeg je dat zij zich niet moet aanstellen tussen de regels door. Nah, als je dan zo gaat redeneren stelt iedereen zich hier aan.

Ontopic

Ik krijg me serieus nergens toe gezet. Ik zou echt zo graag in winterslaap gaan..
Oud 16-12-2006, 19:08
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-12-2006 @ 20:01 :
Waarom reageer je zo fel? Ieder zijn eigen gevoelens. Zo zeg je dat zij zich niet moet aanstellen tussen de regels door. Nah, als je dan zo gaat redeneren stelt iedereen zich hier aan.
Ik bedoel er helemaal niet mee dat zij zich niet moet aanstellen, ik zeg ook dat het voor haar erg is dat ze nog zo lang moet blijven. Ik wil alleen laten zien dat zij hun recht hebben om te zeiken, net als Eend haar recht, ik mijn recht, jij jouw recht.

Maar Eend, als jij ook denkt dat ik bedoel dat jij je niet moet aanstellen, spijt me dat, want dat is juist niet wat ik bedoel. Je hebt het hartstikke zwaar, ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar ik snap dat het vreselijk moet zijn. Bij deze wil ik je dan ook even veel sterkte wensen en een knuffel geven.
Oud 16-12-2006, 19:22
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Je reactie kwam nogal fel over, waardoor ik bang was dat iemand dat idee zou krijgen.
No hard feelings.. Ik vind je een lieve forumster.
Dacht alleen misschien dat er wat was.. waardoor je zo reageerde? Dat je niet lekker in je vel zat ofzo. *knuf*
Oud 16-12-2006, 20:15
Nona
Nona is offline
Printer doet het, ik kan weer naar pappie en mammie.
Oud 16-12-2006, 20:42
Nebel
Nebel is offline
En toen was er opeens toch een klein lichtpuntje...
...hij is lief
Oud 16-12-2006, 20:44
Saarah
Saarah is offline
Ik ben moe, vandaag tot 15u geslapen en toen moest ik mezelf nog uit m'n bed sleuren. Oké, ik ben wel pas gaan slapen om 7u, maar dan nog.
Ik was écht kapot gisteren, nuja, vanmorgen dus eigenlijk. Het was heel erg leuk, zoveel volk, zo hard werken, dat wel! Maar ik had al een zware week achter de rug: zware examens, een dag ziek geweest, niet zoveel geslapen, veel stress. En dan hard gewerkt van 22.30u tot 05.30u, da's erg zwaar.

Vanavond weer werken, en dan nog even uitgaan denk ik, dus voor 7u ofzo ga ik weer slapen. Zwaar, maar het blijft leuk.
Oud 16-12-2006, 21:00
rare kwast
rare kwast is offline
straks naar verjaardag van mn broer(tje)
hij heeft drank.. ik heeft een drink bui..
lang niet meer gedronken en ga nu zeker lam
Oud 16-12-2006, 21:03
Gothic
Gothic is offline
Het viel mee, ging wel aardig geloof ik, maar zo moeilijk in te schatten.

Morgen lekker dagje niets. Ik ben zo ontzettend toe aan vakantie, niet normaal... morgen lekker uitslapen.
Oud 16-12-2006, 21:10
Aurora
Aurora is offline
Hoei, life is good.

Beetje jammer van die RSI alleen.
Oud 16-12-2006, 21:35
Verwijderd
Waarom? Mn buik zit vol, ik voel dat ik genoeg gehad heb. Maar dat stomme hoofd, dat rot hoofd heeft nog honger, wil de gedachten weg eten en dus doe ik dat. Idioot, stomme trut. Hou daar toch eens mee op. Je eet genoeg, dus na het avondeten stop je gewoon met eten, totdat het tijd is voor een tussendoortje. Zo word ik nooit dun, en mooi en gezond en beter. Met minder eten wel.
Morgen orkest en dat is wel leuk, maar ook weer niet, want ik ben moe, heb al een maand mn viool niet aangeraakt en kan er dus helemaal niks van. Nu nog ff iets aan het project doen, fijn ook dat ze niet terug mailen... Ze zoeken het maar uit...
Oud 16-12-2006, 21:45
Lilium
Lilium is offline
Mijn emoties zijn op hol geloof ik. Ik zit nu zelfs te bleren bij een actie-film.
Oud 16-12-2006, 21:48
Meissiej
Meissiej is offline
. Ik voel me kut. En weet niet waarom. Ik ben moe en wil slapen, maar niet dat gedoe voor ik inslaap.

Ik haat mezelf. Het gaat niet meer. Het spijt me, sorry.

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 22:02.
Oud 16-12-2006, 22:07
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Lilium schreef op 16-12-2006 @ 22:45 :
Mijn emoties zijn op hol geloof ik. Ik zit nu zelfs te bleren bij een actie-film.
Herkenbaar. Zo'n dagen heb ik ook wel eens. Dan moet ik echt om de stomste dingen huilen. Dan pak ik altijd maar chocola of ga ik zielige liedjes luisteren. Zo was ik laatst zó emotioneel dat ik gewoon heel lang heb zitten janken bij dat viool-liedje van Schindler's List

OT: nouja, gaat wel. Was wel weer gezellig op m'n werk. Ondanks dat een collega van mij heel vervelend had gedaan tegen andere collega's. Hallo, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik blaasontsteking heb en naar de huisartsenpost moest! Gaat zij zo zitten stressen en gemeen doen tegen de rest. Maar mijn andere collega's zijn gelukkig allemaal wel heel gezellig en lief!

Oh, en serieus, ik moet niet altijd zomaar dingen eruit flappen en soms wat meer gaan nadenken voor ik iets zeg Kan er echt verkeerd uitkomen soms
Oud 17-12-2006, 01:15
IcedEarth
IcedEarth is offline
wowow ik heb de hele ochtend aan school gewerkt vanochtend, tja dat wou ik nog even melden
Oud 17-12-2006, 01:44
Verwijderd
Zo. Hoe snel kan het gaan.

Nohh. Vet optreden, het publiek was gaaf. Maar nu ben ik moe :]
Oud 17-12-2006, 01:59
Tink*
Tink* is offline
Oh echt, bleh ik ben er wel over heen, denk ik. Maar het knaagt toch wel een beetje ofzo. Ik weet niet wat het is. Gewoon in het algemeen ofzo en soms heb ik gewoon even zin om het uit te schreeuwen, maar dat kan dan even niet. Het lijkt net of ik in een stroomversnelling zit. Allemaal dingen die het gecompliceerder maken en ik weet niet wat ik nou met sommige dingen aanmoet. :/
Oud 17-12-2006, 05:17
moon
moon is offline
In het dierenasiel werken alleen dat vroeg op moeten
Oud 17-12-2006, 05:29
coopergirl
coopergirl is offline
gelukkig zit de derde nachtdienst er bijna op! nog 3 te gaan

Ik mis het daglicht *achter lichtbak kruipt
Oud 17-12-2006, 10:09
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 16-12-2006 @ 18:35 :
samen traanloos huilen?
Ja
Oud 17-12-2006, 10:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sonho schreef op 16-12-2006 @ 22:35 :
Waarom? Mn buik zit vol, ik voel dat ik genoeg gehad heb. Maar dat stomme hoofd, dat rot hoofd heeft nog honger, wil de gedachten weg eten en dus doe ik dat. Idioot, stomme trut. Hou daar toch eens mee op. Je eet genoeg, dus na het avondeten stop je gewoon met eten, totdat het tijd is voor een tussendoortje. Zo word ik nooit dun, en mooi en gezond en beter. Met minder eten wel.
Ik zag je lijstje op E&D, maar ik vind het totaal niet gek dat jij naar snoep ed grijpt, je eet zo weinig dat je lichaam schreeuwt naar eten, dáár krijg je eetbuien van. Als jij gewoon normaal en meer zou eten, zou je iig niet naar ongezonde dingen grijpen, omdat je lichaam iig genoeg binnen heeft gekregen. En ja ik weet dat je een eetstoornis hebt, maar dan lijkt me toch dat je liever gezonde dingen als brood of yoghurt en muesli eet, dan dropjes ed?
En met weinig eten zul je niet afvallen, je lichaam slaat als een gek alles wat jij binnenkrijgt op, omdat ze denkt dat er een hongerwinter is...
Oud 17-12-2006, 10:54
Meissiej
Meissiej is offline
Pff. he he. kamer beetje opgeruimd en stof gezogen. Dat was hard nodig. Nu heb ik geen zin meer.

