Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik weet niet meer of die regel ook in deze situatie geldt.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aangezien bij een spel kaarten er 4 azen zijn en als je een aas hebt getrokken er dus nog maar een kans is van 3 op de rest dat je er nog 1 trekt. Bij het weerwolfspel worden de rollen verdeeld geheel los van wat er het vorige spel is gebeurd, dus de kans blijft 4 op de rest, dus de kans is evengroot dat Topdrop wolf is als dat Rubykuby dat is. En ik vind het heel vreemd dat iemand als jij zo'n fout maakt.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga voor kazet omdat hij de vorige keer en nu weer gewoon meestemt en niet het brein gebruikt dat hij beweert te hebben!
Sowieso vind ik hem vervelend en vind ik dat Ruby een kans verdient omdat ik denk dat hij zich echt verbeterd heeft! Dat merkte je het vorige spel ook al en toen werd hij er toch uit gestemd!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jongens, de rollen zijn random
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het kan me even niet schelen of hij wolf is of niet, dit is even persoonlijke wraak en om ervoor te zorgen dat de rest van het spel aangenamer wordt voor ons allemaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jeetje, wat een discussie om niets
![]() ![]() Verder, stemlijstje: Femic Yoshimare LL Rubykuby rubykuby Magican Dark Phoenix Kazet Nagorra TRA Femic Martino87 sterrenmeisje TopDrop Lucky Luciano drukknoopje x-spekkie-x Kazet Nagorra PixelDansje
|
Femic
Yoshimare LL Rubykuby rubykuby Magican Dark Phoenix Kazet Nagorra TRA Femic Martino87 sterrenmeisje TopDrop Lucky Luciano drukknoopje x-spekkie-x Vlindertje Kazet Nagorra PixelDansje Ik had al eerder aangegeven om op TopDrop te willen stemmen, maar schijnbaar was ik toch nog niet opgenomen in het lijstje. Mocht er kans zijn op gelijkspel, dan ga ik wel voor Rubykuby, maar ik wil hem toch nog een kans geven. Hij heeft nog niet gespamt en de rest van de spelers wel met hun uitgebreide discussie over kansberekening.
|
Oke, ik ga me even verre houden van de kansrekening discussie, en heb daarom random een getal laten kiezen (kans van 1/22 dus
![]()
|
Jeetje, krijgen we weer die achtelijke discussie dat de kans dat iemand nu weer een wolf is, kleiner zou zijn. :') Je gaat er haast LL van verdenken, dat een intelligent persoon met zo'n foute reden komt om zichzelf vrij te pleiten. De kans dat één van de vier vorige wolven nu ook een wolf is, is 72,7 procent als ik het goed doe.
Mgoed, ik stem op TopDrop, want ik wil Ruby er niet uit + TopDrops 'gewolf' kan serieus zijn. LL Rubykuby rubykuby Magican Dark Phoenix Kazet Nagorra TRA Femic Martino87 sterrenmeisje TopDrop Lucky Luciano drukknoopje x-spekkie-x Vlindertje Yoshimare Kazet Nagorra PixelDansje MadameMinke Sherco Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 09:16. |
![]() |
|
Ik wil TopDrop en ruby er niet uit dus ik ga nu de spelleider Pm'en!
Ik ben er vanavond toch niet dus gelijkspel voorkomen mogen anderen doen, sorry!!!!! MAAR WEL DOEN! Nog even een ietsje, ik zal vaker 'vroeg stemmen' (dus voor 4'en) omdat ik daarna werk, dus niet denken dat ik expres geen gelijkspel voorkom.
|
LL
Rubykuby rubykuby Magican Dark Phoenix Kazet Nagorra TRA Femic Martino87 sterrenmeisje TopDrop Lucky Luciano drukknoopje x-spekkie-x Vlindertje Yoshimare Eye of Sauron Kazet Nagorra PixelDansje MadameMinke Sherco Ik ga voor Topdrop, omdat ik op de bank moet slapen vannacht als ik op Rubykuby stem ![]() Bovendien wil ik ruby er niet als eerste uit gooien want dat vind ik zielig en daarbij vind ik topdrop irritant met zijn gespam. En ik denk dat topdrop echt wolf is, dat wolverige gedrag is niks voor hem namelijk. Dat doen normaal gesproken alleen Biertank en Dukko...
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 3 Verwijderd | 109 | 19-12-2007 16:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 |