Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2007, 16:51
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Hehe, tsja, een groot deel van de Nederlandse bevolking woont op t platteland, dus niet zo gek dat het iets boers is En in de stad heb je toch wat meer keus qua dansstijlen dan in boeren-discotheken!
Advertentie
Oud 25-04-2007, 17:23
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
jongen16arnhem schreef op 25-04-2007 @ 12:44 :
je kan zelf ni een jumpen.. de mensen die het afkraken zijn gewoon jaloers dat zij niet zulke bewegingen kunnen verzinnen
:')
Oud 25-04-2007, 17:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
je kan zelf ni een jumpen.. de mensen die het afkraken zijn gewoon jaloers dat zij niet zulke bewegingen kunnen verzinnen
O-oh. They're onto me.

Ik ben blij dat ik het niet heb bedacht. Dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben.
Oud 25-04-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
fulgrim schreef op 23-04-2007 @ 08:30 :
Beter stop je gewoon je kop in de box.
Krek.
Oud 25-04-2007, 18:35
Crimson
Crimson is offline
dan ga ik ook liever voor jumpstyle
zo zielig om te zien dat alles wat voor de massa is hier gelijk wordt afgezeken
Oud 25-04-2007, 18:42
Verwijderd
Dat zeg je alleen omdat je vriend Wilders stemt.
Oud 25-04-2007, 18:49
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ufke schreef op 25-04-2007 @ 19:42 :

pwnd

Oud 25-04-2007, 18:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Inderdaad, ik dans namelijk, ik zou dus nooit dergelijke bewegingen kunnen verzinnen.

Ga dan de polka dansen, je staat alsnog zwaar voor lul, maar dan kan het tenminste qua moeilijkheidsgraad en presentatie tenminste nog íets voorstellen.
Citaat:
Ufke schreef op 25-04-2007 @ 19:42 :
Touché!
Oud 26-04-2007, 18:20
steljevoor..
steljevoor.. is offline
niet sexy
Oud 26-04-2007, 23:36
Koning
Koning is offline
Gast niet naar ze luisteren, ze kunnen het niet
Oud 27-04-2007, 00:55
Electriq
Electriq is offline
Het is zo meelijwekkend dat het op een podium iig nog tamelijk synchroon gaat maar dat het jump-publiek constant tegen elkaar opbotst. Alsof er een chromosoom in de weg zit zegmaar.
Oud 27-04-2007, 13:41
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
Citaat:
Crimson schreef op 25-04-2007 @ 19:35 :
dan ga ik ook liever voor jumpstyle
zo zielig om te zien dat alles wat voor de massa is hier gelijk wordt afgezeken
precies...ik start een forum om te kijken wie er allemaal jumpen en ik krijg alleen maar gezeik..er staan maar een mpaar positieve reacties op.
Oud 27-04-2007, 13:58
capibara
capibara is offline
Roots, jeweet.
Oud 27-04-2007, 16:18
innogen
innogen is offline
Jaja jumpen is not-done dat weten we nu ook wel.
Laat alle leuke afzeikopmerkingen en posts maar achterwege en reageer dan gewoon niet hmkay?
Oud 28-04-2007, 09:04
Ceespop
Ceespop is offline
Hoera allemaal hetelfde pasje !
Oud 30-04-2007, 10:42
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Tsja, in een discotheek waar iedereen jumpt, is het nog wel oké, maar als er in de McDonalds een groepje 8-jarige kindjes gaat jumpen, vraag ik me toch af waar dat heen gaat...
Oud 30-04-2007, 10:54
Verwijderd
Citaat:
jřss_1991 schreef op 28-04-2007 @ 10:04 :
Hoera allemaal hetelfde pasje !
Noem jij maar eens populaire jongerenmuziek waar dat -niet- gedaan wordt ^^
Oud 30-04-2007, 11:48
Welles
Welles is offline
Citaat:
Reverend schreef op 30-04-2007 @ 11:54 :
Noem jij maar eens populaire jongerenmuziek waar dat -niet- gedaan wordt ^^
breakcore
Oud 30-04-2007, 11:50
Verwijderd
Citaat:
jongeren-muziek-
Oud 30-04-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 27-04-2007 @ 17:18 :
Jaja jumpen is not-done dat weten we nu ook wel.
Laat alle leuke afzeikopmerkingen en posts maar achterwege en reageer dan gewoon niet hmkay?
Maar dan heeft dit topic gelijk z'n bestaansrecht verloren.
Oud 30-04-2007, 13:12
Verwijderd
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
jongeren-muziek-

Wat ben je toch schattig.
Oud 30-04-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Jumpfrious schreef op 30-04-2007 @ 11:42 :
Tsja, in een discotheek waar iedereen jumpt, is het nog wel oké, maar als er in de McDonalds een groepje 8-jarige kindjes gaat jumpen, vraag ik me toch af waar dat heen gaat...
Het is gewoon kutmuziek.
Oud 30-04-2007, 17:21
innogen
innogen is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 30-04-2007 @ 13:42 :
Maar dan heeft dit topic gelijk z'n bestaansrecht verloren.
Voor die paar mensen die jumpstyle WEL leuk vinden niet.

Anders gaat hij gewoon dicht, dus men moet zich maar inhouden.
Oud 30-04-2007, 18:27
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
L_angel schreef op 30-04-2007 @ 18:21 :
Anders gaat hij gewoon dicht, dus men moet zich maar inhouden.
nee, die is logisch geredeneerd.

over 2 maanden weet ook niemand hier meer van. *sprak ze hoopvol.
Oud 30-04-2007, 18:30
DanielC
DanielC is offline
Altijd wel mooi inderdaad, hoe je hier zou kunnen 'kletsen over je favoriete muziek', maar als er iets is dat de elitaire indie kids niet aanspreekt het toch al snel gedaan is met het kletsen en iedereen en alle fans lekker belachelijk gemaakt worden. En iedereen komt er nog mee weg ook. Zo'n L_Angel wordt ook constant overheen gelopen.
Oud 30-04-2007, 18:36
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 30-04-2007 @ 19:30 :
Altijd wel mooi inderdaad, hoe je hier zou kunnen 'kletsen over je favoriete muziek', maar als er iets is dat de elitaire indie kids niet aanspreekt het toch al snel gedaan is met het kletsen en iedereen en alle fans lekker belachelijk gemaakt worden. En iedereen komt er nog mee weg ook. Zo'n L_Angel wordt ook constant overheen gelopen.
Hang ff niet de heilige uit. Dit is gewoon deel van wat het Muziek forum 'leuk' maakt. En ik ben oprecht blij dat het hier ook echt gaat over muziek, en niet over hersenloze hypes als dit. Wat dat betreft had een openbaar internetforum veel slechter uit kunnen pakken. Dat dit afgezeken wordt heeft dan ook niets met elitarisme te maken, maar gewoon met het feit dat mensen die hier zitten Muziek serieus nemen, en een dergelijke hype als jumpstyle niet valt onder 'serieus met muziek bezig zijn'.
Dit is nou eenmaal de demografie van het forum, en het klimaat. Als alle 'haters' niet zouden reageren zouden er mss twee posts staan. Conclusie: dit forum is niet geschikt om over jumpstyle te willen praten.
Maar op deze manier wordt men nog een beetje vermaakt ook.
Oud 30-04-2007, 18:39
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 30-04-2007 @ 19:36 :
Hang ff niet de heilige uit. Dit is gewoon deel van wat het Muziek forum 'leuk' maakt. En ik ben oprecht blij dat het hier ook echt gaat over muziek, en niet over hersenloze hypes als dit. Wat dat betreft had een openbaar internetforum veel slechter uit kunnen pakken. Dat dit afgezeken wordt heeft dan ook niets met elitarisme te maken, maar gewoon met het feit dat mensen die hier zitten Muziek serieus nemen, en een dergelijke hype als jumpstyle niet valt onder 'serieus met muziek bezig zijn'.
Dit is nou eenmaal de demografie van het forum, en het klimaat. Als alle 'haters' niet zouden reageren zouden er mss twee posts staan. Conclusie: dit forum is niet geschikt om over jumpstyle te willen praten.
Maar op deze manier wordt men nog een beetje vermaakt ook.
Ik doe helemaal niet heilig. Er is gewoon een beschrijving van het forum. Waarom zou iemand die van Jumpstyle houdt hier niet welkom zijn. het is gewoon elke keer het zelfde met dat trieste groepje dat keer op keer moet laten zien wat ze allemaal wel niet weten en hoe goed hun smaak wel niet is. Als je muziek allemaal zo serieus zou nemen dan zou je die mensen lekker met rust laten en verder gaan met je eigen dingen.
Oud 30-04-2007, 18:58
Verwijderd
Nou ja, persoonlijk vind ik dat alles gedaan moet worden om jumpstyle uit te roeien dus ik houd me er nog wel eens mee bezig.
En natuurlijk is iedereen hier 'welkom', maar je moet ook een beetje common sense gebruiken. Er is nu eenmaal 0,0001 % die geďnteresseerd is in jumpstyle, dus waarom zou je dan met alle geweld uitgerekend HIER een topic erover willen starten? Dat is dan toch ook een beetje dom? Ga dan naar superdudes of hitkrant of hoe dat ook heet.
Oud 30-04-2007, 19:00
DanielC
DanielC is offline
Hip man.

Citaat:
MetalliCat schreef op 30-04-2007 @ 19:58 :
En natuurlijk is iedereen hier 'welkom', maar je moet ook een beetje common sense gebruiken. Er is nu eenmaal 0,0001 % die geďnteresseerd is in jumpstyle, dus waarom zou je dan met alle geweld uitgerekend HIER een topic erover willen starten? Dat is dan toch ook een beetje dom? Ga dan naar superdudes of hitkrant of hoe dat ook heet.
Ik gebruik common sense. Iemand post het, hij hoopt op mensen die wat normaals te zeggen hebben. Nou, als niemand wat te zeggen heeft dan bloed het wel dood. Maar nee, nu moet die jongen even lekker vernederd worden. Wat is daar het nut van? Ook niks toch? Ja, jullie kunnen lekker lachen want je weet weer iemand het leven zuur te maken.

Bovendien, als die groep zo klein is, waarom laat je die kleine groep dan niet gewoon met rust? Kan toch niet zo veel kwaad lijkt me? Het is niet zo dat 70% van de eerste pagina volstaat met topics over jump- of hardstyle en hardcore.

Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 19:05.
Oud 30-04-2007, 19:07
innogen
innogen is offline
DanielC, als je problemen hebt ga maar klagen op Beleidszaken. Iemand die van jumpstyle houdt is natuurlijk welkom op dit forum, maar het staat de andere leden vrij om hun mening te geven of die nu positief of negatief is. (Hoewel sommigen daar te fel op reageren idd maar dat wordt ook genoteerd en onthouden uiteraard) Punt is dat het 'standaard' muziek lid, voor zover je van een standaard lid kan spreken, gewoon dat soort muziek niet leuk vindt.

Maar goed, ik heb dit topic in het algemeen lang genoeg open gelaten en de rest genoeg kansen gegeven om ONTOPIC te reageren maar zoals ik al zei, als jullie je niet kunnen inhouden met gezeik dan gaat hij dicht.

edit; overige opmerking etc kunnen via PM.

Regels voor berichten