Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2008, 08:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
met 'mekkeren' doelde ik op dit bericht. De redelijk gefrustreerde ondertoon is duidelijk aanwezig maar dat hadden we zeker op moeten vatten als een grap.

Verder schreef ik "ALSSSSSS je op zoek bent naar dat laatste" dat je je eens ZOU KUNNEN vertonen in openbare gelegenheden. Je kunt natuurlijk ook wachten, in een restaurant, of in de bioscoop tot er een leuk iemand zomaar op je afstapt

het was maar een goedbedoelde TIP om de komende jaren minder seksloos door te komen mocht je dat wensen.

Citaat:
Hm, ik zou toch wel gefrustreerd worden. Als je ze tijdens je studie en werk niet tegenkomt zul je leuke jongens toch ergens anders moeten zoeken. En aangezien kennismakingen tijdens het uitgaan vaak lekker vlot gaan, zou ik het toch een proberen. Je hoeft niet te gaan zitten schuren in een foute tent, maar met vriendinnen in een kroeg hangen kan ook al tot leuke dingen leiden hoor. En zeg nou niet dat je er niet van houdt 's avonds naar een café te gaan, want dan moet je echt s.com gaan daten.
Citaat:
Ik houd ook totaal niet van 'stappen'. En onder stappen versta ik één of andere tent binnengaan waar de muziek te hard staat en dat soort dingen. </generaliseren> Dus doe ik 't niet.

Aan de andere kant kan met een paar bekenden de kroeg induiken heel gezellig zijn en ook daar leg je redelijk snel contacten. En dat doe ik veel liever, eigenlijk.
En als je niemand kent, is contacten leggen in dat soort gelegenheden niet zo moeilijk, want daar komen de meeste mensen eigenlijk voor.
Ik geloof dat ik veel los maak hier. Jullie hebben ook wel gelijk hoor. Natuurlijk is kletsen met vrienden in een kroeg best leuk (itt tegen elkaar aan schuren in een foute tent ) En eerlijk gezegd was ik ook even lekker aan het 'mekkeren'. *kuch* slachtofferrol *kuch*

Wat alleen wel een écht probleem is, is dat ik niet alleen 'stap' omdat ik het niet heel boeiend vind, maar ook omdat ik dat niet vol houd. Ik heb namelijk chronische vermoeidheid, dus kan 's avonds eigenlijk nooit echt weg Maar goed, hopelijk word het nog wat beter, en wie weet, misschien duik ik dan nog eens de kroeg in
Oud 13-01-2008, 11:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*voegt eentje toe aan lijst*

eentje?
Oud 13-01-2008, 12:51
Verwijderd
Citaat:
eentje?
+1
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 13:30
Hulk
Hulk is offline
@Chick Rock. Misschien een idee om eerst tussen 18u en 24u een paar uurtjes te slapen? Dat doe ik ook nog wel is als ik de nacht ervoor slaaptekort heb gehad ofzo.
Oud 13-01-2008, 16:10
Verwijderd
10. Waarvan 3 meisjes, trouwens. En één jongen wiens naam ik niet meer weet

Laatst gewijzigd op 13-01-2008 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 21:31
Lorelei
Lorelei is offline
Uhm. 14?
Oud 14-01-2008, 09:27
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Was het zo belabberd dan? Gewoon een keer met een andere proberen, heeft mij ook overtuigd!
Nee met de zoen zelf was niets mis. (Zei hij dan, ik heb geen vergelijkingsmateriaal )

Maar ehm ja en nu doet de gelegenheid zich inderdaad niet voor (ja in discotheken met dronken losers).
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 08:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
1 pas. Kreeg mijn eerste zoen ehh 10 maanden geleden en sindsdien had ik er geen zin meer in (was boos op alle jongens. ).

Sowieso ben ik vrij preuts, zoenen in een discotheek is niets voor mij.
Dit ongeveer
Oud 15-01-2008, 11:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
@Chick Rock. Misschien een idee om eerst tussen 18u en 24u een paar uurtjes te slapen? Dat doe ik ook nog wel is als ik de nacht ervoor slaaptekort heb gehad ofzo.
Hm ja, dat zou ik nog wel eens kunnen proberen!

Citaat:
Nee met de zoen zelf was niets mis. (Zei hij dan, ik heb geen vergelijkingsmateriaal )

Maar ehm ja en nu doet de gelegenheid zich inderdaad niet voor (ja in discotheken met dronken losers).
dat gevoel krijg is dus idd ook... En op zich zou ik ook niet zo snel zomaar met iemand zoenen die ik helemaal niet ken. Misschien maakt me dat ook wel preuts
Oud 15-01-2008, 11:23
Dzjun
Dzjun is offline
Zes + een meisje dus dat is zeven!
Oud 15-01-2008, 11:56
Fea
Fea is offline
1 .. Mijn huidige vriend.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 13:29
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
dat gevoel krijg is dus idd ook... En op zich zou ik ook niet zo snel zomaar met iemand zoenen die ik helemaal niet ken. Misschien maakt me dat ook wel preuts
Ik gebruik liever het woord kieskeurig.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 15:18
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Ik gebruik liever het woord kieskeurig.
Dat is dan ook het juiste woord

Preuts betekent gewoon dat je overdreven kuis bent; niet iedereen die je pad kruist, kussen is gewoon (gezond) kieskeurig. Preuts heeft daar niets mee te zien (behalve dat kieskeurige mensen vaak ook wat preutser zijn en omgekeerd: minder preutse mensen zijns soms ook minder kieskeurig).

Maar om het voorbeeld te geven: op TD's kus ik mijn vriendin ook vaak genoeg; iemand die preuts is zou dat niet doen (al ben ik op sommige gebied ook wel een klein beetje 'kuis'). Maar toen ik single was, zou ik in geen geval een meisje lopen te kussen, gewoon voor de fun daarvan. Dat noem ik niet per se kuis, maar gewoon kieskeurig (of wat voorbehouden, dat ook niet ieder meisje mij moet proberen te kussen).

Kortom: of je nu 50 mensen of maar eentje gekust hebt; het gaat niet om de reputatie die je je daarbij aankweekt; maar gewoon over hoe je bij dat kussen voelt. Ik vind het juist veel leuker om maar een persoon te kussen dan elke keer dat je weggaat weer iemand anders te kussen; dat bederft wat mij betreft een beetje de magie (maar daar beslist natuurlijk ieder voor zich voor).
Oud 15-01-2008, 15:30
Verwijderd
13
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 15:37
Lyne
Lyne is offline
Dat klopt inderdaad ook wel. Ook al ben ik wel een beetje preuts hoor. Een combinatie van beiden denk ik.

Maar goed, zolang iedereen zich goed voelt bij zijn aantal maakt het ook niet uti of je kieskeurig bent of minder kieskeurig.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 16:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is dan ook het juiste woord

Preuts betekent gewoon dat je overdreven kuis bent; niet iedereen die je pad kruist, kussen is gewoon (gezond) kieskeurig. Preuts heeft daar niets mee te zien (behalve dat kieskeurige mensen vaak ook wat preutser zijn en omgekeerd: minder preutse mensen zijns soms ook minder kieskeurig).

Maar om het voorbeeld te geven: op TD's kus ik mijn vriendin ook vaak genoeg; iemand die preuts is zou dat niet doen (al ben ik op sommige gebied ook wel een klein beetje 'kuis'). Maar toen ik single was, zou ik in geen geval een meisje lopen te kussen, gewoon voor de fun daarvan. Dat noem ik niet per se kuis, maar gewoon kieskeurig (of wat voorbehouden, dat ook niet ieder meisje mij moet proberen te kussen).

Kortom: of je nu 50 mensen of maar eentje gekust hebt; het gaat niet om de reputatie die je je daarbij aankweekt; maar gewoon over hoe je bij dat kussen voelt. Ik vind het juist veel leuker om maar een persoon te kussen dan elke keer dat je weggaat weer iemand anders te kussen; dat bederft wat mij betreft een beetje de magie (maar daar beslist natuurlijk ieder voor zich voor).
Precies!
Oud 16-01-2008, 19:40
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
28 jongens, 6 meisjes.. weet van iedereen nog de namen, de plek, hoe ze zoenden en hoe ze eruit zagen
Oud 16-01-2008, 21:23
Dexter_M
Dexter_M is offline
5 meisjes en denk zo 40 jongens.
Maar weet niet meer alle namen, plaatsen enzo
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 23:08
Lynne
Lynne is offline
3.
Oud 16-01-2008, 23:28
luchtballon
luchtballon is offline
11.
waarvan 2 meisjes, voor de lol. 2 jongens waren ook zomaar voor 1 keer. nog 1 jongen was wel heel bijzonder en een goede vriend, en nu een dierbare herinnering, maar we waren nooit verliefd op elkaar. De rest vriendjes. Ik weet het allemaal nog. In 4.5 jaar, maar met de eerste heb ik 2,5 jaar een relatie gehad
Oud 17-01-2008, 00:31
George
George is offline
10 jongens, 5 meisjes, weet alle namen en momenten (thank god) nog. 3 van de jongens waren voor de lol, behalve dat het eigenlijk niet lollig was. Bij de rest had ik op z'n minst een aardige crush.
Oud 17-01-2008, 07:47
stout!
stout! is offline
Citaat:
11.
waarvan 2 meisjes, voor de lol. 2 jongens waren ook zomaar voor 1 keer. nog 1 jongen was wel heel bijzonder en een goede vriend, en nu een dierbare herinnering, maar we waren nooit verliefd op elkaar. De rest vriendjes. Ik weet het allemaal nog. In 4.5 jaar, maar met de eerste heb ik 2,5 jaar een relatie gehad
Als ik even reken heb je dus in 2 jaar 6 vriendjes gehad?
Oud 17-01-2008, 11:15
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Jezus, wat ben ik erg dan, ik zit rond de 50.
Oud 17-01-2008, 11:22
Verwijderd
jamaar heeft dat niet ookg ewoon te maken met of je ook lange relaties hebt gehad enzo? als ik geen relaties had gehad, was ik ook wel een stuk hoger uitgekomen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 12:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
2, één jongen, één meisje

Ik ben niet zo van het voor de lol zoenen en uitgaan, dus ik vind het wel best zo
Oud 17-01-2008, 13:03
Verwijderd
5 meisjes.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 18:41
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Als ik even reken heb je dus in 2 jaar 6 vriendjes gehad?
nee, daar heb je de lange relatie bij geteld. Ja, wel 5 dus, waarvan 1 bezig. Maar volgens mij heb jij op L&R ook wel eens gezegd dat ik nogal snel een nieuwe vriend heb nadat het uit is. Ik zeg ook niet dat ik overal trots op ben
Oud 17-01-2008, 18:48
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
jamaar heeft dat niet ookg ewoon te maken met of je ook lange relaties hebt gehad enzo? als ik geen relaties had gehad, was ik ook wel een stuk hoger uitgekomen
Mja ik heb 2 redelijk lange relaties gehad, maar ook (evenals praktisch iedereen in mijn omgeving) ook een walgelijke periode van uitgaan/sletten/carnaval combinaties.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen zijn hier die dat ook hebben gehad.
Oud 17-01-2008, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Mja ik heb 2 redelijk lange relaties gehad, maar ook (evenals praktisch iedereen in mijn omgeving) ook een walgelijke periode van uitgaan/sletten/carnaval combinaties.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen zijn hier die dat ook hebben gehad.
Mh, valt mee - wij hadden zo'n uitgaanskroeg vroeger waarin iedereen elke week met iemand anders zoende. Prima, leuk, doen we mee, tikt wel aan, en die mentaliteit hou je wel een beetje - als een jongen gewoon wel leuk is en aantrekkelijk vindt ik het prima om voor een avondje te zoenen. Maar toen ging ik studeren en mijn studievriendinnen hebben dat echt bijna allemaal helemaal níet, die zoenen meestal alleen als ze iemand leuk vinden. Nou ja okee af en toe misschien 'los', maar dan meestal ook alleen als er bij gedate wordt. Ligt echt net aan je omgeving.

Maar goed, ondertussen zoen ik eigenlijk ook alleen nog maar met jongens met wie ik tenminste wel een kéértje wil daten, die dus wel potentie hebben voor scharrel of relatie. Meestal dan
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:59
Verwijderd
Citaat:
ik ben vrijwel direct van de ene relatie in de andere gerold en mijn vriendje is nogal lief, dus die wil ik toch wel houden

nou ja, ik denk dat heel veel mensen zoenen toch wel alleen maar doen als ze iemand echtecht leuk vinden of pas bij een tweede of derde date ofzo.
ik heb dat soort principes niet
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 11:49
Verwijderd
Bij de derde date pas? damn
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 14:54
Verwijderd
Ruim 10, waarvan 2 of 3 in nuchtere toestand.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 15:12
Verwijderd
5, waarvan er 3 in mijn vriendengroep zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 16:19
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dat zal veel aan getrakteerde (rosé)biertjes kosten.
Oud 18-01-2008, 16:19
NEUT
NEUT is offline
Citaat:
Precies!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 19:06
Verwijderd
Citaat:
5, waarvan er 3 in mijn vriendengroep zitten.
Hehe herkenning maarja wat wil je, dorpen ftw. En eigenlijk was het niet mijn vriendengroep, maar die van mijn ex en toen ging 't uit en toen bleef ik bevriend met hen en nu nog steeds en dat is eigelijk wel leuk
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 20:09
Iza
Iza is offline
Ik schaam me diep, mijn aantal valt best mee : 12,
maar van die 12 weet ik me nog maar 5 namen te herinneren.
Van die 5 namen die ik me weet te herinneren waren er 3 jongens die ik daarna leerde kennen of al kende.
Van die 3 jongens heb ik nu met 1 een relatie!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 20:38
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Jezus, wat ben ik erg dan, ik zit rond de 50.
ik denk dat ik wel boven de 100 uitkom

nu ik er over nadenk denk ik eerder 150 dan 100.

Laatst gewijzigd op 18-01-2008 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 12:52
Soraya..
Soraya.. is offline
Uhhh.. Met 3 echt gezoend..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Hehe herkenning maarja wat wil je, dorpen ftw. En eigenlijk was het niet mijn vriendengroep, maar die van mijn ex en toen ging 't uit en toen bleef ik bevriend met hen en nu nog steeds en dat is eigelijk wel leuk
Precies hetzelfde met mij, ik ben viamijn ex in zijn vriendengroep beland, en hij is verdwenen, daarna rondgescharreld met een goede vriend, en relatie met een andere vriend uiteindelijk. Erg zeg. En ja dorpen heh
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 16:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik schaam me diep, mijn aantal valt best mee : 12,
maar van die 12 weet ik me nog maar 5 namen te herinneren.
Van die 5 namen die ik me weet te herinneren waren er 3 jongens die ik daarna leerde kennen of al kende.
Van die 3 jongens heb ik nu met 1 een relatie!
Schaam je je? Wtf.

@Sharif: sletje
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 02:32
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Schaam je je? Wtf.

@Sharif: sletje
Ze schaamt zich omdat ze zich er zo weinig kan herinneren.

Sst, dat is juist wat ie wil horen.
Oud 20-01-2008, 03:49
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
ik denk dat ik wel boven de 100 uitkom

nu ik er over nadenk denk ik eerder 150 dan 100.
<3
Oud 21-01-2008, 07:40
Verwijderd
Ik denk tussen de 20 en 25...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 09:20
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Als ik iemand leuk vind, dan toch ook liever de 2de date dan de eerste. Een date kan heel leuk verlopen maar dat kan situationeel zijn. Als je daarentegen daarna nog gezellig contact houdt en nog eens afspreekt en het is nog eens leuk, dan is het kissietime

OT: niet veel, ik ben laat begonnen (eerste op 16) en heb van mijn 17 tot 22 een relatie gehad. Daarna was ik jongens ff spuugzat en nu vind ik mezelf al te 'oud' om nog te zoenen voor een avond, dat wordt dan gauw seks voor een avond en daar ben ik best kieskeurig in.
Oud 21-01-2008, 16:58
Changshan
Changshan is offline
Ach, ik ben ook pas op mijn zestiende begonnen, maar daarna ging het tussen de relaties door als een intercity.
Oud 21-01-2008, 17:19
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Als ik iemand leuk vind, dan toch ook liever de 2de date dan de eerste. Een date kan heel leuk verlopen maar dat kan situationeel zijn. Als je daarentegen daarna nog gezellig contact houdt en nog eens afspreekt en het is nog eens leuk, dan is het kissietime

OT: niet veel, ik ben laat begonnen (eerste op 16) en heb van mijn 17 tot 22 een relatie gehad. Daarna was ik jongens ff spuugzat en nu vind ik mezelf al te 'oud' om nog te zoenen voor een avond, dat wordt dan gauw seks voor een avond en daar ben ik best kieskeurig in.
Tja, ik ben nog best later dan jou hoor Ik ben amper 2 maanden geleden begonnen (ja, laatbloeier), maar wel op de eerste date (oke, tja; mijn vriendin en ik, we waren al een tijdje zot van elkaar, maar ik denk allebei iets te terughoudend om het erop te wagen en dan kan een donkere Kinepoliszaal best van pas komen ). Maar ja, ik ken haar dan ook al lang genoeg; het voelde niet echt aan als daten, zeg maar; maar gewoon als een uitje dat het begin van onze relatie aangaf.
Oud 21-01-2008, 19:17
blurred
blurred is offline
4. Waarvan ik met 1 nu ruim 6 jaar een relatie heb. Dat verklaart het misschien.

Tussen mijn vriendinnen ben ik echt een enorme uitzondering. Daar is niet eens meer een schatting kunnen geven van met hoeveel mensen je gezoend heb (rond de 200) geen uitzondering en seks hebben gehad met meer dan 20 mensen ook niet.

Blij hier te lezen dat ik toch niet zo'n enorme uitzondering blijk te zijn. Hoewel het me niks uit zou maken, ik voel me er best goed bij.
Oud 21-01-2008, 23:49
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
27
Oud 22-01-2008, 19:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hmm. ik denk zo'n 7 jongens en 3 meisjes.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten