Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2007, 13:00
Verwijderd
Gister ging ik cocktails drinken maar erg spannend was dat niet, rustig in de stad
Vandaag soort van afscheidsborrel want ja je moet toch wat met dit weer
Advertentie
Oud 04-07-2007, 13:07
Metal
Metal is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 04-07-2007 @ 00:18 :
Lang geleden dat ik 'with a vengance' gezien heb, misschien deze week nog ff de eerste drie kijken en dan naar de bios gaan.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Rambo, zag er lekker over the top uit.
Oud 04-07-2007, 13:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 04-07-2007 @ 14:07 :
Daar heb ik meer vertrouwen in dan in Diehard 4. De age-rating zegt al genoeg, om over die True Lies scene maar niet te beginnen. 80s actiefilms met flink wat blood & gore > John McClain die op straaljagers springt en samenwerkt met een cybernerd. Oldschool John zou die Applemongool meteen door de knieen schieten.
Oud 04-07-2007, 13:44
Verwijderd
Gisteravond ging ik naar mijn beste vriendin een jointje roken, en Bassie en Adriaan gezien , en vanochtend werd ik om 9 uur wakker gemaakt door de hond die naar boven was geklommen, en toen heb ik Tell Sell gekeken En hotdogs met mijn vader gegeten en ik ben net terug van de bibliotheek.
Oud 04-07-2007, 13:58
*oma*
*oma* is offline
Ik ben alles aan het weggooien van mijn studie, want ik wil er toch niets mee gaan doen. Alles is alleen erg stoffig in die open kasten en ik ben allergisch voor huismijt, dus nu moet ik de hele tijd niezen en heb ik onwijze kriebel in mijn neus.
Oud 04-07-2007, 14:18
June bug
June bug is offline
Citaat:
June bug schreef op 04-07-2007 @ 13:57 :
en naar school fietsen om de laatste dingen in te leveren
alwaar ik erachter kwam dat de laatste workshop die ik nog moet voor m'n propedeuse alleen nog a.s. maandagochtend om 9 uur gegeven wordt en laat ik dan weer net zondag naar een festival gaan en daarna (ivm niet meer rijdend ov) bij iemand blijven slapen, met als gevolg dat ik maandagochtend dus om half 7 op moet staan ofzo. AAAH ALLES ZIT TEGEN VANDAAG
Oud 04-07-2007, 14:20
Verwijderd
ik heb vanavond m'n diploma uitreiking, en ik moest eigenlijk in een jurk, maar het leek in alle jurken alsof ik anorexia had, dus nu ga ik in een spijkerbroek. het is toch maar voor 1 uur ofzo, en daarna ga ik direct weer naar huis dus BOEIEND. nu ga ik douchen en zometeen m'n vriendje ophalen van het station, jess!
Oud 04-07-2007, 14:40
Moustache
Moustache is offline
Vannacht weer gewerkt en ik trok het helemaal niet, maargoed geld is geld. Vandaag verder geslapen, en straks na het eten weer slapen en dan vannacht weer werken.
Oud 04-07-2007, 16:03
Verwijderd
ik had vandaag mijn laatste tentamen en heb nu dus vakantie!!! om het te vieren ben ik gaan winkelen met een klasgenootje en ik heb eigenlijk te veel gekocht, aangezien ik volgende week naar kopenhagen ga en daar ook wil winkelen. lastig.
Oud 04-07-2007, 16:07
Luna
Luna is offline
gister wilde ik en mn semi-lover naar de tentoonstelling van yoshimoto nara in denhaag maar we moesten opeens op een huis passen dus dat ging niet door. volgende week dan maar. toen gingen we maar films kijken en koken.
vandaag werden we in mijn huis wakker en toen moest ik werken en nu probeer ik aan school te werken want ik heb morgen een presentatie.
Oud 04-07-2007, 16:17
Broeder
Broeder is offline
Voor de wasmachine gewacht tot ik weer op avontuur kon met m'n huissleutel.
Oud 04-07-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 04-07-2007 @ 14:07 :
Absoluut, Rambo eat your hear out, letterlijk.
Oud 04-07-2007, 18:14
Metal
Metal is offline

Jajaja.
Oud 04-07-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 04-07-2007 @ 19:14 :
[filmpje]

Jajaja.
Precies.
Oud 04-07-2007, 18:34
Sade
Sade is offline
M'n dag was niet cool omdat ik ging werken en helemaal gek werd van m'n collega's. Daarna weer gezellig in de file gestaan en eten gekookt. En gegeten. En nu ga ik lekker op de fiets naar het strand want volgens mij heb ik dat even nodig
Oud 04-07-2007, 18:51
Verwijderd
VAndaag naar rotterdam geweest en aldaar heb ik wat kledij aangeschaft.
Oud 04-07-2007, 19:08
hellebel
hellebel is offline
m'n dag was wel goed want ik kreeg promotie haha. daarnaast plan ik een tripje nyc/philly eind augustus.
Oud 04-07-2007, 19:24
Verwijderd
tering ik wil iets doen vanavond maar al mijn vriendinnen zijn mietjes en willen niet. morgen misschien langverloren soortvanvriend ophalen van schiphol maar dat zal ook wel niet. wat een kutleven heb ik
Oud 04-07-2007, 22:10
kuik
kuik is offline
ik bevond mij vandaag alweer in de UB, ik heb geen leven, maar ik heb verplicht geen leven en mijn buurmeisje gaat naar daft punk aaaaaaaaah ik wil ook! baahhhh nog 2 dagen en dan vakantie, ik ben er aan toe.
Oud 04-07-2007, 22:11
Haligh
Haligh is offline
sleutel opgehaald bij de duwo in uilesteden, spullen gekocht, geschuurd, geverfd, etc.

morgen laminaat leggen en spullen bij de ikea halen en dan inrichten .
Oud 04-07-2007, 22:12
kuik
kuik is offline
Citaat:
*oma* schreef op 04-07-2007 @ 11:26 :
Yeah ik heb gisteren mijn bachelor's degree of fine art and design in education behaald, .
gefeliciteerd
Oud 04-07-2007, 22:27
Broeder
Broeder is offline
M'n vinger opengehaald aan de tandpastatube. AL DE TWEEDE KEER DEZE WEEK.
Oud 04-07-2007, 23:58
Verwijderd
IK HEB KAARTJES VOOR DOUR GEWONNEN EN SCARLETT MAG MEEEEE. (okay, eigenlijk typt Scarlett dit ook maar toch zijn we allebei verdomde content en mag ik daadwerkelijk mee terwijl we allebei moeten werken en geen geld hebben om er te komen hahahahahaha.)
Oud 05-07-2007, 07:03
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Broeder schreef op 04-07-2007 @ 23:27 :
M'n vinger opengehaald aan de tandpastatube. AL DE TWEEDE KEER DEZE WEEK.
Wat een prestatie.

ik ben heel chagrijnig want hele dag werk.
Oud 05-07-2007, 08:32
lapin
lapin is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 05-07-2007 @ 00:58 :
IK HEB KAARTJES VOOR DOUR GEWONNEN EN SCARLETT MAG MEEEEE. (okay, eigenlijk typt Scarlett dit ook maar toch zijn we allebei verdomde content en mag ik daadwerkelijk mee terwijl we allebei moeten werken en geen geld hebben om er te komen hahahahahaha.)
toff
Oud 05-07-2007, 08:33
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
hellebel schreef op 04-07-2007 @ 20:08 :
tripje nyc/philly eind augustus.
Megacool!

Gister/vandaag best druk op t werk. Te horen gekregen dat het eerste optreden met m'n nieuwe band waarschijnlijk met een aantal "grotere", wel slechte haha, Amerikaanse bands zal zijn. Nog niet 100% bevestigd, maar desalniettemin siked. Goed begin!

Vanavond naar Ikea geloof ik. Eff zo'n vies groen taartje kopen hehe.
Oud 05-07-2007, 10:16
innogen
innogen is offline
Citaat:
*oma* schreef op 04-07-2007 @ 11:26 :
Yeah ik heb gisteren mijn bachelor's degree of fine art and design in education behaald, .
Toch nog wel dus? Mooi zo, gefeliciteerd!
Oud 05-07-2007, 10:17
Verwijderd
gisteren heb ik vrij weinig gedaan want ik ben al vanaf maandag ziek. heb dus heel de dag in mijn pyama rond gelopen en thee gedronken. oja en ik was nog even met mijn jongste zusjes (de tweeling) en mijn zusje van 16 en haar best friend naar de kermis geweest want dat jong moest er ook weer heen en mijn moeder had daar vrij weinig zin in haha. we waren even in het reuzenrad geweest en daarna had ik weer een flauwvallend gevoel dus ben ik maar snel naar huis gegaan . had er toch genoeg van, al die kut mensen op de kermis bah. rest van de dag niks gedaan. en vandaag ga ik denk ik met een vriendin van mij afspreken want die moet ik nog zien voordat ik op vakantie ga.
Oud 05-07-2007, 10:38
*oma*
*oma* is offline
@ kuik en innogen: tnx

Vandaag ga ik weer verder met opruimen, want gisteren heb ik er, eerlijk gezegd, alleen maar meer een troep van gemaakt. Maar dat heb ik meestal met opruimen, dat het eerst een grotere troep wordt.
Straks even naar de AH en dan meteen mijn diploma kopiëren om me daarna te kunnen inschrijven voor pedagogiek aan de RUG.
YEah En vanavond een feestje van een vriendinnetje die naar Frankrijk gaat en morgen mijn eigen cocktailparty en zaterdag de openening van de tentoonstelling en zondag op vakantione!
Oud 05-07-2007, 11:07
Verwijderd
Is er dan niemand naar Daft Punk geweest?
Oud 05-07-2007, 11:21
Verwijderd
al m'n vrienden ongeveer. maar daar heb jij natuurlijk ook weinig aan.
Oud 05-07-2007, 11:33
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gister heb ik gewerkt en een vlucht + hotel geboekt naar/in Londen wat echt kankerduur is maar ik zit wel vlakbij Oxfordstreet en Hyde park enzo. GELOOF IK. 's Avonds werd ik meegesleept naar club LA wat best een flater was, zeker gezien de naam. Nu ga ik even nuttige dingen doen en daarna even de stad in met een zekere huisgenote die doet alsof ze nieuwe pumps nodig heeft.
Oud 05-07-2007, 12:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nog steeds vakantie dus ik heb wederom vrij weinig gedaan vandaag. Veels te laat wakker geworden, nog een keer Hot Fuzz gekeken (met commentaar, omg zo grappig), effe naar de supermarkt geweest om broodjes te halen en dat was 't wel weer.
Straks ga ik mss met m'n zus mee naar 't consultatiebureau, want m'n nichtje moet gewogen en gemeten worden enzo en dan gooi ik er meteen een shoppingspree in het geweldige Barendrecht tegenaan.
Wat een spanning en sensatie.
Oud 05-07-2007, 12:17
woezel
woezel is offline
mn dag is nog niet zo lang begonnen maar ik moet keiveel regelen nog steedsn GVD ik haat dat.
Oud 05-07-2007, 12:48
Verwijderd
Ik ging gister wat drinken met scarlett en toen hebben we de hele avond gepraat met een journalist en dat was gaaf. 's Nachts patat gehaald en door de stromende regen naar huis gefietst en toen hebben we tot drie uur gegild omdat ik kaartjes won voor Dour en vanmorgen om zeven uur was ik weer wakker en ging ik naar school om de uitzending van morgen voor te bereiden en ik ben cameravrouw en dat is gaaf.
Oh ik kreeg ook nog een 8 terug voor journalistiek schrijven dus mijn dag is wel goed ondanks mijn wallen en brakheid.
Oud 05-07-2007, 12:58
Verwijderd
Ik ging vanochtend om 8.00 opstaan en sporten en boodschappen doen voor de mama en kaarten posten en eten maken en een spelletje doen met mn brudertje en opruimen en klusjes doen. Goed bezig hea!
Oud 05-07-2007, 13:43
innogen
innogen is offline

Vandaag.
Oud 05-07-2007, 13:49
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
innogen schreef op 05-07-2007 @ 14:43 :
[afbeelding]

Vandaag.
Ah, ik ga zaterdag.
Vandaag opruimen en werken zzzz. Gisteren Ice Age 2 gezien (l)
Oud 05-07-2007, 13:50
Moustache
Moustache is offline
Vannacht weer gewerkt maar de tijd ging snel Vandaag kan ik niet mee een vriend ophalen die net bijna een jaar in Nieuw-Zeeland is geweest en daar baal ik van, maar vannacht heb ik mijn aaaallerlaatste nachtdienst. Helaas zijn horecagelegenheden om 7u 's ochtends meestal dicht dus het vieren zit er daarna niet echt in.
Oud 05-07-2007, 14:47
*oma*
*oma* is offline
Gisteren was het dak van Pathé ingestort, maar eigenlijk was het helemaal niet erg en is alles erg opgeblazen. Ach... negatieve publiciteit is ook publiciteit. Het is was gisteren iig übertje druk!
Oud 05-07-2007, 15:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend te vroeg naar mijn zin op gestaan, naar hilversum gefietst en met vriendje en een vriendin gewinkeld en dat was leuk . Daarna helemaal terug gefietst, naar de tandarts geweest en toen nog even voor schoenen gekeken maar niets gevonden. Nu ben ik thuis en hoef ik niets meer te doen, maar vanavond misschien maar wel sporten.
Oud 05-07-2007, 15:32
Drez
Drez is offline
ik ben met mijn scriptie bezig, maar drink teveel thee en koffie tussendoor met een vriendinnetje . straks gaan we samen eten en heroes kijken en dan misschien nog met nog een vriend naar het pand om daar eehh bier te drinken ofzo.
Oud 05-07-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 05-07-2007 @ 16:25 :
Nu ben ik thuis en hoef ik niets meer te doen, maar vanavond misschien maar wel sporten.
Ik wou dat ik kon kiezen wanneer ik ging sporten, ik heb nu zomerstop en ik mis het keihard
Oud 05-07-2007, 15:49
Jones
Citaat:
Mala schreef op 05-07-2007 @ 16:38 :
Ik wou dat ik kon kiezen wanneer ik ging sporten, ik heb nu zomerstop en ik mis het keihard
Euhm, hier sport iedereen gewoon door in de zomerstop?
Oud 05-07-2007, 15:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Mala schreef op 05-07-2007 @ 16:38 :
wij hebben zomerrooster op de dansschool, alle danslessen zijn stop gezet maar dingen als steps/powerstep/combi class/b.b.b e.d. gaan wel door, maar maar 3 dagen per week, en maar 3 lessen per dag dus heel handig is het niet..ik doe altijd powersteps op vrijdagochtend, maar dat is er nu niet, dus ga nu maar iets anders doen.
Oud 05-07-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 05-07-2007 @ 16:49 :
Euhm, hier sport iedereen gewoon door in de zomerstop?
Ja ik heb een teamsport en we zouden doortrainen maar te veel afmeldingen dus geen training. En competitie is natuurlijk allang afgelopen. En een abbonement op de sportschool heb ik niet omdat ik al drie keer per week sportte maar ja dat doe ik nu dus niet meer en ik baal ervan
Oud 05-07-2007, 16:06
Jones
Citaat:
Mala schreef op 05-07-2007 @ 17:04 :
Ja ik heb een teamsport en we zouden doortrainen maar te veel afmeldingen dus geen training. En competitie is natuurlijk allang afgelopen. En een abbonement op de sportschool heb ik niet omdat ik al drie keer per week sportte maar ja dat doe ik nu dus niet meer en ik baal ervan
Ik doelde dus ook op de teamsporten. Veel teams die in een redelijk hoge klasse spelen die trainen gewoon door. En anders trainen ze voor zichzelf. Fietsen/lopen/zwemmen dat soort dingen.
Oud 05-07-2007, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 05-07-2007 @ 17:06 :
Ik doelde dus ook op de teamsporten. Veel teams die in een redelijk hoge klasse spelen die trainen gewoon door. En anders trainen ze voor zichzelf. Fietsen/lopen/zwemmen dat soort dingen.
Waren wij dus ook van plan maar ja gaat dus niet door. En aan dat soort dingen heb ik echt een grand hekel dus ok misschien mag ik er dan niet over zeuren maar ik vertik het echt om in m'n eentje te gaan rennen. Daar heb ik een bal en matties voor nodig.
Oud 05-07-2007, 16:12
Jones
Citaat:
Mala schreef op 05-07-2007 @ 17:08 :
Waren wij dus ook van plan maar ja gaat dus niet door. En aan dat soort dingen heb ik echt een grand hekel dus ok misschien mag ik er dan niet over zeuren maar ik vertik het echt om in m'n eentje te gaan rennen. Daar heb ik een bal en matties voor nodig.
In ieder geval heb je dan de goede sport gekozen.

OT: Vrij weinig uitgevoerd eigenlijk. Beetje uitgeslapen, veel gelezen, even boodschappen gedaan, paar wassen gedraaid, nieuwe boxen aangesloten, 5x geprobeerd belastingdienst te bellen en ik ben nu mijn kamer aan het opruimen.
Oud 05-07-2007, 16:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ga es effe lekker koopies doentjies.

Regels voor berichten