Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oja, enkele dagen geleden bleek ook dat ik halfblind ben aan één oog. Mutatie, wat ik je brom. Ik word een soort Teenage Mutant Ninja Turtle en dan moet ik gaan werken als laboratoriumassistente bij een gestoorde wetenschapper. Klinkt goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
anyway, ik haat vandaag, echt een frustrerende kutdag.
||
Citaat:
|
ik organiseer de jantje beton collecte nu al 2 jaar, en nu moet er zonodig een nieuwe groep bijkomen die een wijk van ons moet krijgen en nu heb ik teveel kinderen voor te weinig plekken om te collecteren en sowieso al te weinig (bege)leiding.
![]() waarom doe ik dit ook alweer?
||
Citaat:
![]() ik word gek van een poes die 's nachts in mijn 'achtertuin' rondzwerft en krols is ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik hou er ook niet van als mensen m'n boobs kunnen zien, dus dat is ook een reden. ot: Ik wou hard carnavallen, maar mij was niet verteld dat voor maandag alles al om 2 uur dichtgaat en nu heb ik eigenlijk alleen zaterdag een beetje gepartied. Ik was zelfs nog nuchter. ![]()
|
Bedankt voor je compassie.
![]() Nu werkt het ineens wel, ik heb echter 'helaas nog niets gewonnen'. MAAR niet gevreesd, mijn actiecode doet nog mee voor de hoofdprijs. Het blijft dus spannend de komende tijd.
|
oh fuck ik ga nooit meer alcohol drinken en al helemaal geen witte wijn. kut ik moet echt eens onthouden dat ik dat eigenlijk haat. oh en al mijn veertigpluscollega's denken grappig te zijn met hun OH HAHAHAHA BEN JE UITGEWEEST JE ZIET ER EEN BEETJE MOE UIT!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() edit kgggggggggggg ineens zijn alle websites met streaming media geblokt door een kantoorfascist. Boe.
Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 15:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En oh, morgen moet ik naar de dokter en dat vind ik ook nogal scheisse. |
![]() |
|
ik dacht ook een keer dat mijn verwarming stuk was, want ik ging maandag weg toen deed ie het niet en donderdag kwam ik terug in mn kamer en was het ijskoud.
maar toen maakte iemand de slimme opmerking dat ik die buis moest checken, die was wel heel heet, dus een paar klappen erop geven en toen deed mn verwarming het weer. waarschijnlijk heb jij dat allang gecheckt maar voor het geval dat dat niet zo is... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de miraculeuze vondst van wat platgestampte pijnboompitjes / vóór de provisiekast Verwijderd | 13 | 06-04-2008 21:09 | |
Lifestyle |
Bier drinken, crack roken, SOG-en, dansjes doen, utrecht onveilig maken;je dagelijkse Metal | 500 | 13-03-2008 22:26 | |
Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 09:14 |