Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je nog leuke laarzen zoekt voor pinkpop...
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1670262 Al gaan we er natuurlijk uit dat het teen-slipperweer wordt! |
![]() |
|
Peepz die 2 tot 4 kaarten teveel kopen dat kan nog, vind ik. Die zijn zelf vast ook wel eens genaaid geweest door zoiets en ook al is het nog steeds niet schön, zo zit de markt van vraag en aanbod nu eenmaal in elkaar.
Dat er echter bedrijfjes zijn die hier op teren is echt schandalig en dat er weinig tot niets aan gedaan wordt om dit soort praktijken te voorkomen is zo mogelijk nog schandaliger. Er zijn altijd weer mensen die er in trappen door de professionele look van een dergelijke site waarbij het lijkt alsof ze én goedkoop zijn én vers van de pers. Marktplaats is ook niet goed bezig imo. Maargoed, dat pinkpop zal me dit jaar aan m'n roesten. |
![]() |
|
Ik geef botulismf gelijk dat het bij losse optredens idd een groter probleem is, alleen voor mij persoonlijk is het niet echt een big deal aangezien ik eigenlijk nooit (m.u.v. tool) naar dat soort concerten ga. Waar ik vooral moeite mee heb zijn mensen die klagen maar wel een kaartje voor meerprijs kopen. Als iedereen daar nou gewoon lekker mee stopt ben je zo van het probleem af, zo moeilijk is het echt niet
![]() @ Trimm Trabb Natuurlijk heb je daar gelijk in, en ik snap dat je pissig bent, maar je hebt het zelf in de hand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hee, weetje.... In Engeland wonen ook wat meer mensen hè ![]()
||
Citaat:
Het percentage mensen dat naar de festivals gaat ligt ongeveer gelijk. (Glasto heeft een capaciteit van 175000 mensen, pinkpop 'maar' 62000). Dus jouw argument gaat niet op. (Voor zover het een argument te noemen is dan). Dat kaarten sneller uitverkopen heeft niks te maken met dat daar meer mensen wonen, maar omdat daar, net zoals hier nu, veel mensen zijn die denken even makkelijk geld te kunnen verdienen.
||
Citaat:
Ik koop toch ook niet alle Audi A4's op om ze vervolgens met een paar duizend euro winst te verkopen. Ik koop toch ook niet alle tekkel pups op, zodat mensen die een tekkel willen maar lekker veel er voor over moeten hebben. Nee, zo zit de markt niet in elkaar.
|
Wil eigenlijk wel een dagje gaan, maar weet nog niet of ik voor Metallica wil gaan (die ik vorig jaar al heb gezien) of voor de Foo Fighters (die ik nog niet heb gezien). Hmm, lastig...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga dit jaar niet.. Kan me trouwens aan de ene kant wel voorstellen dat het uitverkocht is met die grote namen id line-up, maar ik mis wel wat frisse nieuwe bandjes, daar is Lowlands altijd wel beter in. Ik had graag Melee gezien of zoiets, of Panic at the Disco, ipv oudere bands die uit elkaar zijn geweest en waarbij het toch een beetje over is, zoals The Verve en RATM. Nou ja, nu de namen van Lowlands maar afwachten dan..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Iemand een idee hoe het met de dagkaarten zit? Ik wil eigenlijk de eerste dag gaan, zullen ze snel uitverkocht zijn of heb ik nog wel even?
||
Citaat:
![]()
|
Waarom gaan al die frontfiguren van 'grote' bands van n paar jaar terug ineens solo? Om nog ff wat geld op te pikken met de roem die ze hebben/hadden met de oude band?
Lees ook net dat Jonathan Davis een paar nummers van de soundtrack van Queen Of The Damned gaat doen + covers van eigen favo nummers en Korn... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |