Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2007, 11:06
Verwijderd
Maak je niet zo dik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2007, 11:24
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Ik zou
Oud 14-12-2007, 11:26
Verwijderd
Ja lul je er op die manier maar uit
Als je wat oplettender was geweest was je ook wel opgevallen dat ik niks tegen 'dikke' mensen heb. Al heb ik wel wat tegen mensen die altijd lopen te zeiken over hun gewicht en er niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 11:29
Het staat er toch echt. En ik reageerde niet op jouw post maar op de gehele discussie.
Oud 14-12-2007, 11:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
zolang mensen hun belastingcentjes moeten opgeven aan overgewicht en anorexia zul je altijd wel gezeur blijven houden.
Oud 14-12-2007, 12:11
Verwijderd
Ojee ojee, volgens mij is iedereen het wel met elkaar eens hier.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ojee ojee, deze discussie wordt nogal zinloos.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 15:00
Verwijderd
o jee o jee zou jij me één zinvolle discussie op dit sub-forum kunnen laten zien?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 15:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik zeg alleen wel dat ik een stuk blijer ben met een meid in maatje 48, dan in maatje 38.
Volgens mij snap jij vrouwenmaten niet zo goed.
Oud 14-12-2007, 15:46
Verwijderd
Citaat:

Ik zeg alleen wel dat ik een stuk blijer ben met een meid in maatje 48, dan in maatje 38.
Dat gelooft geen hond.
Tenzij jij zelf ook niet echt aan de slanke kant bent en je bij voorbaat weet dat je geen kans maakt bij een dame met maatje 38 of lager.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 16:02
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Dat gelooft geen hond.
Tenzij jij zelf ook niet echt aan de slanke kant bent en je bij voorbaat weet dat je geen kans maakt bij een dame met maatje 38 of lager.
Óf meneer is frequent bezoeker van fatfetish.com!
Oud 14-12-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
o jee o jee zou jij me één zinvolle discussie op dit sub-forum kunnen laten zien?
o jee, o jee, ik heb het over DEZE discussie en niet over al die andere zinloze discussies
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 17:03
Verwijderd
je mist het punt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 18:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die gebruiken m'n ouders als kledingrek.

Oh ja, en ik vind deze discussie ook stom, want het is gewoon algemeen bekend dat mensen fatties lillek vinden, want daar heb je een modebeeld voor.

Ik ben natuurlijk ontzettend alto en anti mode. Vandaar mijn maatje 48.
Scroo yoo, ik neem nog een stukje chocola. Cheerio!
Oud 14-12-2007, 18:31
Gunkan
Gunkan is offline
O jee, o jee... Ik heb het idee dat men m'n posts op de vorige pagina's niet heeft gelezen. Of dat men nu gewoon expres op de beledigende toer is gegaan.

Citaat:
Dat gelooft geen hond.
Begin maar vast met geloven. Het heeft geen hol te maken met "geen kans" of niet. Een slanke den doet mij gewoon niets, ook al heeft ze nog zo'n voorgevel of een leuk koppie.

Citaat:
zolang mensen hun belastingcentjes moeten opgeven aan overgewicht en anorexia zul je altijd wel gezeur blijven houden.
En de rokers. En de drinkers. En de onveilig vrijers. En de mensen die aan extreme sports doen. Enz... Dit is al zo'n uitgekauwd verhaal. Als dit soort dingen je dwars zitten moet je stemmen op een partij die tegen gemeenschappelijk geregelde ziekenfondsen is. Of naar Amerika verhuizen.

EDIT:
Citaat:
Ik ben natuurlijk ontzettend alto en anti mode. Vandaar mijn maatje 48.
Scroo yoo, ik neem nog een stukje chocola. Cheerio!
Misschien is het juist wel heel erg counter-culture om stevig te zijn! Oeh, een nieuwe rage!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 18:36
Vice
Vice is offline
Citaat:
Begin maar vast met geloven. Het heeft geen hol te maken met "geen kans" of niet. Een slanke den doet mij gewoon niets, ook al heeft ze nog zo'n voorgevel of een leuk koppie.
Maat 38 is anders helemaal niet zo klein. Tenminste, als je als vrouw niet langer bent dan 1,85 meter.
Oud 14-12-2007, 18:41
Gunkan
Gunkan is offline
Mijn vrouw is 1,88, minstens 6 cm langer dan ik.

Ik zeg ook niet dat 38 uber-slank is, zeker niet. Ik zou niemand een anorexia aan willen praten. Dergelijke dingen heb ik een keer van dichtbij gezien en da's niet gezond. Ik ben blij dat die vriendin van ons nog leeft!

Ik zeg alleen dat ik echt 48 mooier vind dan 38. Maar dat is mijn persoonlijke smaak
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 18:42
Verwijderd
ik zou iemand graag anorexia willen aanpraten
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 18:51
Citaat:
Mijn vrouw is 1,88, minstens 6 cm langer dan ik.

Ik zeg ook niet dat 38 uber-slank is, zeker niet. Ik zou niemand een anorexia aan willen praten. Dergelijke dingen heb ik een keer van dichtbij gezien en da's niet gezond. Ik ben blij dat die vriendin van ons nog leeft!

Ik zeg alleen dat ik echt 48 mooier vind dan 38. Maar dat is mijn persoonlijke smaak
http://www.geocities.com/Area51/Zone...tadmirers.html
Oud 14-12-2007, 19:40
Verwijderd
maat 48 eh, dan weeg je toch echt 150 kilo ofzo.

nouja ik heb maat 36/38, normaal figuur denk ik. wel vrouwelijke rondingen maar niet vadsig oid. wil altijd wel wat dunner zijn maar mezelf uithongeren zie ik ook niet meer zo zitten, dus so be it.

en een wereld met alleen maar dunne mensen, dan wordt uiteindelijk iedereen alleen maar nog dunner omdat de minst dunne mensen vadsig lijken, en dan wordt dat ook weer een issue. dus nee, dat is niet echt mijn utopie.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 19:53
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Nee hoor. Het is een beetje afhankelijk van de persoon, maar dat zit toch echt pas bij de 54.

En damn! de ogen van je icoon zijn creepy Ik vond Patsy sowieso al niet zo lief, maar dit maakt't alleen maar erger... *brr*
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 19:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eh, nee.
Of jullie moeten mij er uit vinden zien als iemand die 150 weegt.
Oud 14-12-2007, 19:56
Verwijderd
oke, ja ik heb er niet zoveel verstand van, zo blijkt maar weer.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 22:27
ragdoll
ragdoll is offline
oooh wat een vermaak zo op de late avond. whoo. nouja natuurlijk is iedereen fuckin beinvloed door het anorectisch modebeeld maar like WHATEVER
Oud 14-12-2007, 22:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ik zou iemand graag anorexia willen aanpraten
er zijn genoeg sites waar je terecht kan lijkt me.
Oud 15-12-2007, 06:47
Gunkan
Gunkan is offline
Maar doe het niet hier alsjeblieft... Of eigenlijk, doe het gewoon niet... Ik snap de lol d'r niet van om iemand mogelijk richting de dood te praten.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 07:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het gaat er ook heel erg om hoe je houding is, denk ik. Ik heb hele slanke meisjes gezien die zich slungelig voort bewegen en dikkere die lomp waggelen, maar ook meisjes van alle soorten die zich elegant bewegen en dat draagt ook bij aan hoe mooi je lijf overkomt.
Zelf ben ik een maat 40 bij 1.79 en ik ben gestopt met erover na te denken, want ik val toch nooit af en kom ook nooit aan.

Tot mn eerste kind natuurlijk.
ja maar... ja maar... ja maar... is maat 40 bij 1.79 m niet gewoon heel erg normaal?
Oud 15-12-2007, 07:57
Gunkan
Gunkan is offline
Ik zou het in elk geval niet abnormaal noemen nee.

Ik denk alleen dat het punt van Panini is dat ze zich heel erg veel zorgen zou kunnen gaan maken over afvallen, om maar maatje 36/38 te krijgen. Maar dat ze er voor kiest om dat niet te doen en om zich daar goed bij te voelen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 09:00
Verwijderd
Citaat:
er zijn genoeg sites waar je terecht kan lijkt me.
Citaat:
Maar doe het niet hier alsjeblieft... Of eigenlijk, doe het gewoon niet... Ik snap de lol d'r niet van om iemand mogelijk richting de dood te praten.
cynisme is niet zo jullie "ding" eh?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 09:10
Gunkan
Gunkan is offline
Cynisme is heel erg m'n ding. Misschien bedoelde jij "sarcasme"?

Maar dan nog... 'tWas niet echt duidelijk nee
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 09:38
Verwijderd
nee ik bedoelde cynisme.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 10:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
De booschap is helemaal niet mooit, maar geeft gewoon valse hoop. Van dat Oprah-achtige geneuzel "o je bent wat gezet maar o dat is ook mooi hoor, eigenlijk veel mooier dan gewoon slanke mensen!". NEE, je bent gewoon vadsig en hebt overgewicht en je kan er maar beter iets aan doen.
qft
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 15:11
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb dikke tieten en n dikke ass, en de laatste tijd soms ook ineens n buikje, maar die is dan ook soms weer weg..snap het niet.

Maarja ik heb wel n geil gezicht en alles is in verhouding dus ik ben wel tevreden, maar soms heb je van die dagen dat je jezelf wel onder kan kotsen, tja neem aan dat veel vrouwen (en mannen) dat hebben.
Oud 15-12-2007, 15:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Maarja ik heb wel n geil gezicht en alles is in verhouding dus ik ben wel tevreden, maar soms heb je van die dagen dat je jezelf wel onder kan kotsen,
2girls1cup style?
Oud 15-12-2007, 16:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
wat?
Oud 15-12-2007, 17:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je hebt een int0rnet hype gemist. 2 wijven die in een beker schijten en in elkaars bek kotsen.

Eh, laat maar...

Laatst gewijzigd op 15-12-2007 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 17:15
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hehe oke dan
Oud 16-12-2007, 15:12
stout!
stout! is offline
Op de meeste dagen vind ik mezelf prima. Ik ben klein maar heb een vrouwelijk lichaam, met tieten en een kont. Mijn buikje is wel redelijk plat (als ik sta ) maar niet strak, nooit geweest ook. Alleen sport ik al 4 dagen per week en hou ik teveel van eten om daarmee te minderen, dus dit is as good as it gets. En ik krijg meestal wel enthousiaste reacties.
Oud 16-12-2007, 17:06
Verwijderd
Ik ben nogal dun. Weeg ongeveer 50 kilo en ben 163 cm.
Ik zou wel wat 'dikker' willen zijn maar wat ik ook doe, dat lukt niet. Ik merk wel dat ik de laatste tijd wat meer een buikje krijg, beetje meer vet op mn heupen enz.
Dus maar hopen dat ik nog een iets vrouwelijker lichaam krijg .
Verder ben ik wel tevreden. Liever wat dunner dan te dik!

(O ja, en mn vriend is wel tevreden aan zn post te zien Maar dat wist ik al natuurlijk ).
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 18:21
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik ben nogal dun. Weeg ongeveer 50 kilo en ben 163 cm.
Ik zou wel wat 'dikker' willen zijn maar wat ik ook doe, dat lukt niet. Ik merk wel dat ik de laatste tijd wat meer een buikje krijg, beetje meer vet op mn heupen enz.
Dus maar hopen dat ik nog een iets vrouwelijker lichaam krijg .
Verder ben ik wel tevreden. Liever wat dunner dan te dik!.
Met je gewicht is niks mis. Misschien heb je gewoon weinig vet.
Oud 16-12-2007, 20:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
cynisme is niet zo jullie "ding" eh?

relativisme is duidelijk ook niet jouw ding. ik denk dat ik weinig tot geen mensen ken die zo cynisch zijn als ik.
Oud 16-12-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Met je gewicht is niks mis. Misschien heb je gewoon weinig vet.
Als ik naar mn bmi kijk zit ik net op het randje. Vooral omdat ik meestal wel onder de 50 kg zit.
Maar verder let ik daar echt helemaal niet op.
Het ging me nu vooral om hoe ik er uit zie. En inderdaad, ik heb gewoon weinig vet. Jammer genoeg heb ik het daardoor ook (bijna) altijd koud.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 20:46
llell
llell is offline
Citaat:
Als ik naar mn bmi kijk zit ik net op het randje. Vooral omdat ik meestal wel onder de 50 kg zit.
Maar verder let ik daar echt helemaal niet op.
Het ging me nu vooral om hoe ik er uit zie. En inderdaad, ik heb gewoon weinig vet. Jammer genoeg heb ik het daardoor ook (bijna) altijd koud.
Die laatste stelling heb ik altijd betwijfeld. Ik ben niet dun, maar ik heb het in de winter altijd (voelbaar) koud. Ik heb het idee dat het ook sterk met je bloedsomloop/ conditie te maken heeft. maar dat is een andere discussie.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 20:50
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben klein waardoor je al snel wat dikker lijkt. Nu ben ik niet echt dik maar ik ben ben wel een beetje mollig. Ik vind mijn bovenbenenen en mijn buik te dik. Maar dat hangt ook weer af van de periode. Ik schommel altijd een paar kilo op en neer.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 21:03
Ivoor
Ivoor is offline
Citaat:
ach ik mag sowieso geen suikers want daar kan ik heel slecht tegen maar ik heb een salmiakverslaving dus mijn tieten groeien gestaag voort. en mijn buik ook. de rest blijft stom genoeg hetzelfde.
wat is salmiak?

Want als dat een geheim middel is voor rondingen, bring it to me
Men heeft me altijd verteld dat ik o zo slank ben, me anorexisch genoemd, maar feitelijk valt dit best mee. Ik vind mezelf niet zo dun omdat ik een brede ribbenkast heb, maar ik heb geen buikje, ronde billen of borsten. Daarom kijk ik vaak met jaloezie naar vrouwen met een taile en toch rondingen, ik snap echt niet hoe ze het doen?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 21:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
salmiak is een mengsel van amoniak en zoutzuur. maar je kunt het eten en het is superlekker. tenminste, als je er van houdt. mensen vergelijken het vaak met drop maar salmiak smaakt heel anders en is veel scherper. probeer maar eens lakrisal, dat zijn kleine rode rolletjes met salmiaksnoepjes. ( en je wordt dik van salmiak door de suiker maar dan oet je er dus wel veel van eten)
Oud 16-12-2007, 21:20
Verwijderd
salmiak is the bomb
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 21:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vooral salmiak waarvan, als je er veel van eet, je sneetjes in je tong krijgt en dat het dan zo prikt. dat is lekker
Oud 16-12-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
salmiak is een mengsel van amoniak en zoutzuur. maar je kunt het eten en het is superlekker. tenminste, als je er van houdt. mensen vergelijken het vaak met drop maar salmiak smaakt heel anders en is veel scherper. probeer maar eens lakrisal, dat zijn kleine rode rolletjes met salmiaksnoepjes. ( en je wordt dik van salmiak door de suiker maar dan oet je er dus wel veel van eten)
omg lakrisal, daar vrat ik me altijd ziek aan en verder vind men ook dat ik anorexia heb maar volgens de vriend van een collega was ik aangekomen in het afgelopen jaar dus dat is positief alleen weet ik nog steeds niet hoeveel ik weeg
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 22:21
Vice
Vice is offline
salmiak lollies
Reageren

Regels voor berichten