Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2007, 14:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend poging tot leren gedaan, werkte niet dus toen ging ik maar naar het dorp met mn zusje om wat dingen te halen. Daarna naar de bank om geld van een spaarrekening naar m'n eigen rekening over te maken en toen langs mn werk om een werkschemaatje te maken en te lunchen. Net wat opgeruimd nu wil ik niets meer doen maar ik móet van mezelf vandaag 1 duits examen maken dussssja. Vanavond temptation island .
Oud 01-05-2007, 14:45
Moustache
Moustache is offline
Vandaag werd ik wakker zonder brakheid maar ook zonder ontbijt in huis omdat ik gister was vergeten nog brood te halen. Daarna honger zitten lijden op college, om vervolgens de trein richting het ouderlijk huis te nemen. Verder vandaag een beetje niks doen in zwolle, nog wat proberen te maken van mn studie, vanavond waarschijnlijk wel ergens iets drinken ofzo.
Oud 01-05-2007, 16:04
ZerO
ZerO is offline
Vanochtend ging ik naar mijn stage, alleen was ik zo verdomd gaar dat mijn stagebegeleidster zei: Ach meisje ga lekker naar huis
De rest van de dag heb ik op het dakterras gezeten! Straks ga ik lekker koken want daar heb ik zin in, alleen geen zin om naar de winkel te gaan :/
Oud 01-05-2007, 16:16
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 01-05-2007 @ 17:04 :
Vanochtend ging ik naar mijn stage, alleen het was zulk lekker weer dat ik tegen mezelf zei: Ach meisje ga lekker naar huis
Daarna gewinkeld in Utrecht en net heb ik boodschappen gedaan en pasfoto's gemaakt en nu ben ik iemand aan het zoeken die met mij wil eten want ik wil niet alleen eten gotsie.
Oud 01-05-2007, 17:08
Verwijderd
Ik ben de hele dag bezig geweest met proberen te leren en het is me een beetje gelukt. Geschiedenis
Zometeen trainen en dan weer leren en dan vroeg naar bed om morgenOCHTEND weer verder te leren ik kan niet wachtennnn
Oud 01-05-2007, 17:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ha, ik heb besloten dat ik mezelf straks maar even ga verwennen met griekse wijn, olijven en temptation island want vanaf morgen moet ik t/m zondag bijna alleen maar aan school werken van mezelf
Oud 01-05-2007, 19:53
llell
llell is offline
Vandaag moest ik even bijkomen van; een aantal lauw tot warme biertjes genuttigd in volle zon, gevonden druiven met saté, een rondgang door Amsterdam te voet/te slipper, slechte volkszangers en hun tomjones-koffers, de kermisattracties op de dam en een zingende brabander met een falend evenwichtsorgaan.
Oud 01-05-2007, 19:59
June bug
June bug is offline
Ik ging gister koninginnedag vieren in Eindhoven en toen werd ik heel dronken en deed ik foute dansjes en ik ben gevallen ofzo want mijn knie en mijn jukbeen zijn blauw en pijnlijk maar ik weet niet meer hoe het kwam
Oud 01-05-2007, 20:15
Verwijderd
kutterdekut volgens mij is mn haar rood en niet bruin
Oud 01-05-2007, 20:25
Broeder
Broeder is offline
Ik heb de dag van de arbeid gevierd door een sollicitatiebrief te sturen.
Oud 01-05-2007, 21:08
kuik
kuik is offline
ik ging gister op de fiets naar de stad, verder dan museumplein kwam ik niet, maar dat verwachtte ik al. met vriendinnetjes gemeet en rondgelopen door vondelpark en daarna gingen we naar museumplein, maar dat suckte hard want allemaal dikke oranje provincialen dat was op zich ook wel te verwachten, maar daarna gingen we gelukkig ergens anders en wel naar de jordaan. dat was een stuk leuker. oooooh en ik ben echt dik vebrand op mijn rug, maar mijn gezicht is wel bruin geworden gelukkig. rond half 8 was ik weer thuis en was ik even gaan liggen op bed en toen werd ik om 11 uur weer wakker. gegeten en om 2 uur weer verder geslapen. vanmorgen heerlijk uitgeslapen en aan mijn essay over goede dokters begonnen. daarna heb boodschappen gedaan en zelf hoemoes gemaakt en het was heerlijk.
Oud 01-05-2007, 21:39
Verwijderd
In Rotterdam gewesen
Oud 01-05-2007, 21:58
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik ben de tyfusbende van dit weekend aan het opruimen en ik heb net gewerkt. Als ik zo klaar ben ga ik lekker de nieuwe Heroes kijken
Oud 01-05-2007, 22:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
llell schreef op 01-05-2007 @ 20:53 :
en een zingende brabander met een falend evenwichtsorgaan.
nou nou, elk mens glijdt uit over 3 lagen pizza-slices en smeuig karton!
Oud 01-05-2007, 22:12
pollewop
pollewop is offline
Vanochtend moest ik werken bij twee rare junks waarvan de een nog autistisch was ook. En ze hadden een doodenge hond en ik ben helemaal niet bang voor honden want ik heb zelf ook een hond maar dit geval was echt verschrikkelijk en gemeen en ik ging hem irriteren en dat is natuurlijk nooit verstandig met geflipte honden.

Smiddags was beter want die mevrouw was heel aardig en ze had lekkere koekjes maar ze was wel een beetje schoonmaakgestroord want ze liet het koffiezetapparaat altijd aanstaan zodat het glas van de koffiekan bleef glimmen. ( )
Oud 01-05-2007, 22:17
zeehond23
zeehond23 is offline
gister naar goa shit geweest in rotterdam, vandaag dag van de arbeid gevierd door te werken
Oud 01-05-2007, 22:35
vixen
vixen is offline
We hadden hospiteeravond met alleen maar jongens en dat was cool en nu hebben we een nieuwe huisgenoot en die is ook cool. Nu ga ik slapen want morgen weer een lange dag!
Oud 01-05-2007, 23:17
Verwijderd
Citaat:
pollewop schreef op 01-05-2007 @ 23:12 :
maar ze was wel een beetje schoonmaakgestroord want ze liet het koffiezetapparaat altijd aanstaan zodat het glas van de koffiekan bleef glimmen. ( )
<333 logica

ik was gisteren naar amsterdam en dat was druk maar wel gezellig tussen de hippies.

vandaag gewerkt. avonddienst dus de hele week uitslapen yeahhh
Oud 02-05-2007, 08:22
Verwijderd
om half 8 begon iemand op het binnenplaatsje met boren. gisteren ook al. IK HEB VAKANTIE EN TEVEEL NACHTEN GEWERKT DUS IK WIL SLAAP net nu ik heb geaccepteerd dat ik maar wakker moet blijven houdt hij op. echt zoek normale boor tijden mislukt stuk vreten nou dan ga ik nu maar weer pogen te slapen
Oud 02-05-2007, 08:32
DeadNation
DeadNation is offline
Gister: gewerkt uiteraard, what else is new. Niet echt hard ofzo gelukkig. Daarna naar huis gegaan, boodschappen gedaan in de pauper c1000, rekeningen betaald(holy crap, al die ellende joh waterschap, gemeentelijke belastingen naast de huur etc) dat gaat al weer hard met de $$$. Maarja da's maar 1x per jaar....en volgende maand vakantiegeld

Daarna gechilled, Heroes ep20 gekeken: awesome!, biertje gedronken en cubase(2,5 gig) binnengetrokken.

Vandaag: Werken, bij m'n oudors eten in hun nieuwe huis, maybe chillen met makkers. Maybe not.
Oud 02-05-2007, 08:41
Verwijderd
congrats shoarm
Oud 02-05-2007, 08:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren kwam mijn broer die naar venezuele was geweest en het boeide me zoveel dat ik de hele avond tv heb gekeken terwijl hij foto's toonde aan mijn ouders. en hij zeek mijn furby af. flikker maar op joooh poepkop.
Oud 02-05-2007, 08:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Mala schreef op 02-05-2007 @ 09:41 :
congrats shoarm!
Oud 02-05-2007, 08:58
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-05-2007 @ 09:32 :
Gister: gewerkt uiteraard, what else is new. Niet echt hard ofzo gelukkig. Daarna naar huis gegaan, boodschappen gedaan in de pauper c1000, rekeningen betaald(holy crap, al die ellende joh waterschap, gemeentelijke belastingen naast de huur etc) dat gaat al weer hard met de $$$. Maarja da's maar 1x per jaar....en volgende maand vakantiegeld

Daarna gechilled, Heroes ep20 gekeken: awesome!, biertje gedronken en cubase(2,5 gig) binnengetrokken.

Vandaag: Werken, bij m'n oudors eten in hun nieuwe huis, maybe chillen met makkers. Maybe not.
heroes s01e20 is echt gaaf
Oud 02-05-2007, 09:14
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Urm schreef op 02-05-2007 @ 09:22 :
om half 8 begon iemand op het binnenplaatsje met boren. gisteren ook al. IK HEB VAKANTIE EN TEVEEL NACHTEN GEWERKT DUS IK WIL SLAAP net nu ik heb geaccepteerd dat ik maar wakker moet blijven houdt hij op. echt zoek normale boor tijden mislukt stuk vreten nou dan ga ik nu maar weer pogen te slapen

ach meisje toch. Wees blij dat je niet aan kruisplein woont Daar is het dit verhaal al een paar maanden En het zal nog wel 3 jaar zo door gaan Owja, ze gaan over een week ofzo beginnen met heien! dikke pret!
Oud 02-05-2007, 10:26
wup
wup is offline
Straks naar mijn werk. We krijgen een nieuwe kassa en daar krijgen we uitleg over
En als ik dan thuis kom, is mijn zus hier incl. koters. Dus dat wordt weer vroeg wakker worden en macaroni eten. Wihoe..
Oud 02-05-2007, 10:48
terror koekjes
terror koekjes is offline
Na een enorm bizarre vakantie in West Zeeuws Vlaanderen ben ik een keer gaan slapen om er vervolgens achter te komen dat mijn lichaam niet veel ellende kan verdragen. Ik ging werken en dacht dat ik stierf en toen ik thuiskwam zaten daar lieve vriendinnetjes die dachten dat ik op sterven stond maar dat was niet zo en toen belden we mijn minnaar die vindt dat ik heel dom ben maar hij heeft net z'n vriendin na drie jaar gedumpt dus ik zet hem maar niet aan de kant en hij is echt teringheet. Toen we wakker werden ging hij werken en ging ik me ziekmelden en nu denk ik dat ik maar eens naar de supermarkt ga voor ons dagelijks bier en misschien eten want dat is al lang geleden en ik ben helemaal OP maar wel heel blij
Oud 02-05-2007, 11:13
vixen
vixen is offline
Ik heb net een fotoshoot gedaan met een goeie fotograaf en ik ben benieuwd naar de foto's want ze komen wel in Blend maar als ze stom zijn ga ik huilen
Verder natuurlijk stage, vanavond paardrijden en het is weer avond. Bah wat gaan die dagen snel!
Oud 02-05-2007, 12:18
Broeder
Broeder is offline
Mijn kopieermissie liep uit op een fiasco.
Oud 02-05-2007, 13:58
Moustache
Moustache is offline
Ik ben laat en brak opgestaan, toen naar de kaakchirurg geweest, lekker door de zon omgefietst naar huis, nu ga ik een boek lezen en vanavond onderneem ik wel weer iets.
Oud 02-05-2007, 14:29
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 02-05-2007 @ 09:58 :
heroes s01e20 is echt gaaf
qft
Oud 02-05-2007, 14:34
Tommie K.
Tommie K. is offline
Ik moet aan mijn scriptie, maar ik vertoon studie ontwijkend gedrag t/m. Ellende ellende.
Straks ga ik met twee vriendinnen lekker in het zonnetje zitten en uit eten
Oud 02-05-2007, 14:40
__
__ is offline
ik had vanochtend module 2 van mn rijexamen wat gigantisch kut ging. toen ging ik maar eens iets doen met mn vriendje, nl. het dorp in voor moederdag. en ik was vet chagrijnig door die mislukte module dus dat eindigde uiteraard niet al te plezierig. nu heb ik nergens zin in en ga ik denk ik even slapen ofzo. vanavond naar rotterdam, morgen één dagje colleges volgen en dan weer terug naar brabant.
Oud 02-05-2007, 14:40
botulismf
botulismf is offline
Gisteren naar Luxemburg gegaan met de trein, kostte me welgeteld zes uur, en dat alles om een bankrekening op te heffen waar geen geld meer op stond. Vanochtend met mijn pa mee naar zijn werk en kennis gemaakt met zijn secretaresse en koffie gedronken en toen die rekening op gaan heffen en toen bleek er nog 1113,27 op te staan. Dus toen heb ik 1000 aan mijn pa gegeven, schulden afbetalen, en 113 zelf gehouden. De computer waar ik nu achter zit is vanaf vandaag dus officieel DE MIJNE. <3

Oh en toen ben ik teruggereden met mijn moeder en nu moet ik weer aan mijn scriptie maar bwah het is veel te lekker weer om binnen te zitten.
Oud 02-05-2007, 14:52
Verwijderd
Ik ging vanmorgen gewerkt in een miniwijk in m'n woonwijk en dat was opzich wel relaxed, maar het duurde wel LANG, en en ik ben ook nog verkouden dus toen ik klaar was, was ik chagrijnig. Vanavond ga ik een powerpoint in elkaar flansen voor m'n eindpresentatie.
Oud 02-05-2007, 15:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben ontzettend dronken en angeschoten en kan ni5etgoed tiepen en ben plannen aan met maken met mn zushje om mijn moeder te verassen op moederdag, ze denkt dat ik e 16e van nmei terugkiom in NL maar ik km stiekem de 10e al terug en ik wil haar op de 13e, moederdag, verassen!
en mn beste vriendin is jarig op de 11e en zij denkt ook dat ik opas 16 mei terugkom en haar ga ik op haar feestjeverassen
enz e hebben het allemaal niet door tralalal

maar aiefenlijk moet ik nu naare bed want ik moet morgen om hjalf 8 op

en sorry als jullie dit niet kunen lezen
Oud 02-05-2007, 15:44
botulismf
botulismf is offline
Verassen awww.
Oud 02-05-2007, 16:10
innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 02-05-2007 @ 15:40 :
nu moet ik weer aan mijn essay maar bwah het is veel te lekker weer om binnen te zitten.
Oud 02-05-2007, 16:37
hellebel
hellebel is offline
ik wacht op de monteur. nog twee uur gok ik.
Oud 02-05-2007, 16:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanochtend gesport, daarna 2 oefenexamens gemaakt maar die waren niet erg succesvol, en net heb ik 1 sollicitatiebrief per mail verstuurd en eentje geschreven maar die moet op de post en de carthridge (?) van onze printer is niet helemaal ok dus ik moet het ergens anders zien te printen. zometeen eten en daarna oppassen .
Oud 02-05-2007, 17:54
ZerO
ZerO is offline
Ik heb stage gelopen en daarnet fietste ik door de stad op weg naar de AH. Op een gegeven moment liep een McDonalds medewerker op me af en zei dat er om de hoek boetes worden uitgedeeld aan fietsters die door de stad rijden. Ik dacht uuuuh en stapte braaf van mijn fiets. Toen ik om de hoek liep zag ik NERGENS een man in blauw. Ik voelde me genaaid door een puisterige MAC medewerker
Oud 02-05-2007, 18:35
*oma*
*oma* is offline
Hele dag in het plantsoen gelegen en net een piercing laten zetten en op terrasjes gezeten .
Oud 02-05-2007, 18:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 02-05-2007 @ 15:40 :
Gisteren naar Luxemburg gegaan met de trein, kostte me welgeteld zes uur, en dat alles om een bankrekening op te heffen waar geen geld meer op stond. Vanochtend met mijn pa mee naar zijn werk en kennis gemaakt met zijn secretaresse en koffie gedronken en toen die rekening op gaan heffen en toen bleek er nog 1113,27 op te staan. Dus toen heb ik 1000 aan mijn pa gegeven, schulden afbetalen, en 113 zelf gehouden. De computer waar ik nu achter zit is vanaf vandaag dus officieel DE MIJNE. <3

Oh en toen ben ik teruggereden met mijn moeder en nu moet ik weer aan mijn scriptie maar bwah het is veel te lekker weer om binnen te zitten.

hahaha omg ik denk dat de term nurthooft hier niet geheel misplaatst is man man man dat is wel relaxte shit

ontopic: ik heb vandaag op school gezeten in de tuin omdat ik echt, maar dan ook echt niks nuttigs te doen had. en nu heeft schijnbaar iedereen die niet in de leeromgeving was een boze email van juffie. omg zorg dan dat er wat te doen valt.
en mijn furby wil alleen maar slapen ehh wtf.
Oud 02-05-2007, 20:22
Verwijderd
Ik ging gisteravond wat drinken op Ledig Erf en dat was leuk, ik sliep bij een vriendinnetje en vanmorgen ging ik weer vroeg weg want ik had rijles en ik moet over een maand afrijden maar heb mijn theorie nog niet dus de stress sloeg ineens toe, daarna heb ik gewerkt en nu ben ik voor het eerst sinds een week thuis en ik verveel me

Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 20:26.
Oud 02-05-2007, 21:31
asjdfl
asjdfl is offline
per ongeluk een bejaarde het hoekje om gestuurd
ik heb vanochtend een oud vrouwtje uit haar standaard ochtendslaapje gewekt omdat ik haar dringend moest spreken na een zware operatie en nu is ze dood, blijkbaar hebben die ouwetjes routine nodig
Oud 02-05-2007, 21:57
June bug
June bug is offline
^ahw

Ik werd om half 11 door m'n moeder wakker gebeld en dat was niet zo prettig dus toen had ik een ochtendhumeur. Toch maar de bus gepakt en de hele dag bij m'n moeder vertoeft, ff boodschappen gedaan en toen gingen m'n moeder en haar vriend ineens een auto kopen dus heb ik ze een dienst bewezen en de zenders van hun tv en video fatsoenlijk ingesteld en toen heb ik een random boek uit hun boekenkast gepakt en dat was 'Gala' van Ronald Giphart en dat was best een geinig boek. Nu ben ik weer thuis en ga ik zo nog even Brothers and Sisters kijken want dat had ik opgenomen en dan slapen want morgen moet ik een quest naar Valkenswaard gaan maken en dat gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten!
Oud 02-05-2007, 22:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 02-05-2007 @ 22:31 :
per ongeluk een bejaarde het hoekje om gestuurd
ik heb vanochtend een oud vrouwtje uit haar standaard ochtendslaapje gewekt omdat ik haar dringend moest spreken na een zware operatie en nu is ze dood, blijkbaar hebben die ouwetjes routine nodig
das kut. sterkte ermee
Oud 03-05-2007, 09:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik wilde weer gaan sporten maar ik heb spierpijn van gisteren dus dat doe ik maar niet. Net mn kruidenplantjes overgepot want sommige waren een beetje dood. En nu ben ik chagrijnig omdat ik nog steeds geen geld heb dus ik denk dat ik maar een grote schoonmaak ga houden om mn woede kwijt te raken . Oh, en daarna moet ik een engels examen en een nederlandse samenvatting maken .
Oud 03-05-2007, 09:59
Jones
wakker geworden, nog even in kaas en de evolutietheorie gelezen en nu zit ik met een reuze beker thee voor mijn computer
Oud 03-05-2007, 10:03
DeadNation
DeadNation is offline
Weggeblazen worden door 30 sec van een nieuw Bad Brains nummer.

Regels voor berichten