Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou die Annet is volgens mij nog erger hoor. Baptiste weggelopen uit de jaren '50. Dat past dan wel weer beter bij Jan die ik eerder op 65 zou schatten dan 45. Dat interieur van hem.. bij mijn opa en oma ziet het er moderner uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb niet het idee dat hier ook maar één waanzinnige relatie uit komt rollen eigenlijk. ![]() en idd Henk met zijn Jiskefet buddies hahahahahaha. <3 |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Jan doet een beetje erg ingewikkeld vind ik, had-ie maar wat eerder moeten zeggen tegen Siepie dat-ie haar de leukste vond, dan had hij misschien wat meer kans gemaakt. Bij Gerard is het wel gezellig en bij Agnes ein-de-lijk ook. Maar het is wel een suffere serie dan degenen hiervoor.
|
Haha, leuk dat je bij Jan nog dat handje-klap ziet als hij een koe gaat kopen
![]() Jan - ach en wee, volgens mij is ie verliefd en baalt ie flink dat Siepie zijn gevoelens niet beantwoordt... Henk - ik vind beide meiden leuk, weet eigenlijk niet bij wie zijn voorkeur ligt Gerard - in het voorstukje van volgende week zag je Marja vet janken, dus ik denk dat hij voor Leonie gaat kiezen. Ik vind hem trouwens wel de sympathiekste boer! Frans - ik hoop dat ie voor Joyce kiest! Agnes - ja, boer Klaas natuurlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 15:52. |
![]() |
||
Citaat:
En bij Henk bleek zijn voorkeur ook nergens te liggen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, geweldig.. ik had gewoon ALLES fout
![]() Ik ben benieuwd hoe de vakanties gaan.. mja, Leonie en Gerard gaan schijnbaar met de kinderen op stap en dat doe je niet zomaar.. denk dat zij er beiden dus echt wel een relatie in zien. Ik hoop heel erg dat Henk Klarijn direct belt inderdaad en dat Frans zijn fout gaat inzien. Ronella is een zeurneus! "Ieeh nee ik ga geen koeien scheren hoor", "ik heb gekozen voor juffrouw, dan ga ik geen koeien melken", "ieeh frans doe jij het maar hoor, de motor schoonmaken", "nee ik wil echt niet elke week naar zo'n crosswedstrijd kijken hoor" etc. etc. Volgens mij vond Joyce hem veel meer leuker zoals hij echt is :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar
Spoiler
Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 22:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat Dusjcrib zegt, Ronella zeurde bij alles. En ik denk dat ze bitchier kan overkomen (of worden) dan Joyce. Ik zie gewoon ECHT NIET wat Frans in haar ziet. Maar ja, het programma kan daarin natuurlijk heel selectief zijn. En datzelfde geldt voor de keuze van Jurjen. In het hele programma heeft hij geen woord gezegd waarvan je denkt: "goh, toffe gast, daar zou Agnes wel voor kunnen vallen." Hij was schuchter, serieus en saai in de beelden die we hebben gezien. Nou was Klaas ook niet zo superextrovert, maar hij kwam wel wat interessanter over. Blijkbaar is ook hier het programma selectief bezig geweest met wat wel en niet uit te zenden... |
![]() |
|
ronella is in het echt totaal niet zo, weet wel dat ze knippen in het programma..
als iets hun aanstaat knippen ze dat er uit en zo lijkt het net of ronella overal om zeurt.. maar goed ben benieuwd naar de aflevring van 2 maart ![]()
Spoiler
toch wel grappig dat klaas, jurre en ronella hier in de buurt wonen ![]() en nog een van die meiden van henk.. ga denk toch eens klaas spotten (A)
|
Op de site van Boer zoekt vrouw, in zo'n extra filmpje, zie je Yvon nog napraten met Klaas
![]() En daarin zegt ze ook dat vrouwen maar een brief naar het programma moeten sturen voor Klaas... Waarop hij reageert dattie niet denkt dat er veel brieven zullen komen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: ik vraag me nu trouwens af of Jan toch maar die muis Anita(?) is gaan opbellen om te vragen of ze op een vrijdagavond wat te doen heeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Yvon vroeg echt: je zoent toch niet zomaar met iemand? En hij echt: uuh uh ene ahhuha nee natuurlijk niet! Hij vond Joyce natuurlijk leuker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vindt aan Klaas... Hij zei vooral dat hij niet zo goed was in dit en in dat en dat hij dat moeiljk vond en dat hij niet zo was maar zo. Jurjen heeft alleen in de laatste aflevering echt dingen gezegd. In de vorige afleveringen was hij nauwelijks in beeld.
||
Citaat:
"Honderden brieven voor Klaas Agnes koos voor Jurre en niet voor Klaas. Dit was voor Klaas wel even slikken. Veel kijkers haalden daarentegen opgelucht adem, want afgelopen week stroomden de brieven en e-mailtjes binnen voor Klaas. Met woorden als 'mooie ogen en leuke krullen' dingen de vrouwen naar de hand van Klaas. De brieven en e-mails worden doorgestuurd naar Klaas, dus wie weet..." En geef die vrouwen eens ongelijk ![]()
|
Jurre
![]() Ik dacht echt dat ze voor Klaas zou gaan kiezen, hoewel ik stiekem voor Jurre was. Met Klaas had ik overigens ook geen problemen gehad. Gerard en Leonie vind ik wel bij elkaar passen, die Gerard is echt zo relaxt, ik vind hem wel de leukste boer die er tussen zit. Frans is ook wel lachen, met z'n opmerkingen gister toen ze moesten raden welke vrouw er gekozen was. Hij zegt wel waar het op staat. Henk vind ik best wel dom overkomen voor het feit dat hij gestudeerd heeft (wat heeft hij eigenlijk gestudeerd?) En Jan, ja, ik vind hem maar dom en hij verdraaide de waarheid ook nogal. Vraagt Henk waarom het bij hem mis is gelopen, zegt hij dat ze alledrie niks voor elkaar voelden..terwijl hij gewoon een blauwtje had gelopen bij Siepie. Hij moet maar gauw naar die Anita gaan..denk dat dat wel kan matchen. Iedereen heeft het over 2 maart, is er volgende week geen uitzending? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond Jurre en Agnes wel erg schattig bij hem thuis.. Alleen beetje jammer dat ze er allebei om heen draaien, of ze wel of niet iets hebben. Mja, misschien willen ze zeker zijn van de zaak.
Gerard en Leonie zijn leuk samen! Zij past beter bij hem als die Marja. Frans en Ronella, denk dat ik hem leuker had gevonden met Joyce, maar hij moet er mee leven ![]() Jan en Henk moeten eerst maar eens denken voor ze iets doen of zeggen, want denk dat het daaraan ligt dat er geen vrouw 'gevonden' is. Ben erg benieuwd hoe het gaat op die stedentrips ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw Elin3 | 2 | 12-09-2013 17:51 | |
Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw 2010-2011 Signy | 319 | 04-04-2011 17:54 | |
Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009) Rooster | 54 | 17-03-2008 18:10 | |
Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw. Lady Jane | 141 | 25-04-2005 16:38 |