|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie van een bleke huid? | |||
Echt een enorme afknapper, totaal niet mooi! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 7.54% |
Niet zo mooi maar niet iedereen is perfect. |
21 | 10.55% |
Alleen lelijk als de persoon zelf ook niet mooi is. |
88 | 44.22% |
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. |
44 | 22.11% |
Ik vind een bleke huid mooier dan een gebruine huid, 1 van de zeven schoonheden! |
31 | 15.58% |
Aantal stemmers: 199. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
roze bleek vind ik niet zo heel mooi, maar bijvoorbeeld Dita von Teese is prachtig bleek. Ik vind het negen van de tien keer wel wat hebben. Bij slanke mensen vind ik het wel mooier dan bij wat dikkere mensen, die zie ik dan weer liever wat meer gebruind. Maar eigenlijk is dit alles wel het laatste waar ik naar kijk als ik iemand zie.
|
Ik ben ook best "bleek". Maar daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Ja, weliswaar kom je wel nogal frele over, maar ik krijg er eigenlijk best regelmatig complimenten over, zelfs. Er is zoiets als een mooie witte huid en een lelijke. Een mooie witte huid ziet er niet ongezond uit en heeft een soort gloed. Ik vind het vaak prachtig, vooral bij mooie mensen, ja. Geeft een soort porselein gevoel. Misschien moet ik er ook even bij zeggen dat ik een hekel heb aan (diep) gebruinde huid. En fake tans al helemaal.
![]()
|
ik ben wit, en ik blijf wit. In de zomer wordt ik een tikje rood of bruin en ik smeer een beetje van dat bodylotionspul waar je bruin van wordt zodat ik niet spierwit meer ben maar gewoon bleek (want anders zijn mijn benen witter dan mijn witte kleren).
Mijn ex (zelf ook een bleekscheet) vond/vindt het prachtig.
|
Als ik zelf bleek ben vind ik dat niet zo geweldig. Ik vind het niet leuk als ik mijn aders onder mijn huid kan zien lopen. Ik probeer in de zomer altijd een lekker bruin kleurtje te krijgen. Niet veel mensen kunnen zich voorstellen dat een neger bleek kan zijn maar dat kan dus wel. (als ik zeg dat ik bleek ben vinden ze me een aansteller, ach ja, een blanke die een neger probeert te zijn en erover klaagt dat het maar niet lukt is in mijn ogen ook een aansteller)
Mijn vriend is blank en bleek. En dat vind ik prachtig. Alles wat onder de zonnebank heeft gelegen, of ander namaak bruin vind ik eerlijk gezegd sneu en lelijk. Ik ken mensen die niet gaan zwemmen omdat ze vinden dat ze te bleek zijn om in zwemkleding rond te lopen. Dat vind ik zielig, accepteer gewoon dat je blank en bleek bent. Ik vind alle natuurlijke huidskleuren mooi, dus ook de bleke. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind heel bruine mensen (als in gébruind, niet als het je natuurlijke huidskleur is) juist écht niet mooi. Ik krijg daar altijd zo'n heel kapitalistisch idee bij. Fout natuurlijk, maar ik vind er echt níks aan. Het ziet er zo nep uit in mijn ogen.
Zelf ben ik vrij bleek, omdat ik niet zo goed tegen hitte kan (20 graden is precies goed voor mij). Daarom word ik dus ook niet zo erg bruin. Ik heb wel eens dagen dat ik in een zonnetje van 30-35 graden kan zitten en dan verbrand ik eigenlijk ook meteen, maar dat is niet zo erg want dan krijg je weer een nieuw velletje enzo ^^ Wel krijg ik erg snel sproeten, dus ik heb wel veel kleur in mijn gezicht. Ik vind die sproeten soms een beetje kinderachtig staan, maar mijn vriend vindt ze juist leuk, dus probeer ik er maar tevreden mee te zijn. Ook vind ik dat een béétje een kleurtje wel iets gezonder staat, maar je moet het natuurlijk niet overdrijven. Ik vind bleek soms wel mooi, maar dan in combinatie met bijvoorbeeld wat donkerder haar, geen lichtblond dan ook nog eens. ^^ Ligt ook een beetje aan de persoon natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |