Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vriendin van me had een relatie van 4,5 jaar..gingen samen een huis kopen en trouwen. Hij zat ook altijd met haar beste vriendin te kloten en sex grapjes te maken enzow. Als ze dr wat van zei werd hij ook pissig. Van de ene op de andere dag dumpt hij dr. De dag ervoor hield hij ngo van dr en wilde hij haar nooit kwijt enzo.. Zij uithuilen bij die vriendin, een week later vertelden ze dat zij samen al n tijdje vreemdgingen met elkaar. (Die vriendin had ook n relatie).. Laat ej niet ontmoedigen..maarre.. doet me dr sterk aan denken. oja OT: gisteren ook nog bij exlief geslapen enzow ![]() Hij deed echt lief en ineens zei hij dattie gewoon nog echt verliefd op me is en van me houd.. Dat is toch echt wel wederzijds en ik ben weer helemaal verliefd aan t worden..Tis nu zo gezellig..nu de druk eraf is komtie juist naar me toe terwijl ik het niet eens vraag. Ik geloof dat we t allebei meer als n pauze willen schouwen..tenminste hebben we n beetje een vaag gesprek over gehad.. maar voorlopig gaat t leuk zo! Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar succes Morgan, *schouderklopje*, het komt allemaal wel goed. Al heb je daar nu niks aan. Ik vind je altijd wel sterk overkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het komt ook wel goed, hoor. Het ís al goed. Maar op een dag met veel werk en weinig slaap bedenk je je gemakkelijk dat je het toch wel mist, lekker samen in bed duiken en veilig wegkruipen. Maar ja, dát heb jij nu natuurlijk net zo min. Alleen heb jij het vooruitzicht van elkaar weer zien en dat ook doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenminste, dat zat ik, en nu kookt mijn water weer en ga ik het maar weer doen. Af en toe moet je gewoon even zielig doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp je wel ![]()
|
![]() Ik ben gister weer een paar persoonlijke dingen van hem te weten gekomen. Hij heeft geen makkelijk leven (gehad). We/hij is de laatste dagen niet echt vrolijk, maar met ons gaat het goed. Zijn moeder heeft de sloten op de deur vervangen met extra hangslot? En we snappen nog steeds niet helemaal waarom en waar ze dan ook blijkbaar bang voor is? Hij maakt wel duidelijk dat ik er voor hem ben, en ik geloof dat ik wel wat goed doe?
|
En goede vriendin van me zit nogal in de put, omdat haar relatie met haar vriendje duidelijk aan het aflopen is. En ik sleep haar hier doorheen, ben haar steun, een van de weinigen met wie ze er makkelijk over praat. Ik voel me slecht en goed tegelijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm ik hoop het maar voor je. Die 2 vriendinnen waren ook altijd samen vanaf de middelbare school al. Kappersschool samen gedaan enzow. En haar vriend zei ook altijd datie dat meissie maar een eng mager ding vond. Ik hoop oprecht voor je dat het met jou en je vriend wel goed gaat, maar sluit je ogen dr niet voor als t niet goed gaat! Je intuïtie is zo belangrijk.. cliche, maar luister naar je gevoel!! OT: Nog geen verandering. Hij gaat zo tot vrijdag op rit naar Duitsland en als ik denk te voelen dat ik em ga missen probeer ik het een beetje weg te drukken. Het moet ff zo blijven als het nu is. En OMG wat istie toch knap in pak!!prrr |
![]() |
|
|