Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Deze liefhebber van liefde en vrede is op zoek naar een liefdesduif. Als je goed kan koken, zwart-wit denkt en een voorliefde hebt voor het teken '&', schroom dan niet om me te mailen. Kusjes.
M21 zoekt V18-22 (ondanks de pogingen van Fantome)
|
Lief meisje van 19 zoekt lekkere macho man van 18-25 jaar. Ik val op gespierde types met veel borsthaar die wel weten hoe ze een meisje in haar kont moeten nemen. Ik val niet op intellectuele types.
Als jij me seksueel verwend dat doe ik voor je koken, stofzuigen en afwassen. M25 zoekt V20-25
|
Dominant gorilla mannetje van 25 jaar zoekt alternatieven. Daarom op zoek naar mensenwijfjes tussen 20 en 25 om mee te paren. Harigheid is een pluspunt. Voor de rest maakt het niet zo veel uit. Gorillas hebben helaas wel maar een penis van 1,7 cm dus dat moet je niet erg vinden.
M22 zoekt V17-24
|
Jochie van dertien zoekt leuk meisje om naast te zitten tijdens de les. Ik heb het tweede en het vijfde uur tussenuur dus dan wil ik eventueel wel zoenen op het schoolplein, maar niet met tong want dat vind ik viesbah.
Je moet wel tussen de 12 en 14 jaar zijn want anders is het illegaal. M25 zoekt V20-25
|
Goeiemochel, ik ben eye of patroo. Mijn vriendinnetje en ik wenken een meisje of vrouw voor een triomvle. Vlinder is namelijk veel eisene in bed en ik daal vaak. Vlinder is agrekrueel en daarom denk ik dat ze voor valentijnsdag graag eens goede seks wilt met een ander. ben jij tussen de 15 en 20 jaar en kun je vlinder en mij wel aan?
Mail dan snel for@intochl.bom
|
![]() |
Heee leuke mannen! Ik ben PixelDansje! Ik ben op zoek naar jou, jij leuke, lieve, goeduitziende, intelligente, ruimdenkende, interessante, vrolijke, sexy, goedverzorgde man tussen de 18 en 45! Bij voorkeur met baard, maar is geen vereiste hoor! Stuur even een pasfoto mee, dan krijg je 100% antwoord.
Veel liefs PixelDansje V19 zoekt M18-28
|
Ik, lief meisje van 20 jaar, ben op zoek naar een mooie jongen om leuke dingen mee te gaan doen. Je moet wel sterk zijn, want het is de bedoeling dat jij mijn tassen draagt tijdens een lange shopsessie. Oja, als je rijk bent, krijg je sowieso een reactie. Kusjes van Fantôme.
V20 zoekt M20-25
|
![]() |
Hoi, mijn naam is Vlinder. Ik wil graag trouwen op 08-08-'08 en zoek daarom een vriend. 8 is mijn lievelingsgetal en brengt me altijd geluk, dus dat betekent dat we nooit zullen gaan scheiden! Ik stel geen hoge eisen aan je, zolang je er maar een beetje lekker uitziet. Roodharige mannen krijgen voorrang. En oh ja, als je (nog) niet wilt trouwen, reageer dan asjeblieft niet. Heel veel kusjes van je toekomstige vrouw Vlinder.
V19 zoekt M18-28
||
Verwijderd
|
Citaat:
V17 zoekt M17-22 |
![]() |
|
heej ik ben Ifeellikerain en ik zoek een rmantische jongen tussen de 17 en de 30 jaar om mee door de regen te dansen... Heb jij het lichaam van een 'Wet T-Shirt Contest'winnaar en ben je romantisch ingesteld, reageer dan snel.
Reacties na 20 maart worden pas vanaf 1 september verwerkt ivm lente en zomer seizoen. kusjes
|
Dag lievelieve geitenbilletjes van me, ik zoek een heerlijke eerlijke pussy om gezapig de liefde mee te bedrijven. Dit alles in een klnalroze kamer met josbrink behang. Ben jij een jos brink look-a-like? mail dan nu zo snel mogelijk naar pixelhoekje@jfan.nl, ik smacht naar je! ik wacht op je! ik dinges op je! ik wil je NU!
||
Citaat:
ik ben dun geschapen en ik zoek een meisje die een dunne bos hout voor de deur heeft hangen. Bij voorkeur minderjarig. Stuur een foto van je (M29, zoekt M tot 27)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nieuw koelkastbeleid. Missy | 5 | 26-10-2008 12:31 | |
Beleidszaken |
Forumbazen wegstembaar? Ray | 216 | 18-09-2008 23:30 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |