Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 05-03-2007 @ 21:23 :
wauw, mooie aflevering dit zeg
Inderdaad! Ben benieuwd of Burke nou volgende week zich waagt aan een tweede operatie?
Ik dacht eigenlijk dat het nooit meer goed kon komen, maar ok.
Advertentie
Oud 06-03-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 06-03-2007 @ 13:10 :
Een goed voorbeeld van waarom ik standaard op 40-plussers val (dat is altijd al zo geweest, ik weet niet waarom - het is gewoon mijn smaak ) en niet op die onvolwassen (en onvolgroeide ) jongens van mijn leeftijd. I want a real man.
Ja, want van

naar

is zo'n verbetering.... *huil*

Bij Patrick Dempsey was het wel een succesvolle ontwikkeling, trouwens, hij is echt een nerd op die eerste foto.
Oud 06-03-2007, 15:33
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Wow...Christina en Burke --> !

Ben blij dat Christina het heeft verteld, ze begon me goed te irriteren met haar haantjesgedrag .

Derek was echt TE lief.....haha. En George vond ik niet echt zichzelf . Met zn opmerking over Izzie en Denny...
Oud 06-03-2007, 16:24
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 06-03-2007 @ 16:33 :
Wow...Christina en Burke --> !

Ben blij dat Christina het heeft verteld, ze begon me goed te irriteren met haar haantjesgedrag .

Derek was echt TE lief.....haha. En George vond ik niet echt zichzelf . Met zn opmerking over Izzie en Denny...
George was een eikel en een klootzak met zn opmerking over Izzie & Denny. De eerste keer dat ik die scene zag had ik veel zin om door het tv-scherm naar zn strot te vliegen
Oud 06-03-2007, 16:27
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 06-03-2007 @ 17:24 :
George was een eikel en een klootzak met zn opmerking over Izzie & Denny. De eerste keer dat ik die scene zag had ik veel zin om door het tv-scherm naar zn strot te vliegen
ja, dat was echt ontzettend gemeen
Oud 06-03-2007, 17:03
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Hij is nooit gemeen . En ik vond het ook best sneu voor Callie dat hij haar zo wegstuurde, terwijl zij eerlijk was.......
Oud 06-03-2007, 17:10
zeep007
zeep007 is offline
gemeen, maar het leven van zijn vader stond op spel. begrijpelijk
Oud 06-03-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 06-03-2007 @ 12:16 :
he er zat geen "volgende week bij grey's anatomy" bij
Dan heb je na de 2e reclame niet meer gekeken denk ik. Ik dacht zelf ook dat het toen afgelopen was, totdat ik zag dat het pas 21:20 was ofzo.
Oud 06-03-2007, 17:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hoe heette deze afgelopen ep? weet iemand dat?
Oud 06-03-2007, 18:11
Verwijderd
From a whisper to a scream
Oud 06-03-2007, 18:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-03-2007 @ 15:17 :
Ja, want van
[afbeelding]

naar

[afbeelding]

is zo'n verbetering.... *huil*
Ach ja, er zijn altijd uitzonderingen op de regel (gelukkig is David Boreanaz mijn type niet ). Over het algemeen zijn mannen namelijk net als wijnen: hoe ouder, hoe beter.

Citaat:
Ik weet het, ik had precies hetzelfde. Ik kreeg echt zin om dat lelijke smoeltje eens te bewerken en dat pruillipje eens weg te vagen. Hypocrieteling (en een slechte vriend) die het is.
Oud 06-03-2007, 18:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik was juist blij dat George eindelijk eens voor zichzelf op kwam. Hij was eindelijk niet meer zo'n watje die over zichzelf heen laat lopen
Oud 06-03-2007, 19:17
PV
PV is offline
Citaat:
SENSASIAN schreef op 06-03-2007 @ 18:36 :
Dan heb je na de 2e reclame niet meer gekeken denk ik. Ik dacht zelf ook dat het toen afgelopen was, totdat ik zag dat het pas 21:20 was ofzo.
Ja idd, dat had ik ook.
Oud 06-03-2007, 21:04
__
__ is offline
vraagje, wat gebeurde er helemaal op het eind toen cristina thuiskwam? ik had de recorder ingesteld tot 21.35 namelijk maar toen burke naar cristina liep, stopte ie, wat nogal frustrerend was was ie boos, wat zei ie, what happened?
Oud 06-03-2007, 21:40
Verwijderd
Burke was op de slaapkamer een koffer aan het inpakken, en toen Christina naar de kamer liep, liep Burke naar de deur en deed die recht voor haar neus dicht.
Oud 06-03-2007, 22:09
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Ik vind niet dat Burke helemaal het recht heeft om dat te doen. Mjaa, Christina had het hem beter zelf kunnen laten zeggen.
Oud 06-03-2007, 22:26
__
__ is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-03-2007 @ 22:40 :
Burke was op de slaapkamer een koffer aan het inpakken, en toen Christina naar de kamer liep, liep Burke naar de deur en deed die recht voor haar neus dicht.
oh ok.. dankjewel. ben benieuwd hoe dat afloopt.
Oud 06-03-2007, 22:53
Sasz
Sasz is offline
huh, dus het was toch nog niet afgelopen?! pfff
Oud 06-03-2007, 23:23
Solid
Solid is offline
oh was het niet afgelopen? dat wist ik dus ook niet, toch handig dit forum! wat gebeurde er dan behalve dat van christina en burke dan?
Oud 06-03-2007, 23:34
Sasz
Sasz is offline
geen idee helaas, maar gezien de tijd zal er niet veel meer gebeurd zijn dan die scene denk ik.
of wel??
Oud 07-03-2007, 06:41
XQseMe2
XQseMe2 is offline
George had thuis zn excuses aangeboden tegen Izzie en Izzie zei "Don't...don't make apologises. Not now. You don't get to talk about Denny ever again" (zoiets) en toen ging ze naast hem zitten, pakte zn spaghetti en nam er zelf een hap van dus ze hebben het min of meer goedgemaakt.

Derek & Meredith lagen in bed en Derek verweet Meredith dat zij wist van Burke en dat ze nix gezegd had tegen hem, maar Meredith wist het ook maar net en ze kaatste de bal terug door te zeggen "You're his doctor, why didn't YOU know?"
En toen draaide Derek zich om, keken ze elkaar aan en begonnen ze met zoenen etc. (zn langverwachte sex kwam dus eindelijk )

En verder weet ik het zo snel even niet meer wat er nog meer allemaal gebeurd is ná de reclame. Gisteren nog een oude aflevering van seizoen 2 gezien en daarvoor had ik aflevering 3.17 gezien dus ik ben nogal warrig over wat er nou allemaal al wel en wat niet op tv is gebeurd
Oud 07-03-2007, 07:42
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
Severus schreef op 06-03-2007 @ 19:32 :Ik weet het, ik had precies hetzelfde. Ik kreeg echt zin om dat lelijke smoeltje eens te bewerken en dat pruillipje eens weg te vagen. Hypocrieteling (en een slechte vriend) die het is.
Pardon? George is altijd even lief en zet zo ongeveer alles naast zich neer voor izzy en meridith... dat hij een keer met echte zorgen zit en daarom een onoverdachte uitspraak doen kan ik hem best vergeven!

en george z'n vader is best grappig... "O'Malley man are studs!"
Oud 07-03-2007, 11:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-03-2007 @ 22:40 :
dat moment was echt té goed, het was precies langzaam genoeg en ik vond de voiceover van cristina ook leuk (in hoeverre het "leuk" te noemen is)
Oud 07-03-2007, 14:31
Sasz
Sasz is offline
hmm toch best veel gemist blijkbaar!
Oud 07-03-2007, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Angel on Earth schreef op 07-03-2007 @ 08:42 :
Pardon? George is altijd even lief en zet zo ongeveer alles naast zich neer voor izzy en meridith... dat hij een keer met echte zorgen zit en daarom een onoverdachte uitspraak doen kan ik hem best vergeven!
idd en ik kan me ook wel voorstellen dat door alle stress er iets uitschiet wat je niet bedoelt, maar het blijft toch een gemene opmerking
Oud 07-03-2007, 17:34
Solid
Solid is offline
Citaat:
Sasz schreef op 07-03-2007 @ 15:31 :
hmm toch best veel gemist blijkbaar!
ja idd!

maar XQseMe2, bedankt!
Oud 08-03-2007, 14:42
cissy121
cissy121 is offline
Hey people..

Ik weet niet of iemand al een site had gevonden om de afleveringen op te kijken maar anders is dit er een:
<dit mag niet>

Op deze site gaat het tot aflevering 17 (dit is de laatste die uitgezonden is in Amerika) volgens mij is dit het eind van het derde seizoen want er is nu al 2 weken geen GA meer in Amerika..

Als iemand nog vragen heeft hoor ik t wel
En als iemand deze site al genoemd had en ik het nu dubbel aan het vertellen ben dan spijt het me verschrikkelijk

Groetjes Mij

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 11:29.
Oud 08-03-2007, 14:59
Angel on Earth
haha, die gaat soo bij de favorieten!
Oud 08-03-2007, 15:35
Balance
Balance is offline
Ik zag vandaag een GA boek liggen in de winkel
Zitten twee verhalen in. De titels zeiden me niet zo veel en volgens mij wordt het ook verteld vanuit een onbekend persoon. Maar er kwamen wel namen als Mc Dreamy enzo in voor, dus het heeft wel betrekking op de serie.
Oud 08-03-2007, 17:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-03-2007 @ 19:11 :
From a whisper to a scream
hmm volgens die website die net gegeven is heette deze aflevering staring at the sun, die van aankomende week heet wel from a whisper to a scream.
Oud 08-03-2007, 18:30
Verwijderd
op imdb staat dit:
Season 3, Episode 9: From a Whisper to a Scream
Original Air Date: 23 November 2006
A traumatic car accident fills the ER; Cristina has a crisis of conscience about her deceptive teamwork with Burke; Izzie pushes the boundaries of probation.

En dat is wel wat afgelopen keer is gebeurd.
Oud 08-03-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
cissy121 schreef op 08-03-2007 @ 15:42 :
Hey people..

Ik weet niet of iemand al een site had gevonden om de afleveringen op te kijken maar anders is dit er een:
<dit mag niet>
Op deze site gaat het tot aflevering 17 (dit is de laatste die uitgezonden is in Amerika) volgens mij is dit het eind van het derde seizoen want er is nu al 2 weken geen GA meer in Amerika..

Als iemand nog vragen heeft hoor ik t wel
En als iemand deze site al genoemd had en ik het nu dubbel aan het vertellen ben dan spijt het me verschrikkelijk

Groetjes Mij
gaaf!

Haha, al die buitenlandse ondertiteling
allemaal chinese tekentjes en dan het woord BURKE er tussen

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 11:29.
Oud 08-03-2007, 18:41
cissy121
cissy121 is offline
Ja dat is dus het enige probleem op de site, aflevering 7,8,9 kloppen niet helemaal.. Maar voor de rest is het een top site.. Je kan er trouwens bijna alle tv-series op kijken.. Dus de site is ook heel geschikt voor mensen die verslaafd zijn aan series als prison break.. Op deze site staan de filmpjes meestal als eerste.. Ongeveer een dag nadat ze uitgezonden zijn in Amerika..

Groetjes Mij
Oud 08-03-2007, 19:22
Larry Flint
Larry Flint is offline
aha, dat verklaart het
Oud 09-03-2007, 08:05
Qimm
Qimm is offline
Oh mooi is dat, nu heb ik op die link geklikt en ik kan niet stoppen met kijken
Oud 09-03-2007, 08:12
Verwijderd
Oud 12-03-2007, 21:42
Verwijderd
Wel zielig voor Christina dat iedereen zo gemeen tegen haar deed.

Ik vond het zo goed van Izzie dat ze niet Sloan's slaafje ging spelen, maar uiteindelijk deed ze het toch wel. Maar toen kreeg ze wel die operatie. Sloan gebruikt ze een beetje
Oud 12-03-2007, 21:48
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
was weer een mooie aflevering, erg lief einde
Oud 12-03-2007, 22:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-03-2007 @ 22:42 :
Wel zielig voor Christina dat iedereen zo gemeen tegen haar deed.

Ik vond het zo goed van Izzie dat ze niet Sloan's slaafje ging spelen, maar uiteindelijk deed ze het toch wel. Maar toen kreeg ze wel die operatie. Sloan gebruikt ze een beetje
Nou, ze kreeg dus respect door wat ze deed. Wel mooi

En wat een liefjes zijn het allemaal. Bailey, Burke, George, Izzie, Christina, etc <3
Oud 12-03-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 12-03-2007 @ 23:00 :
Nou, ze kreeg dus respect door wat ze deed. Wel mooi

Respect van Sloan? Ik zou toch liever op een andere manier respect krijgen van een chirurg dan door koffie te halen.

En het ging er toch juist om dat Izzie zei dat ze Sloan echt niet zou respecteren als ze zo'n klusjes moest doen, maar dat hij daarvoor wel met wat beters moest komen?

Ik vind het gewoon stom dat een chirurg die mensen moet opleiden ze koffie en broodjes laat halen, en ze dan pas beloont met een of andere operatie.
Oud 12-03-2007, 22:24
Verwijderd
vond het ook wel een beetje terecht dat mensen gemeen tegen dr deden... ze hebben wel heel veel risico genomen! maar ik snap wel hoe je in zoiets gesleurd wordt... vond het vooral naar voor izzie.. bailey had echt helemaal gelijk!
Oud 12-03-2007, 23:02
Verwijderd
waarom is die site weggehaald? in het ANTM topic stond ook telkens de link naar youtube met alle afleveringen van die cycle? dan kan het hier ook wel staan onder het mom van 'aflevering gemist, kijk hier terug'
Oud 13-03-2007, 07:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-03-2007 @ 23:03 :
Respect van Sloan? Ik zou toch liever op een andere manier respect krijgen van een chirurg dan door koffie te halen.

En het ging er toch juist om dat Izzie zei dat ze Sloan echt niet zou respecteren als ze zo'n klusjes moest doen, maar dat hij daarvoor wel met wat beters moest komen?

Ik vind het gewoon stom dat een chirurg die mensen moet opleiden ze koffie en broodjes laat halen, en ze dan pas beloont met een of andere operatie.
Ze kreeg imo juist respect voor haar grote mond terug! Dat ze de enige was die er iets van zei. En daar had Sloan dus juist respect voor, dat ze het niet als een dom mokkeltje allemaal laat gebeuren.
Oud 13-03-2007, 10:15
Verwijderd
Aargh mijn videorecorder heeft het niet opgenomen Zou iemand me kunnen pm'en waar ik het op een andere manier zou kunnen krijgen?
Oud 13-03-2007, 13:12
Verwijderd
Gelukkig dat het goed ging met George's pa! Maar gaat dat nou volgende week verkeerd ? Die volgende week-stukjes zijn altijd een beetje vaag.
Oud 13-03-2007, 14:19
Angel on Earth
ik vond dat ze wel een beetje gelijk hadden om zo lullig tegen christina te doen.. maar ook wel weer goed dat alex en izzy het goed maakten..

in de gids stond het stukje:
Citaat:
Bepaalde gebeurtenissen brengen de relatie van Burke en Christina in gevaar. Mark en Derek moeten samenwerken.
uiteindelijk hebben mark en derek elkaar aangekeken en later nog iets tegen elkaar gezegd, ik verwachtte toch wel iets meer!
Oud 13-03-2007, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Angel on Earth schreef op 13-03-2007 @ 15:19 :
in de gids stond het stukje:
Bepaalde gebeurtenissen brengen de relatie van Burke en Cristina in gevaar.

Was dat niet vorige week? Maargoed. Aan de gids heb je meestal toch niet zoveel.
Oud 13-03-2007, 16:50
Angel on Earth
dat dacht ik dus ook...
Oud 14-03-2007, 08:31
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-03-2007 @ 08:53 :
Ze kreeg imo juist respect voor haar grote mond terug! Dat ze de enige was die er iets van zei. En daar had Sloan dus juist respect voor, dat ze het niet als een dom mokkeltje allemaal laat gebeuren.
En zo hoort het ook . Ik had hem precies hetzelfde gezegd.
Oud 14-03-2007, 10:37
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik heb vorige week in de Verenigde Staten een prachtige GA verjaardagskalender gekocht! Jeej.

Regels voor berichten