Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Helena Rubinstein wil alleen haar producten verkopen en zulke mensen liegen altijd om te kunnen verkopen. Dat jij daar uberhaupt intrapt. |
![]() |
||
Citaat:
Kan goed zijn dat hij dus interpreteerde dat 't uiterlijk, hoe zij erbij liep, gewoon een veruitwendiging was van hoe zij zich voelde ten opzichte van hem, dat hij gewoon de moeite niet meer waard is... Stom voorbeeldje misschien, maar m'n vriendin heeft graag dat ik zonder stoppelbaard rondloop. Nu vind ik 't helemaal niet erg, 'n stoppelbaardje van 3 dagen, maar hey, als zij wil dat ik er netjes geschoren bijloop en dat dat betekent dat ik om de andere dag mij moet toetakelen voor de spiegel, dan heb ik dat voor haar over... Als ik dat niet meer doe, kan ik misschien signalen uitzenden dat zij 't niet meer waard is om moeite voor te doen, en als dat 'n jaar lang bezig blijft... Tja... Dan bestaat de kans dat je je vriend(in) in de armen van iemand anders duwt als het ware.
||
Citaat:
En lijfspreuken, daar koop ik niks voor.
||
Citaat:
Als je iedereen goed onderwijs zou geven, zouden er nog steeds domme mensen zijn. Logisch toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg enkel dat het enigszins begrijpelijk is dat die kerel is vreemdgegaan. Niet dat ik het goedpraat, ik ben totaal geen voorstander van vreemdgaan. Maar mij lijkt het dat die kerel voornamelijk door de topicstarter in de armen van dat andere meisje gedreven is, doordat ze op haar manier signalen uitzond dat zij geen moeite wilde doen voor hem. Kerel heeft uiteraard op de verkeerde manier gereageerd, hij had het natuurlijk uit moeten maken, maar om de schuld bij hem te leggen? Nee, gaat te ver vind ik.
||
Citaat:
hij geeft duidelijk niet om haar. misschien is hij door de oorzaak van haar gedrag minder tot niets om haar gaan geven, en dat is begrijpelijk, maar dat vreemdgaan niet. je kan niet aan de ene kant je liefde en aan de andere kant je lichamelijke genoegens vinden. nou ja, goed. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar daar gaat het helemaal niet om. Jij brengt je idee als een feit, terwijl het geen feit is. Daarmee overtuig je misschien een paar mensen die geloven in je almachtige wijsheid, maar het is niet erg stijlvol van je.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En vanwege je verzoek om mijn mening: Ik denk dat mannen en vrouwen om ontelbaar verschillende redenen bij elkaar zijn. Ook denk ik dat die redenen bij mannen en vrouwen niet ver uit elkaar lopen. Een vrouw heeft over het algemeen minder snel seks met iemand op wie ze neerkijkt dan een man. Maar hier hebben we het over seks, en niet over degene die de man/vrouw aan de arm heeft als hij/zij over straat loopt.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iemand komt van een beetje ongedisciplineerdheid in de regel geen 20 kilo aan. Kom je wel harder aan dan gemiddeld dan kun je daar dus rekening mee houden en de volgende dag je eens inhouden ofzo. Dat oeroude excuus van aanleg wordt ook weer van stal gehaald hoor. Punt 1 gaat het er helemaal niet om of je al dan niet snel dik wordt, het gaat om eigen verantwoordelijkheid en of je daar rekening mee weet te houden. Punt 2 leert de ervaring domweg wel dat dikke mensen over het algemeen veel vreten en weinig bewegen, ik zie het overal om me heen. Sommige dingen zijn niet zo moeilijk hoor. Bovendien, zoals mijn oude wijze buurvrouw zegt: In de oorlog had je geen dikke mensen. Nee, want toen hadden ze niet zoveel te eten hè. Ieder pondje gaat door het mondje, zo is het gewoon. De grote lijn in het verhaal is dat het allemaal domweg excuses zijn. Tja als je een excuus hebt waarom zou je dan ook slank worden hè, het kost zoveel moeite tenslotte. Laat ik eens het pistoolcriterium (vrij naar Fight Club) hanteren, als ik een pistool tegen je hoofd zou zetten en zou zeggen dat als je nu niet gaat afslanken ik je na een maand overhoop schiet, moet jij eens kijken hoe snel jij gewicht verliest ondanks alle bullshit die je aandraagt. Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 23:17. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 |