![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hij veel moet drinken weet ik ook ja, maar hij wil het niet.. Hij drinkt normaal al veel te weinig, maar nu heeft hij er nog minder zin in (en hij is heel eigenwijs). |
![]() |
|
Ik ben sinds gisteren ook weer gezond bezig, dus volgens de richtlijnen die ik 'n paar maanden terug gekregen heb.
![]() 'n Paar liter water per dag, om de 2u iets eten, tussendoortjes variëren, warme maaltijd zorgen voor minstens 'n half bord groenten etc... ![]() ![]() Vanavond ook weer joggen. ![]() Meer bewegen en minder tot mij nemen dus weer. ![]()
|
Ik ben vandaag weer naar de sportschool geweest, maar alleen cardio gedaan. Ik ben geminderd met snoep en frisdrank tot bijna niets, maar ik eet niet zoveel groenten en fruit. Ik hou er gewoon niet van.
Ik wil wel meer fruit eten bijvoorbeeld, maar een stuk fruit krijg ik bijna niet weg. Ik dacht erover om het te gaan mixen, dat is toch gewoon even gezond? Dan kan ik er eventueel ook nog wat groente doorheengooien ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
methuus: "een paar" liter water per dag?? is één niet genoeg?
ik heb een dikke vier weken geleden mijn elleboog gebroken, en ik kan al terug even goed zwemmen als ervoor ![]() zal wel geen kwaad kunnen hé? morgen toch eens aan de kinesist vragen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Door koffie gaat je vochtruitscheiding wel iets sneller, maar je raakt niet méér kwijt. Je kunt koffie dus gewoon meerekenen! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben ook al drie dagen bezig met mijn lijn. Het is de laatste maanden echt te veel. Ik wil erg graag 5 kg van. Liever meer, maar ik denk niet dat ik zoveel zelfdiscipline heb. Mijn belangrijkste doel is dat ik nooit meer snaai 's avonds. En overdag neem ik naar mijn werk alleen fruit mee. Op deze manier gaat het denk ik wel langzaam, maar hopelijk lukt het mij
![]() |
![]() |
|
Hoe kun je op een gezonde manier 2000kcal eten op een dag?? Ik heb eens gekeken op caloriechecker en vandaag heb ik 1200 "gezonde" kcal gegeten en 1200kcal aan chocolade. Stel, ik eet (bijna) geen chocolade meer, hoe kom ik aan die overige 800kcal zonder teveel meer te eten (want honger heb ik eigenlijk niet meer na mijn 1200 gezonde kcal...)?
Vandaag (opgestaan rond 11u): Ontbijt @ 11u30: 2 sneetjes bruin brood met 2 repen chocolade + 1 glas halfvolle melk Lunch @ 13u: 2 aardappelen, 5 dikke spruiten, 100 à 150gr varkensvlees + een mandarijn en een kiwi als dessert Vieruurtje @ 16u: 2 Leo's + vers geperst fruitsap (2 sinaasappels) Avondeten @ 19u30: 2 tosti's met ham, kaas en schijfjes tomaat + 1 glas melk + 3 chocotoff's als dessert ![]() Tussendoor nog enkele chocotoff's gegeten (7 in totaal denk ik) En straks eet ik waarschijnlijk nog wel een kommetje druiven ofzo... Tips? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pindakaas en kaas en worst kun je op je brood doen, dat bevat aardig wat kcal. Je kunt volle melk ipv halfvolle melk drinken. Tussen je ontbijt en lunch een tussendoortje nemen (bv. liga of sultana). Bij je lunch wat meer groente kan geen kwaad (vijf spruiten lijkt me niets). ![]() Eventueel na het avondeten ook nog een tussendoortje. Ik denk dat je dan een aardig eind komt. |
![]() |
||
Citaat:
Volle melk vind ik vies... Momenteel zit er sowieso maar 1u30 tussen mijn ontbijt en mijn lunch en ik moet mij al verplichten om te ontbijten want ik heb nooit honger na het opstaan, dus daar krijg ik geen tussendoor meer tussen ![]() Wat meer groenten...ja normaal is het wat meer, maar spruiten vind ik niet zo lekker. Het waren wel 5 grote spruiten ![]() In ieder geval thx voor de tips. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk op de verpakking van de honey pops, ik eet ze nooit. ![]() ![]() In groenten zitten idd niet veel kcal, maar wel heel veel voedingsstoffen. ![]() Eerder opstaan of later lunchen is geen optie? Anders na het avondeten nog een tussendoortje? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je moet die repen ook niet tussen je boterhammen leggen ofzo heah, maar gewoon: hap boterham of twee, hap chocolade. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoeveel verzadigde en onverzadigde vetten moet je normaalgezien per dag eten? Ik zit momenteel aan 25 gram en 41 gram... Geen idee of dit te veel of te weinig is...
En ik zit aan bijna 1800kcal vandaag. Heb maar 1 leo gegeten, 1 chocotoff en hagelslag op mijn boterham vanmorgen (= "maar" 400kcal aan chocolade dus) Straks nog een tussendoor proberen binnenkrijgen van 200kcal...waarschijnlijk een 50tal druiven ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #22 Bloem | 500 | 14-01-2009 19:11 |