Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2007, 21:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 16-07-2007 @ 21:43 :
Ik vind TopDrop verdacht!!!
Hij heeft net zn post weggehaald, er stond iets in de trant van: 'helaas geen wolf, gelukkig maar een gewone dorpeling'.
Waarschijnlijk was ie vergeten dat de dorpelingen vandaag niet stemden...

Edit: en Severus vind ik nu ook verdacht, want TopDrop had gepost om 21:35, toen ik om 21:38 keek stond ie er nog, dus Severus moet het ook gezien hebben...
Klopt. Ik postte dat en bedacht mij vrij snel daarna dat dit een weerwolfstemronde was, en dat er dan uiteraard geen wolven worden uitgestemd.
Oud 16-07-2007, 21:03
RainDrops
RainDrops is offline
Ik weet totaal niet op wie ik moet stemmen. Dus@ ZoemZoem, ik snap niet zo goed waarom je severus verdacht vindt.

Ik vind het raar dat er forummers 'klagen' dat het te lang duurt. Want om half 9 zouden de wolven eten en om kwart voor 9 zeurde Lisaah al dat het lang duurde.
Volgens mij is een kwartier niet echt lang tijd om een verhaal te schrijven, of wist zij dat er eerder gegeten was?
Oud 16-07-2007, 21:47
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik blijf bij Severus.

Ze ging me net iets té snel mee met Twinkebel, en Zoemzoem's post klinkt ook wel logisch. Ook al heb ik dat bericht van Topdrop niet gezien.

Dus tenzij iemand met een betere theorie komt word het Severus voor mij.
Oud 16-07-2007, 21:47
Verwijderd
Aantal posts Raindrops: 4
Aantal posts Lisaaah: 14
Ik was online en vond het lang duren, ik was namelijk al vanaf half acht online. Natuurlijk post ik dan even. Ik was op de uitslag aan het wachten. Normaalgesproken komt de uitslag al rond half negen omdat iedereen toch optijd stemt, ikzelf tenminste als het even kan en ik neem aan de weerwolven ook. Ietwat vreemd dat je hier zo op reageert, misschien wil de aandacht afleiden van jezelf?
Oud 16-07-2007, 21:53
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-07-2007 @ 22:47 :
Ik was online en vond het lang duren, ik was namelijk al vanaf half acht online. Natuurlijk post ik dan even. Ik was op de uitslag aan het wachten. Normaalgesproken komt de uitslag al rond half negen omdat iedereen toch optijd stemt, ikzelf tenminste als het even kan en ik neem aan de weerwolven ook. Ietwat vreemd dat je hier zo op reageert, misschien wil de aandacht afleiden van jezelf?
Als je het topic had gelezen had je al gezien dat de uitslag later zou zijn. Verdacht.
Oud 16-07-2007, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 16-07-2007 @ 22:53 :
Als je het topic had gelezen had je al gezien dat de uitslag later zou zijn. Verdacht.
Luister nou eens naar wat ze zei: dat ik dat gezegd zou hebben omdat ik al wist dat de uitslag al eerder was doorgegeven. Maar dan had ik de uitslag zelf toch ook zeker al geweten en had ik de uitslag helemaal niet nodig? En ik had het topic gelezen ja. Maar een mens vergeet weleens wat. En ik zeker. Ik heb dan ook weer direct gereageerd op de post van Daboman.
Oud 16-07-2007, 22:03
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-07-2007 @ 23:00 :
Luister nou eens naar wat ze zei: dat ik dat gezegd zou hebben omdat ik al wist dat de uitslag al eerder was doorgegeven. Maar dan had ik de uitslag zelf toch ook zeker al geweten en had ik de uitslag helemaal niet nodig? En ik had het topic gelezen ja. Maar een mens vergeet weleens wat. En ik zeker. Ik heb dan ook weer direct gereageerd op de post van Daboman.
Kijk en dit vind ik dan wel weer verdacht. Jij gaat hier wel héél hard in de verdediging....
Oud 16-07-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 16-07-2007 @ 23:03 :
Kijk en dit vind ik dan wel weer verdacht. Jij gaat hier wel héél hard in de verdediging....
Lees mijn andere reacties dan in andere spellen, je moet toch onderhand weten dat ik zo reageer? *my god ik erger me aan deze reacties*
Oud 16-07-2007, 22:28
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-07-2007 @ 22:47 :

waarom schrijf je mijn hoeveelheid posts in jouw post?
Ik krijg helemaal geen aandacht dus er valt niets af te leiden.
Het spijt me als ik je beledig, maar dit soort dingen vallen mij op. Omdat ik het alleen op een ander forum heb gespeeld waar dit soort dingen een doodvonnis zijn.
Oud 16-07-2007, 22:39
Verwijderd
Ik probeerde aan tegeven dat het niet gek is dat ik meteen na half negen postte. Dat doe ik gewoon, want ik zat op de uitslag te wachten. Daarom zette ik erbij dat ik gewoon veel meer dan jou post. Ik vind het altijd erg opvallend wanneer iemand mij om eigenlijk niks direct begint te beschuldigen. Ik denk dan al snel dat diegene maar iets gaat roepen zodat de spotlight niet op zichzelf gericht wordt. Dat dacht/denk ik dan ook bij jou.
Oud 16-07-2007, 22:54
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 16-07-2007 @ 23:39 :
Ik probeerde aan tegeven dat het niet gek is dat ik meteen na half negen postte. Dat doe ik gewoon, want ik zat op de uitslag te wachten. Daarom zette ik erbij dat ik gewoon veel meer dan jou post. Ik vind het altijd erg opvallend wanneer iemand mij om eigenlijk niks direct begint te beschuldigen. Ik denk dan al snel dat diegene maar iets gaat roepen zodat de spotlight niet op zichzelf gericht wordt. Dat dacht/denk ik dan ook bij jou.
Ik vind het wel gek, maar ik ken de gewoontes hier niet. Als het normaal is zal niemand dit een reden vinden om op je te stemmen en maakt het ook niet uit dat ik het zei.
Oud 17-07-2007, 10:43
Skilly
Skilly is offline
Ehm sorry ik was even weg ik ben nu weer terug.
Oud 17-07-2007, 10:44
Skilly
Skilly is offline
Ik ben net aan het lezen en ik heb gene flauw iedee wie het kan zijn. Ik denk dat ik vanavond later wel op terug komt...
Oud 17-07-2007, 10:47
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 16-07-2007 @ 22:47 :
Ik blijf bij Severus.

Ze ging me net iets té snel mee met Twinkebel, en Zoemzoem's post klinkt ook wel logisch. Ook al heb ik dat bericht van Topdrop niet gezien.

Dus tenzij iemand met een betere theorie komt word het Severus voor mij.
Waarom severus, die theorie snap ik niet.

Als zij gezien heeft dat TopDrop iets postte is dat toch niet raar of had ze er iets over moeten zeggen?
Haar post werd om 38 gepost dus misschien was ze al aan het schrijven toen TopDrops post gepost werd? Of duurt posten niet zo lang?
Oud 17-07-2007, 12:38
P-apple
P-apple is offline
Wooooow, ik lees alles nu pas en is de ziener er nu al uit?!
Ik beloof dat ik vanaf nu meer zal posten, alles eerder zal lezen en dat ik mijn naam nooit meer op 13 zal zetten
Oud 17-07-2007, 15:28
Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik verdenk Severus nog steeds (het meest). Maar ik wil dr sowieso nog niet eruit hebben, dus ik stem TopDrop. Zijn post die hij verwijderde, is me te raar. En lisaaah verdenk ik gans niet, Raindrops staat echter genoteerd.

Ik stem nu meteen op TopDrop .
Oud 17-07-2007, 16:02
Sherco
Sherco is offline
Ik ben er straks niet meer dus ik stem nu al vast. Als ik het topic even snel doorlees vind ik Lisaaah wel erg agressief reageren op beschuldigingen in haar richting, dus ik stem op haar, maar vooral bij gebrek aan betere theorie.
Oud 17-07-2007, 16:06
Sherco
Sherco is offline
Ow en jeeeej, ik ben de kapitein! (maar wel weer een man...)
Oud 17-07-2007, 16:35
Tink*
Tink* is offline
Ja ik stem ook op Lisaaah omdat ze zo in de verdediging schiet en bij gebrek aan beter.
Oud 17-07-2007, 17:15
Flowtje
Flowtje is offline
Ik zit nog erg te twijfelen, maar ik vind het inderdaad ook erg opvallend dat Lisaaah zich zo erg verdedigd.
Oud 17-07-2007, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 17-07-2007 @ 18:15 :
Ik zit nog erg te twijfelen, maar ik vind het inderdaad ook erg opvallend dat Lisaaah zich zo erg verdedigT.

Zoals ik al zei, lees mijn andere reacties maar eens door. Dit is niet de eerste keer dat ik dit speel, natuurlijk zeg ik er wat van wanneer iemand mij beschuldigt. Ik verdedig mij maximaal
Oud 17-07-2007, 17:37
P-apple
P-apple is offline
Ik ga vanavond denk ik gewoon met de meerderheid mee, ik zit nog niet helemaal in het spel
Oud 17-07-2007, 17:47
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik weet ook nog niet op wie ik zal stemmen. Ik denk dat ik op Lisaaah stem, want aan de ene kant vind ik het wel verdacht dat ze zich zo verdedigt, maar aan de andere kant niet.
Oud 17-07-2007, 18:30
drukknoopje
drukknoopje is offline
Even een tussenstand:

Topdrop
-Yoshimare

Lisaaah
-Sherco
-Tink*
-Flowtje?
-Heksjuh?

Eigenlijk vind ik Lisaaah niet zo verdacht, dit is volgens mij redelijk normaal Lisaaah-gedrag. Dus ik weet niet meer op wie ik ga stemmen.
Oud 17-07-2007, 18:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
Okay, ik ga nu stemmen want ik moet zo weg. Omdat ik niet meer weet op wie ik eens zal stemmen, maar random. Helaas voor nummertje 3, Heksjuh.
Oud 17-07-2007, 18:45
zoemzoem
zoemzoem is offline
ik ga voor TopDrop
De post van Lisaaah vind ik niet verdacht.

@raindrops: waarom verdedig je Severus zo..., verdacht
Oud 17-07-2007, 18:46
Hanneke
Hanneke is offline
Ik stem Lisaaaaah. Om wat de rest ook zegt.
Oud 17-07-2007, 19:00
TopDrop
TopDrop is offline
Mja, je kunt wel op mij stemmen omdat het zo verdacht is dat ik een post verwijder. Als ik weerwolf zou zijn zou ik echt niet zo dom zijn om zoiets te posten. Immers zou ik dan zelf gestemd hebben in de weerwolfronde.

Weetikveel waarom ik die post verwijderd heb, ik had m ook aan kunnen passen ja, maar dat was waarschijnlijk ook 'verdacht' geweest.

Ik ga nog even diep nadenken op wie ik ga stemmen.
Oud 17-07-2007, 19:38
Spelleider
Spelleider is offline

Het was 12 april 1912 en de eerste feestelijke avond op het White Star Line schip Cinatit was in volle gang. De passagiers profiteerden van de luxe die hen werd geboden.
Op het onderste dek hadden enkele immigranten de meegenomen muziekinstrumenten meegenomen, en een mengsel van gitaar, fluit en doedelzakmuziek vulde de ruimte. Het bier vloeide rijkelijk. Veel matrozen die nu al genoeg hadden van het gepoch van de rijkelui dronken een biertje en dansten mee. Drukknoopje wist nu al dat morgen niet de helderste dag uit haar carrière zou worden. De jongen naast haar, met de vreemde naam RainDrops (vast iets typisch Iers, stelde Drukknoopje lichtelijk aangeschoten vast) bleef maar bier in haar handen drukken. Nog voor het ene glas op was, stond er al een ander glas klaar.
Op het tweede dek probeerden de rijkere klasse zich het allerrijkst te voelen. Meisjes hadden zich aangekleed als prinsessen en jongens liepen in hun zondagse jasje. Ze voelden zich de “king of the world” op dit onzinkbare schip.
Dikke dames schransten hun tournedos en kalfsoesters naar binnen op het bovenste dek. Mannen rookten dikke sigaren en dronken bourbon, om hun Amerikaanse nationaliteit te benadrukken of om zich Amerikaans te voelen. Eye of Sauron liep al in zijn zwempak rond, om zo zijn mamma er aan te herinneren dat hij toch echt in het zwembad wilde.
Dat het slechts 10 graden boven nul was kon hem op dat moment niet schelen. Een zwembad op een boot! O boy o boy!

Een paar opvarenden hadden zich ontrokken aan het feestgedruis. Op de voorplecht zat een roodharig meisje in een groene japon naar het water te staren. Of eigenlijk staarde ze in het donker. Veel meer dan zwart was er niet te zien. De lichten van het vasteland waren al sinds een tijdje geleden niet meer zichtbaar. Ze leek op iemand te wachten, maar er was verder niemand buiten. Soms liep er nog een matroos voorbij, maar dat was het.
Opeens hoorde ze iemand achter zich. Blij draaide ze zich om. Zou het de jongen zijn van gisteren? De jongen die haar had getroost na dat verschrikkelijke voorval voor vertrek? Met een glimlach stond ze op, maar haar blik veranderde in teleurstelling toen ze zag dat het niet TopDrop was die voor haar stond.
“Ey perdy lady” lispelde de man naar haar, “fancy a fag?” De overduidelijk dronken man haalde een verfrommelde sigaret uit een binnenzak en bood deze haar aan. Zichtbaar geïrriteerd, maar geforceerd beleefd weigerde ze. “Nee dank u meneer, ik wacht op een vriend. Hij kan hier elk moment zijn.” Het laatste benadrukte ze, in de hoop hem af te schrikken. Dit leek echter niet te werken. Met een dikke tong begon de man zijn verhaal af te steken. “Well, perdy ma’am, mijn naam is Yoshimare, noem mij Yoshimare. Ik zag u zo zitten en ik dacht, ik dacht toen ik u zo zag zitten, laat ik daar eens bij gaan zitten. Laat Yoshimare eens bij die mooie mevrouw gaan zitten. Dus hier ben ik. Yo-shi-ma-re.”
Vol afschuw schoof het meisje een stukje achteruit, maar de alcoholstank viel niet te ontvluchten. “En wat mag uw naam dan wel zijn, perdy ma’am?” Het ontging haar niet dat de man maar naar haar decolleté bleef staren. Goed, ze had een mooie boezem, maar dit was toch wel iets te gortig. “Severus” snauwde ze. “Binnenkort Severus Flowtje Hockley. Want ik ben verloofd. Namelijk.”
De dronkelap grinnikte, wat veroorzaakte dat een draad kwijl uit zijn mondhoek liep. Het leek hem niet te irriteren. “Zo zo, ma’am Hockley” Zijn stem klonk spottend, en ietwat gevaarlijk, “Dus een meisje zo perdy als u gaat trouwen. Werkelijk?”
Tot Severus’ opluchting zag ze dat als uit het niets TopDrop achter de man was verschenen. “Ja, ze gaat inderdaad trouwen” TopDrop legde een hand op Yoshimare’s schouder. De zuipschuit stond direct op, wankelde enigszins en begon in de richting van de reling te lopen. “Dan moet Yoshimare maar ergens anders een perdy meisje oppikken. Deze perdy lady heeft al een man. Tssss… miss Severus Flowtje Hockley. Tssss. Geen plek voor Yoshimare.” Uit de ene zak pakte hij de smoezelige sigaret en deed een poging deze aan te steken. Uit de andere zak kwam een fles drank. Vast niet de eerste fles van die dag. Yoshimare strompelde mompelend weg. “En het is PRETTY niet PERDY. LUL!” riep TopDrop hem pesterig na.
“Ben ik nou toch al weer gered door een vreemdeling.” zei Severus lachend. TopDrop kon enkel knikken. De twinkeling in haar groene ogen in combinatie met de glans van haar rode haar hypnotiseerde hem…

“Oh ja, Flowtje. Oh ja oh ja OH JA OOOO FLOWTJE!!” Luid gehijg klonk aan de achterzijde van het schip. Blijkbaar waren Severus en TopDrop niet de enige passagiers die stiekeme onderonsjes regelden. Severus’ verloofde Flowtje voor zichzelf vastgesteld dat wachten met seks tot het huwelijk wel erg lang duurde, wat op zich niet zo erg zou zijn, ware het niet dat zijn verloofde Severus wel bloedmooi was, maar alles behalve bloedgeil. Ze was eerder ijskoud. Met een ijsberg zou hij nog hetere seks kunnen hebben. Verder dan haar onderrok was hij nooit gekomen.
Maar toen was daar op het feest die vrouw. Die ongelofelijke vrouw. Haar bustier kwam zichtbaar boven haar korset uit. Rood kant. Zwarte kanten kousen in rode hoge hakken. Jarretels. En tieten!! Wow. Ravenzwart haar golfde over haar rug en ze keek naar hem. Naar hem! Flowtje Hockley. Hij zat dan wel op het bovenste en 1e klas dek, maar het was algemeen bekend dat hij nieuw geld was. En veel van dat geld was er ook niet. Maar deze vrouw kwam recht op hem af.
“Wil je?” vroeg ze recht op de man af. Flowtje kon niets anders doen dan knikken. En even later bevonden ze zich samen in een reddingsboot en Flowtje voelde zich geweldig. “O Lisaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!” kreunde hij bij de laatste stoot. En terwijl Lisaaah van hem afrolde en hij zijn beurs zocht om de vrouw te betalen voelde hij opeens de reddingsboot bewegen. Verbeeldde hij het zich nou? Lisaaah leek niets te merken. Zij stond in de sloep haar jarretels omhoog te hijsen. Voor de zekerheid stapte Flowtje uit de reddingsboot op het dek. Erg bang om ontdekt te worden was hij niet. Lisaaah was al zeker met 5 andere passagiers de feestruimte uit gelopen om na korte tijd weer terug te keren. Wie waren zij om hem te veroordelen?
Op het moment echter dat Flowtje zijn been uit de sloep haalde begon die weer te bewegen. Lijdzaam zag Flowtje toe hoe de sloep met de halfnaakte Lisaaah kantelde en een dek naar beneden viel. Bij de landing klonk een angstwekkend gekraak, en Flowtje wist dat zijn eerste keer met Lisaaah, haar allerlaatste keer was geweest.
Een eenzame rode hak glansde in het maanlicht, met daarnaast zijn beurs.
“Gore hoer!” Verontwaardigd staarde hij naar het dek onder hem. Toen hij zag dat zich een plas bloed begon te vormen onder de reddingsboot klom hij snel naar beneden, greep zijn portemonnee en verdween naar zijn hut. Niemand hoefde dit ooit te weten vond Flowtje.
Wat hij niet zag was dat een dronkaard in een donkere hoek van het dek stond te roken. En dat deze man het hele voorval vol verrukking had gevolgd…

01. Lisaaah (weerwolf)
02. TopDrop
03. Heksjuh
04. Flowtje
05. Sherco
06. Skilly
07. Yoshimare
08. Tink*
09. Elpida (dorpeling)
10. twinkebel (ziener)
11. Eye of Sauron
12. Missy
13. P-apple
14. Hanneke
15. Severus
16. zoemzoem
17. RainDrops
18. drukknoopje

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
groen = meegenomen in de val van de jager

Goede keus dit keer! Morgen mogen de achtergebleven weerwolven revanche nemen. Hun stem wordt weer verwacht vóór 20.30u.

Excuses voor de sexchanges weer in dit verhaal, trouwens. 1912 was blijkbaar een zeer vrouwonvriendelijk jaar

Laatst gewijzigd op 17-07-2007 om 20:42.
Oud 17-07-2007, 19:41
Yoshimare
Yoshimare is offline
Netjes hoor.
Oud 17-07-2007, 19:47
Heksjuh
Heksjuh is offline
Snel
Oud 17-07-2007, 19:59
Hanneke
Hanneke is offline
Yay!
Oud 17-07-2007, 20:33
Flowtje
Flowtje is offline
Yeah!

En whaha, ik ben een man!
Oud 17-07-2007, 20:36
Tink*
Tink* is offline
Ha, toch wel hè.
Oud 17-07-2007, 20:51
zoemzoem
zoemzoem is offline
Nou, ik ben blij dat er een weerwolf uit is , had alleen niet verwacht dat Lisaaah er een zou zijn.
Oud 17-07-2007, 21:06
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik wist het hé...
Lisaaah was gewoon veel te veel aan het verdedigen
Oud 17-07-2007, 21:24
TopDrop
TopDrop is offline
Dat had ik niet verwacht, maar
Oud 17-07-2007, 21:24
Skilly
Skilly is offline
Wat een verhaal En wat een fantastische vangst gata goed dit keer.
Oud 17-07-2007, 22:10
Verwijderd
O ik ben dood
Oud 17-07-2007, 22:41
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 17-07-2007 @ 21:51 :
Nou, ik ben blij dat er een weerwolf uit is , had alleen niet verwacht dat Lisaaah er een zou zijn.
Dat

en gaaf verhaal!
Oud 17-07-2007, 23:55
RainDrops
RainDrops is offline
Goed verhaal
Ik dacht dat lisaah een wolf zou zijn, maar ik begrijp dat het normaal is dat de wolven en de dorpelingen 'te vroeg' stemmen? Als ik iets doms zeg is het omdat ik het anders gewend ben.

Ik ben benieuwd wie de wolven gaan eten, misschien kunnen we daar een hint uit halen?
Oud 18-07-2007, 00:09
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 18-07-2007 @ 00:55 :
Goed verhaal
Ik dacht dat lisaah een wolf zou zijn, maar ik begrijp dat het normaal is dat de wolven en de dorpelingen 'te vroeg' stemmen? Als ik iets doms zeg is het omdat ik het anders gewend ben.

Ik ben benieuwd wie de wolven gaan eten, misschien kunnen we daar een hint uit halen?
Verdacht.
Oud 18-07-2007, 00:15
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 18-07-2007 @ 01:09 :
Verdacht.
Ik ben een beetje in dubio wat betreft raindrops.
Hij gedraagt zich super verdacht, maar hij was wel degene die Lisaaah openlijk aanviel, en dus eigenlijk de reden dat Lisaaah haarzelf verraden heeft.
Als raindrops zijn mond had gehouden hadden we Lisaaah niet opgehangen, da's zeker. Ik ben dus geneigd te denken dat raindrops geen wolf is.
Maar waarom in godsnaam gedraagt ie zich dan toch zo verdacht?
Misschien is het onderdeel van een plot om raindrops vrij te pleiten? Lijkt me sterk dat de wolven daar één van hen voor zouden opofferen, maar toch?
Oud 18-07-2007, 00:29
Yoshimare
Yoshimare is offline
Tis een zij.

Of jíj bent wolf?
Oud 18-07-2007, 00:30
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 18-07-2007 @ 01:29 :
Tis een zij.

Of jíj bent wolf?
Ik heb Lisaaah ook aangevallen hoor
Oud 18-07-2007, 06:28
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 18-07-2007 @ 01:30 :

dat hoeft ook niet alles te zeggen.
Oud 18-07-2007, 09:09
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 18-07-2007 @ 01:30 :
én?
Oud 18-07-2007, 09:11
P-apple
P-apple is offline
Jeej, een weerwolf eruit
En het verhaal is echt te grappig, ik denk dat ik het uitprint en op mijn kamer hang
Oud 18-07-2007, 13:18
Severus
Severus is offline
O jee, ik zit in de Rose-rol. Alleen jammer dat ik verloofd ben met zo'n ploert - hopelijk komt iemand me uit mijn gouden kooi redden.

Verder: cool, een weerwolf eruit! One down, two to go.
Oud 18-07-2007, 14:20
Verwijderd
Ja, iedereen valt me aan

Maar ik heb mezelf niet verraden hoor, zoiets typ ik altijd en ik vind het onbegrijpelijk dat ik daardoor ben opgehangen. Echt een flutreden: ik postte een kwartier na tijd dat ik het lang vond duren.

*boosmode*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten