![]() |
|
![]() |
Hey hey,
Zijn er hier wat jump/hardcore/hardtrance/enz producers? Ik heb namelijk gister een song gemaakt, maar ik heb 't gevoel dat het nog niet helemaal juist is. Ik denk dat ik fout zit met de opbouw van m'n song en dat ik meer spanning er in moet bouwen, ook om het wat langer te laten duren. Heb jullie kritiek nodig, als je het niets vind wil ik het ook horen (liefst onderbouwt natuurlijk). De song: http://www.yousendit.com/transfer.ph...2E1FE94D6B5919 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jumpstyle is toch wel dat 4/4 kick patroon. Dat heeft bubblin niet. Wat ik van jumpstyle kenmerkend vindt, is dat de kick er dik op ligt. Hij drukt de rest zelfs een beetje naar achter. De kick is hol en galmt niet na. Misschien kun je em begeleiden door op elke eerste tik (waar de kick ook zit), zacht een open hihat laten spelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doelde alleen meer die typische billenschud vibe van bubblin. Een bubblin pattern zal ik veel voller staan met geluiden dan een jumpstyle pattern simpel voorbeeld: Code:
BD: 0 - - - 0 - - - 0 - - - 0 - - - 0 - - - 0 - - - 0 - - - 0 - - - CL: 0 - - - 0 - - - - - 0 - 0 - - - 0 - - - 0 - 0 - 0 - - - 0 - - - OH: 0 - - - 0 - - - 0 - - - 0 - 0 - 0 - - - 0 - - - 0 - - - 0 - - - zo heb je zeer simpel al een opzet voor jumpstyle Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 12:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://video.google.nl/videoplay?doc...98616&q=jumpen
T kan ookal synchroon. het heeft wat weg van country line-dancing eigenlijk. Laatst gewijzigd op 21-07-2006 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb een horde jumpstyle nummers op mijn pc ![]() |
![]() |
||
Wikipedia ftw
Citaat:
||
Citaat:
jumpen op school Maar ach, als zij het leuk vinden ![]()
|
![]() |
|
|