Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2007, 12:16
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
En mij overslaan
Oud 25-10-2007, 13:48
Verwijderd
Lisaaah en Vlindertje hebben (for the sake of een goed topicverloop) een gezamenlijke toekomst, ze worden vriendinnen en beginnen een spin-off van Brutale Meiden, namelijk Dolle meiden. Na een aantal succescvolle jaren op tv zetten ze hun samenwerkingsverband voort in een politieke partij, waarop EoS Vlindertje verlaat wegens hun teveel verschillende politieke oriëntaties. Lisaaah vangt Vlindertje op in haar verdriet en ze realiseren zich dat ze veel meer voor elkaar betekenen dan alleen zakenpartners. Ze krijgen een relatie, en dit vind EoS zo opwindend dat hij met hangende pootjes op de stoep staat. Hun politieke partijen Dolle Meiden en LOTR-NL worden samengevoegd, maar dit blijkt geheel onverwachts geen succes en het drietal beëindigt hun politieke carriere om zich te werpen op de voortplanting. Lisaah en Vlindertje krijgen ieder maar liefst veertien kinderen en het is een gezellige boel met zijn eenendertigen. En ze leven nog lang en gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 17:03
Verwijderd
Deze vrouw vind een man met heel veel geld die uitstekkend is voor de kids en die zijn kids als kerstkado een kermis geeft.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 11:55
drukknoopje
drukknoopje is offline
Klingeldingel gaat werken in de Efteling zodat hij omringt wordt door blije mensen en hij zijn eigen misere kan vergeten. Hij koopt een flatje vlakbij en gaat vaak naar het café. Daar leert hij een lieve vrouw kennen met wie hij 4 tweelingen krijgt (allemaal meisjes). Na veertig jaar in de efteling gaat hij met pensioen en maken hij en zijn vrouw een wereldreis.
Oud 26-10-2007, 19:10
Verwijderd
drukknoopje gaat op een dag naar het museum. Ze bekijkt de vazen van de oude Grieken als ze opeens geknal hoort. De knal kwam van buiten af. Iedereen was geschrokken. Een paar jongeren waren buiten vuurwerk aan het afsteken. drukknoopje vond dat ook wel leuk en ging naar buiten (zonde van het geld...). Toen ze buiten was en bij het groepje stond was ze op slag verliefd. Een jongen met een motor stond daar. Hij had donker haar en mooi met gel en alles zijn haar opgemaakt. Hij had een wit jackje en een zwarte broek. drukknoopje stond naast die jongen. Het groepje, waar een aantal bekenden van drukknoopje tussen stonden, stelden zich voor aan drukknoopje. Toen kwamen er juten aan... de jongen riep drukknoopje dat ze op de motor moest komen. drukknoopje sprong achterop en de joongen reed keihard weg met drukknoopje achterop. Ze kwam erachter dat ze het volgende semester bij hem in de klas zat. De jongen was nieuw. Dit is het begin van liefde .

En nu ik.....
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 00:20
Skilly
Skilly is offline
lol Ruben grappig verhaal

Rubby is 25. Hij werkt als ober in een mooi sjiek restaurant met wel 4 mechalin (schrijf ik dat goed?) sterren. Zijn vader is gescheiden met zijn moeder. Dus hebben Rubby en zijn moeder een hele goede band samen. Rubby werkt hard en op het werk zijn ze zeer tevreden met elkaar.

De moeder van Rubby is trots op hem, dat ze ondanks de armoede haar zoon het wel goed heeft gemaakt. Rubby is dan ook een hele goede zoon; toen hij genoeg geld had liet hij het huis van zijn moeder helemaal renoveren. Mooie keuken, nieuwe bankstellen etc.
Maar de moeder van Rubby wou dat zijn zoon eindelijk een keer de liefde zou proeven. Ze snapte het niet hij was zo'n lieve spontane jongen maar heeft nooit een vriendin gehad.

Op een zaterdagnamiddag op 1e kerstdag moest Rubby werken. Eigenlijk had hij geen zin omdat hij liever kerst wilde vieren met zijn lieve moeder. Maar zijn moeder zei:,,Nee Rubby ga maar werken messchien wordt het voor jouw nog een mooie dag!’’. Ach Rubby vond het een typisch moeders uitspraak en ging werken. Het was ontzettend druk. Er was een nieuwe collega zag Rubby. Ze was al 2 dagen al aan het werken maar Rubby was 23-24 dec vrij dus had haar nog niet eerder gezien. Ze was ook vlug vlug in servering aan de gasten. Rubby glimlachte even naar haar. En ze glimlachte terug. Gewoon puur vriendelijk. Ze was echter een verlegen meisje. Even een korte pauze hehe. Ze hadden tegelijk pauze. Rubby vond haar er wel schattig uitziet maar is ze dat ook van binnen. Na lang praten haakte ze plots af:,,Sorry Rubby ik moet weer aan de slag.’’ Terwijl ze nog 5 min over had. Rubby was teleurgesteld:,,Het ligt vast aan mij, ze wilt van me af.’’, dacht hij. Hij ging na 5 min weer aan de slag en dacht er de heletijd aan.
Hij probeerde oogcontact met haar te maken, maar ze gunde hem geen blik.

Het regende en Rubby had geen paraplu niks. Het was half 1 's nachts hij was net klaar met werken zo ook Marina. Hij zag hoe ze de auto nam en wegreed. Rubby dacht:,,Ach ja..’’,hij stopte de oordopjes van zijn Ipodnano in zijn oren en toevallig draaide het liedje: No more drama van Mary J Blige. Hij kwam thuis kletsnat en zijn moeder kwam:,,Rubby wat zie je eruit! Ik heb oliebollen voor je gemaakt ze liggen in de magnetron.’’ Rubby zei toen:,,Nee lieve moeder ik hoef niet’’, gaf zijn moeder een zoen op de wang en ging naar boven. Liggend staren naar het raam buiten, luisterend naar de tikkende waterdruppels.

Aan de andere kant wel 15 km verder zat Marina ook te zitten. ,,Eigenlijk vindt ik hem wel leuk, maar waarom deed ik net alsof ik hem niet mocht? Waarom ben ik zo verlegen. Hij vindt me vast niet leuk...’’ ’’Komop Marina wat zijn dat voor gedachtes? Vertel me wie is die jongen’’, zei Shakura de zus van Marina. Zo vertelde Marina haar zus over de glimlach, de pauze tot de auto. ,,ja ik reed zomaar weg in de regen en ik zag hoe hij liep ik kon hem een lift geven!’’ ,,Ga maar rustig slapen schat, morgen ga je gewoon lekker werken’’ zei Shakura. Gaf haar zus een knuffel en ging toen zelf naar bed.

het regende nog steeds pijpenstelen. ,,Ik ga ook maar slapen’’ Dacht Marina toen bij zich zelf.

De volgende ochtend hadden ze allebij middagdienst, van 13:00 tot 21:00 uur. Toen Marina kwam was Rubby al aan het werken. Marina deed haar oberjasje aan en begon ook. Alweer hadden ze allebij pauze. Maar Rubby had geen zin om samen met haar te pauzeren hij voelde zich nog steeds beetje down en ging buiten zitten met zijn Ipodnano. ,,Ik zou der moeten uitvragen om eens te gaan drinken na het werkt!’’ Op hetzelfde moment dacht Marina hetzelfde. ,,Ok nu ga ik ervoor!’’ , zei Marina. Spoot wat parfum keek of haar haar goed zat en ging naar buiten. Rubby draaide zich om:,,Heej....’’ zei hei.

,,Hallo Rubby sorry dat ik zo vreemd tegen je deed laatst, was niet mijn bedoeling ik ben soms zo verle...’’ ,,Het maak niks uit!’’ , onderbrak Rubby hem bijna met een vrolijke stem maar hij kon eigenlijk wel schreeuwen tegen haar. Komt ze nu sorry zeggen is dat het alleen weet ze niet hoeveel pijn ze me heeft aangedaan? ,,Ik wou vragen of....of..we messchien wat...’’ Abrupt hield Marina haar mond ze zag de ogen van Rubby en kreeg blosjes op haar wangen. Rubby keek haar vragend aan wat wilde ze nou zeggen?
,,of we messchien na het werk even een glaasje konden gaan drinken aan de café hier verderop, ik hoopte dat je dat wel leuk zou vinden.’’ , zei ze.

Er vielt een doodse stilte enige wat je hoorde was de wind die door de door de bomen fluitte en een paar spelende kinderen. Rubby keek toen naar haar:,,Ik heb me vergist..’’ zei hij. Marina schrok hij heeft zich vergis? was het allemaal voor niks, oo waarom val ik ook op mannen die niks van me moeten dacht ze. ,,Je bent toch het meisje wie ik dacht dat je was, natuurlijk wil ik wat met je gaan drinken’’, omhelsde haar gaf haar een kus op de wang en zei:,,Ik ga nu weer aan het werk ik zie je zo dan.’’

Marina was blij en dat straalde ze ook uit. Heel veel tevreden klanten en eindelijk was het zover kwart over 9. Het sneeuwde. Ze liepen samen hand in hand. Marina was toch wel een beetje onzeker over waar ze het moest hebben. ,,Eh mooi dat sneeuw hé’’ , zei ze. Oo wat stom Marina kon je niet wat beters vertellen zei ze tegen zich zelf. ,,ja’’, zei Ruby:,,Dat komt niet vaak voor me ma zegt altijd dat het gelukt brengt voor het jaar die daarop komt. En ik denk dat ze wel gelijk heeft.’’ En keek naar Marina.

Ze dronken wat wijn bestelden een paar bitterballen en praatte over van alles. Het was zo gezellig. Vervolgens ging het heel vlug. Ze hadden daarna een relatie en trouwden na 5 jaar.

Rubby was 34 en was jarig. ,,Wat wil je lieverd?’’ zei zijn vrouw (Marina). ,,Niks’’ zei Rubby:,,want wat ik wil heb ik al en het staat recht voor me en ook wat je bij je draagt.’’ Hij wreef over de buik van zijn vrouw:,,Ik ben benieuwd naar onze zoon of dochter over 7 maanden’’

Einde Sorry dat het zo lang was ik had erg zin om een verhaal te schrijven.
Oud 28-10-2007, 13:28
Verwijderd
Skilly gaat voor een adviesrubriek werken en kletst daar hele pagina's vol.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 16:42
waves
waves is offline
Lisaaah wordt gevraagd voor de rol van Lisa Simpson in The Simpsons musical. Ze schittert en straalt en zingt en iedereen vindt het geweldig. Al ze oud wordt krijgt ze de riol van Marge en dan krijgt ze een pizzapunt in haar oog en sterft ze.
Oud 29-10-2007, 21:40
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
waves vind over 5 jaar het vuur uit maar word diep ongelukkig als ze hoort dat iemand haar voor is geweest. Ze is tien jaar lang depressief totdat ze een nieuw idee krijgt en het wiel uitvindt.
Oud 29-10-2007, 21:42
Verwijderd
EoS komt er achter dat hij na 25 jaar nog steeds de stam plus tee-regel niet beheerst. Hij wordt depressief en pleegt zelfmoord.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:46
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
EoS komt er achter dat hij na 25 jaar nog steeds de stam plus tee-regel niet beheerst. Hij wordt depressief en pleegt zelfmoord.
Och dat weet ik al lang hoor. En jij maakt er een groter punt van dan ik want ik zie er het nut niet van in en doe dus niet eens moeite om het te leren.
Oud 29-10-2007, 21:48
Verwijderd
Kazet sterft als hij teveel kersenvlaai op zn smoel krijgt
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:03
Vlindertje
Vlindertje is offline
Lisaaah gooit de kersenvlaai in de smoel van Kazet en moet hierdoor levenslang de gevangenis in om daar kersen te ontpitten.
Oud 29-10-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Och dat weet ik al lang hoor. En jij maakt er een groter punt van dan ik want ik zie er het nut niet van in en doe dus niet eens moeite om het te leren.
Je kunt inderdaad beter overkomen als extreemrechtse dombo.

OT: Vlindertje sterft na de extreemrechtse staatsgreep van EoS, nadat een nazistische knokploeg haar per ongeluk verkracht en vermoordt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 22:01
Verwijderd
Kazet trouwt met een leuk meisje dat heel erg volgens de mode leeft. Ze doet mee aan 'Hollands next top model' en doet haar uiterste best. Zelf weet Kazet helemaal niets van mode en bemoeit zich er niet mee. De vriendin vond dat echter niet leuk... Op de dag dat ze de catwalk op moet is ze heel zenuwachtig maar Kazet reageerd er echter weer niet op... Hij houd zich meer bezig met welk sigaretje het leukste er uit ziet.

De vriendin van Kazet gaat zenuwachtig de catwalk op en Kazet is er nog steeds niet uit welke sigaret nou het mooiste is... Kazet's vriendin deed het echter prachtig op de catwalk en vroeg Kazet hoe ze het deed. Kazet zei: 'Ik ben er achter, dit sigaretje is mooier dan die andere!' Kazet's vriendin maakte het uit en belde een oude kennis. De oude kennis bleek echter huurmoordenaar te zijn. Voor 2000 euro vermoordde hij Kazet maar Kazet's vriendin had later die dag zelfmoord gepleegt.

Ik moest gewoon eventjes...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 22:06
Verwijderd
Sigaret?

Rubykuby wordt vermoord doordat zijn moeder teleurgesteld in hem raakt vanwege al zijn d/t-fouten. Ze gooit hem in een hakselaar, en pleegt daarna zelfmoord door alleen nog maar eekhoorns te eten.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 22:08
Verwijderd
Heel erg orgineel Kazet ...

Kazet gaat dood omdat hij zegt dat ik d/t-fouten maak.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 23:21
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
verhaal

Ik moest gewoon eventjes...

hulde voor deze jongen. beste tot nu toe
Sigaretten kiezen hoe verzin je het
Oud 05-11-2007, 23:51
Armoed
Armoed is offline
Wordt later schrijver. Damn, dat verhaal hierboven xD
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 23:59
Skilly
Skilly is offline
Armoed sorry maar als ik je naam hoort moet ik aan een Marokaan denken.

Armoed was toen hij 5 jaar was naar Nederland gekomen. Hij woonde eerst met zij zusje en ouders en vele familie leden in Rabat in Marokko. Oom Khalid die al 30 jaar in Nederland woonde haalde de vader van Armoed over om naar Nederland te komen. ,,Jullie moeten echt hier komen! Het is hier heel goed ik kan een baan voor je regelen!’’, zei hij in het Arabisch. ,,Aiwa?’’,, zei de vader van Armoed. ,,Zoals je het hoort broeder’’, zei Oom Khalid. En voor je het wist emigreerde de vader van Armoed genaamd Duran naar Nederland. Natuurlijk een intergratiecursus. Nadat ze het Nederlands volledig onder de knie hadden gingen beiden ouders werken. Armoed ging natuurlijk gewoon naar school. Uitiendelijk zat hij op de Universiteit en studeerde genetica. En vader Duran trots tegen iedereen op het werk:,,jaa da's mijn zoon hij doet genetica hij heeft hersens wallah, net als zijn vader.’’ De moeder was gewoon nuchter die schepte niet echt veel op, daar hield ze niet echt van.

Armoed was in 2012 afgestudeerd en iedereen was blij. Er was zelfs een tvploeg (Hart van Nederland) aanwezig. Hij was namelijk de enige en eerste Marokkaan in de gehele opleiding dus dat was wel iets om te intervieuwen. En ook het feit dat veel mensen vooroordelen hadden over die mocro's was het een goed iedee om het tegendeel te bewijzen. Er werden heel veel vragen aan Armoed gesteld. Eigenlijk was Armoed al die media aandacht niet gewend en gaf heel bescheiden en rustig antwoord. Toen werden natuurlijk de ouders ook geintervieuwd. De zus van Armoed zelf was niet aanwezig omdat ze naar het studeren terug naar Marokko was gegaan om daar de toekomst op te bouwen.. ,,En hier zien we de trotse ouders van Armoed mevoruw hoe heet u?’’,,zei de intervieuwer. ,,Faisel.’’ zei de moeder van Armoed. ,,En wat vindt u van dit allemaal, uw zoon eerst Marokkan die is afgestudeerd tevens ook de enige allochtoon in de gehele opleiding denk u dat dit de vooroordelen laat vervallen?’’, zei de intervieuwer. ,,Nou wij hebben daar nooit last van gehad eigenlijk, we zijn gewoon waar ik woon heb je alleen aardige buren. Ze komen vaak thee bij ons drinken en dan gaan wij weer patatje..oorlog? Pinda mayo oorlog toch of niet bij hun eten. Maar ik ben wel trots op me zoon, ik bedoel het blijf je zoon natuurlijk.’’ ,,Dankuwel mevrouw, en u meneer wat wilt u zeggen tegen de mensen thuis?’’, zei de intervieuwer. De vader keek met een blik naar de camera, bijna om het sexy te noemen. Zette even zijn haar goed..,,meneer dit is live dat weet u wel?’’ zei de intervieuwer omdat hij zag dat Duran meer met zijn uiterlijk bezig was dan met het beantwoorden van zijn vraag. ,,Oo sorry sorry, ik moet er goed uitzien. Maar back to wat ik wilde zeggen.’’ zei hij. ademde diep in en zei toen:,, Dat is mijn zoon ik ben trots op hem en iedereen mag dat weten In marokko hé iedereen is trots op hem ze hadden meteen gevraagt of hij daar aan de universiteit wilde werken, maar ey wat denken ze hier in Nederland is het beter’’ Armoed schaamde zich een beetje voor zijn vader en stond er als een zoutzak bij. ,,Jaa..jaa en over die vooroordelen he bij ons zeggen ze jmel dima kai t7ak 3la elkourra dkhah .’’praatte de vader van Armoed verder.

Armoed was het een beetje zat want terwijl hij geslaagt was stal zijn vader gewoon de show. En omdat hij toch naar de wc moest maakte hij dat hij wegkwam. Onderweg naar de wc kwam hij Carla tegen:,,Hee Armoed kan ik je wat vragen?’’ Carla was ook een student en was ook afgestudeerd net als Armoed. ,,Moment Carla ik moet even naar de toilet ik kom zo bij je!’’ zei hij. ,,Oke.’’ Zei Carla. Na 4 minuten kwam Armoed weer terug: ,, Hee nog gefeliciteerd we zijn eindelijk aan het einde gekomen van de hele rit we hebben een hele toekomst voor ons, maar wat wilde je vragen.’’ ,,Haha ja inderdaad Armoed ja ik zat net naar de verhaal te luisteren van je vader maar op het laatst zei hij wat in het Arabisch wat zei hij precies?’’, zei ze met een scheve hoofd. ,,Oo hehe ik schaam me eigelijk ervoor me pa is even zichzelf aan het uiten voor de tv maar hij zei jmel dima kai t7ak 3la elkourra dkhah dat is een spreekwoord en betekend letterlijk een kameel lacht altijd om de bult van zijn broer., maar spreekwoordelijk betekend het gewoon dat mensen altijd kijken naar andersmans tekortkomingen inplaats van hun eigen.’’

Ze liepen samen verder. ,,We waren zule goede vrieden...zullen we wat gaan afspreken een keer?’’ zei hij. Carla kon bijna een gil geven in feite was ze al 3 jaar verlieft op Armoed. De volgende dag spraken ze wat af in de stad. Kleding kopen. Ze liepen rustig rond. Eigenlijk vond Armoed haar ook wel leuk. ,,Weet je wat ik vind je wel leuk.’’ Carla was shocked. Ze wilde het wel proberen en uiteindelijk werd het een lange relatie.

Toen was er een moment zoals velen die wel zullen krijgen. De moment dat je elkaar het ja woord wil zeggen. Nee niet of je nu patat wil maar trouwen natuurlijk. Het werd een groot feest die 3 dagen duurde. Iedereen was blij. De ouders van Armoed waren helemaal gek van Carla. Ze gingen in een appartement wonen met 1 kat. De kat die Carla al langer had. Garfield heet hij. Later kregen ze een dochter die noemde ze : Sharlena. En ze leefde nog lang en gelukkig.

Oud 07-11-2007, 09:36
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zij sterft wegens een gebrek aan hobbies.
Tering jantje zeg dat verhaal...
Oud 07-11-2007, 09:41
Uice
Uice is offline
Nu hij eindelijk geen LOTR-avatar en sig meer heeft, komt een leger Orks wraak op hem nemen.
Oud 07-11-2007, 11:21
Vlindertje
Vlindertje is offline
Uice trouwt met Stefenootje en ze krijgen een hele mooie forumbruiloft. Na een jaar krijgen ze een beebie en er zullen nog vele volgen.
Oud 07-11-2007, 11:25
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Armoed sorry maar als ik je naam hoort moet ik aan een Marokaan denken.

Armoed was toen hij 5 jaar was naar Nederland gekomen. Hij woonde eerst met zij zusje en ouders en vele familie leden in Rabat in Marokko. Oom Khalid die al 30 jaar in Nederland woonde haalde de vader van Armoed over om naar Nederland te komen. ,,Jullie moeten echt hier komen! Het is hier heel goed ik kan een baan voor je regelen!’’, zei hij in het Arabisch. ,,Aiwa?’’,, zei de vader van Armoed. ,,Zoals je het hoort broeder’’, zei Oom Khalid. En voor je het wist emigreerde de vader van Armoed genaamd Duran naar Nederland. Natuurlijk een intergratiecursus. Nadat ze het Nederlands volledig onder de knie hadden gingen beiden ouders werken. Armoed ging natuurlijk gewoon naar school. Uitiendelijk zat hij op de Universiteit en studeerde genetica. En vader Duran trots tegen iedereen op het werk:,,jaa da's mijn zoon hij doet genetica hij heeft hersens wallah, net als zijn vader.’’ De moeder was gewoon nuchter die schepte niet echt veel op, daar hield ze niet echt van.

Armoed was in 2012 afgestudeerd en iedereen was blij. Er was zelfs een tvploeg (Hart van Nederland) aanwezig. Hij was namelijk de enige en eerste Marokkaan in de gehele opleiding dus dat was wel iets om te intervieuwen. En ook het feit dat veel mensen vooroordelen hadden over die mocro's was het een goed iedee om het tegendeel te bewijzen. Er werden heel veel vragen aan Armoed gesteld. Eigenlijk was Armoed al die media aandacht niet gewend en gaf heel bescheiden en rustig antwoord. Toen werden natuurlijk de ouders ook geintervieuwd. De zus van Armoed zelf was niet aanwezig omdat ze naar het studeren terug naar Marokko was gegaan om daar de toekomst op te bouwen.. ,,En hier zien we de trotse ouders van Armoed mevoruw hoe heet u?’’,,zei de intervieuwer. ,,Faisel.’’ zei de moeder van Armoed. ,,En wat vindt u van dit allemaal, uw zoon eerst Marokkan die is afgestudeerd tevens ook de enige allochtoon in de gehele opleiding denk u dat dit de vooroordelen laat vervallen?’’, zei de intervieuwer. ,,Nou wij hebben daar nooit last van gehad eigenlijk, we zijn gewoon waar ik woon heb je alleen aardige buren. Ze komen vaak thee bij ons drinken en dan gaan wij weer patatje..oorlog? Pinda mayo oorlog toch of niet bij hun eten. Maar ik ben wel trots op me zoon, ik bedoel het blijf je zoon natuurlijk.’’ ,,Dankuwel mevrouw, en u meneer wat wilt u zeggen tegen de mensen thuis?’’, zei de intervieuwer. De vader keek met een blik naar de camera, bijna om het sexy te noemen. Zette even zijn haar goed..,,meneer dit is live dat weet u wel?’’ zei de intervieuwer omdat hij zag dat Duran meer met zijn uiterlijk bezig was dan met het beantwoorden van zijn vraag. ,,Oo sorry sorry, ik moet er goed uitzien. Maar back to wat ik wilde zeggen.’’ zei hij. ademde diep in en zei toen:,, Dat is mijn zoon ik ben trots op hem en iedereen mag dat weten In marokko hé iedereen is trots op hem ze hadden meteen gevraagt of hij daar aan de universiteit wilde werken, maar ey wat denken ze hier in Nederland is het beter’’ Armoed schaamde zich een beetje voor zijn vader en stond er als een zoutzak bij. ,,Jaa..jaa en over die vooroordelen he bij ons zeggen ze jmel dima kai t7ak 3la elkourra dkhah .’’praatte de vader van Armoed verder.

Armoed was het een beetje zat want terwijl hij geslaagt was stal zijn vader gewoon de show. En omdat hij toch naar de wc moest maakte hij dat hij wegkwam. Onderweg naar de wc kwam hij Carla tegen:,,Hee Armoed kan ik je wat vragen?’’ Carla was ook een student en was ook afgestudeerd net als Armoed. ,,Moment Carla ik moet even naar de toilet ik kom zo bij je!’’ zei hij. ,,Oke.’’ Zei Carla. Na 4 minuten kwam Armoed weer terug: ,, Hee nog gefeliciteerd we zijn eindelijk aan het einde gekomen van de hele rit we hebben een hele toekomst voor ons, maar wat wilde je vragen.’’ ,,Haha ja inderdaad Armoed ja ik zat net naar de verhaal te luisteren van je vader maar op het laatst zei hij wat in het Arabisch wat zei hij precies?’’, zei ze met een scheve hoofd. ,,Oo hehe ik schaam me eigelijk ervoor me pa is even zichzelf aan het uiten voor de tv maar hij zei jmel dima kai t7ak 3la elkourra dkhah dat is een spreekwoord en betekend letterlijk een kameel lacht altijd om de bult van zijn broer., maar spreekwoordelijk betekend het gewoon dat mensen altijd kijken naar andersmans tekortkomingen inplaats van hun eigen.’’

Ze liepen samen verder. ,,We waren zule goede vrieden...zullen we wat gaan afspreken een keer?’’ zei hij. Carla kon bijna een gil geven in feite was ze al 3 jaar verlieft op Armoed. De volgende dag spraken ze wat af in de stad. Kleding kopen. Ze liepen rustig rond. Eigenlijk vond Armoed haar ook wel leuk. ,,Weet je wat ik vind je wel leuk.’’ Carla was shocked. Ze wilde het wel proberen en uiteindelijk werd het een lange relatie.

Toen was er een moment zoals velen die wel zullen krijgen. De moment dat je elkaar het ja woord wil zeggen. Nee niet of je nu patat wil maar trouwen natuurlijk. Het werd een groot feest die 3 dagen duurde. Iedereen was blij. De ouders van Armoed waren helemaal gek van Carla. Ze gingen in een appartement wonen met 1 kat. De kat die Carla al langer had. Garfield heet hij. Later kregen ze een dochter die noemde ze : Sharlena. En ze leefde nog lang en gelukkig.
Leuk verhaal, maar ik ben niet Marokkaans xP. Jammer dat het in het echt zo nooit gaat he.... Ghehe, ma 9dertsch
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:11
Verwijderd
armoed heeft geen toekomst. althans niet op scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:15
Vlindertje
Vlindertje is offline
En mij overslaan
Oud 07-11-2007, 20:53
Verwijderd
Vlindertje:

Vlindertje adopteerd mij en koopt EoS om, om mij te gaan accepteren Vlindertje houd van EoS en EoS houdt van Vlindertje. Ze zijn geboren voor elkaar. Als ze op een nacht ehmm... het 's' woord gaan doen dan komt er een nieuw zusje voor mij . Maar het zusje is heel erg eigenwijs, ik probeer haar te negeren maar ze hangt de hele tijd aan iedereen. Wonderbaarlijk is dat als EoS er is dat Eline (zo heet ze) stil blijft. Op een de dag dat Eline de eerste dag op de basisschool heeft is ze bij iedereen een stuk stiller geworden. Ze had namelijk iets waar ze zich mee bezig kon houden, blokkenhuisjes bouwen en met poppen spelen samen met klasgenoten. In de klas is ze heel erg populair en iedere jongen is wel een beetje verliefd op Eline. Vlindertje geniet van haar kinderen. Op een dag ging het hele gezin zwemmen in Arnhem (waarom weet ik niet). EoS werd helemaal dood geknuffelt door Eline en Vlindertje. Toen ging Eline aan de kant staan. Ze zei: 'Stomme bandjes... Ik ben toch al heel groot?' Ze deedt de bandjes af en ging springen in het water. EoS zag het gebeuren en was in een oogwenk bij Eline. Sinds dien is Eline vreselijk bang voor water. Op 16-jarige leeftijd durft ze nog niet het water in. Ik was het huis al uit samen met een vriendinnetje toen Eline de jongetjes nog aan het opzoeken was. Ze kwam met een grote stoere hunk thuis. Hij zat bij een zwemvereniging waar hij flink zijn spieren oefent. Toen ze al een weekje van elkaar hielden (nog zonder verkering) vroeg hij haar uit om mee te gaan naar het zwembad. Zwemmen was immers zijn intresse. Eline twijfelde. Niet alleen of ze wel of niet mee zou gaan, maar ook of ze wel of niet zal vertellen dat ze bang was voor water. Uiteindelijk ging ze mee en vertelde het in het zwembad. Toen gaf de jongen haar opeens de moed om proberen te zwemmen. Ze ging het proberen. Ze ging langzaam het trapje af het zwembad in en kon plotseling zwemmen. De rest van de dag was héél romantisch. Toen Vlindertje hoorde dat ze samen een leuke dag hadden gehad in het zwembad kreeg Vlindertje een glimlach. Ze fluisterde in EoS' oor: 'Wat is ze al groot he?'.

Einde
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:00
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
RubyKuby gaat op spellingscursus. Op een goede dag slaagt hij en is hij heel erg blij, want nu kan hij forumen zonder spelfouten. Helaas komt hij op de weg naar huis onder een bus en komt te overlijden.
Oud 07-11-2007, 21:29
Verwijderd
Korsakov trouwt met een vriendelijke jongeman die david heet en ze kopen een boerderij op Den Hout. Ze wordt lid van de carnavalsvereniging en carnavalsbandje, waar ze trompet speelt. Ook zit ze met david in een experimentele klezmerband. Ze begint een bed and breakfast maar ze faalt omdat de bezoekers niet erg gecharmeerd zijn van de vogeltjes. Nadat een van de vogeltjes een oogbol uit iemands hoofd heeft gepikt, moeten ze sluiten. Ze verlaat david, gaat in de bossen wonen met der vogeltjes, en word langzaam krankzinnig. Gezellig
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:34
Verwijderd
Ecnelis wordt groupie van de Israëlische band Orphaned Land. Ze wordt echter door de zanger verkracht en voor dood achtergelaten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:51
Daboman
Daboman is offline
Kazet Nagorra wordt alleenheerser van het universum. Maar zoals alle grote rijken in de geschiedenis zal ook zijn rijk uiteen vallen. Rebellen zullen in opstand komen en hem van zijn troon stoten.
Oud 07-11-2007, 21:51
Verwijderd
Daboman zal proberen Kazet Nagorra van zijn troon te stoten. Hij wordt echter opgepakt en de rest van zijn ellendige leven gemarteld door orks.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:56
Daboman
Daboman is offline
Daboman overtuigt de orks tijdens zijn marteling van het feit dat ze fout bezig zijn. De orks sluiten zich aan bij de rebellen en Kazet wordt later alsnog van de troon gestoten.
Oud 07-11-2007, 22:20
Armoed
Armoed is offline
Daboman en Kazet worden de onderdanen van Armoed.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:38
Verwijderd
Armoed komt erachter dat het wel triest is om je voor te doen als macho player als je dat niet bent. Uit depressie pleegt hij zelfmoord.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:43
Armoed
Armoed is offline
Kazet komt erachter dat Armoed geen zelfmoord kan plegen omdat zijn Godmode geactiveerd is en sterft door skillzvergiftiging van mij.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:44
Verwijderd
Armoed wordt vooral heel erg bitter, en begint een bitterballen fabriekje.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:46
Armoed
Armoed is offline
Ecnelis wordt doof.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:47
Verwijderd
Armoed gaat dood.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 23:32
waves
waves is offline
Lisaaah voegt nog een paar aaaaaaaaa's aan haar naam toe en komt te overlijden terwijl ze haar nieuwe naam uitspreekt, te veel aaaaaaaaaaa's en te weinig lucht om ze allemaal uit te spreken.

Op haar graf komt een gigantische grafsteen met een haar volledige naam erop. De grafsteen komt boven de kerktoren uit.
Oud 15-11-2007, 19:50
Verwijderd
waves:

waves heeft een baan als onderwijzer bij een basisschool. Ze kent alle kinderen uit de klas al binnen een paar weekjes. Het is een grote klas, 34 kinderen. Alle kinderen vinden waves de leukste leraar van de school. Waves weet elke ruzzie te sussen en kan boeiend voorlezen uit de leukste boeken. Ze had zelfs een keer de kinderen een spelletjesdag gegeven omdat ze even zelf geen zin had in de saaie lesboeken. Waves doet het allemaal zonder die saaie lesboeken en geeft meer klassikaal les. Zo af en toe een paar opdrachten. maar op het bord zelf opdrachten verzinnen vind ze veel leuker. De klas heeft 1 dag in de week van een andere leraar les. De kinderen vinden die meester wel zó saai. Elke maandag weer les van dat rotmens... Waves heeft er iets leuks op bedacht, elke dinsdagochtend een klaagochtend. Het enige wat ze hoeft te doen is het gesprek begeleiden. Waves vind het leuk om op de school les te geven. Op elke school geeft men meer taal en rekenen dan alle andere vakken samen, maar Waves balanceerd deze lessen. De kinderen vinden dat veel leuker, anders krijg je zo veel hoofdpijn van al dat rekenen. Soms praten ze de hele les door terwijl ze les hadden moeten hebben. Sommige leerlingen blijven zelfs langer op school om naar boeiende verhalen van Waves te luisteren.

Het is dinsdag-ochtend en Waves gaat weer naar de school. Ze was vroeg op school om de laatste toetsen nog na te kijken. Er kwam een stage op de school aan. Het was een man van 21 met zwart haar en een normaal postuur. Toen de kinderen het lokaal in kwamen en direct al weer gingen klagen over de saaie maandag keek de stage raar op toen Waves lekker mee ging klagen. 'Is dit elke ochtend zo?' vroeg hij. 'Elke dinsdag-ochtend ja.' zei Waves terwijl ze alweer verder ging klagen. De stage ging maar eventjes aan de kant zitten, niemand kendde zijn naam nog. Waves had samen met de kinderen door geklaagd tot aan de pauze.'Slaan we rekenen voor vandaag maar over?' vroeg ze aan de klas. De klas begon te juichen. In de pauze stelde de man zich voor aan Waves. 'Ik ben Sander.' Zei hij. 'Ik ben Waves' zei ze. 'Wil jij zometeen de taalles met de kinderen doornemen? We zijn bezig met persoonlijke persoonsvormen.' Sander knikte. Er stormden 2 kinderen de klas binnen. 'Eline is van het klimrek gevallen! Ze heeft bloed bij haar hoofd!' Sander rukte de EHBO doos uit de kast en rendde naar het klimrek. 'Oei, ze is raar gevallen. Eerst maar even schoonmaken.' Hij haalde een nat steriel doekje uit de koffer en verzorgde de wond. Hij zag dat ze geschaafd was langs een scherpe rand. Haar wang bloedde helemaal. Hij deed er een ander steriel doekje op, vervolgd door watjes, gevolgd door een grote pleister. Hij tildde Eline op en droeg hem de lerarenkamer binnen. 'Drink maar wat water.' Zei hij. 'Je bent vast geschrokken he?' Eline knikte en pakte het glas water vast, ze begon voorzichtig te drinken. Elke beweging met haar mond deed pijn. Waves kwam binnen. 'Hoe wist je zo goed wat alles was enzo? Je had maar een paar seconden nodig voordat je wist wat je moest doen!' Waves stond er verbaasd bij. 'Ik volg al jaren EHBO-les. Je weet nooit wanneer het nodig is!' Sander kroelde door Eline's haren. 'Eline boft maar dat jij er bent.' Zei Waves blozend. Op het plein was het onrustig geworden. Op het plein lag een hoopje bloed. Sander beldde de ouders van Eline op: 'Hallo, met Sander van Roeden. Uw dochter is raar gevallen van het klimrek, ze heeft een wond op haar wang, kunt u haar ophalen van school en samen met haar even naar de dokter gaan? ---- Oké, Ik zie u zometeen wel aankomen.' Sander hing op. Hij zuchtte. Waves bewonderde Sander heel erg. 'Zal ik taal maar doen? Blijf jij maar even bij Eline tot haar ouders komen.' Sander knikte en veegde Eline's tranen weg. Waves gaf Sander spontaan een zoen op zijn lippen. 'Ohh, ehh, sorry...' Ze schaamde zich. 'Geeft niets.' Sander bloosde.

De bel ging en de kinderen kwamen met grote verhalen de klas binnen. 'Jongens, laten we maar bij de taalles blijven, of willen jullie liever rekenen soms?' De klas schreeuwde van nee. 'De persoonsvorm is een vorm van het werkwoord dat in persoon en getal met het onderwerp overeenstemt en in een andere tijd kan worden overgebracht. De persoonsvorm vind je door de zin vragend te maken of in een andere tijd te zetten. Bijvoorbeeld:

Jij hebt hem nooit met rust gelaten.
Heb jij hem nooit met rust gelaten?
Zij heeft hem nooit met rust gelaten.
Heeft zij hem nooit met rust gelaten?
Hij vindt haar nogal eigenwijs.
Vond hij haar nogal eigenwijs?

De persoonsvorm is eigenlijk gewoon het werkwoord in de zin.' De klas luisterde. 'Maak de opdrachten maar die ik achter op het bord geschreven heb' Waves liep naar haar bureau. De klas ging bezig met de opdrachten. Waves liep naar de lerarenkamer naar Sander en Eline. 'He, daar zijn je ouders alweer' Zei Sander. Sander liep met Eline mee naar haar ouders en zwaaide haar uit. Sander liep de lerarenkamer weer binnen en zei tegen Waves drie belangrijke woorden:

' I LOVE YOU.'
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 22:43
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Rubykuby sterft door een gebrek aan hobbies
Oud 16-11-2007, 09:46
flyaway
flyaway is offline
Eye of Sauron krijgt een baan als parkeerwacht en probeert hogerop te klimmen, maar dat mislukt. Wel krijgt hij een hele lieve hond, die langer zal leven dan EoS zelf...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:36
Verwijderd
Flyaway wordt de assistente van EoS, en in haar vrije tijd verzorgt ze bovengenoemde hond in haar eigen trimsalon annex Balinese toko. Haar dubbele baan wordt haar teveel en ze gooit een bramentaart in het gezicht van EoS, waarop hij haar ontslaat. Ze krijgt een affaire met de 16-jarige bezorger/haaropveger en ze leven nog lang en gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 15:54
Verwijderd
Na jaren met alleen haar katten ontmoet Katje de liefde van haar leven in het asiel, waar ze als vrijwilliger werkt (naast haar gewone baan). De persoon in kwestie, een lange, brede jongen met zwarte krullen, wil echter niets van haar weten: hij is nu eenmaal een hondenmens en zij een kattenmens. Katje doet alles om hem voor zich te winnen en ontmoet hem opnieuw als ze met een asielhondje op puppycursus is. Hij bekijkt haar opnieuw en flirt veelvuldig met haar, maar Katje besluit hem te laten voor wat hij is en keert alleen terug naar huis. Katje vertrekt bij het asiel en ontmoet bij wakker dier een vrijwilliger die écht de ware is en na een tijdje bij haar en haar katten intrekt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 23:43
Skilly
Skilly is offline
Ifeellikerain kortweg raingirl heb geen zin om de naam helemaal uit te schrijven. Helaas mensen geen domino record maar nu mijn torrie:

@Rubby sterke verhalen ga zo door

ANyway...

Raingirl de partyanimal van school zoals iedereen haar kent. Lagen make-up en grote zilveren oorbellen. En zit altijd in een vaste groepje. Je kent het wel de populaire meiden. Hoewel je van VWO studenten zou denken dat ze de heledag nerdy in hun boeken zitten te neuzen was raingirl dus het tegenovergestelde. Leren? Yeah what ever even de boek bladeren en het zal wel lukken een 6 was wel voldoende en daarom zaten op haar rapporten alleen maar 6. En geen 9 en 8 zoals haar broer Bram. Die wel een hele grote nerd was.

Raingirl was natuurlijk wel populair bij de jongens, maar zelf wou ze niks met hun. ,,Ik ben liever lekker vrij dan kan ik doen wat ik wil.’’ zei ze. ,,Ja precies je weet zelluff no spang schatje’’, zei haar vriendin Brenda die als een geit kauwde op haar kauwgum. Eigenlijk was straattaal en make-up en jongens hun leven. Zo ging het altijd maar door.

Ook had je Willem een rustige jongen in de klas van Riangirl. Je raad het al, hij vond haar leuk want Raingirl was niet altijd zo'n laten we zeggen wannabe ooit was ze een rustig verlegen meid, maar sinds ze met Brenda omging was ze zo geworden. ,,Ey maar schat wat ga je doen na je eindexamen’’, vroeg Brenda. (even voor de duidelijkheid ze noemen elkaar schatje gewoon mode). ,,Ewa, ik ga kappen met scorro, ik ben niet zoals me brada die is zo dede’’ zei Raingirl. ,,Aight ik ook wat moeten we nog op scorro?’’ Toevallig hoorde Willem het gesprek. Eigenlijk verstond hij niet veel van die straattaal maar scorro kende hij wel. ,,Ga...ga..ga..’’ stotterde hij. De 2 meiden keken allemaal naar hem. ,,Ey daar heb je die gila ik ben loezoe zie je ik ga even een bakoe roken’’ , zei Brenda tegen raingirl en liep langs Willem keek hem van top tot teen wierp een blik en zei vol arrogantie:,,Dahag Willem’’ En weg liep ze op haar veels te hoge hakken en kort rokje wat eigenlijk te koud was voor het jaar.

,,Eway wat, wou je een takkie doen?’’, zei Raingirl tegen Willem. Willlem keek haar aan en zei toen:,,Raingirl ik ken die taaltje niet als je gewoon eens een keer Nederlands praat dan ja..’’ hij voelde hoe hij rood werd. ,,Jah, maar dat is niet echt me stijl weet je je kent me moet aan me status denken, maar wat wilde je zeggen?’’ zei ze. ,,Euh ga je met school stoppen hierna?’’’ zei Willem aarzelend. ,,Jah ik haal toch geen cijfers kan ik meteen gaan stoppen.’’ zei raingirl. ,,Zullen we een keer afspreken samen om te eten?’’ , zei Willem vol zelfvertrouwen. Hij heeft voor deze vraag 1 week lang geoefent en hoopte dus dat Raingirl ja zou zeggen. Maar eigenlijk was het raar en rustige jongen met een meid die bijna het spoor had verloren. Althans dat vond de vriend van Willem hiervan.
,,Ja is goed morgen in de stad bij de pizzeria?’’ ,vroeg Raingirl. Willem knikte verlegen en zei toen:,,Nou dan ga ik maa naar huis tot morgen?‘‘

,,Ey meid die boy is echt kaka je moet hem dissen’’, zei Brenda tegen Raingirl toen ze aan hem vertelde dat ze een date heeft met Willem. ,,Zit nou eens stil dan kan ik ook je wieries stijlen je moet er goed uitzien je weet zelluf morgen bij die boys in die disco we gaan los of niet Raingirl?’’ Raingirl knikte en ging stil zitten zodat haar beste vriendin haar haar kon stijlen.

De volgende dag was de date. Maar Raingirl was gewoon niet komen opdagen. Zo viel Willem langzaam uit de picture. Raingirl was natuurlijk gezakt bij haar VWO examen en besloot te gaan werken. Zo ook haar beste vriendin Brenda. Samen werkte ze in de Mc Donald. Ondertussen waren al 4 jaar voorbij. Het was stil in de mac. Het was bijna sluitingstijd. ,,Hoe gaat het met je mattie meid’’, zei Brenda tegen Raingirl:,,Komt hij je ophalen vandaag?’’ ,,Ja hij komt me ophalen moet je een lift?’’ vroeg Raingirl. ,,Ja is goed meid.’’:,,zei Brenda.’’

Daar was de vriend van Raingirl het type die je haast zal beschijven met player. Hij heette Derrel,,Hee Babie ik moet even naar de wc kun je even me mobiel vasthouden?’’ vroeg hij. ,,Ja is goed.’’ Zei raingirl. Opeens ging zijn mobiel over. ,,Euh hallo met Raingirl’’ beantwoorde Raingirl. ,,Heee schatje hoe is het? ik heb nog steeds lekkere herinneringen van gisteren. Ik heb je al gezegt laat die andere bitch als je je niet prettig bij haar voelt moet je het gewoon uitmaken’’ , zei de andere kant van de telefoon. Raingirl kreeg tranen in hara ogen hing op gooide de telefoon op tafel en ging zitten met haar handen voor hara ogen. Haar vriend was nog steeds in de wc. ,,Watskeburt meid’’ zei Brenda en rende naar haar vriendin toe. ,,Hij....hij heeft een andere chimeid hij wou met me nakkuh’’ snikte Raingirl. Op dat moment kwam haar vriend weer terug. Pakte zijn mobiel en liep richting de jammerende Raingirl en Brenda. Brenda draaide om. Haar gezicht was om niet te bruimen. ,,Luister hier vriend je kan beter loezoe gaan als je me vriendin alleen pijn kan doen. En je hoeft niet onschuldig met je eddeh te kijken’’ Schreeuwde ze boos. ,,Wat dan nog ik kwam hier om het uit te maken!’’ Schreeuwde de nu ex-vriend van Raingirl. Hij draaide om liep de mac uit starte zijn veels te dure auto en ging weg.

,,No spang meid no spang, alles kom goed. Je vindt heus wel eens een goede boy op je row.’’ zei Brenda tegen de nog steeds huilende Raingirl. ,,Je bent me beste vriendin wat zou ik zonder je moeten Brenda? Maar ga naar huis ik ruim het hier wel af ga maar je heb het verdient’’ zei Raingirl. ,,Meid als er wat is je weet het hé ik ben er voor je’’ En liep ook de mac uit.

Raingirl was nog de tafels verder aan het schoonmaken toen plotseling de oude Willem ten tonele verscheen. ,,Euh madam mag ik even gebruik maken de wc hier’’ zei hij. Raingirl maakt met haar duim een ga-je-gang gebaar en keek hem nog even na. ,,Zoo da's ook niet slecht’’ zei ze heel zacht. Uiteindelijk gingen ze met elkaar praten en dit keer gingen ze echt daten. Ze stopte met haar straattaal gedrag en veranderde in een nette jonge dame. Ging bedrijfseconomie doen aan de Erasmus universiteit. Later trouwde ze en kregen ze samen 2 kinderen.

En Brenda? Die werkte als dienstmeisje bij de 2.

De overbodige straattaal moest ik zelf ook opzoeken op internet
Oud 17-11-2007, 13:01
Verwijderd
Skilly:

Skilly neemt een tijdelijke baan aan als bankmedewerker. Ze heeft geld nodig en ze kon hier direct gaan werken voor een redelijk bedrag. Ze werkt alleen in het weekend omdat ze door de week naar school moet om haar studie af te maken. Ze heeft best wel geluk dat ze niet slecht is in wiskunde want ze heeft het er heel veel nodig. Tevreden gaat ze op zaterdag om 6 uur weer naar huis. Eigenlijk was het nog geen tijd. 'Die dag zit er weer op.' Skilly stapt op haar scooter en rijd weg.

Ze komt thuis en geeft haar poes een aai over haar kop en zegt: 'Ik ben er weer Minoes.' Minoes spint, ze vind het heerlijk als ze over haar kopje geaait word. Skilly ploft op de bank en gaat zappen op tv. Minoes komt naast haar zitten. Ze kijkt heerlijk op TMF naar de laatste hits. Ze zit zo een kwartier naast Minoes op de bank. Opeens stopt het leuke liedje. 'We onderbreken deze uitzending voor een spoedgeval in Den Haag.' Skilly dacht: Den Haag? Daar woon ik. Wat is er nu zo vreselijk erg dat de uitzending wordt onderbroken? Ze wordt stilletjes een beetje bang. 'In Den Haag is de ABN AMRO door boze personeelsleden overvallen, er zijn mensen gegijzeld. De werknemers zouden worden ontslaan omdat ze verdacht worden van een zaak, ABN wou hier niets mee te maken hebben en zou ze ontslaan. Momenteel is de politie bezig om met de gijzelaars te onderhandelen.' Skilly schrok: 'Als ik daar nou niet stiekem eerder weg ging, dan was ik nu één van de doden of gegijzelden...' Skilly had eventjes tijd nodig. Ze ging extra vroeg op bed. Ze zat alsnog 1 uur wakker uit angst.

De volgende ochtend werd ze wakker en ze was helemaal nat. Ze heeft vreselijk gezweet. 'Gatsiedarrie, eerst maar onder de douche.' Ze heeft een kwartier onder de douche gestaan en bleef maar nadenken: 'Zouden mijn collegas gedood zijn?' Ze moest er niet aan denken. Ze kwam de douche uit en maakte haar bed weer fris. Ze plofte naast Minoes op de bank en zapte naar RTL. 'He, het nieuws. Hopelijk kom ik te weten of er nog meer mensen vermoord zijn...' Skilly aaide Minoes weer over haar kopje. 'De gijzeling in de ABN AMRO bank in Den Haag is nog steeds aan de gang, de gijzelaars nemen geen enkel aanbod aan, ze willen vrijgesproken worden en hun baan bij de bank terug. Er zijn al 5 doden.' Het nieuws tettert nog even door. Skilly kan die laatste zin niet uit haar hoofd krijgen. Ze heeft verschrikkelijke hoofdpijn. Ze neemt een asperientje en gaat een frisse neus halen. Ze maakte een wandeling. Ze kwam bij de straat waar de bank stond. Helikopters, Mobiele Eenheid, alles. Ze ging snel weg. De dag ging langzaam voorbij. s'avonds nam ze nog een asperientje en ging slapen.

Maandag-ochtend was ze vroeg uit de veren. 'Rotwekker...' Ze moest namelijk reizen naar Utrecht voor haar studie. Daar had ze een kamer, elke maandag-ochtend moest ze die reis afleggen omdat zondag-avond geen trein reedt naar Utrecht. Ze had gelukkig niet gezweet. Ze poetste haar tanden en kleedde zich aan. Ze kon het nog moeilijk uit haar hoofd zetten. Ze stapte op haar scooter en reedt naar het station. Ze was er vroeg. Ze kon zelfs een trein eerder nemen. Tevreden stapte ze in. Ze bedacht dat ze geluk had gehad, op haar werk. Ze fluisterde tegen haarzelf: 'Zou het al voorbij zijn?' Bedroeft ging ze in de trein zitten, verstrikt in haar gedachten vertrok de trein. 'Mevrouw, uw treinkaartje alstublieft.' De conducteur stond naast haar. De conducteur herhaalde zich. Skilly was niet aan het opletten. Ze werd wakker bij de derde keer, ze liet haar kaartje stempelen en verzonk weer in haar gedachten.

Bij Utrecht aangekomen stapte ze uit. 'En nu weer wachten op die rotbus naar Utrecht-Zuid.' Skilly liep naar de bushalte. Ze was net op tijd, de bus stond er net toen ze bij de halte stond. Het was een kleine volle rotbus. Ze zonk weer weg. Ze hoorde stemmen om haar heen. Mensen gilden en schreeuwden. Ze hoorde pistoolschoten. Ze schrok wakker. 'En nu er bij blijven bij je gedachten Skilly.' Zei ze streng tegen haarzelf. Aangekomen liep ze naar haar kamer toe. Ze viel flauw neer.

In het ziekenhuis werd ze wakker. Ze kon zich niets herinneren. Niets meer van de gijzeling, helemaal niets. De dokter kwam binnen. 'Ahh, je bent er weer.' De dokter liep naar haar toe. 'Waarom ben ik hier? Wie bent u? Wat ....' 'Stil maar! Ik kan niet op alle vragen tegelijk antwoord geven.' De dokter ging naast haar zitten. 'Jij bent Woensdag aangetroffen door een man in de kamer naast jou. Hij klopte op jou deur. Hij had gehoord dat er iemand had moeten wonen, hij deed de deur open en zag jou. Zomaar op de grond. Je bloedde, hij had 112 gebeld en de ambulance was er binnen 5 minuten.' Skilly kwam weer een beetje bij gedachten, al had ze vreselijke hoofdpijn. 'Er was iets die Zaterdag... Ik weet niet wat...' De dokter keek haar veelbelovend aan. Skilly zat zich in het zweet te werken om erachter te komen wat er was, maar viel in slaap.

Donderdag-middag was ze weer wakker. Een schreeuwende echtgenoot van iemand die overleed maakte haar wakker. Ze lagen op dezelfde kamer. De dokter was bij de anderen bezig. Skilly wou weer weten wat er die Zaterdag was gebeurd. Het was vreselijk... Dat is alles wat ze weet. Toen een zuster binnenkwam zag ze Skilly. De zuster zag hoe erg Skilly bezig was met haar gedachten. Ze liep naar Skilly toe. 'Gaat het weer een beetje? Je bent gister in slaap gevallen worstelend met je gedachten.' Skilly keek de zuster aan. 'Er was die zaterdag iets vreselijks gebeurd... Maar ik weet niet wat...' De zuster keek Skilly vragend aan. 'Wat weet je nog wel dan?' Skilly peinzde. 'Ik ging voor sluitingstijd weg bij de bank waar ik werk en ging tv kijken... Toen werd ik onderbroken.' De zuster dacht na. 'Wat onderbrak je?' Skilly verzonk in haar gedachten op zoek naar het antwoord. 'Er was niemand. Alleen ik en mijn poes.' De zuster dacht nog steeds na. 'Hoe laat ging je weg dan? En hoe laat werd je onderbroken?' Skilly keek naar de klok. 'Om 6 uur ging ik weg. Ik weet niet wanneer ik onderbroken werd, vlak nadat ik thuis kwam.' De zuster hoorde iemand gillen. 'Ik moet weg.' De zuster verliet Skilly. Skilly had nog steeds verschrikkelijke hoofdpijn. Ze ging na een kwartier alweer slapen.

Vrijdag-ochtend werd Skilly wakker. Het was vroeg. Ze ging eventjes niet nadenken. Ze kreeg verschrikkelijke hoofdpijn van denken. Na een kwartier kwam er iemand binnen, een man van 20 jaar oud. 'Dat is geen dokter' zei Skilly tegen haarzelf. De man stapte op Skilly af. Skilly werd bang. 'Zou die man iets hiermee te maken hebben? Heeft hij me tot deze toestand gebracht?' De man ging op het krukje naast het bed zitten. Hij stelde zich voor. 'Ik ben Thomas. Ik heb je in je kamer aan getroffen.' Skilly dacht na. 'Waarom heb ik jou dan nooit gezien? Je woont niet eens naast mij.' Skilly werd eigenlijk bang dat Thomas haar zou neerslaan na deze reactie. 'Ik heb de kamer zondag pas gehuurd/gekocht (whatever).' Thomas moest een beetje giechelen. Skilly voelde zich iets veiliger. 'Maar waar is Chantal dan?' Skilly keek Thomas vragend aan. 'Van haar heb ik de kamer gehuurd/gekocht. Ik weet niet waar ze nu is.' Skilly zuchtte. 'Weet jij wat er zaterdag was? Ik werd om iets over zes onderbroken terwijl ik aan het tv kijken was.' Thomas dacht even na. 'Bedoel je die nationale ramp in Den Haag? Van die bank?' Skilly kon het geen plaats geven in haar gedachten. 'Ik werk bij een bank. De ABN.' Thomas schrok. 'Daar zijn mensen gegijzeld, na zessen werden alle zenders onderbroken.' Skilly wist opeens alles weer van die zaterdag. Ze moest huilen. 'Maar... Maar waarom viel ik flauw in mijn kamer?' Thomas legde zijn vinger op haar mond en gaf haar een zoen. 'Rust maar lekker uit.'

Zaterdag-middag ging Skilly terug naar huis. De gijzeling was voorbij. Skilly was eventueel nog niet in staat om te werken, maar ging toch even naar haar werk toe. Ze kwam binnen en werd omhelst door een medewerker. 'We dachten dat je dood was! Je was er niet!' Skilly wist niet wat ze moest zeggen. 'Ik ehh... Ging stiekem eerder naar huis...' Skilly was toch blij dat het er uit was. Ze moest denken aan Thomas in het ziekenhuis. Zou ze hem nog vaker zien? Ze bloosde een beetje toen ze hier aan dacht. 'Kind, wat zijn wij blij dat je niets hebt.' De medewerker liep weer weg. De medewerker riep nog iets maar Skilly verstond het niet. Skilly was nog steeds benieuwt. 'Waarom was ik flauw gevallen in mijn kamer? Skilly ging op haar scooter zitten en reed weg.

Thuis trof ze Minoes aan. Skilly schrok zich wild. 'Die kat heeft een week geen eten gehad!' Snel liep ze naar de kast en pakte een zak met brokjes uit de kast. Ze gooide extra veel in Minoes haar eet bakje. Toen pakte ze een glas melk en gooide het in Minoes haar drinkbakje. Skilly zuchtte. 'Dat is dan gebeurd...' Skilly hoorde de deaurbel. Ze werd bang. Het leek alsof ze dit eerder had mee gemaakt. Ze bleed 5 seconde roerloos zitten. Ze wist niet wat ze moest doen. 'Toch maar open doen?' Ze aarzelde nog een paar seconde maar deed toch de deur open. Skilly zag niemand. Ze deed een paar stappen vooruit. Een mes vloog met 50 kilomter per uur op haar af. Ze bukte op tijd. Er zat een brief aan. 'Jou moet ik hebben! De vorige keer had je geluk!' Skilly vloog naar binnen en deed de deur dicht. Ze pakte haar mobieltje en draaide het nummer van 112. Terwijl ze belde ging ze via de achterdeur naar haar scooter toe en reed naar het politie bureau met het mes. 'Met 112, wat kan ik voor u betekenen?' De stem klonk vriendelijk. 'Ik ben Skilly en woon op onbekendelaan 12 in Den Haag en er vloog een mes met een brief op mij af!' Skilly begon te hyperventileren. 'Ik zit op mijn scooter en rijd naar het politie bureau.' Skilly hoorde een gil aan de andere kant van de lijn. 'Jou moet ik hebben! De vorige keer had je geluk!' Skilly wou flauwvallen, maar het politie bureau was gelukkig in zicht.

Note: Ik moet huiswerk maken, jammer dat ik het niet af kreeg. Leuk om mensen in spanning af te laten wachten

Laatst gewijzigd op 18-11-2007 om 10:33.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 17:59
Skilly
Skilly is offline
Het is je geraden dat je het afmaakt Hij is goed ben benieuwd. Verhaal lijk een beetje op me betreft in gedachten zinken

Dam wat een goed verhaal. Staat met mond open o_O

Laatst gewijzigd op 18-11-2007 om 00:20.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Skilly:

Skilly neemt een tijdelijke baan aan als bankmedewerker. Ze heeft geld nodig en ze kon hier direct gaan werken voor een redelijk bedrag. Ze werkt alleen in het weekend omdat ze door de week naar school moet om haar studie af te maken. Ze heeft best wel geluk dat ze niet slecht is in wiskunde want ze heeft het er heel veel nodig. Tevreden gaat ze op zaterdag om 6 uur weer naar huis. Eigenlijk was het nog geen tijd. 'Die dag zit er weer op.' Skilly stapt op haar scooter en rijd weg.

Ze komt thuis en geeft haar poes een aai over haar kop en zegt: 'Ik ben er weer Minoes.' Minoes spint, ze vind het heerlijk als ze over haar kopje geaait word. Skilly ploft op de bank en gaat zappen op tv. Minoes komt naast haar zitten. Ze kijkt heerlijk op TMF naar de laatste hits. Ze zit zo een kwartier naast Minoes op de bank. Opeens stopt het leuke liedje. 'We onderbreken deze uitzending voor een spoedgeval in Den Haag.' Skilly dacht: Den Haag? Daar woon ik. Wat is er nu zo vreselijk erg dat de uitzending wordt onderbroken? Ze wordt stilletjes een beetje bang. 'In Den Haag is de ABN AMRO door boze personeelsleden overvallen, er zijn mensen gegijzeld. De werknemers zouden worden ontslaan omdat ze verdacht worden van een zaak, ABN wou hier niets mee te maken hebben en zou ze ontslaan. Momenteel is de politie bezig om met de gijzelaars te onderhandelen.' Skilly schrok: 'Als ik daar nou niet stiekem eerder weg ging, dan was ik nu één van de doden of gegijzelden...' Skilly had eventjes tijd nodig. Ze ging extra vroeg op bed. Ze zat alsnog 1 uur wakker uit angst.

De volgende ochtend werd ze wakker en ze was helemaal nat. Ze heeft vreselijk gezweet. 'Gatsiedarrie, eerst maar onder de douche.' Ze heeft een kwartier onder de douche gestaan en bleef maar nadenken: 'Zouden mijn collegas gedood zijn?' Ze moest er niet aan denken. Ze kwam de douche uit en maakte haar bed weer fris. Ze plofte naast Minoes op de bank en zapte naar RTL. 'He, het nieuws. Hopelijk kom ik te weten of er nog meer mensen vermoord zijn...' Skilly aaide Minoes weer over haar kopje. 'De gijzeling in de ABN AMRO bank in Den Haag is nog steeds aan de gang, de gijzelaars nemen geen enkel aanbod aan, ze willen vrijgesproken worden en hun baan bij de bank terug. Er zijn al 5 doden.' Het nieuws tettert nog even door. Skilly kan die laatste zin niet uit haar hoofd krijgen. Ze heeft verschrikkelijke hoofdpijn. Ze neemt een asperientje en gaat een frisse neus halen. Ze maakte een wandeling. Ze kwam bij de straat waar de bank stond. Helikopters, Mobiele Eenheid, alles. Ze ging snel weg. De dag ging langzaam voorbij. s'avonds nam ze nog een asperientje en ging slapen.

Maandag-ochtend was ze vroeg uit de veren. 'Rotwekker...' Ze moest namelijk reizen naar Utrecht voor haar studie. Daar had ze een kamer, elke maandag-ochtend moest ze die reis afleggen omdat zondag-avond geen trein reedt naar Utrecht. Ze had gelukkig niet gezweet. Ze poetste haar tanden en kleedde zich aan. Ze kon het nog moeilijk uit haar hoofd zetten. Ze stapte op haar scooter en reedt naar het station. Ze was er vroeg. Ze kon zelfs een trein eerder nemen. Tevreden stapte ze in. Ze bedacht dat ze geluk had gehad, op haar werk. Ze fluisterde tegen haarzelf: 'Zou het al voorbij zijn?' Bedroeft ging ze in de trein zitten, verstrikt in haar gedachten vertrok de trein. 'Mevrouw, uw treinkaartje alstublieft.' De conducteur stond naast haar. De conducteur herhaalde zich. Skilly was niet aan het opletten. Ze werd wakker bij de derde keer, ze liet haar kaartje stempelen en verzonk weer in haar gedachten.

Bij Utrecht aangekomen stapte ze uit. 'En nu weer wachten op die rotbus naar Utrecht-Zuid.' Skilly liep naar de bushalte. Ze was net op tijd, de bus stond er net toen ze bij de halte stond. Het was een kleine volle rotbus. Ze zonk weer weg. Ze hoorde stemmen om haar heen. Mensen gilden en schreeuwden. Ze hoorde pistoolschoten. Ze schrok wakker. 'En nu er bij blijven bij je gedachten Skilly.' Zei ze streng tegen haarzelf. Aangekomen liep ze naar haar kamer toe. Ze viel flauw neer.

In het ziekenhuis werd ze wakker. Ze kon zich niets herinneren. Niets meer van de gijzeling, helemaal niets. De dokter kwam binnen. 'Ahh, je bent er weer.' De dokter liep naar haar toe. 'Waarom ben ik hier? Wie bent u? Wat ....' 'Stil maar! Ik kan niet op alle vragen tegelijk antwoord geven.' De dokter ging naast haar zitten. 'Jij bent Woensdag aangetroffen door een man in de kamer naast jou. Hij klopte op jou deur. Hij had gehoord dat er iemand had moeten wonen, hij deed de deur open en zag jou. Zomaar op de grond. Je bloedde, hij had 112 gebeld en de ambulance was er binnen 5 minuten.' Skilly kwam weer een beetje bij gedachten, al had ze vreselijke hoofdpijn. 'Er was iets die Zaterdag... Ik weet niet wat...' De dokter keek haar veelbelovend aan. Skilly zat zich in het zweet te werken om erachter te komen wat er was, maar viel in slaap.

Donderdag-middag was ze weer wakker. Een schreeuwende echtgenoot van iemand die overleed maakte haar wakker. Ze lagen op dezelfde kamer. De dokter was bij de anderen bezig. Skilly wou weer weten wat er die Zaterdag was gebeurd. Het was vreselijk... Dat is alles wat ze weet. Toen een zuster binnenkwam zag ze Skilly. De zuster zag hoe erg Skilly bezig was met haar gedachten. Ze liep naar Skilly toe. 'Gaat het weer een beetje? Je bent gister in slaap gevallen worstelend met je gedachten.' Skilly keek de zuster aan. 'Er was die zaterdag iets vreselijks gebeurd... Maar ik weet niet wat...' De zuster keek Skilly vragend aan. 'Wat weet je nog wel dan?' Skilly peinzde. 'Ik ging voor sluitingstijd weg bij de bank waar ik werk en ging tv kijken... Toen werd ik onderbroken.' De zuster dacht na. 'Wat onderbrak je?' Skilly verzonk in haar gedachten op zoek naar het antwoord. 'Er was niemand. Alleen ik en mijn poes.' De zuster dacht nog steeds na. 'Hoe laat ging je weg dan? En hoe laat werd je onderbroken?' Skilly keek naar de klok. 'Om 6 uur ging ik weg. Ik weet niet wanneer ik onderbroken werd, vlak nadat ik thuis kwam.' De zuster hoorde iemand gillen. 'Ik moet weg.' De zuster verliet Skilly. Skilly had nog steeds verschrikkelijke hoofdpijn. Ze ging na een kwartier alweer slapen.

Vrijdag-ochtend werd Skilly wakker. Het was vroeg. Ze ging eventjes niet nadenken. Ze kreeg verschrikkelijke hoofdpijn van denken. Na een kwartier kwam er iemand binnen, een man van 20 jaar oud. 'Dat is geen dokter' zei Skilly tegen haarzelf. De man stapte op Skilly af. Skilly werd bang. 'Zou die man iets hiermee te maken hebben? Heeft hij me tot deze toestand gebracht?' De man ging op het krukje naast het bed zitten. Hij stelde zich voor. 'Ik ben Thomas. Ik heb je in je kamer aan getroffen.' Skilly dacht na. 'Waarom heb ik jou dan nooit gezien? Je woont niet eens naast mij.' Skilly werd eigenlijk bang dat Thomas haar zou neerslaan na deze reactie. 'Ik heb de kamer zondag pas gehuurd/gekocht (whatever).' Thomas moest een beetje giechelen. Skilly voelde zich iets veiliger. 'Maar waar is Chantal dan?' Skilly keek Thomas vragend aan. 'Van haar heb ik de kamer gehuurd/gekocht. Ik weet niet waar ze nu is.' Skilly zuchtte. 'Weet jij wat er zaterdag was? Ik werd om iets over zes onderbroken terwijl ik aan het tv kijken was.' Thomas dacht even na. 'Bedoel je die nationale ramp in Den Haag? Van die bank?' Skilly kon het geen plaats geven in haar gedachten. 'Ik werk bij een bank. De ABN.' Thomas schrok. 'Daar zijn mensen gegijzeld, na zessen werden alle zenders onderbroken.' Skilly wist opeens alles weer van die zaterdag. Ze moest huilen. 'Maar... Maar waarom viel ik flauw in mijn kamer?' Thomas legde zijn vinger op haar mond en gaf haar een zoen. 'Rust maar lekker uit.'

Zaterdag-middag ging Skilly terug naar huis. De gijzeling was voorbij. Skilly was eventueel nog niet in staat om te werken, maar ging toch even naar haar werk toe. Ze kwam binnen en werd omhelst door een medewerker. 'We dachten dat je dood was! Je was er niet!' Skilly wist niet wat ze moest zeggen. 'Ik ehh... Ging stiekem eerder naar huis...' Skilly was toch blij dat het er uit was. Ze moest denken aan Thomas in het ziekenhuis. Zou ze hem nog vaker zien? Ze bloosde een beetje toen ze hier aan dacht. 'Kind, wat zijn wij blij dat je niets hebt.' De medewerker liep weer weg. De medewerker riep nog iets maar Skilly verstond het niet. Skilly was nog steeds benieuwt. 'Waarom was ik flauw gevallen in mijn kamer? Skilly ging op haar scooter zitten en reed weg.

Thuis trof ze Minoes aan. Skilly schrok zich wild. 'Die kat heeft een week geen eten gehad!' Snel liep ze naar de kast en pakte een zak met brokjes uit de kast. Ze gooide extra veel in Minoes haar eet bakje. Toen pakte ze een glas melk en gooide het in Minoes haar drinkbakje. Skilly zuchtte. 'Dat is dan gebeurd...' Skilly hoorde de deaurbel. Ze werd bang. Het leek alsof ze dit eerder had mee gemaakt. Ze bleed 5 seconde roerloos zitten. Ze wist niet wat ze moest doen. 'Toch maar open doen?' Ze aarzelde nog een paar seconde maar deed toch de deur open. Skilly zag niemand. Ze deed een paar stappen vooruit. Een mes vloog met 50 kilomter per uur op haar af. Ze bukte op tijd. Er zat een brief aan. 'Jou moet ik hebben! De vorige keer had je geluk!' Skilly vloog naar binnen en deed de deur dicht. Ze pakte haar mobieltje en draaide het nummer van 112. Terwijl ze belde ging ze via de achterdeur naar haar scooter toe en reed naar het politie bureau met het mes. 'Met 112, wat kan ik voor u betekenen?' De stem klonk vriendelijk. 'Ik ben Skilly en woon op onbekendelaan 12 in Den Haag en er vloog een mes met een brief op mij af!' Skilly begon te hyperventileren. 'Ik zit op mijn scooter en rijd naar het politie bureau.' Skilly hoorde een gil aan de andere kant van de lijn. 'Jou moet ik hebben! De vorige keer had je geluk!' Skilly wou flauwvallen, maar het politie bureau was gelukkig in zicht. Ze ging met de scooter naar binnen. Een paar agenten kwamen naar Skilly toe. 'Wacht! Dit mes vloog op mij af en op de lijn van 112 hoorde ik een gil en de dader!' De agenten pakten het mes en lazen wat er op het briefje stond. 'Help me!' Skilly begon tranen te verwerken. De agenten brachten haar mee naar een stoel. 'Mevrouw, begin alsjeblieft bij het begin.' Skilly hield haar tranen in. 'Zaterdag om 6 uur ging ik weg van mijn werk bij de ABN. een kwartier later vond er een gijzeling plaats.' Skilly haalde diep adem. 'Maandag kwam ik bij mijn kamer in Utrecht en werd bewusteloos. Ik weet niet meer door wat. Ik lag toen in het ziekenhuis. op zaterdag kwam ik thuis en ging op visite bij de bank om iets bij te praten. Ik kwam thuis en hoorde de bel gaan. toen gooide iemand dit mes naar mij toe...' De agenten luisterden aandachtig. 'Ben ik nog ergens veilig?' De agenten dachten na. 'Mevrouw, u gaat de komende weken naar Utrecht. Wij zoeken uit wat er aan de hand is.' Skilly haalde diep adem. 'Maar ik ben niet meer veilig op straat. Hoe kom ik in Utrecht?' De agenten hadden niet op deze reactie gerekend. 'Ik breng je wel naar het station.' Zei één van de agenten.

Aangekomen bij het station was de trein er al. Skilly haastte zich naar de balie om een laatste klaartje te kopen. Ze stapte net op tijd de trein in. In de trein verzonk ze weer in haar gedachten. Wie is die vent? Waarom wil hij mij hebben? Wat is er gebeurd die maandag? Ze probeerde het uit haar hoofd te zetten. De trein stopte bij Utrecht. Skilly stapte uit en liep naar de bus. 'Zou de man me hebben gevolgd?' Skilly wou er niet aan denken. Toen de bus na twee minuten bij de halte stond stapte Skilly in. 'Dit meen je toch niet? Op zaterdag nog zo'n volle kleine rotbus?' Skilly zuchtte.

Aangekomen bij haar kamer klopte ze aan bij Thomas. De deur ging al snel open. 'Hoi Thomas, ik ehhm... Ben niet meer veilig in Den Haag...' Thomas keek op. 'Waarom dan?' Skilly zuchte. Ze dacht bij haarzelf. Moet ik nu weer hetzelfde uitleggen? 'Toen ik thuis kwam en er aangebeld werd gooide iemand een mes naar mijn hoofd. Er stond op: "Jou moet ik hebben". Ofzoiets. Ik pakte mijn mobieltje en ging via de achterdeur op mijn scooter naar het politie bureau, onderweg heb ik 112 gebeld. Ik hoorde een gil en de tekst herhaalde zich: "Jou moet ik hebben." Bij het politiebureau werd er gezegd dat ik naar Utrecht moest. Here I am...' Thomas stond met een mond vol tanden. 'Het kan niet gekker worden...' Zonder dat Thomas wist wat hij deed gaf hij Skilly een knuffel. Een lange troostende stevige knuffel. Skilly gaf heel teder een zoen aan Thomas.
Ik kon mij post niet meer wijzigen
Gelukkig mijn qoute wel. En het is af
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 21:43
Skilly
Skilly is offline
Wow respect voor je verhaal.
Reageren

Regels voor berichten