Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, en ik vind deze discussie ook stom, want het is gewoon algemeen bekend dat mensen fatties lillek vinden, want daar heb je een modebeeld voor. Ik ben natuurlijk ontzettend alto en anti mode. Vandaar mijn maatje 48. Scroo yoo, ik neem nog een stukje chocola. Cheerio! ![]()
||||
![]() |
O jee, o jee... Ik heb het idee dat men m'n posts op de vorige pagina's niet heeft gelezen. Of dat men nu gewoon expres op de beledigende toer is gegaan.
Citaat:
Citaat:
EDIT: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn vrouw is 1,88, minstens 6 cm langer dan ik.
Ik zeg ook niet dat 38 uber-slank is, zeker niet. Ik zou niemand een anorexia aan willen praten. Dergelijke dingen heb ik een keer van dichtbij gezien en da's niet gezond. Ik ben blij dat die vriendin van ons nog leeft! Ik zeg alleen dat ik echt 48 mooier vind dan 38. Maar dat is mijn persoonlijke smaak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
maat 48 eh, dan weeg je toch echt 150 kilo ofzo.
nouja ik heb maat 36/38, normaal figuur denk ik. wel vrouwelijke rondingen ![]() ![]() ![]() en een wereld met alleen maar dunne mensen, dan wordt uiteindelijk iedereen alleen maar nog dunner omdat de minst dunne mensen vadsig lijken, en dan wordt dat ook weer een issue. dus nee, dat is niet echt mijn utopie. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb dikke tieten en n dikke ass, en de laatste tijd soms ook ineens n buikje, maar die is dan ook soms weer weg..snap het niet.
Maarja ik heb wel n geil gezicht en alles is in verhouding dus ik ben wel tevreden, maar soms heb je van die dagen dat je jezelf wel onder kan kotsen, tja neem aan dat veel vrouwen (en mannen) dat hebben.
|
Op de meeste dagen vind ik mezelf prima. Ik ben klein maar heb een vrouwelijk lichaam, met tieten en een kont. Mijn buikje is wel redelijk plat (als ik sta
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben nogal dun. Weeg ongeveer 50 kilo en ben 163 cm.
Ik zou wel wat 'dikker' willen zijn maar wat ik ook doe, dat lukt niet. Ik merk wel dat ik de laatste tijd wat meer een buikje krijg, beetje meer vet op mn heupen enz. Dus maar hopen dat ik nog een iets vrouwelijker lichaam krijg ![]() Verder ben ik wel tevreden. Liever wat dunner dan te dik! (O ja, en mn vriend is wel tevreden aan zn post te zien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
relativisme is duidelijk ook niet jouw ding. ik denk dat ik weinig tot geen mensen ken die zo cynisch zijn als ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder let ik daar echt helemaal niet op. Het ging me nu vooral om hoe ik er uit zie. En inderdaad, ik heb gewoon weinig vet. Jammer genoeg heb ik het daardoor ook (bijna) altijd koud. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Want als dat een geheim middel is voor rondingen, bring it to me ![]() Men heeft me altijd verteld dat ik o zo slank ben, me anorexisch genoemd, maar feitelijk valt dit best mee. Ik vind mezelf niet zo dun omdat ik een brede ribbenkast heb, maar ik heb geen buikje, ronde billen of borsten. Daarom kijk ik vaak met jaloezie naar vrouwen met een taile en toch rondingen, ik snap echt niet hoe ze het doen? |
![]() |
|
salmiak is een mengsel van amoniak en zoutzuur. maar je kunt het eten en het is superlekker. tenminste, als je er van houdt. mensen vergelijken het vaak met drop maar salmiak smaakt heel anders en is veel scherper. probeer maar eens lakrisal, dat zijn kleine rode rolletjes met salmiaksnoepjes. ( en je wordt dik van salmiak door de suiker maar dan oet je er dus wel veel van eten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |