Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2007, 23:17
Dott
Dott is offline
Zucht, ik denk zo veel na dat ik niet in slaap kan vallen.. ik vertoon verliefdheidssymptomen, maar dan erger dieper dit is niet goed.. ik wil dit niet
Oud 27-08-2007, 23:23
Verwijderd
zwaar verliefd. en ik mis 'm. na slechts 1 dag zonder hem.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 02:52
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2007 @ 19:28 :
van genieten totdat het foutloopt? Bereid je voor op een hoop gezeik van omgeving. En denk vooral niet dat je gelijkwaardig bent, want dat ben je niet.
Meiske, zit je nog steeds in dat keurslijf? Ik begrijp dat zij tegen de twintig is. Welnu, een ietwat 'levenswijs' meisje van 20 en een ongelooflijk maagdelijke kerel van 34 die nog niet of nauwelijks serieuze relaties heeft gehad, waarom zou zoiets niet kunnen? Omdat het buiten de acceptatiebandbreedte valt?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 06:09
Neko*
Neko* is offline
Zijn rooster bekeken. De eerste 8 weken zuigen.(3x tot half 6) Daarna is t iets beter. Dus misschien moet ik mezelf eens aanleren niet zo erg te stressen en me gewoon mee laten voeren daar waar het heen gaat.
Oud 28-08-2007, 06:31
Dvine
Dvine is offline
Jemig, ik lijk wel geen tijd voor mezelf over te houden Ik besteed vrijwel al mijn tijd met anderen de afgelopen dagen/week. En dat terwijl ik minstens 2 uur alleen wil kunnen zijn en kunnen doen wat ik wil (dat ligt niet aan mn vriend, bij hem kán ik doen wat ik wil. Maar soms is het fijn om lekker alleen te zijn.)
Oud 28-08-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-08-2007 @ 07:17 :

Maar in die uitsterste situatie misschien wel. Blijft wel dat omgeving vaak niet bepaald begripvol is... Wat voornamelijk erg onhandig is als je nog thuis woont of veel met je ouders te maken hebt...
Niet alles wat bij jou gebeurde gebeurd vaak.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 09:41
Verwijderd
Zucht. Ik moet me niet zo druk maken, maar
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 09:41
Verwijderd
Een beetje prut.. Ik baal er van om weer in NL te zijn en gewoon.. Alles heeft nu een beetje invloed op mn relatie en de rest van mn sociale leven en ik ben er niet zo tevreden mee. Binnenkort maar eens verandering in brengen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 09:43
I C U
I C U is offline
Weekendje A'dam was superleuk! Hartstikke gezellig geweest met m'n ouders en bro. Helaasch zijn we nu weer thuis en wil ik toch nog steeds op kamers... Sommige dingen wil ik op mijn manier kunnen doen. Niet dat ik geen vrijheid heb, want die heb ik wel, maar toch minder dan wanneer ik op kamers woon. Oh zo.

Verder stuurde ie zaterdag een smsje, wat positief was, alleen gisteravond haakte hij af terwijl hij degene was die het op gang bracht. Nerd. Maar goed, met een beetje geluk spreek ik hem vanavond en dan zien we wel.

Ik kan het echt niet hebben dat hij me zo bezig houdt, echt niet. Stom jong.
Oud 28-08-2007, 10:04
zeep007
zeep007 is offline
En dan zit je een beetje dom te grinniken tijdens hersendood tv vermaak, op bed, met vriend en onze kitten tussen ons in, en dan voel je je ineens blij.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 10:32
Qimm
Qimm is offline
Dat was een heerlijke mini-vakantie Wij zijn echt wel goed
Oud 28-08-2007, 11:35
Verwijderd
Hm, beetje irritant. Ik wil graag met hem praten, onder andere hoe ik me over ons voel, maar dat is nou eigenlijk juist het probleem, dát ik nog graag dat vertrouwde wil. Dus doe ik het maar niet (ik schiet er ook geen zak mee op), maar ... nou ja... soms wil ik gewoon heel graag dat er gewoon nog een ons ís. Zelfs al wil ik het tegelijkertijd niet. Stom dubbel gevoel.

Oh en ik heb 't ene beste vriendinnetje 'geholpen' met jongens versieren (a.k.a. haar en de jongen continu gepest en uitgelachen terwijl ze aan het praten/flirten waren) en nu denkt ze dat hij mij leuk(er) vindt Maar goed, hij heeft háár nummer
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 11:39
ST*R
ST*R is offline
Hij werkt verslavend
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 11:44
Verwijderd
Ik vind hem de allerliefste op de hele wereld.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 12:25
Halflight
Halflight is offline
Goed goed. Gisteren een vriend weer gezien na een maandje ofzo en het begon gelijk weer te kriebelen en over een maandje gaan we samen cabaret kijken leuk . En ik was bij een vriendin en toen las ik -legaal- een dagboekpassage van haar over mij en dat was redelijk angstaanjagend maar het past wel weer bij haar en het is wel best.

Ik ga zo naar hem toe en ik heb er wel zin in en alles maar ik moet wel eerlijk blijven naar mezelf.

Vanavond komt een vriendin langs en dat vind ik leuk maar ze mag haar dominantie thuislaten want daar ben ik iets minder blij mee

En morgen naar een nieuwe school, nog meer mensen, ahoy
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 13:47
Cesar
Cesar is offline
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-08-2007 @ 11:03 :
Klopt. Maar ik heb het ook meerdere keren in omgeving gezien. Ik ken dus alleen maar voorbeelden waarbij het fout ging. Maar in de uiterste situatie die nare schetst, kan ik me voorstellen dat het goed gaat. Blijft wel dat een hoop mensen niet erg ruimdenkend zijn, daar moet je mee om kunnen gaan. Ze vroeg om advies, ik kan moeilijk tips gaan geven over dingen die misschien wel zo zouden kunnen zijn, maar ik geen ervaring in heb.
Dan ligt het denk ik maar net aan hoe bekrompen je omgeving is. . Bij de voorbeelden die ik ken is er bij het noemen van het nummertje wel vaak een negatieve reactie, maar die verdwijnt zodra ze het stel samen hebben gezien. Vandaar dat ik ook denk dat je daar vooral aan het begin wat last van hebt, zodra je relatie wat langer duurt niet meer. Denk overigens dat het ook wel goed kan gaan buiten die uiterste situatie.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 25-08-2007 @ 10:40 :
Ha ik heb weer met hem! En ik weet echt 100% zeker dat ik dit wil. Zal wel het zoenen met anderen missen maar daar krijg ik wel hem voor terug Hij is alleen best jaloers dus dat wordt nog wat. En hij gaat op een manier met mn beste vriendin op waar ik nog even moet wennen (aan elkaar zitten en seks grapjes maken, weet nog steeds niet of ik daar iets van moet zeggen.. zeg bijna nooit dingen die ik niet leuk vind, vind mezelf al snel zeuren). En als ik dan een keer een grapje tegen zijn vriend maak mbt seks reageert hij gelijk agressief. Pfff, maargoed het zal wel. Verder is hij gelukkig soort van perfect
He sorry hor, maar als ik dit lees schiet me gelijk iets te binnen..

Vriendin van me had een relatie van 4,5 jaar..gingen samen een huis kopen en trouwen. Hij zat ook altijd met haar beste vriendin te kloten en sex grapjes te maken enzow. Als ze dr wat van zei werd hij ook pissig. Van de ene op de andere dag dumpt hij dr. De dag ervoor hield hij ngo van dr en wilde hij haar nooit kwijt enzo.. Zij uithuilen bij die vriendin, een week later vertelden ze dat zij samen al n tijdje vreemdgingen met elkaar. (Die vriendin had ook n relatie)..
Laat ej niet ontmoedigen..maarre.. doet me dr sterk aan denken.

oja OT:

gisteren ook nog bij exlief geslapen enzow
Hij deed echt lief en ineens zei hij dattie gewoon nog echt verliefd op me is en van me houd..
Dat is toch echt wel wederzijds en ik ben weer helemaal verliefd aan t worden..Tis nu zo gezellig..nu de druk eraf is komtie juist naar me toe terwijl ik het niet eens vraag.
Ik geloof dat we t allebei meer als n pauze willen schouwen..tenminste hebben we n beetje een vaag gesprek over gehad.. maar voorlopig gaat t leuk zo!

Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 19:13
Poepkind
Poepkind is offline
exlieverd zoekt helemaal geen contact, en reageert zeer lauw als ik msn ofzo. Dat vind ik toch heel jammer, en ik vraag me af hoe het komt. Mischien heeft hij het er moeilijk mee, maar eigenlijk denk ik niet dat dat de reden is. Voor hem is het mischien een afgesloten hoofdstuk, en nu ik niet meer zijn vriendin ben, hoeft ie ook nooit meer gezellig te babbelen/af te spreken/ contact te zoeken etc. Jammer en zuur, en ook ergens pijnlijk En dat terwijl ik juist graag hem zou zien/ spreken/ iets leuks doen. Maarja ik moet hem natuurlijk niet stalken, dat schiet ook niet op. Ik ben ook een beetje nostalgisch/melancholich whtvr, vroeger was het allemaal zo mooi
Oud 28-08-2007, 19:27
gewoonik
gewoonik is offline
ownee...
ik heb vanochtend een mailtje gestuurd waarin ik uitlegde hoe ik me voelde en dat hij dan soms precies de verkeede dingen zegt en waarom we dan soms steeds dezelfde gesprekken hebben.. en misschien heb ik wel een beetje onaardige dingen gezegd daarin...
en nu reageert hij niet...
en hij is ook nog eens zo ver weg, dus ik kan er niet gewoon snel heen om t goed te maken...
maar misschien is hij ook wel niet boos..
ik mis hem gewoon heel erg, speciaal nu
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:08
Verwijderd
...Zucht.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:19
Verwijderd
Omg mn ex begint weer met bellen en noemt me na elke zin "Shummie" of "Schuimpje"

En nu heb ik gezegd dat ie op moet rotten en eh.. nu is ie boos denk ik. Maar hij weet wel wat ik wil! =D

Mn frethand bloed van het vele gitaarspelen en ik heb het GEMIST. Nu alleen vriendlief weer in NL en dan is t leven waanzinnig mooi
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:37
Verwijderd
weer wat redelijker op relationeel gebied, fijn gepraat met dr vandaag en nu dan maar een heele tijd weer alleen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:52
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-08-2007 @ 21:08 :
...Zucht.
Ja, hier ook . Ik wil hem gewoon zien. Hoop zo dat het goed blijft gaan, want uit elkaar groeien lijkt toch onvermijdelijk. Hopelijk niet onoverkomelijk.

Maar succes Morgan, *schouderklopje*, het komt allemaal wel goed. Al heb je daar nu niks aan. Ik vind je altijd wel sterk overkomen.
Oud 28-08-2007, 20:53
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 28-08-2007 @ 21:52 :
Ja, hier ook . Ik wil hem gewoon zien. Hoop zo dat het goed blijft gaan, want uit elkaar groeien lijkt toch onvermijdelijk. Hopelijk niet onoverkomelijk.
Ik vind mijzelf zieliger dan jou nu hoor
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:54
stout!
stout! is offline
Ik had mijn bericht nog gewijzigd want ik was nog niet klaar . Ik vind jou ook zieliger
Oud 28-08-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 28-08-2007 @ 21:54 :
Ik had mijn bericht nog gewijzigd want ik was nog niet klaar . Ik vind jou ook zieliger
Hahaha ik weet niet of ik daar blij mee ben of niet Jezelf zielig vinden is tot daar aan toe, maar andere mensen...

En het komt ook wel goed, hoor. Het ís al goed. Maar op een dag met veel werk en weinig slaap bedenk je je gemakkelijk dat je het toch wel mist, lekker samen in bed duiken en veilig wegkruipen. Maar ja, dát heb jij nu natuurlijk net zo min. Alleen heb jij het vooruitzicht van elkaar weer zien en dat ook doen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 21:05
stout!
stout! is offline
Daarom vind ik jou ook zieliger . Wat niet betekent dat ik je héél zielig vind, alleen zieliger dan mijzelf. Ik moet me namelijk niet aanstellen .
Oud 28-08-2007, 21:08
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 28-08-2007 @ 22:05 :
Daarom vind ik jou ook zieliger . Wat niet betekent dat ik je héél zielig vind, alleen zieliger dan mijzelf. Ik moet me namelijk niet aanstellen .
Oh, ik stel me vanavond júist aan. Ik zit op de bank onder een deken met thee en Pride and Prejudice (mr Darcy, prr!).

Tenminste, dat zat ik, en nu kookt mijn water weer en ga ik het maar weer doen. Af en toe moet je gewoon even zielig doen
Met citaat reageren
Dott
Dott is offline
succes morgan
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-08-2007 @ 22:00 :
Hahaha ik weet niet of ik daar blij mee ben of niet Jezelf zielig vinden is tot daar aan toe, maar andere mensen...

En het komt ook wel goed, hoor. Het ís al goed. Maar op een dag met veel werk en weinig slaap bedenk je je gemakkelijk dat je het toch wel mist, lekker samen in bed duiken en veilig wegkruipen. Maar ja, dát heb jij nu natuurlijk net zo min. Alleen heb jij het vooruitzicht van elkaar weer zien en dat ook doen
knuffeltje voor jouw!

Ik begrijp je wel
Oud 28-08-2007, 21:23
Verwijderd
Met een goede internetverbinding valt mr Darcy gemakkelijk te delen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 21:38
I C U
I C U is offline
Laat het maar van zijn kant komen, echt Ik hou me voorlopig ff op de vlakte, en daarbij, komende tijd wordt druk zat. O zo.
Oud 28-08-2007, 22:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Damn, ik heb echt m'n vrienden nodig nu. Om heel veel mee te drinken en mee naar de tering te gaan. Vrijdag komt m'n beste vriendin langs om me te helpen met verhuizen en ik heb nog een fles sterke drank tegoed van m'n verjaardag.
En een goede vriend kwam net meteen met support (al was 't via MSN) en komt binnenkort langs voor m'n kamerwarming-party.
Al m'n vrienden moeten er zijn, want zij zijn lief en de support heb ik nu echt even nodig.
Oud 28-08-2007, 22:14
zeep007
zeep007 is offline
aaahhh, samen dansen in de gang en groooots vuurwerk kijken vanuit ons trappenhuis <3
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 23:18
Verwijderd
Kut. Ik heb gewoon de behoefte aan iemand die er voor me is. Zoals een vriendin van me het net zo mooi zei: ik heb zin om weer verliefd te worden. En in mijn geval dan niet op m'n ex
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 23:28
Lyne
Lyne is offline
Ik ben 18, en ik ben wel redelijk 'levenswijs' maar ik heb nog niet echt veel relatie-ervaring. En hij is op dit moment wel heel erg van het feesten en gaat ook veel met jongere mensen om (rond de 20) maar hij is wel al getrouwd geweest.

Ik weet zelf ook wel dat het moeilijk gaat zijn, maar aan de andere kant, als ik het niet probeer weet ik het nooit.

@Gothic; Jij hebt dus blijkaar ook zoiets meegemaakt met een niet zo positief einde?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 10:54
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Damn, het is een zooi in mijn hoofd. Het laatste wat ik moet doen is mezelf verwijten maken, maar ja, zoals zo vaak is mijn gedachtenstroom gewoon niet te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 10:57
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
He sorry hor, maar als ik dit lees schiet me gelijk iets te binnen..
Wow dat is wel erg, ben je gewoon 2personen in 1 keer kwijt waar je veel van houdt. En hm ja, ik zie zoiets niet echt bij mij gebeuren. Ik vertrouw ze allebei (vooral mn beste vriendin, omdat ik haar al heel lang ken), en ik weet dat hij mij echt heel erg leuk vindt en dat hij haar niet zo knap vindt. Maarja dan kan het nog steeds natuurlijk, maar ik ga er maar gewoon van uit dat het niet gebeurt en dat lijkt me ook het meest waarschijnlijkste
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 11:04
Rioto
gaat goed alleen al om het feit dat ik me er totaaal niet mee bezig hou
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 11:19
stout!
stout! is offline
Iehhh een wit forum!

Hier alles goed. Weet niet waarom soms die sluimerende onzekerheid weer de kop op steekt, geen fijn gevoel. Maar gewoon positief blijven en in leuke mensen investeren .
Oud 29-08-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
gaat goed alleen al om het feit dat ik me er totaaal niet mee bezig hou
Idd
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 11:47
luchtballon
luchtballon is offline

Ik ben gister weer een paar persoonlijke dingen van hem te weten gekomen. Hij heeft geen makkelijk leven (gehad). We/hij is de laatste dagen niet echt vrolijk, maar met ons gaat het goed.
Zijn moeder heeft de sloten op de deur vervangen met extra hangslot? En we snappen nog steeds niet helemaal waarom en waar ze dan ook blijkbaar bang voor is?

Hij maakt wel duidelijk dat ik er voor hem ben, en ik geloof dat ik wel wat goed doe?
Oud 29-08-2007, 11:53
Antoni
Antoni is offline
En goede vriendin van me zit nogal in de put, omdat haar relatie met haar vriendje duidelijk aan het aflopen is. En ik sleep haar hier doorheen, ben haar steun, een van de weinigen met wie ze er makkelijk over praat. Ik voel me slecht en goed tegelijk...
Oud 29-08-2007, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Wow dat is wel erg, ben je gewoon 2personen in 1 keer kwijt waar je veel van houdt. En hm ja, ik zie zoiets niet echt bij mij gebeuren. Ik vertrouw ze allebei (vooral mn beste vriendin, omdat ik haar al heel lang ken), en ik weet dat hij mij echt heel erg leuk vindt en dat hij haar niet zo knap vindt. Maarja dan kan het nog steeds natuurlijk, maar ik ga er maar gewoon van uit dat het niet gebeurt en dat lijkt me ook het meest waarschijnlijkste

Hmm ik hoop het maar voor je. Die 2 vriendinnen waren ook altijd samen vanaf de middelbare school al. Kappersschool samen gedaan enzow. En haar vriend zei ook altijd datie dat meissie maar een eng mager ding vond. Ik hoop oprecht voor je dat het met jou en je vriend wel goed gaat, maar sluit je ogen dr niet voor als t niet goed gaat! Je intuïtie is zo belangrijk.. cliche, maar luister naar je gevoel!!

OT: Nog geen verandering. Hij gaat zo tot vrijdag op rit naar Duitsland en als ik denk te voelen dat ik em ga missen probeer ik het een beetje weg te drukken. Het moet ff zo blijven als het nu is. En OMG wat istie toch knap in pak!!prrr
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 12:39
farai
farai is offline
ik vind het nieuwe forum er eigk wel cool uitzien. :-)

OT: ik heb geen relationeel gebied
Oud 29-08-2007, 12:57
Ireth69
Ireth69 is offline
Geweldig . Hij woont nu bij mij. Had wat problemen met zijn ouders enzo, zat er al heel lang aan te komen. Dus nu hebben we al zijn spullen opgehaald, mijn vader hielp ook een handje mee met de auto, en nu woont ie officieël hier . En hij werkt nu ook bij me.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 13:14
Verwijderd
Hij is lief en ik mis hem..
Maandag is 'ie weer terug, moet nog even vrij regelen. En mams gaat volgende week n week weg en dat vind ik tof voor dr.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 13:20
Verwijderd
Vlindertjes en ik zie hem morgen waarschijnlijk weer...

Alleen zo jammer dat ik maandag begin op de uni en hij gaat werken, dus dan zal ik hem wel minder kunnen zien. Zucht
Even nog maar niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 13:22
Verwijderd
bah. is hij eindelijk terug van vakantie, is hij nu weer op intro.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten