Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Nijn*: Alsnog gefeliciteerd!
@moon: Misschien is het goed om er met iemand over te praten? Eventueel een professioneel iemand, die je kan leren omgaan met het verdriet en het een plaatsje geven? Rouwen kan lang duren. Ook als het om een dier gaat. (En jammer wat sommige mensen daarvan vinden.) @Little_lady: Gecondoleerd en sterkte. (}) @Yana: Gewoon gaan, tot dat je daadwerkelijk gezond eet en er ook op een gezonde manier over denkt. Zolang je nog de gedachten hebt die jij hebt, ga je niet gezond met eten om en 'hoor je in die groep' (< dat zijn jouw woorden ![]() OT: Er mist nog één uitslag en ik wil die weten...dan kan ik een screenshot maken (als het saldo minder dan 6 is of 6 en minder dan 9 voor dan tenminste, anders is het niet leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik werd ongelooflijk chago wakker en dat ben ik nu nog steeds, geen idee hoe het komt. vanmiddag oppassen, geen zin in. vanavond ergens anders oppassen, en dat is wel relaxed want dan kan ik tenminste iets voor mn studie doen.
En nu positief: ik heb gister de hele dag goed gegeten! niet te veel niet te weinig, gewoon goed en gezond. en me gehouden aan mn planning, althans: ik heb een kleiner stukje chocola genomen dan de planning zodat ik ook een stukje marsepein kon eten ![]() Ik heb in weken, misschien wel maanden, niet zo goed gegeten. Vandaag proberen nog zo'n goede dag te hebben. helaas kan ik niet zwemmen vandaag, maar ik moet wel een uur fietsen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ ~~dolce~~: Oh oke. Sorry. De jaren dat ik dat zo in mijn dagboek schreef maar dan met een andere bedoeling liggen niet zo ver achter me, dus ik dacht.. ik vraag het even
![]() @ Little_lady: gecondoleerd. Sterkte! @ Nienna*: Wat doe je? 6V? Ik doe iig 6V en kom op he! Het gaat lukken! Tevreden zijn met een minder cijfer mag ook! (}) ot: hmmm..ik heb een hele goede planning gemaakt voor mezelf. En als ik me eraan houd mag ik die DH vanavond zien ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
OT: op de VU. Ik moet veel doen, artikel uitlezen, college voor donderdag voorbereiden en ook nog beetje op tijd naar huis, want moet vanavond nog werken. Druk dagje dus, maar dat is goed voor mij. ![]() |
![]() |
|
Ik ben stom. Meteen helemaal flippen als de computer niet doet wat ik wil en zo. Ik moet huiswerk maken.
En ik heb een heel mysterieus smsje gekregen, snap er niets van. Het lijkt wel aan mij gericht te zijn en ik denk dat ik wel weet van wie het komt, maar ik snap niet waarom diegene dat dan stuurt en dat zij dezelfde naam als mijn vriendin heeft maakt het nog complexer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf heeft hij compleet geen sociale angsten, dus wat dat betreft is hij het omgekeerde van wat ik ben. Ik ben zelf niet echt veranderd de afgelopen jaren, de angst is heviger geworden, maar ik ben altijd al erg verlegen geweest bijvoorbeeld; dus het is geen enorme omslag waar m'n man aan heeft moeten wennen, dat scheelt ook wel weer. Eigenlijk gaat iedereen er wel goed mee om; ze accepteren dat ik soms angstig ben, maar pushen me niet en gedragen zich ook niet anders. (Ik had verwacht dat mensen misschien wat betuttelend zouden worden, maar dat is echt helemaal niet zo.) De telefoonangst zal ik wel kunnen overwinnen, ik moet er eigenlijk niet bij na denken als hij gaat; gewoon oppakken en dan zien we wel verder. (Maar om de een of andere reden ben ik áltijd bang dat iemand me belt om me te vertellen dat ik een grote fout heb gemaakt ofzo...) En gisteren kon ik eigenlijk pas voor het eerst goed verwoorden hoe ik me voel; ik heb altijd het idee dat ik door de mand ga vallen, dat mensen me zullen ontmaskeren. Alsof ik dus iets te verbergen heb.. Heel raar gevoel, en op zich moet ik daar makkelijk door heen kunnen komen, omdat ik simpelweg niet te ontmaskeren ben want ik heb geen nare geheimen ![]() |
![]() |
|
Hmm, tentamen ging wel redelijk geloof ik maar de antwoorden staan nog niet online dus kan ik het niet nakijken. Vanmiddag nog maar eens proberen. Ik was heel hyperactiefblij vanochtend en gister, maar het lijkt wel alsof dat na het tentamen helemaal verdwenen is, bluh. Ik ga mijn doelijstje doen en dan nog een keer nakijken of antwoorden er staan.
|
Ik weer 's zo'n vervelende "Bah, ik heb geen totaal motivatie om iets te doen" dag en nu kruipen de uren voorbij. Het komt ook deels omdat ik dus niets te doen heb omdat die godvergeten docent weer 's traag is.
Binnenkort maar 's onderspammen dat ie op moet schieten. Werken voor z'n geld, zal ie! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee, ik ben te krenterig om een smsje terug te sturen om te vragen hoe en wat ![]() ![]() En ik heb een hekel aan woensdagen, twee colleges en dan naar de psycholoog, ik heb gewoon geen tijd om te eten dan, aan pauzes doen we nu nog minder omdat de helft van de klas aan de ramadan doet, echt onhandig ![]()
|
@Thoughtful: hoe zijn je coschappen verder? (Behalve dat je veel moet weten
![]() OT: Whoej, tentamen gehaald, en nog best netjes ook ![]()
|
Nou, ik ben gegaan... De eerste driekwartier heb ik er maar verloren bijgezeten, geluisterd hoe ze praatten en gevoeld hoe erg ik er niet bij hoorde. En toen ineens, ergens, toen was het er weer. Herkenning, gevoelens, verbinding. Ik heb ook gezegd dat ik niet had willen komen, dat ik mezelf een waardeloze lijner vind. "Dat je dat alleen al denkt, bevestigt dat je hier hoort." Het ging allemaal best aardig, totdat we de huiswerkopdracht te horen kregen. Dat waar ik bang voor was, de reden dat ik me helemaal niet had willen opgeven voor de zelfhulpgroep... Dat stomme, vervloekte, mega idiote eetdagboek
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Maar het is wel fijn dat je man je steunt en, ook al kent hij dergelijke angsten niet, z'n best doet jou te begrijpen. Ik ben altijd heel bang dat mensen afknappen op een iemand die sociaal gezien niet zo sterk is (ik heb geen sociale fobie, maar in bepaalde situaties wel sociale angsten) Het is voor mij dan ook een wonder dat m'n vriend nog bij me is. Het kost wel moeite om hem te laten inzien wat het probleem is, wat ik dan precies eng vind en waarom ik dingen vermijd. Hij probeert het te begrijpen, ook al is het voor hem wezensvreemd, want hij is de socialiteit zelve. (af en toe een beetje té sociaal naar mijn idee) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() Alles lijkt hopeloos en uitzichtloos en ik ben zoooo bang. Wat heb ik mezelf aan gedaan? waarom ga ik solliciteren op een functie die ik echt niet hebben wil gewoon? waarom doe ik mezelf een sollicitatiegesprek uberhaupt aan? ik heb zin om gewoon nou ja....maar dat doe ik toch niet vanwege mijn omgeving. Ik zit er echt flink doorheen nu. Ik wil die functie ECHT niet en ik wil er nog minder voor op sollicitatiegesprek hoeven. Ik wil niet, wil niet wil niet!!!! ![]() Help! ![]()
|
@ moon: komop! Ik weet niet waar je op gaat solliciteren, en ook niet waarom, maar kennelijk zag je de functie wel ooit zitten... Zet voor jezelf op een rijtje waarom jij de geschikte persoon zou zijn voor die functie, bedenk een paar semi-negatieve punten aan jezelf (die je kunt noemen als ze naar negatieve dingen vragen, maar die eigenlijk geen echt negatieve dingen hoeven te zijn) en probeer morgen te gaan met in je achterhoofd 'niet geschoten is altijd mis'. Ik weet dat het veel makkelijker klinkt dan het is, maar toch. Ik zal voor je duimen!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Biopolymeren is een stom kutvak. Ja. Maar goed, vrijdag tentamen dus ik moet gewoon een paar daagjes mij over mijn complete desinteresse heen zetten. Wat een geluk dat ik geen scheikunde ben gaan studeren, trouwens, dat was nooit goed gegaan als ik zie hoe weinig het me nu kan boeien.
Ik heb eventjes het idee alsof ik het veel te druk heb. Complete onzin, natuurlijk. Ik loop met immunologie een week voor (Biopolymeren-vermijding is toch nog ergens goed voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, de functie heb ik nooit zien zitten. Ik heb 2 weken geleden gesolliciteerd als begeleider in een instelling voor mensen met een hele zware verstandelijke handicap (niveau 0-4 jaar). Ik doe al vrijwilligerswerk met iemand met het niveau van 1,5. Het leek mij dus echt ontzettend leuk en ik was er erg gemotiveerd voor. Ik werd afgewezen vanwege een gebrek aan evaring maar ze zouden wel kijken of er nog andere mogelijkheden voor me waren. Afgelopen week heb ik een uitnodiging gehad om op een sollicitatiegesprek te komen voor een andere woning. Weer de functie van begeleider maar dit keer met licht tot matig verstandelijke gehandicapte autistische jongeren. Met die doelgroep kan ik eigenlijk helemaal niks en ik zie het dan ook echt niet zitten. Het was weer eens mijn zwakte om geen nee te durven zeggen, waardoor ik nu op gesprek moet voor een functie die ik niet wil.
||
Citaat:
Oh en het is inderdaad 6V. Ik wil geneeskunde doen, dus mijn gemiddelde moet goed zijn. Als ik terugkijk op mijn cijferlijst, ben ik nooit tevreden. Hoe gaat het bij jou? Heb je je aan je planning gehouden? Ik zou nu eigenlijk bezig moeten zijn, maar ik zit er weer eens helemaal doorheen. En ik heb niet eens echt iets gedaan vandaag, verdomme. Edit: ik zie nu dat mijn beginwoorden precies dezelfde zijn als die van moon! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn stemmingen wisselen echt heel erg. Vanmorgen was ik eerst heel down, daarna supervrolijk en met het avondeten was ik half in tranen. Vandaag hadden we gym, dat kan ik dus echt niet. Ik kreeg nog een complimentje, ik zei dat ik niks kon en dat ik stom was. Toen zei A. dat dat echt niet zo was, dat ik heel leuk en aardig was. Dat was echt heel leuk om te horen. Dat geeft toch wel aan dat ze niet met omgaan omdat ze medelijden met me hebben vanwege die situatie met M. en W. Nu voel ik me wel wat beter, ik heb alleen weer eens last van m'n astma.
|
![]() |
|
Ze zijn kortharig ja
![]() (het zijn jackrussels) Ik heb net een tip gelezen op internet om het met olijfolie te proberen. Dat werkt gelukkig wel redelijk. Maar als nog iemand anders tips heeft, heel graag...
|
oke.. ik ga dit kunnen..
![]() morgen drukke verjaardag, moet 'gelukkig' werken maar heb een halve dag vrij.. alsnog de drukte in.. al die familie ![]() en nu snel naar bed morgen ochtend nog veel doen vooooordat ik om kwart voor 7 in de bus stap ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja, ik heb gelachen vandaag. ![]() Dikke pret zelfs. And it feels like I'm 17 again.. Ik snap het niet. Dat liedje. Dat gedoe. Die ... Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 21:41. |
![]() |
|
![]() |
@ iedereen; dankjulliewel
![]() OT. Het klopt niet, het voelt zo vreemd... Hij is weg, we zijn niet meer 'compleet' als beste maatjes. Samen deden we alles en konden we elkaar ook altijd helpen, al leek het nog zo onmogelijk. Zij hebben ook mij meerdere keren uit diepe dalen weer omhoog getrokken. Damn, ik kan 'm écht niet missen... You're my wonderwall...
|
![]() |
@ yana: heel knap dat je bent gegaan!
@ moon: succes, en als je echt niet wil hoef je ook niet te gaan hè. Gesport en een schema gekregen. En het schijnt dat ik vandaag mijn eerste salaris heb binnengekregen. Maar daar moet ik eens mijn achterstand bij de verzekering en mijn cursusboeken mee gaan betalen.. |
![]() |
|
@ Moon: ik zou niet koste wat koste naar dat gesprek gaan. Als het niet gaat, gaat het niet en zeker als je niet zeker van je zaak bent wat betreft de functie. Een vraag: Wil je die baan echt niet of ben je bang dat je niet goed genoeg bent en zie je er daarom zo tegenop? In het laatste geval zou ik wél gaan onder het motto 'niet geschoten is altijd mis.' Misschien zitten ze wel zo omhoog dat je wordt aangenomen, ook al heb je geen affiniteit met de doelgroep. Heel veel sterkte! }
OT: Net terug van werk, ik ben werkelijk bekaf. Mega lange dag, ik ben dat niet gewend. 4 uur op een nieuwe afdeling gewerkt, m'n inwerkdag was ruim een maand geleden, dus ik moest echt alles vragen. En het was enorm druk, dus alles moest snel en niemand had tijd voor een goede uitleg, ik kreeg steeds halve antwoorden. Dus ja, maar gewoon gedaan en jammer dan als het niet goed is, dan moeten ze het ook maar duidelijk uitleggen. Donderdagavond weer. En ja, ik post te veel, want ik heb sinds zondag weer internet op m'n kamer... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ moon: als je het echt niet ziet zitten, omdat je weet dat de doelgroep je echt niet ligt, kun je natuurlijk ook nog altijd afzeggen. Maar mocht je het toch willen proberen (leren kun je natuurlijk tijdens je werk, en dan krijg je ook begeleiding, wat je bij vrijwilligerswerk niet of veel minder hebt), dan wens ik je (nogmaals) heel veel succes!
|
![]() |
|
Ik heb echt geen zin in Turks, ook al heb ik het huiswerk min of meer af, volgens mij heb ik alles verkeerd gedaan en alle anderen hebben het vast een stuk beter, want ze zijn of slimmer dan ik, of Turks. En conversatie kan ik sowieso niet. Blah, ik wil niet.
En ik moest gisteren toch weer overgeven, maar dat gaf niets. Zo af en toe is ook niet erg en ik ben dan wel mijn stress kwijt. Alleen zou het fijn zijn als het wat minder vaak zou gebeuren.
|
@ Vogelvrij: niet zo negatief over jezelf denken! Waarom zou iedereen slimmer zijn dan jij? En blijkbaar hebben zij die Turks zijn dat vak toch nodig.
OT: net docent gemaild dat ik de afspraak van vanmiddag wil verzetten. Het komt gewoon echt niet uit. Oké, dat ik gisteravond zo laat thuis was en nu dus niet erg vroeg op en moe heb ik aan mezelf te danken. Maar 13:45 is gewoon midden in de middag en ik moet er speciaal daarvoor heen, in totaal 2,5 uur treinen en nog rekening houden met eventuele vertragingen. En als ik nou niks te doen had vandaag, maar dat zou er anders allemaal bij inschieten en dan heb ik morgen een probleem...dus maar hopen dat hij het accepteert en binnenkort een keer kan. Nu douchen, ontbijten en aan de studie. |
![]() |
|
@HaWaHaai
Ja, ik merk het nu ook. Maar er zat wel heel veel op ze. Bij de pup 4 maanden zat echt heel haar buikje vol. Dat heb ik er nu afgekregen met olijfolie. Op f&f geeft iemand de tip wasbenzine, maar dat ga ik toch maar niet op mn hondjes doen hoor.. ers taat me iets bij van dat je nooit met oplosmiddelen op je huisdieren aan de gang moet gaan. Dan bel ik nog liever de trimsalon. Want ik krijg veel van de huid af, maar niet goed uit de vacht. Al zitten ze er nu inderdaad zelf veel aan te plukken. Thx voor je antwoord. ontopic: Ja, het is me gelukt om vroeger op te staan, zonder hulp. En daar ben ik toch wel trots op. Ben alleen bang voor morgen. Afspraak met de psychiater van de Wende (kliniek waar ik zit/zat) Heb de man nog nooit gezien, dus de kennismaking is meteen mijn exitgesprek. :$
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |