Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2007, 07:51
moon
moon is offline
pfff nog slecht geslapen ook, ik zie het echt allemaal even helemaal niet meer voor me, morgen een sollicitatiegespek. Hoe overleef ik die? ik weet het echt niet meer. Het is even allemaal helemaal genoeg geweest.
Oud 25-09-2007, 07:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nijn*, nog gefeliciteerd meis! (: Dat het maar een heel mooi jaar moge worden.

En haha mijn geurtje doet me denken aan toen ik mijn vriendje net kende. <3 En ik heb me toch een partij wazig gedroomd.. maar wanneer doe ik dat nou niet?
Wuh, ik ook. Ik stond op het punt m'n ouders te vermoorden. Echt, wtf, met een schaar!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 08:19
Verwijderd
@Nijn*: Alsnog gefeliciteerd!
@moon: Misschien is het goed om er met iemand over te praten? Eventueel een professioneel iemand, die je kan leren omgaan met het verdriet en het een plaatsje geven? Rouwen kan lang duren. Ook als het om een dier gaat. (En jammer wat sommige mensen daarvan vinden.)
@Little_lady: Gecondoleerd en sterkte. (})
@Yana: Gewoon gaan, tot dat je daadwerkelijk gezond eet en er ook op een gezonde manier over denkt. Zolang je nog de gedachten hebt die jij hebt, ga je niet gezond met eten om en 'hoor je in die groep' (< dat zijn jouw woorden ). Wat Gothic ook al zei dus.

OT: Er mist nog één uitslag en ik wil die weten...dan kan ik een screenshot maken (als het saldo minder dan 6 is of 6 en minder dan 9 voor dan tenminste, anders is het niet leuk ). En ik ben vanmorgen wel weer stoer genoeg geweest voor de rest van de dag/week/maand/...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 08:40
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ze belde net, hij is vanmiddag overleden.....

WAAROM IS HET LEVEN TOCH ZO VERDOMDE ONEERLIJK?!
En waarom heb ik het idee dat er steeds maar van forummers dierbaren overlijden?

Lieve T, ik hou van je en ik zal je missen... Rust zacht lieverd. <3
gecondoleerd
Oud 25-09-2007, 09:16
Verwijderd
Ik werd ongelooflijk chago wakker en dat ben ik nu nog steeds, geen idee hoe het komt. vanmiddag oppassen, geen zin in. vanavond ergens anders oppassen, en dat is wel relaxed want dan kan ik tenminste iets voor mn studie doen.
En nu positief:

ik heb gister de hele dag goed gegeten! niet te veel niet te weinig, gewoon goed en gezond. en me gehouden aan mn planning, althans: ik heb een kleiner stukje chocola genomen dan de planning zodat ik ook een stukje marsepein kon eten en hij at een heleboel marsepein maar ik heb lekker niet toegegeven!
Ik heb in weken, misschien wel maanden, niet zo goed gegeten.
Vandaag proberen nog zo'n goede dag te hebben. helaas kan ik niet zwemmen vandaag, maar ik moet wel een uur fietsen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 09:23
kroot
kroot is offline
@ nijn: nog gefeliciteerd!
@ little_lady: gecondoleerd en sterkte.

vanavond ga ik een trainingsschema maken bij de sportschool
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 10:24
Verwijderd
@ ~~dolce~~: Oh oke. Sorry. De jaren dat ik dat zo in mijn dagboek schreef maar dan met een andere bedoeling liggen niet zo ver achter me, dus ik dacht.. ik vraag het even Maar sport creeert als het goed is ook rust in je hoofd!
@ Little_lady: gecondoleerd. Sterkte!
@ Nienna*: Wat doe je? 6V? Ik doe iig 6V en kom op he! Het gaat lukken! Tevreden zijn met een minder cijfer mag ook! (})

ot: hmmm..ik heb een hele goede planning gemaakt voor mezelf. En als ik me eraan houd mag ik die DH vanavond zien
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 10:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
*Verhaal*
Misschien een beetje persoonlijk, maar hoe gaat jouw man om met jouw sociale fobie? En wat die telefoon betreft, het is vaak makkelijker om op te nemen wanneer zij jou bellen, anders moet je weer terugbellen. Als jij opneemt, hebben zij een boodschap voor jou en hoef je in principe alleen maar te antwoorden. Als jij belt, moet je eerst de goede persoon te pakken zien te krijgen en uitleggen waarom je belt...als je meteen opneemt, ligt het initiatief bij degene die belt. Ja, lastig telefoonangst, ik kom er gelukkig een beetje vanaf de laatste tijd.

Citaat:
Thoughtful schreef:
Ik ben echt meer dan ooit bang dat ik het niet ga redden met mijn studie. Het is natuurlijk wel normaal dat je dingen in het begin niet kunt, maar niets kunnen en vrijwel niets weten vind ik zo beangstigend. Hopelijk verandert dat gauw, want dit gevoel ga ik ook niet heel lang volhouden.
Het is toch logisch dat je nauwelijks iets weet en kunt...je hebt al die jaren alleen theorie gehad en dat is heel wat anders dan dingen in de praktijk doen. En hoelang ben je nou helemaal al bezig, nog niet eens een maand. Als je alles al zou weten en kunnen hoefde je die co-schappen niet te doen. In welke ziekenhuis doe jij ze trouwens? Een huisgenootje van mij loopt ze in Meppel, omdat Groningen niet meer kon.

OT: op de VU. Ik moet veel doen, artikel uitlezen, college voor donderdag voorbereiden en ook nog beetje op tijd naar huis, want moet vanavond nog werken. Druk dagje dus, maar dat is goed voor mij.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 10:53
Verwijderd
Huhuhuhuhuhu .

niets
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 11:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben stom. Meteen helemaal flippen als de computer niet doet wat ik wil en zo. Ik moet huiswerk maken.

En ik heb een heel mysterieus smsje gekregen, snap er niets van. Het lijkt wel aan mij gericht te zijn en ik denk dat ik wel weet van wie het komt, maar ik snap niet waarom diegene dat dan stuurt en dat zij dezelfde naam als mijn vriendin heeft maakt het nog complexer Ik denk dat ik de negeertactiek maar toepas.
Oud 25-09-2007, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Misschien een beetje persoonlijk, maar hoe gaat jouw man om met jouw sociale fobie? En wat die telefoon betreft, het is vaak makkelijker om op te nemen wanneer zij jou bellen, anders moet je weer terugbellen. Als jij opneemt, hebben zij een boodschap voor jou en hoef je in principe alleen maar te antwoorden. Als jij belt, moet je eerst de goede persoon te pakken zien te krijgen en uitleggen waarom je belt...als je meteen opneemt, ligt het initiatief bij degene die belt. Ja, lastig telefoonangst, ik kom er gelukkig een beetje vanaf de laatste tijd.
Ik heb niet echt het idee dat mijn man erg veranderd is sinds bekend is dat ik een sociale fobie heb, hij houdt wat meer rekening met het feit dat ik erg angstig ben soms, maar hij laat me niet zomaar thuis zitten bijvoorbeeld; ik moet dingen altijd proberen en even volhouden. Dat is wel heel fijn Hij dwingt me niet, maar laat me ook niet alles vermijden.
Zelf heeft hij compleet geen sociale angsten, dus wat dat betreft is hij het omgekeerde van wat ik ben.

Ik ben zelf niet echt veranderd de afgelopen jaren, de angst is heviger geworden, maar ik ben altijd al erg verlegen geweest bijvoorbeeld; dus het is geen enorme omslag waar m'n man aan heeft moeten wennen, dat scheelt ook wel weer.

Eigenlijk gaat iedereen er wel goed mee om; ze accepteren dat ik soms angstig ben, maar pushen me niet en gedragen zich ook niet anders. (Ik had verwacht dat mensen misschien wat betuttelend zouden worden, maar dat is echt helemaal niet zo.)

De telefoonangst zal ik wel kunnen overwinnen, ik moet er eigenlijk niet bij na denken als hij gaat; gewoon oppakken en dan zien we wel verder. (Maar om de een of andere reden ben ik áltijd bang dat iemand me belt om me te vertellen dat ik een grote fout heb gemaakt ofzo...)

En gisteren kon ik eigenlijk pas voor het eerst goed verwoorden hoe ik me voel; ik heb altijd het idee dat ik door de mand ga vallen, dat mensen me zullen ontmaskeren. Alsof ik dus iets te verbergen heb.. Heel raar gevoel, en op zich moet ik daar makkelijk door heen kunnen komen, omdat ik simpelweg niet te ontmaskeren ben want ik heb geen nare geheimen Ik ben alleen te ontmaskeren als een mens. (En dat is voor mij echt een gigantisch inzicht...)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 14:05
indigo
indigo is offline
Hmm, tentamen ging wel redelijk geloof ik maar de antwoorden staan nog niet online dus kan ik het niet nakijken. Vanmiddag nog maar eens proberen. Ik was heel hyperactiefblij vanochtend en gister, maar het lijkt wel alsof dat na het tentamen helemaal verdwenen is, bluh. Ik ga mijn doelijstje doen en dan nog een keer nakijken of antwoorden er staan.
Oud 25-09-2007, 14:26
Verwijderd
Ik voel me niet zo lekker. Geen energie, pijn in m'n nek en hoofd en echt geen puf om te gaan sporten. Het voelt echt alsof m'n hoofd dan van m'n lichaam gaat vallen .
Dan maar een keertje niet. Al voel ik me er wel meteen schuldig over.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:11
Rob
Rob is offline
Ik weer 's zo'n vervelende "Bah, ik heb geen totaal motivatie om iets te doen" dag en nu kruipen de uren voorbij. Het komt ook deels omdat ik dus niets te doen heb omdat die godvergeten docent weer 's traag is.
Binnenkort maar 's onderspammen dat ie op moet schieten. Werken voor z'n geld, zal ie!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Je bent niet stom

Is het mysterie al opgehelderd?

OT: Vanavond samen uit eten, zin in!
Wel waar!

En nee, ik ben te krenterig om een smsje terug te sturen om te vragen hoe en wat Dus ik laat het maar zo, al is het maf

En ik heb een hekel aan woensdagen, twee colleges en dan naar de psycholoog, ik heb gewoon geen tijd om te eten dan, aan pauzes doen we nu nog minder omdat de helft van de klas aan de ramadan doet, echt onhandig
Oud 25-09-2007, 16:05
indigo
indigo is offline
@Thoughtful: hoe zijn je coschappen verder? (Behalve dat je veel moet weten .) Zwaar, valt het mee/ tegen? Ik zie er wel naar uit, maar duurt nog even (misschien maar goed ook... ;-)).

OT: Whoej, tentamen gehaald, en nog best netjes ook . Nu ga ik opruimen en zorgen dat alles weer netjes is voor het nieuwe blok, nieuwe jaar en voor morgen. Best tevreden, lala.
Oud 25-09-2007, 16:17
Verwijderd
boosboosboosboosboosboos.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 17:04
Yana
Yana is offline
Nou, ik ben gegaan... De eerste driekwartier heb ik er maar verloren bijgezeten, geluisterd hoe ze praatten en gevoeld hoe erg ik er niet bij hoorde. En toen ineens, ergens, toen was het er weer. Herkenning, gevoelens, verbinding. Ik heb ook gezegd dat ik niet had willen komen, dat ik mezelf een waardeloze lijner vind. "Dat je dat alleen al denkt, bevestigt dat je hier hoort." Het ging allemaal best aardig, totdat we de huiswerkopdracht te horen kregen. Dat waar ik bang voor was, de reden dat ik me helemaal niet had willen opgeven voor de zelfhulpgroep... Dat stomme, vervloekte, mega idiote eetdagboek . Ik heb gelukkig een compromis; het is ook goed als ik het dagboek maar twee dagen ga bijhouden deze week. Ik trek het gewoon niet om het nog langer te doen. Helaas is het niet met één week over... Ze willen het wéken gaan doen, misschien zelfs het hele jaar. Ik haat het oprecht. Vandaag ook meteen weer slecht gegeten... en stiekem vind ik het daar dan wel goed voor. Wie weet maakt het een einde aan mijn gevreet en geeft dit me weer net dat zetje dat nodig is om echt te lijnen.
Oud 25-09-2007, 17:10
Missy1234567890
Citaat:
Ik weet gelukkig ook nog wel dat het logisch en normaal is, maar dat maakt het niet echt minder, ik wil nog steeds het liefste alles gewoon weten. Het is eng om vantevoren al te weten dat je allemaal fouten gaat maken
Ja dat snap ik, ik wil ook altijd alles meteen al kunnen en weten.

Citaat:
Andijvie schreef:
De telefoonangst zal ik wel kunnen overwinnen, ik moet er eigenlijk niet bij na denken als hij gaat; gewoon oppakken en dan zien we wel verder. (Maar om de een of andere reden ben ik áltijd bang dat iemand me belt om me te vertellen dat ik een grote fout heb gemaakt ofzo...)
Als ik kan zie wie er belt (nummermelding/mobiel) neem ik altijd wel op. Bij m'n vriend thuis durf ik niet op te nemen, hij heeft geen nummermelder en ik weet gewoon niet hoe ik op moet nemen. Als ik m'n eigen naam zeg, denken ze dat ze verkeerd verbonden zijn en hangen ze op. En ik ga ook niet zeggen 'met de vriendin van ...' Als ik nou zou weten dat z'n ouders bellen of hij zelf, zou ik wel opnemen. Tis ook heel vaak dat hij belt en dan vraagt waarom ik niet opnam... Ik heb zoiets van als je mij wilt bereiken, moet je maar op m'n mobiel bellen.

Maar het is wel fijn dat je man je steunt en, ook al kent hij dergelijke angsten niet, z'n best doet jou te begrijpen. Ik ben altijd heel bang dat mensen afknappen op een iemand die sociaal gezien niet zo sterk is (ik heb geen sociale fobie, maar in bepaalde situaties wel sociale angsten) Het is voor mij dan ook een wonder dat m'n vriend nog bij me is. Het kost wel moeite om hem te laten inzien wat het probleem is, wat ik dan precies eng vind en waarom ik dingen vermijd. Hij probeert het te begrijpen, ook al is het voor hem wezensvreemd, want hij is de socialiteit zelve. (af en toe een beetje té sociaal naar mijn idee)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 17:34
Clumsy*
Clumsy* is offline
Bah, wat voel ik me weer eens enorm onzeker..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:21
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik ben er nog niet eens aan begonnen he Ik heb steeds eerst een paar weken training (daar ben ik nu mee bezig), begin half oktober pas voor de eerste keer in het ziekenhuis. Dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen. Ik hoop dat het in vergelijking wat we nú allemaal moeten weten, een beetje meevalt
Goed van je tentamen! Hoeveelstejaars ben je?
Wow, dus eerst nog even wennen . Wat voor training is het dan? Ik ben tweedejaars (maar was vierdejaars geweest als ik direct was ingeloot, dus daarom voel ik een beetje met je mee ). Maar ik ben geloof ik wel blij dat ik niet nu al het ziekenhuis in moet/mag. Succes iig met alles weer weten!
Oud 25-09-2007, 18:33
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik voel me ineens heel loos en en en het wil allemaal niet lukken en stiekem baal ik daar van. Ik roep de laatste tijd wel heel veel, maar dat is ook alleen maar roepen. Wat wíl ik nou eigenlijk .
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:09
moon
moon is offline
ik ben zooooooo zenuwachtig voor morgen. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek. Ik kan de spanning bijna niet verdragen, hoe ga ik dat in godsnaam overleven morgen? waarom lijkt allles zo gedoemd om fout te gaan en te mislukken en slecht te gaan etc.? vandaag op de l.training ging het ook al fout. De trainster heeft me echt over moeten halen want ik zag het helemaal niet meer zitten, ik wilde niet komen.
Alles lijkt hopeloos en uitzichtloos en ik ben zoooo bang. Wat heb ik mezelf aan gedaan? waarom ga ik solliciteren op een functie die ik echt niet hebben wil gewoon? waarom doe ik mezelf een sollicitatiegesprek uberhaupt aan? ik heb zin om gewoon nou ja....maar dat doe ik toch niet vanwege mijn omgeving. Ik zit er echt flink doorheen nu. Ik wil die functie ECHT niet en ik wil er nog minder voor op sollicitatiegesprek hoeven. Ik wil niet, wil niet wil niet!!!!
Help!
Oud 25-09-2007, 19:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ moon: komop! Ik weet niet waar je op gaat solliciteren, en ook niet waarom, maar kennelijk zag je de functie wel ooit zitten... Zet voor jezelf op een rijtje waarom jij de geschikte persoon zou zijn voor die functie, bedenk een paar semi-negatieve punten aan jezelf (die je kunt noemen als ze naar negatieve dingen vragen, maar die eigenlijk geen echt negatieve dingen hoeven te zijn) en probeer morgen te gaan met in je achterhoofd 'niet geschoten is altijd mis'. Ik weet dat het veel makkelijker klinkt dan het is, maar toch. Ik zal voor je duimen!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:14
Verwijderd
Biopolymeren is een stom kutvak. Ja. Maar goed, vrijdag tentamen dus ik moet gewoon een paar daagjes mij over mijn complete desinteresse heen zetten. Wat een geluk dat ik geen scheikunde ben gaan studeren, trouwens, dat was nooit goed gegaan als ik zie hoe weinig het me nu kan boeien.

Ik heb eventjes het idee alsof ik het veel te druk heb. Complete onzin, natuurlijk. Ik loop met immunologie een week voor (Biopolymeren-vermijding is toch nog ergens goed voor ), zoveel haast heeft mijn scriptie nu ook weer niet dat ik me daar al uren op moet gaan storten, Biopolymeren is nog maar een paar daagjes en ik heb morgen praktisch de hele dag en donderdagochtend om me voor te bereiden (+ het is open boek), en die beurzen die ik aan moet vragen, dat komt wel goed. Daar ga ik in het weekend mee bezig. Niet teveel in de stress schieten, Friday.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:23
moon
moon is offline
Citaat:
@ moon: komop! Ik weet niet waar je op gaat solliciteren, en ook niet waarom, maar kennelijk zag je de functie wel ooit zitten... Zet voor jezelf op een rijtje waarom jij de geschikte persoon zou zijn voor die functie, bedenk een paar semi-negatieve punten aan jezelf (die je kunt noemen als ze naar negatieve dingen vragen, maar die eigenlijk geen echt negatieve dingen hoeven te zijn) en probeer morgen te gaan met in je achterhoofd 'niet geschoten is altijd mis'. Ik weet dat het veel makkelijker klinkt dan het is, maar toch. Ik zal voor je duimen!
Bedankt voor je bemoedigende woorden.
Nee, de functie heb ik nooit zien zitten. Ik heb 2 weken geleden gesolliciteerd als begeleider in een instelling voor mensen met een hele zware verstandelijke handicap (niveau 0-4 jaar). Ik doe al vrijwilligerswerk met iemand met het niveau van 1,5. Het leek mij dus echt ontzettend leuk en ik was er erg gemotiveerd voor. Ik werd afgewezen vanwege een gebrek aan evaring maar ze zouden wel kijken of er nog andere mogelijkheden voor me waren.
Afgelopen week heb ik een uitnodiging gehad om op een sollicitatiegesprek te komen voor een andere woning. Weer de functie van begeleider maar dit keer met licht tot matig verstandelijke gehandicapte autistische jongeren. Met die doelgroep kan ik eigenlijk helemaal niks en ik zie het dan ook echt niet zitten. Het was weer eens mijn zwakte om geen nee te durven zeggen, waardoor ik nu op gesprek moet voor een functie die ik niet wil.
Oud 25-09-2007, 19:48
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
@ Nienna*: Wat doe je? 6V? Ik doe iig 6V en kom op he! Het gaat lukken! Tevreden zijn met een minder cijfer mag ook! (})
Bedankt voor je bemoedigende woorden. Het probleem is dat de toetsweek donderdag begint, maar ik met veel achter loop en de helft niet snap. En daarnaast ben ik ontzettend moe en zit ik de laatste dagen (weken?) slecht in mijn vel. Dus het loopt gewoon niet zo. Als ik eenmaal bezig ben, gaat het wel, maar meestal gaat het dus niet. Ik word er gek van, moedeloos, moe.
Oh en het is inderdaad 6V. Ik wil geneeskunde doen, dus mijn gemiddelde moet goed zijn. Als ik terugkijk op mijn cijferlijst, ben ik nooit tevreden.

Hoe gaat het bij jou? Heb je je aan je planning gehouden?

Ik zou nu eigenlijk bezig moeten zijn, maar ik zit er weer eens helemaal doorheen. En ik heb niet eens echt iets gedaan vandaag, verdomme.

Edit: ik zie nu dat mijn beginwoorden precies dezelfde zijn als die van moon!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:49
Verwijderd
Mijn stemmingen wisselen echt heel erg. Vanmorgen was ik eerst heel down, daarna supervrolijk en met het avondeten was ik half in tranen. Vandaag hadden we gym, dat kan ik dus echt niet. Ik kreeg nog een complimentje, ik zei dat ik niks kon en dat ik stom was. Toen zei A. dat dat echt niet zo was, dat ik heel leuk en aardig was. Dat was echt heel leuk om te horen. Dat geeft toch wel aan dat ze niet met omgaan omdat ze medelijden met me hebben vanwege die situatie met M. en W. Nu voel ik me wel wat beter, ik heb alleen weer eens last van m'n astma.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:52
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
OMG wat heb ik gedaan?

Als er iemand verstand van rotzooi uit de vacht van hondjes krijgen (teerplakzooi) pm me dan alsjeblieft.

O wat een oen ben ik ook
Oud 25-09-2007, 20:01
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
OMG wat heb ik gedaan?

Als er iemand verstand van rotzooi uit de vacht van hondjes krijgen (teerplakzooi) pm me dan alsjeblieft.

O wat een oen ben ik ook
Kan je het er niet uit knippen? Of is het te kort haar?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 20:30
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ze zijn kortharig ja
(het zijn jackrussels)

Ik heb net een tip gelezen op internet om het met olijfolie te proberen. Dat werkt gelukkig wel redelijk. Maar als nog iemand anders tips heeft, heel graag...
Oud 25-09-2007, 20:40
rare kwast
rare kwast is offline
en nu nog een spandoek schilderen
Oud 25-09-2007, 20:46
Flip!
Flip! is offline
Het is fucking uit met mn vriend na bijna 2 jaar en ik voel me enorm kut maar gelukkig zijn mn vrienden er nog voor meMijn exvriend natuurlijk ook wel, maar da's zo raar nu.
Maar alles komt goed.
Oud 25-09-2007, 21:08
Verwijderd
Oh verdorie, ik was gewoon afgevallen. Hoe krijg ik het voor elkaar want ik heb wel goed gegeten. Stom lichaam. En nu moet ik weer aan het megamenu en ik heb al nooit trek. Maargoed, verstand op nul en eten. En bah, harde opmerkingen, daar kan ik nooit zo goed tegen...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:10
rare kwast
rare kwast is offline
oke.. ik ga dit kunnen..
morgen drukke verjaardag, moet 'gelukkig' werken maar heb een halve dag vrij.. alsnog de drukte in..
al die familie
en nu snel naar bed morgen ochtend nog veel doen vooooordat ik om kwart voor 7 in de bus stap
Oud 25-09-2007, 21:14
Nona
Nona is offline
Ok, nog even wat lezen, heel even, en vroeg slapen. Het geeft niet dat ik niet alles gelezen heb, want dat hoeft pas volgende week vrijdag. Van mij eigenlijk vandaag, maar ik kan ook niet alles. Gewoon.
Oud 25-09-2007, 21:18
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Het is fucking uit met mn vriend na bijna 2 jaar en ik voel me enorm kut maar gelukkig zijn mn vrienden er nog voor meMijn exvriend natuurlijk ook wel, maar da's zo raar nu.
Maar alles komt goed.
Jullie hadden toch alleen een break?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:21
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Jullie hadden toch alleen een break?
Ja, en gisteren (maandag) hadden we weer gepraat na elkaar een weekend niet te hebben gezien. Ik wilde eigelijk wel eens weten hoe we er nu voor stonden. Ik kon maar beter geen hoop hebben zei hij. Toen vroeg ik of het het nu voorgoed uit was, waarop hij zei dat ik maar beter zo kon zien, ja.
Oud 25-09-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Wonen? Hier? aan de andere kant van de wereld? Misschien kan ik dat wel, ja.
Nee! Je komt terug! Je flikt het niet nog een keer niet op mijn verjaardag te zijn. Tenzij je natuurlijk een ticket naar P. voor me fixt, dan kom ik mijn verjaardag wel bij jou in Cusco vieren

Ja, ik heb gelachen vandaag. .
Dikke pret zelfs.

And it feels like I'm 17 again..

Ik snap het niet. Dat liedje. Dat gedoe. Die ...

Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:37
moon
moon is offline
jeetje ik word gek. ik zie het echt niet meer zitten. Volgensmij ga ik schreeuwend,huilend en krijsent op sollicitatiegesprek, ik ben zo bang!!!!!!!!!! Paniek!!!!!! Wat heb ik mezelf aan gedaan
Oud 25-09-2007, 21:45
Little_lady
Little_lady is offline
@ iedereen; dankjulliewel

OT. Het klopt niet, het voelt zo vreemd... Hij is weg, we zijn niet meer 'compleet' als beste maatjes. Samen deden we alles en konden we elkaar ook altijd helpen, al leek het nog zo onmogelijk. Zij hebben ook mij meerdere keren uit diepe dalen weer omhoog getrokken. Damn, ik kan 'm écht niet missen...

You're my wonderwall...
Oud 25-09-2007, 22:15
kroot
kroot is offline
@ yana: heel knap dat je bent gegaan!
@ moon: succes, en als je echt niet wil hoef je ook niet te gaan hè.

Gesport en een schema gekregen. En het schijnt dat ik vandaag mijn eerste salaris heb binnengekregen. Maar daar moet ik eens mijn achterstand bij de verzekering en mijn cursusboeken mee gaan betalen..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 22:21
Little_lady
Little_lady is offline
Ooh en Nijn, volgens mij vergeet ik je helemaal te feliciteren Van harte nog!
Oud 25-09-2007, 22:30
Merope
Merope is offline
*grom*
Oud 25-09-2007, 22:59
Missy1234567890
@ Moon: ik zou niet koste wat koste naar dat gesprek gaan. Als het niet gaat, gaat het niet en zeker als je niet zeker van je zaak bent wat betreft de functie. Een vraag: Wil je die baan echt niet of ben je bang dat je niet goed genoeg bent en zie je er daarom zo tegenop? In het laatste geval zou ik wél gaan onder het motto 'niet geschoten is altijd mis.' Misschien zitten ze wel zo omhoog dat je wordt aangenomen, ook al heb je geen affiniteit met de doelgroep. Heel veel sterkte! }

OT: Net terug van werk, ik ben werkelijk bekaf. Mega lange dag, ik ben dat niet gewend. 4 uur op een nieuwe afdeling gewerkt, m'n inwerkdag was ruim een maand geleden, dus ik moest echt alles vragen. En het was enorm druk, dus alles moest snel en niemand had tijd voor een goede uitleg, ik kreeg steeds halve antwoorden. Dus ja, maar gewoon gedaan en jammer dan als het niet goed is, dan moeten ze het ook maar duidelijk uitleggen. Donderdagavond weer.

En ja, ik post te veel, want ik heb sinds zondag weer internet op m'n kamer...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 07:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
OMG wat heb ik gedaan?

O wat een oen ben ik ook
*Waarschijnlijk onnuttige post* Knabbelen honden niet soms zelf oneffenheden uit hun vacht? Mijn konijn had ooit een stukje kauwgom aan zijn oor geplakt (ik blies een bel en hij zwaaide met zijn oren...) . Ik heb toen het meeste weggehaald en het andere konijn (hij kon er zelf natuurlijk niet bij) heeft toen heel voorzichtig de rest weggeknabbeld, zodat mijn konijn tijdelijk een kaal plekje op zijn oor had. Ik weet niet of je hond er uberhaupt bij kan?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 07:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ moon: als je het echt niet ziet zitten, omdat je weet dat de doelgroep je echt niet ligt, kun je natuurlijk ook nog altijd afzeggen. Maar mocht je het toch willen proberen (leren kun je natuurlijk tijdens je werk, en dan krijg je ook begeleiding, wat je bij vrijwilligerswerk niet of veel minder hebt), dan wens ik je (nogmaals) heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 09:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb echt geen zin in Turks, ook al heb ik het huiswerk min of meer af, volgens mij heb ik alles verkeerd gedaan en alle anderen hebben het vast een stuk beter, want ze zijn of slimmer dan ik, of Turks. En conversatie kan ik sowieso niet. Blah, ik wil niet.
En ik moest gisteren toch weer overgeven, maar dat gaf niets. Zo af en toe is ook niet erg en ik ben dan wel mijn stress kwijt. Alleen zou het fijn zijn als het wat minder vaak zou gebeuren.
Oud 26-09-2007, 09:23
Missy1234567890
@ Vogelvrij: niet zo negatief over jezelf denken! Waarom zou iedereen slimmer zijn dan jij? En blijkbaar hebben zij die Turks zijn dat vak toch nodig.

OT: net docent gemaild dat ik de afspraak van vanmiddag wil verzetten. Het komt gewoon echt niet uit. Oké, dat ik gisteravond zo laat thuis was en nu dus niet erg vroeg op en moe heb ik aan mezelf te danken. Maar 13:45 is gewoon midden in de middag en ik moet er speciaal daarvoor heen, in totaal 2,5 uur treinen en nog rekening houden met eventuele vertragingen. En als ik nou niks te doen had vandaag, maar dat zou er anders allemaal bij inschieten en dan heb ik morgen een probleem...dus maar hopen dat hij het accepteert en binnenkort een keer kan.

Nu douchen, ontbijten en aan de studie.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 11:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@HaWaHaai

Ja, ik merk het nu ook. Maar er zat wel heel veel op ze. Bij de pup 4 maanden zat echt heel haar buikje vol. Dat heb ik er nu afgekregen met olijfolie. Op f&f geeft iemand de tip wasbenzine, maar dat ga ik toch maar niet op mn hondjes doen hoor.. ers taat me iets bij van dat je nooit met oplosmiddelen op je huisdieren aan de gang moet gaan. Dan bel ik nog liever de trimsalon. Want ik krijg veel van de huid af, maar niet goed uit de vacht. Al zitten ze er nu inderdaad zelf veel aan te plukken. Thx voor je antwoord.

ontopic:

Ja, het is me gelukt om vroeger op te staan, zonder hulp. En daar ben ik toch wel trots op. Ben alleen bang voor morgen. Afspraak met de psychiater van de Wende (kliniek waar ik zit/zat) Heb de man nog nooit gezien, dus de kennismaking is meteen mijn exitgesprek. :$
Reageren

Regels voor berichten