En ik wil niet denken, ik wou dat ik alles kon vergeten. Fuck.
Oud 17-12-2006, 11:07
WolterB
WolterB is offline
Dit is gaaf
Oud 17-12-2006, 11:18
Roosje
Roosje is offline
Hurray! <3 Hijisliev! <3
Oud 17-12-2006, 11:29
Nijn*
Nijn* is offline
Ooh gisteravond was vreselijk en geweldig. Mijn vader was spoorloos verdwenen, hij was al uren weg en niemand wist waar hij was. Bleek dat hij de hele dag in de kroeg had rondgehangen en 's avonds laat pas straalbezopen thuiskwam. Dus volgde er een knallende ruzie, een jankbui en uiteindelijk leegte.

Maar het feest was geweldig! Ik zag er zo ontzettend tegenop, maar het was zoo leuk! Er waren allemaal leuke mensen en de ene persoon die ik echt haat was naar boven gegaan omdat ze dronken was. Veel mensen uit Berlijn ook, en hoewel er veel mensen uit m'n klas hadden afgebelt, was het toch nog supergezellig. Leuke, diepe gesprekken gevoert. Lang geleden wel, dat ik zo'n feest heb gehad. Dronken en stoned, maar zó gelukkig. Wauw, daar was ik echt weer even aan toe.. En dan nu vandaag weer leren, werken enz. Nog vier dagen, dan zit ik in Parijs en heb ik vakantie. Nog even volhouden, dat kan ik best.
Oud 17-12-2006, 11:45
Yana
Yana is offline
Hug voor Nijn*.

Gisteren was echt weer een dieptepunt qua eten. En toch voelt het veel. Als ik denk aan wat ik at, voel ik me dik. Hoe kan dat toch zo tegenstrijdig zijn? ik wéét verdomme dat het me niet gelukkig maakt, en toch doe ik het. Ik wil een gezond lichaam en ik weet dat ik het zo niet krijg, maar toch ga ik er mee door. En het stomme is dat ik zelfs nu niet gemotiveerd ben om meer te gaan eten! Ik haat mezelf het. Mijn verstand roept, maar mijn gevoel is sterker. En dat moet ook, want ik ben fucking dik en ik moet afvallen .

Die strijd maakt me zo ongelukkig. Soms zou ik willen dat ik mijn verstand kon uitschakelen en gewoon maar kon afvallen. Soms zou ik willen dat ik mijn gevoel kon uitschakelen en gewoon verstandig kon eten. Je kunt niet twee kapiteins op één schip hebben. Ik kan niet én eten én niet eten op hetzelfde moment, it's killing me. Ik zou willen dat er iemand was die me het perfecte antwoord kon geven, die me kan vertellen hoe het moet. Helaas, ik zal er doorheen moeten.
Oud 17-12-2006, 12:08
Stefanie
Stefanie is offline
Hahaha die gozer van 32 bleef maar vragen of ik met hem uit wilde. Ik steeds afwimpelen, omdat ik het niet aardig vond om nee te zeggen. 'En waar slaap ik dan?' 'Mn vriendin gaat wel op de bank dan'

Oud 17-12-2006, 12:42
Verwijderd
WTF snelheid. Maar <3
Oud 17-12-2006, 12:45
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb gister zo veel gedronken dat ik nu niet meer weet hoe ik thuis gekomen ben..
ik lag in bed, met mn bh nog aan en een pyjama, mn fiets staat in de schuur, er staat een fles drank op t aanrecht, mijn broek ligt zonder riem in de was en er stond een emmer naast mn bed..
geeeeeeeeeen idee hoe dat allemaal kan
Oud 17-12-2006, 12:54
Verwijderd
Oh dat ken ik, dat voelt zó maf.
Oud 17-12-2006, 13:39
fractuur
fractuur is offline
Iedereen heeft gekregen van de taart die voor mij bedoeld was. Kom ik beneden, issie op. Tweede keer in een maand.
Oud 17-12-2006, 14:55
rare kwast
rare kwast is offline
oke wat gaten ingevuld..
ik schijn om half 5 bij mijn broer weggegaan te zijn.. ALLEEN thuis gekomen MET fiets en mijn jas aan.. (volgens mij was ik totaaaaaal niet in staat om te fietsen dus hoe ik dat aangepakt heb mag joost weten)
om half 6 zat ik benede op de bank met mijn schoenen uit en jas netjes opgehangen onder een sjaaltje van mijn moeder omdat ik t koud had (van mijn broer naar huis is 5 minuten fietsen ofzo.. dus of ik was pas half 6 thuis of ik heb nog een hele tijd in de gang gezeten )
mijn vader heeft mijn moeder naar benee gestuurd om me te helpen (whahaha) die vroeg of ik moest overgeven en ik reageerde met; kotsen is voor mietjes..
heb me zelf uitgekleed zelfs mijn ketting afgedaan en mijn moeder heeft die deken over me heen gelegd.. (ik had t dus koud..) en die emmer naast me gezet..
ze heeft gevraagd hoe t ging en wat ik gedaan had en ik zei steeds: een NL.nl
en verder zei ze dat ik wel russisch leek te praten (da kan ik helemaal niet!! lol)

hoe ik thuis ben gekomen zal dus een groot raadsel blijven..
heb maar gezegd dat de champagne fout was gevallen
Oud 17-12-2006, 14:56
Redhair
Redhair is offline
Vannacht voelde ik me eerst gelukkig, J. keek tv en ik naar hem, we hebben gister gereageerd op een huisje en het komt nu allemaal zo dichtbij.
Maar toen ging ik weer aan mijn vader denken en er rolden weer tranen over mijn wangen. Ze bleven rollen, ik wilde naar huis. J. deed het licht uit, we probeerden te slapen, maar de tranen rolden nog en ik kleedde me aan en ging naar huis. J. was bezorgd, bang dat ik mezelf wat aan zou doen, maar ik wilde gewoon helemaal alleen zijn, want ik voelde me zo dood.
Nu voel ik me vrij neutraal. Als ik voel dat de leegte komt denk ik aan het huisje of P. en voel ik me weer beter. Het is zo verdomde moeilijk nu met de feestdagen. Nu de kerstkaartjes komen en iedereen schrijft dat er gehoopt wordt dat we leuke kerstdagen hebben ondanks het overlijden van papa. Kerst is al jaren niet leuk meer. Eerder met papa niet omdat hij niets kon en nu zonder papa lijkt het me nog minder leuk. Maar ik moet er doorheen, even een paar dagen het gejank van mijn moeder aanzien, even niet vluchten naar J..
Oud 17-12-2006, 16:04
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik kan niet meer. Ik begin bij het minste of geringste te huilen, ik ben doodmoe en ik kan alleen nog maar denken aan hoe ik in de vredesnaam af kan vallen met al die etentjes komende 2 weken.
Ik moet aan school werken, een baan zoeken en m'n vriend vertellen dat ik me totaal klote voel.
Maar ik heb nergens moed voor, wil eigenlijk alleen maar slapen.
Ja, zo kom ik er wel
Oud 17-12-2006, 16:06
Smurfelicious
Smurfelicious is offline
Als iemand weer gaat zéiken dat ik iets niet kan omdat ik daar te klein voor ben ga ik ze slaan met een hamer.
Oud 17-12-2006, 16:07
Yana
Yana is offline
Knuf voor Da Leentjuh . Heb je inmiddels al hulp?

Nou. Vandaag heb ik het eten ook weer verpest. Als ik nu fatsoenlijk avond eten heb, kan ik misschien voorkomen dat ik me vanavond volprop.. want ik weet zéker dat er chips en lekkere, vette, ongezonde dingen gaan zijn vanavond. En ik wil niet, mag niet. Echt niet.

Waarom voelt iets dat zo slecht is zo goed?
Oud 17-12-2006, 16:09
Meissiej
Meissiej is offline
Oud 17-12-2006, 16:10
Verwijderd
Ooh, ik heb zin in 4 januari, en in 7 januari, en in morgen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten