![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik roep het al jaren: een gematigde islam bestaat niet." " De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran. De teksten uit de Koran laten weinig aan de verbeelding over." "Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij. Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek." Dus cut the crap over modernisering. De poedel wilt uitbanning geen modernisering. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij wil geen Islam in Nederland dus wat klopt er dan niet bepaald aan wat Kenjirro zei? Als politicus hoef je idd niet constructief te zijn :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Straks komt hij nog met een voorstel om alle moslimbaby'tjes te deporteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me duidelijk dat Wilders gewoon een Islam en moslimhater is. Dit hoeft geen probleem te zijn en hij mag zijn mening dan ook geven maar zijn positie als politicus maakt het wel dat hij een sterk polariserende factor is in Nederland. Ik denk niet echt zin heeft om te ontkennen dat hij gewoon een Islamfoob is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou niet weten waarom hij het nog zou willen hebben, ik hoef het ook niet per se meer te hebben. Maar dat betekend nog niet dat ik pleit voor uitbanning. En ja, het is vanzelfsprekend om een demografische ramp te voorkomen. Hij noemde de hogere geboortecijfers een ramp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Maar als je dat niet wil zien, lees dan lekker wat je leest. Ik heb geen zin om continu in herhaling te vervallen ![]() Ik heb toch wel het idee dat je wel in zijn ideeen kan vinden getuigen de post hierboven. Citaat:
Je krampachtig vastklampen aan ''vrijheid van meningsuiting'' blabla is nergens goed voor.
||
![]() |
Citaat:
Daarbij is het zelfs als je niet gelooft pure nonsens om de Bijbel te verbieden. Jezus roept op tot naastenliefde. Heb uw vijanden lief, zegt Hij zelfs... Iemand die de Bijbel wil verbieden, heeft A: niets begrepen van de Bijbel zoals Jezus het bedoeld heeft, of B: is oneerlijk en vijandig tegenover het Goede. Als iemand beweert dat de Bijbel tot haat aanzet, of dat een boek niemand tot haat aanzet: alleen de lezer van en boek vat iets op op een bepaalde manier. de lezer is verantwoordelijk, niet het boek. Als ik alles dat "tot haat aanzet" zou moeten verbieden, kan ik de helft van de Bieb gaan verbranden. en hoe zit het dan met artiesten als Eminem, schietspellen, films en andere dingen waar geweld in voorkomt? Onze wet verbiedt geweld. dat is genoeg. Waarom die ophef over een boek? sorry ben niet vaak online kan niet meer reageren... mijn excuses hiervoor...Geen eigen PC.
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Racisme en discriminatie met woorden' is in feite niets anders dan iemand beledigen, en het strafbaar stellen van belediging is imo iets achterlijks uit een ver verleden toen vrouwen nog kousen tot aan hun nek droegen en je met paard en wagen naar de markt ging drie dorpen verderop. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Zie je het verschil tussen het deel achter de punt komma bij de eerste twee zinnen en de laatste? Maar inderdaad, we vallen in herhaling. Lees ook maar lekker wat jij wil lezen. Citaat:
Kortom, net zo'n loze opmerking als wanneer ik ga roepen dat je vast Moslim moet zijn omdat je anti Wilders bent. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die man is gewoon mal, punt. Verder niks op afdingen, laat 'm lekker waaien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij snapt 't ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Was Theo van Gogh een gevaar? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De grootste malloten zijn de mensen die hem willen omleggen. Als je dat niet ziet, dan zit er een draadje los. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||