Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Crisis wat een stomme nutteloze dag.
Van 9 tot 17 op de UvA gezeten en alleen maar gewacht ![]() Had beter kunnen leren voor morgen. Maja. En zometeen ga ik de stad in. Waar er meer zijn zoals ik. Tien uur, 't is al donker, ik moet de deur uit want ik stik. Jas aan, 'k ga de stad in.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ow, ik ben ook heel blij omdat we gisteren hebben 'ingebroken' in ons huis (nieuwbouw, ze zijn druk bezig met 't bouwen, over 3 maanden is het waarschijnlijk klaar) en dat was zó gaaf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan niet wachten tot het echt af is, zó gaaf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me nog steeds behoorlijk beroerd (alweer) en ik heb ook nog steeds liefdesverdriet (verrassing!!)
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
morgen mag ik een uurtje later beginnen.. lekker een uur langer slapen (dus niet kwart voor 6 er uit maar kwart voor 7
![]() hopen dat het morgen beter gaat als dinsdag.. ![]() positief puntje: ik heb een lego kraan gekocht voor mn neefje (bijna 7) die in de winkel 60 euro is en voor mij 35 ![]()
|
woehoe, life is okay.
bíjna vakantie, 3 weken. 3 weken vrijwilligerswerk, voorlichting geven voor geld, vrienden, mountainbiken, herfstboswandelingen, logeren, eventueel naar de wadden, lezen, familie, feestjes, <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3 hihi, ik word vrólijk van die externe omstandigheden, gevlei. Maar gelukkig word ik van mijn levensfilosofie.
|
Het is allemaal niet zo erg als dat ik 't laat klinken, maar soms zie ik gewoon door de bomen het bos niet meer. -.-' Maar dan zit ik daar, zoals iedere dag, en dan is 't zo'n sleur.
![]() Als MSN het hier nou eens fatsoenlijk deed, had ik helemaal blij geweest. ![]()
|
Rare kwast: succes morgen.
Ik wou dat ik een uurtje langer mag blijven slapen ![]() Ik ben aan het stressen voor een stomme bonustoets. Alsof ik het tentamen niet haal als ik de bonustoets morgen verpest. Ik heb zoveel werk eraan gehad. Het hele weekend de zelfstudies uitgewerkt. Net echt goed zitten leren. Ik heb zelfs geen House gekeken (en als ik iets volg kijk ik echt elke aflevering, want heel veel series heb ik zelfs de herhalingen gevolgd (echt hele seizoenen die werden herhaald en ik had ze al gezien, maar toch volgen en opnemen als ik niet kon kijken)). Eerlijk gezegd was ik ook vergeten dat House vanavond kwam, omdat het vandaag als vrijdag voelt en niet donderdag. Maar normaal maak ik altijd tijd vrij om om half negen een uurtje tv te kunnen kijken. Ik kwam er net achter dat ik de vetzuursynthese en beta-oxidatie echt niet snap. En dat vind ik niet leuk (even netjes uitgedrukt). Echt, ik heb nu echt de pest erin en het is mijn eigen schuld. Ik had vandaag meer moeten doen, harder moeten werken. Dan had ik meer tijd kunnen nemen om dat te snappen. Ook zelfstudie 15 heb ik niet gedaan, even snel doorgelezen en gelukkig staan er niet veel nieuwe dingen in. Morgen in de trein dat maar doornemen. Artikel voor een ander werkcollege moet ik eigenlijk ook nog lezen, maar dat doe ik wel achteraf. Ik voel me zo dom af en toe tijdens werkcolleges. Dat wordt niet veel beter als ik maar blijf achterlopen. Ik denk niet dat ik het kan. Ik heb zo hard ervoor gewerkt (al denk ik aan de andere kant dat het wel meevalt, maar ik heb alle hoorcolleges uitgetypt en zelfstudies ook (eerst zelfstudies geschreven, dus ik heb de meeste nu twee keer gedaan), dus ik heb alles gedaan wat zou moeten voor een bonustoets). En nog denk ik dat ik het niet ga halen. Ik haal nu alle paden en shuttles en reacties door elkaar. Waarom moeten we dan ook al die metabole dingen leren? Als ik het nu al niet kan, voor een bonustoets met de helft van de stof, hoe ga ik mijn tentamen dan in vredesnaam halen? En dan gaat dit over het 'makkelijke' vak, het vak waarbij ik wel bijloop en waarvan ik het meeste snap (of dacht te snappen). Hoe zal het dan gaan met het andere vak? En als ik de eerste twee blokken al niet haal, hoe wil ik dan de rest van mijn studie gaan halen? Ik zit nu al in tranen (maar dat komt ook door iets anders, en ik ben moe, dat helpt ook altijd wel) en ik heb nog niet eens tentamens. Misschien is deze studie toch te zwaar voor mij. Edit: en ik begin morgen niet eens met die bonustoets, eerst twee uur werkcollege. Handig, dan raak ik alleen maar meer in paniek. Maar nu ga ik slapen en morgen of volgende week ga ik vragen of iemand me wil helpen met de dingen die ik niet snap en ga ik ze rustig bestuderen en dan komt het vast wel allemaal goed. Of niet. Misschien.
|
Verwijderd
|
O ye'll tak' the high road and I'll tak' the low road
And I'll be in Scotland afore ye But me and my true love will never meet again On the bonnie, bonnie banks o' Loch Lomond Aaawh, wat een emo-liedje was dat <3 Maar wel supermooi. Rapalje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff.... Drukke dag op stage en eigenlijk wil ik even mijn verstand op nul zetten en vertellen. Mevrouw die jat en op heterdaad betrapt is, mevrouw die te dik wordt, meneer die seks heeft met luiers, mevrouw die moet huilen om washandjes, mevrouw die mij haar sjattepoemel noemt, meneer die niks meekrijgt, meneer die terug naar 'huis' wil, meneer die vraagt om een ibuprofen en tankgeld vraagt, mevrouw die een taxi wil regelen, mevrouw die in haar telefoon de radiozenders wil installeren.... Allemaal tegelijk. Af en toe is t te veel en ontploft mijn hoofd. En morgen is dr ook al niemand thuis. Mijn leven draait atm om stage. Niet ik dat erg vind, maar af en toe iets anders is ook wel lekker. Daarom leef ik zo toe naar het weekend. Hoera! Vrijdag nog werken. Zaterdag feestje en zondag helemaal niks. Gelukkig heb ik volgende week een paar dagen vrij en kan ik ook met iets anders bezig zijn dan met stage. Ik heb wel zin in de cursusweek, ben benieuwd of we ook iets leren. En dan kan ik weer ongemerkt ongeveer twee uur naar hem loeren. Want een relatie werkt niet, maar hij blijft sexy.
![]() |
![]() |
|
@Ave: Inderdaad.. we hebben een keuze! Het probleem daarmee is - in ieder geval voor mij- dat ik dat allemaal wel weet, maar het toch niet weet toe te passen omdat mijn gevoel totaal wat anders zegt. Maar de gedachte is helemaal waar
![]() Meer dan de helft van onze werkgroep (=30 man) had een onvoldoende, en ik had een 8 ![]() ![]() ![]() Verder heb ik gisteren echt goed met vriendje gepraat. Een keer niet helemaal in paniek of helemaal huilend. Gewoon, over vroeger. Over mijn vader en hoe ik me altijd verantwoordelijk voor hem gevoeld. Over mijn moeder en hoe hard haar afwijzing, juist háár afwijzing, is aangekomen. Hij zei dat hij lichtelijk schrok toen hij me gisteren zag. Dat hij dacht: "Ja, ze begint toch wel echt mager te worden". Hm, nou.. ik weeg weer hetzelfde als toen we samen op vakantie gingen hoor ![]() Vandaag ga ik naar de kapper ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hmmm ik zie op de een of andere manier altijd op tegen het weekend want weekend is gelijk aan verveling en verveling vind ik nou eenmaal vervelend. En dan zou ik morgenochend kunnen werken, maar dat kan toch weer niet want die dienst was al opgevuld.
Ach aan de andere kant, ik moet nog verschrikkelijk veel doen aan mn studie. Als ik dan eens morgen dat overdag zou doen, dan werken en dan verjaardag en idem voor zondag. Dan ben ik iig weer goed bij, maar wat doe ik zoals vandaag: uitslapen tot laat, vervolgens uren zitten nietsen en dan uiteindelijk toch na een uurtje studeren weer stoppen. En dat doet het honours programma? Blijkbaar kon ik het ooit wel maar nu niet meer, raar kind ben ik ook ![]() En ik mis m atm echt erg, wil mn vriendje hier maar zie m maandag pas weer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister een nieuwe jas gekocht, ze hadden hem na een maand/anderhalve maand gewoon nog steeds en ook nog in mijn maat.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moet nu rustig worden. En met iemand praten. Of gewoon normaal doen. Mijn hemel. Er is gewoon niets aan de hand en ineens flip ik weer door.
Ik moet vrolijk zijn.
|
@ Lienepien: heel veel succes!
OT: Weer thuis, echt thuis, op m'n kamertje. Ik heb gewoon een week niet thuisgeslapen, afgelopen nacht bij m'n ouders, want ik was daar al laat en ik was vreselijk moe en ik had echt geen zin om weer naar huis te bussen. En nu ![]() En ik weet dat ik zo niet moet denken en dat ik heel anders ben dan haar en m'n broertjes en dat er ook wel redenen zijn dat ik ben zoals ik ben, maar elke keer als ik hoor dat zij weer iets 'geweldigs' hebben gedaan of bereikt, voel ik me weer de mislukkeling met de onnuttige studie die niks kan. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Fijne laatste dag voor de vakantie op school. Eerst een gesprek met mijn moeder over de stage. Eindelijk is er wat duidelijkheid en begrip, dat werd tijd.
Daarna gingen we in de les een video kijken, een docu van de HUMAN. Het ging over een man die een ongeluk had en daardoor een niet aangeboren hersenletsel. Zijn vrouw was daarvoor al overleden. Hij werd in een zorginstelling geplaatst, moest zijn kinderen naar een tehuis doen. In die zorginstelling zaten allemaal verstandelijk gehandicapten, hij was alleen lichamelijk. De docent, of eigenlijk onderwijsassistent, zei dat het een heel grappige video was. Ik was benieuwd. Damn, heb een uur lang veel moeite gedaan om niet in janken uit te barsten. Haha, wat grappig. Die man zat constant te vloeken en kankeren op de groep en personeel, op de instelling en op zijn leven. Haha, grappig hoor, 'kankergroep, rotgroep, kloteleven'. Ik lach me dood. Haha wat klinkt zijn stem raar, ach, ze hebben eens een buisje in zijn keel gestopt bij een operatie ofzo en toen zijn zijn stembanden beschadigd. Hahahaha. Iedereen lachen, zelfs die achterlijke onderwijsassistent. Hallo? We doen maatschappelijke zorg, zie je het hele fucking probleem dan niet? Die man is door een dronken gast aangereden, heeft zijn kinderen af moeten staan en is tussen een stel gekken geplaatst? Is dat grappig? Is dat godverdomme grappig? Die man wordt om half tien in bed gelegd en kan niets doen, want de verpleging brengt hem naar bed? Is het grappig dat hij dan gaat schelden en trappen? Achterlijke malloten, ziet niemand dan wat er met die man is? Hoe fucking gebroken hij is? Ik zag mijn vader, het hele uur zag ik mijn vader. Mijn vader, die over negen dagen een jaar dood is. De frustratie, de woede, ik zag hem en kende het allemaal en het deed zo veel pijn, de confrontatie was echt groot. En mijn vader heeft nog geluk, hij is bij zijn gezin gebleven. Iets wat bijzonder was, de huisarts heeft wel meer dan eens gezegd dat het eigenlijk bijna onmogelijk was om met de ernst van mijn vaders handicap in een gezinssituatie te blijven. En nog had mijn vader die frustratie en woede die de man uit de film ook had. Behandeld worden als een gek, een verstandelijk gehandicapte, terwijl je verstandelijk nog prima in orde bent. Steeds alles vijf keer uitleggen aan die thuiszorg, geen enkele controle over je eigen leven hebben. Het deed pijn, die video, maar nog meer hoe grappig zijn scheldtirades werden gevonden. Stomme mensen, domme, naieve mensen. Gadverdamme, mijn hele dag is naar de klote, ik voel me echt kut. Het deed zo veel pijn.
|
@Redhair: Mijn hemel... Zo'n video is sowieso al heftig, al helemaal voor jou en als iedereen dan ook nog er op die manier op reageert, nee, als de onderwijsassistent al van tevoren zegt dat het gráppig is. Pfff
![]() OT: Het gaat wel weer. Dadelijk een verjaardag, wordt hopelijk wel gezellig. En ik heb mijn huiswerk redelijk onder controle. Ik moet maar weer even met de dag leven.
||
Citaat:
![]() Hoewel ik 24 uur wakker ben geweest in verband met nachtdienst en ook super moe was, lukte het me maar om krap 3 uurtjes te slapen. Hopelijk kan ik zo nog even slapen ![]()
|
Verwijderd
|
Wat is er uberhaupt ooit grappig aan iemand die zich zo ellendig voelt?
![]() OT: ja eh beetje zenuwachtig wat een onzin ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zwartwitzwartwit, mijn dag is weer goed ineens. Vergeet de video, denk aan hem.
Ooh wat ben ik nog een puber zeg, jeetje. Ik besloot hem toch maar op te bellen om te vragen of hij binnenkort wat wilde afspreken. Hij vroeg of het een gewoon afspraakje was, of om die koelkast van hem over te kopen. Toen ik zei dat ik gewoon wat wilde afspreken was hij meteen enthousiast. Ja graag, hij kon vanavond. Wist nog niet hoe laat, maar zou wel wat beltegoed halen en me vanavond bellen. Ooh en toen we ophingen brak de zon door de wolken, hoe fucking fout, als het een film was zou ik me hebben lopen ergeren aan de foutheid. Daar gaan we weer, we vergeten de afgelopen anderhalf jaar, we vergeten dat ik hem 'gedumpt' heb voor J., we vergeten dat we helemaal niet bij elkaar passen en elkaar pijn doen, we vergeten al mijn woede die ik had als hij me liet zitten, we vergeten alles behalve dat we een zwak voor elkaar hebben en elkaar nog steeds leuk vinden en hij zulke lieve ogen heeft. Hihihi oohoh het is te goedkoop om terug te gaan naar je exscharrel, maar ik vind het allemaal maar leuk. ![]() ![]()
|
@ Redhair: ik vraag me af met wat voor doel die onderwijsassistent die video liet zien... Echt belachelijke reactie.
OT: Oké, vanaf nu ga ik weer over tot de orde van de dag. Anders laat je even je dag verpesten door een opmerking die helemaal niks met jou te maken heeft. Ik moet nu echt weer aan de studie, anders had ik net zo goed wél kunnen gaan werken. Vanavond komt vriendje weer en totdat hij er is, heb ik nog een x aantal uur om te studeren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Een leuk weekend met je zusje gewenst! ![]()
|
Yana: mooi cijfer
![]() Thoughtful: gefeliciteerd met je toets! Moon: fijne vakantie morgen! Op zich ging de bonustoets wel oke. Ik weet wel al twee fouten die ik heb gemaakt. Gewoon domme fouten, slordigheid. Maar dat kwam ook doordat we heel weinig tijd kregen. Ik had het net af toen we de blaadjes moesten inleveren, dus ik heb het niet kunnen nakijken. Een ding wist ik helemaal niet. Maar ik kijk nu net in het boek en dat heb ik wel ongeveer goed. Ach, het ging wel redelijk. Ze vroegen gelukkig niks over vetzuursynthese. Er stond wel boven de vragen dat we zulke dingen niet op het tentamen moeten verwachten. Dit was echt alleen om te kijken of je zelfstudie hebt gedaan. Al had je volgens mij wel meer moeten doen de zelfstudie maken om dit halen. Ik heb het druk van het weekend. Ik ben nu al bijna twee uur thuis en ik heb nog niks gedaan. Mijn zus heb ik nog nooit zo hard zien werken. Volgens mij heeft ze al mijn discipline gestolen ![]() Het komt denk ik doordat zij iets doet wat ze echt leuk en interessant vindt. Vorig jaar werkte ik heel hard omdat ik zo graag ingeloot wilde worden. Nu ben ik ingeloot en ik vind de studie ook heel leuk en interessant, maar we zijn nog niet echt bezig met dieren (op de paar practica na waarbij we een beetje leerden om dieren te hanteren. En dat waren voornamelijk landbouwhuisdieren en die kant wil ik niet op). Ik weet wel wat ik hier later mee kan, maar op de een of andere reden lijkt het nog niet echt of we worden opgeleid tot dierenarts. Ofzo. Ik ga nu echt iets doen.
|
Wat een dag. Dit is echt niks voor mij, ik ben de hele dag enorm gestresst geweest. En je zult altijd zien dat ze dan om 16.57u bellen en om 17.00u sluiten. Gelukkig mocht ik binnen 10 minuten terugbellen, zodat ik even kon overleggen.
En door Vriendje ga ik twijfelen hoe mijn vader zijn opmerking bedoelde... Hoe erg ik het ook vind, ik heb steeds meer het gevoel dat mijn leven niet meer bij dat van hen past. Dat het raar is dat dat mijn ouders zijn, omdat ik zo anders ben. Maar goed, ik zal ze binnenkort wel weer spreken, want Vriendlief moet weer iets voor mijn zusje regelen, en dan weten mijn ouders ons ineens wel te vinden. Ik word er zo moe van. Vanavond verjaardag, en ik heb er op zich wel zin in, maar het is zo ver rijden... Dat betekent dus weer heel laat in bed vannacht, als we al wakker genoeg zijn om terug naar huis te rijden. Bah. Laatst gewijzigd op 19-10-2007 om 16:51. |
![]() |
||
Citaat:
Ik was de afgelopen tijd best trots dat ik alles gecombineerd kreeg in een week, studie, sociale dingen, vriendje en een beetje werken. En dat ik helemaal bij loop met studie en m'n scriptie aan het opzetten ben. En dat ik verder weinig stress heb en gewoon vrolijk ben. En natuurlijk ben ik trots als ik een goed cijfer krijg voor een heel moeilijk essay, maar ik blijf altijd ergens het idee houden dat iedereen om mij heen (behalve m'n ouders) mijn studie onnuttig vindt omdat die geen maatschappelijk nut heeft en ik er vrij weinig mee kan en waar ik ook nog eens enorm lang over doe. En dan komt m'n zusje met haar maatschappelijk verantwoorde studie die ze in minder dan 4 jaar gaat afronden en met haar zo ongeveer in de schoot geworpen stage; een studie waarbij je nooit hoeft uit te leggen wat je er (ongeveer) leert en een bekend bedrijf. In de ogen van een buitenstaander ben ik dan toch ook minder dan haar? Rationeel gezien weet ik dat deze redenatie niet klopt en ook al zeggen die 'buitenstaanders' (die geen universiteit hebben gedaan of puur praktisch zijn ingesteld) dat ze mijn studie niet nutteloos vinden etc. ect. tóch denk ik dat ze dat diep van binnen wel vinden. En daarom kan ik ook nooit echt heel trots zijn als ik een goed cijfer heb gekregen voor een enorm moeilijk essay, want behalve ikzelf, ziet niemand er de waarde van in. M'n zusjes stage was inderdaad een trigger om mijn minderwaardigheidsgevoel m.b.t. studie weer op te rakelen. Jammer, want het ging net zo goed. Laatst gewijzigd op 19-10-2007 om 17:10. |
![]() |
|
@ Redhair: wat een idiote docent zeg
![]() OT: School was loos en van sommige dingen begrijp ik nu nog minder dan dat ik deed voordat ik de uitleg hoorde (hoe krijg ik dat soms toch voor elkaar?). Daarna acupunctuur en kom nu net terug van therapie. Ik heb besloten om te blijven. De reden dat ik daar weg wilde was omdat mijn oude riedeltje weer naar boven kwam en daardoor had ik zo'n idee van 'ik kan het zelf allemaal wel, rot allemaal maar op, als ik mezelf kapot wil maken doe ik dat lekker'. Nu het weer iets beter lijkt te gaan, is die gedachte onzin, ik kan weer relativeren en ik zie, dat ik daar nog lang niet klaar ben. Ik ben nog niet zo ver dat ik alles alleen kan doen, ik heb nog steeds iemand nodig met wie ik kan praten over alles, dus ik ben blij dat ik blijf. En zij was ook blij. En ik heb écht gepraat met haar. Ik heb verteld over hoe de afgelopen weken waren, wat er was gebeurd, wat er met P. was, hoe het met school ging, hoe het thuis ging, maar vooral over P. En dat was moeilijk, want dan ineens staat mijn verleden weer op de deur te kloppen. Ik moest huilen, ik heb zitten schelden, ik had zoveel te vertellen dat ik mezelf niet meer bij kon houden. Maar het was goed om te praten, ook al deed het nog zo'n pijn, het was goed het te vertellen, om niet alles meer bij mezelf te houden. Nu pas voel ik weer hoe fijn het kan zijn om gewoon alles te kunnen vertellen wat er scheelt. Sinds 3/4 weken, heb ik weer gepraat. Ik voel me down/vrij/verdrietig/gelukkig/moe tegelijk maar vooral opgelucht. Opgelucht dat het eruit is, dat ik nu weer aan mezelf kan werken, want uiteindelijk is het mijn leven. Ook al gaat het nog vaak mis, ik kan elke keer weer doorgaan. Elke keer kan ik besluiten de goede draad weer op te pakken en er weer voor te gaan. En hoe moeilijk dat ook is, vooral nu het over het verleden gaat, ik ga het toch doen. Ik ben er nog niet, maar ik kóm er wel. En verder: vakantie!! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() werk ging verder wel.. waren geen proef personen dus moest opruimen
||
Citaat:
Goed, hier heb jij niet veel aan natuurlijk, maar ik wilde je laten weten dat je niet de enige bent die zich (soms) zo voelt. Ik probeer altijd maar bij mezelf te denken: er komt een dag dat ik me zo goed en zeker voel over mezelf en over alles wat ik doe dat ik niet meer tegen hem op hoef te kijken en wéét dat ik prachtige prestaties lever. ![]()
|
Verwijderd
|
Bluuuh ik ben echt héél erg moe. Heb vannacht veel geslapen en na m'n ontbijt/lunch weer geslapen en nu ben ik wakker en moe. Ik haat dit, ik wil niet terug naar hoe het was, ik wil niet weer zo moe zijn dat ik elke middag moet slapen, ik wil het niet meer. Het ging juist zo goed. En nee ziek ben ik ook niet. Wel verkouden, maar please niet ziek. Nu ik weer dingen wil doen moet het wel kunnen, moet ik er wel de energie voor hebben.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verdomme
![]() ![]() Ik kan er echt niet tegen. Meeeeen, mijn hoofd doet niet meer wat ik wil. En doet niet meer wat mijn hart wil. *gromt*. Die medicijnen gehaald, ben benieuwd. Ze waren het gewoon vergeten. I didn't mean for this to go as far as it did. And I didn't mean to get so close and share what we did. And you didn't mean to love me back, but I know you did |
![]() |
|
@ Nijn: ja dat precies, maar dat heb ik dan bij al m'n broertjes en zusje.
Inmiddels weet ik wel dat ik me niet moet proberen te meten aan m'n oudste broertje, want hij is en enorm slim (hoogbegaafd) en heeft een goede babbel en heeft abnormaal veel energie. En m'n zusje wordt nu ook een beetje zo. Ik denk dat ik er last van heb omdat ik de oudste ben en niet ben zoals hen, maar wel denk dat mensen dat van mij verwachten. Dat ik niet aan hun verwachtingen kan voldoen. Zoiets. @ Lienepien: goedzo! Zie je nou wel dat je het kon! ![]() |
![]() |
|
![]() |
hm..
Ben vandaag een beetje moe en studeren lukt niet en normaal gesproken zou ik me nu heel rot voelen, maar nu niet ![]() En ik ga al bijna naar hem toe, even een weekje vakantie ben ik ook wel echt aan toe. |
![]() |
|
Nijntje, super! En Missy... heel goed dat je in ieder geval al ínziet dat het je eigen onzekerheden zijn die je projecteert op anderen. Nu nog aan je zelfvertrouwen werken, en dan komt het helemaal goed met jou
![]() @OT: Ja uhh.. ik maak mezelf iets te gek en te bang. Ik knijp 'm nu al voor morgen, want dan ga ik met mijn vriend mee naar zijn bedrijfsuitje... En guess what, we gaan "lekker wokken". Het is "onbeperkt eten" (buffet) en dat 2.5 uur lang. Hoe kan ik nou 2.5 uur lang bij eten in de buurt zijn, dat óók nog eens 2.5 uur lang gratis voor mijn neus ligt.. zonder nu al helemaal de kriebels te krijgen? Ik wéét dat ik morgen niet al vanalles zou moeten laten staan omdat ik 's avonds uit eten ga. maar argh, ik kan dat niet hoor. Heeft er iemand tips die me door de avond heen kunnen trekken? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag een minder goede dag. Maar het helpt wel dat ik weet dat ik nu (ja-of-niet) of morgen gewoon opnieuw kan beginnen. dat dat altijd nog beter is dan de fout in gaan en dan fout dóór blijven gaan. hoewel ik vandaag al heb opgegeven. maar dat weet ik en ik ga er nu ook even niet tegen in. ik zie wel. morgen ga ik boswandelen <3 vanavond wil ik televisie kijken en ook studeren, ik heb dan geen zin om ook nog na te gaan denken. slecht misschien, maar anders ben ik bang dat het helemaal fout loopt ![]() dat liedje is sing song sally van an pierlé. heerlijk nummer ![]() @ redhair: wat een sukkel zeg die onderwijsassistent. Echt, wat voor een professionaliteit heb je dan.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedenk dat het feit dat het 2,5 uur duurt niet betekent dat je 2,5 uur lang op topsnelheid moet eten ofzo. Dat doet niemand. Zou je misschien bij het buffet rustig iets uit kunnen kiezen wat je lekker lijkt en het dan langzaam/bewust opeten? Zodat je er misschien ook van kan genieten? En als het even niet gaat: ga even naar buiten, even een rondje lopen ofzo. Dat zal toch wel kunnen? Geen idee of je hier iets aan hebt... Citaat:
![]() ![]() OT: ik ben echt moeoeoeoeoeoe. Maar eens lekker vroeg naar bed voor de verandering! |
![]() |
|
![]() |
@Yana: ik kan me voorstellen dat het lastig voor je is, maar je hoeft absoluut geen 2,5 uur te eten. Wij doen zoiets ook wel eens met de familie en ik eet dat ook niet zo lang hoor.
![]() ![]() Vakantievakantievakantie! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb geluk gehad vanmorgen. Ik was veel te laat opgestaan en zou daarom mijn trein gemist hebben, maar die had ok vertraging dus was ik toch nog op tijd in Utrecht. Daarna dor naar mijn werk. Ik heb maar 3,5 uur gewerkt. Maar hoe hard: de hele tijd heen en weer rennen. Ik ben blij dat ik eindelijk zit. Dalijk komt vriendinetje eten: gezellig.
|
![]() |
|
Morgen de begrafenis van een vriendin, ik vind het zo zwaar, ze was nog maar net 22. Ze verdiende dit niet. Na 1,5 week in coma en gevochten was het dinsdag toch echt afgelopen. 4 jaar in de klas samen, 2,5 jaar werken samen in de supermarkt. Nog regelmatig contact op msn, maar nu niet meer. Ik kan het niet, morgen afscheid nemen...
|
![]() |
|
@ yana.. je hebt er waarschijnlijk niets aan maar toch.. wokken is een van de gezondste eet methode..
als jij gewoon kleine beetjes groente en vlees/vis eet is er niets aan de hand. tis niet de bedoeling dat jij 2.5 uur lang heen en weer rent met overvolle borden.. het is juist de bedoeling te lopen als JIJ dat wilt, beetje nasi o.i.s met wat gewokte groente en vlees/vis en als je dat op hebt en na een tijdje gepraat te hebben ga je nog eens.. en pobeer je een andere combi
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |