![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was echt heel erg gezellig gisteren. Gimme more beer ging mij poker leren, Bloem wilde me volgieten met passoa, Boogie was helaas al bezet en meer mannen waren er niet. Maar toen kwam Sjors en die was heel erg niet lief voor me, behalve toen ik ging slapen want toen kwam ze bij mijn voetjes liggen <3 Piloff en Mutant hadden het erg gezellig samen en Kruimel kon heel lief snurken naast me. ![]() Kortom, het was tof ![]()
||
Citaat:
de volgend opendag van ggm (gedrag en maatschappij, mwd cmv sph en cto) is 14 april. en aankomende dinsdagavond is er ook voor cto een openavond, maar die is vooral gericht op de deeltijd. (ik ben studentassistent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je daar vragen over hebt, moet je me eventjes e-mailen (hele_zool@hotmail.com) mja, kheb daar eindelijk de opleiding gevonden die bij me past ![]() Mja, de school zelf is heel gezellig en met dank aan marrel ben ik dus bij die school terecht gekomen ![]() Nja, nu nog de meeloopdag regelen, en dan ook nog eentje voor de HLO (voor de zekerheid) en als mn ouders dan ermee instemmen, ga ik daar studeren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik was natuurlijk vooral kwaad op mezelf omdat ik dan 18 eurie 50 uitgegeven had aan een treinkaartje en ik maar zo weinig van de opendag mee zou krijgen, maar... mijn treinkaartje is 0 keer afgestempeld dus dan kun je je geld terugvragen onder het mom van "ik had het kaartje gekocht maar ik ben met een vriendin meegereden", toch? Of is dat een fabeltje wat ik ooit gehoord heb? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het echt zo goed van haar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu weer ontopic!
||
Citaat:
![]() Sidhe, wat gaaf joh! Misschien kom ik dan wel kijken bij de finale ![]() Oh, ik zie net dat de finale op 31 maart is en dan zit ik in het theater (kaartjes al besteld). Maar ik denk wel aan je hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar mijn andere vriendinnetjes zijn liever dan ik dacht. Ze willen wel om twaalf uur terug omdat ik anders niet meega ![]() ![]() ![]() En veel plezier vanavond ![]() @Sidhe: cool ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan je niet helpen, maar toch sterkte er mee. Het klinkt erg rot. Heb je met je pa besproken hoe je je erover voelt dat hij alweer iemand anders heeft leren kennen? Verder wil ik gewoon even iedereen hier die het moeilijk heeft veel sterkte wensen en dat het snel beter mag gaan. Ik voelde me de hele dag een beetje down, maar ben net ff door de sneeuw naar de supermarkt gelopen. Gewoon ff buiten zijn, al is het maar 5 minuutjes, helpt wel een beetje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh mijn dag was zo vermoeiend. Ze hebben dus nog steeds niets aan die lekkages op het werk gedaan en ik maar dweilen. Haha ik kreeg bloemen van mijn ex op mijn werk om te vragen of ik mee ging naar de prom. Tuurlijk joh, wat jij wilt! En mijn rok is binnen, maar hij is lang omdat ik zo klein ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien druk ik mezelf niet zo subtiel uit. Komt omdat ik alcohol op heb. Maar ik meen wel wat ik zeg. Ook al ben ik dik en heb je daar volgens de info in je fotoboek een hekel aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() thanks... moet ook leren relativeren maar heb weer slapeloosheidaanval en ga dan zitten malen en alles over achter zoeken en paranoide doen en blah en shit en dan ga ik overal aan twijfelen. ik vind het alleen zo kut dat ik altijd het idee heb dat ik niet zo leuk kan zijn als anderen. dat het mij heel veel moeite kost lief en aardig te zijn, terwijl anderen dat zo makkelijk af gaat. enne... je weet zelf ook wel dat het soms echt niet lukt om dat bed uit te komen. als je je daar schuldig over gaat voelen blijf je alleen maar nog langer liggen. probeer te accepteren dat soms dingen niet zo lopen als je wil, maar dat je het later altijd nog wel zo kan doen als de bedoeling was misschien moet ik een keer naar mezelf gaan luisteren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |