![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het tekenend hoe ik terecht wordt gewezen door sommige van jullie om opmerkingen die ik maak in inhoudsloze fototopics. In topics waar het echt over iets gaat zijn jullie het die botte en gemene opmerkingen maken puur omdat het aan inhoud ontbreekt. Net als een randdebiel die slechts slaant dingen kan oplossen, schelden jullie er op los uit wanhoop. Cornel komt met keurige argumenten hoewel ik het er ook niet helemaal mee eens ben en wat ie krijgt hij als tegenreactie: "fucking retard" en "zo iemand als jij". Je kan me van alles aanrekenen maar ik ben never nooit zo direct bot naar mensen geweest op het forum. |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Het is een beetje een valse marktwerking, als een groep zich dient te schikken naar de veroorzakers van een bepaalde problematiek. Het dient juist zo te zijn dat de veroorzakers zich dienen te schikken, niet andersom komop zeg. Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 21:57. |
![]() |
||
Citaat:
- Roken is slecht. - Mensen in omgeving kunnen er last van krijgen. - Roken is een vrije keuze en geen levensbehoefte. We zijn tenslotte allemaal als niet rokers geboren. - Waarbij het dus het verstandigts is, als je een beetje om je lichaam geeft, gewoon stopt met roken. Dus waarom nog met deze onzin doorgaan. Als niemand zou roken hadden we dit probleem niet. En natuurlijk is het niet fijn voor de economie als iedereen opeens gaat stoppen, maar om jezelf nou als object te gebruiken (je lichaam verwaardelozen zodat er geld binnenkomt). Het idee al dat er 666 soorten troep in die sigaretten worden gestopt alleen maar om te zorgen dat je verslaafd raakt en dus zorgt voor meer geld. ![]() Maar goed, mensen kunnen blijkbaar niet tegen de waarheid en dat is erg jammer. Sowieso zijn de opmerken die hier worden gemaakt niet bepaald goed voor de imago voor rokers. Terwijl roken vroeger nog gezien werd voor stoere mannen en zelfstandige vrouwen, zijn het nu allemaal een stel jankerds geworden.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze was bijzonder scherp ![]() [QUOTE]Boebsie schreef op 13-03-2007 @ 22:55 : Je hebt hier een punt, maar ik ben van mening dat de overheid dient in te grijpen, omdat uiteindelijk zoals nu het geval is maar 1 groep wordt benadeelt bij zo een marktwerking en dat zijn de niet rokers. Cafe en discotheek eigenaren zijn slim genoeg om te begrijpen dat als hun bedrijf van dusdanige kwaliteit is niet rokers toch wel komen. Dus waarom zouden ze een niet rokers cafe beginnen met kans op een kleinere afzetmarkt? Het is een beetje een valse marktwerking, als een groep zich dient te schikken naar de veroorzakers van een bepaalde problematiek. Het dient juist zo te zijn dat de veroorzakers zich dienen te schikken, niet andersom komop zeg. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oh ja enne blowen is gezond!