Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2008, 20:14
Verwijderd
vanmorgen bindend studie advies gesprek gehad, en ik mag door daarna stageplaats geregeld (hoop ik) en daaaarna ging ik een poging doen tot leren in de UB, maar het lukte niet, en na een uurtje ben ik met een vriendinnetje weggegaan en heb ik daar net gegeten. nu ga ik afwassen, want dat heb ik al een paar dagen niet gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2008, 20:16
Verwijderd
Gisteravond ging ik naar Bloedbroeders en daarna naar de kroeg, wat uiteraard veel later werd dan gepland. Na drie uurtjes slaap moest ik opstaan want werken, daarna even geslapen, en nu drink ik appelcider en proost ik op scarlett.

Laatst gewijzigd op 17-01-2008 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 21:36
Verwijderd
Dat klinkt als een tivoli avond hihihi

Ik proost nu op de goede oude tijd met een vriend van me die mijn nintendo tshirt leent (ipv zijn soulfly tshirt zzz) en pakken zo de trein naar utreg!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt als een tivoli avond hihihi

Ik proost nu op de goede oude tijd met een vriend van me die mijn nintendo tshirt leent (ipv zijn soulfly tshirt zzz) en pakken zo de trein naar utreg!
Ik ga voor de verandering gewoon eens niet!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 22:16
lapin
lapin is offline
ik heb vandaag mijn dinsdagnacht gestolen fiets (legaal) teruggepikt
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 22:47
Boas
Boas is offline
gewerkt, ff naar groningen geweest en aldaar 2 keer nat geregend.
Oud 17-01-2008, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gewerkt, me ziek gevoeld, heul veul geniesd, muziek geluisterd en Snuff Box gekeken. Verder niks. Oh ja, een nieuwe BBC sitcom ontdekt met Stephen Mangan en hij is leuk dus dat is cool.
Oud 18-01-2008, 07:08
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
eigenlijk viel het best mee want essay ingeleverd en boek uit en straks wie is de mol kijken .
Mijne is ook af en de dode lijn is om 12.00 vanmiddag dus ik ga zo maar eens douchen en wat eten naar binnen schuiven en dan naar de UB

Vandaag kamer schoonmaken en winkelen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:09
Verwijderd
ik wilde om half 10 in de UB zijn, maar ik ben nu pas wakker. gisteren heb ik ook maar een halfuur in de UB gezeten haha, en vandaag kan ik weer niet echt lang. gaat goed dus
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:25
Verwijderd
Ik heb er zojuist twee uur en een kwartier precies over gedaan om van mijn vriendjes huis naar mijn huis te komen. En nu ben ik moe en wil ik alleen maar slapen maar ik moet over een uur werken gvd.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:34
Verwijderd
oei ik werd een uur geleden wakker en toen hebben charlotte en ik besloten om toch niet naar school te gaan vandaag voor twee nutteloze lessen. dus yes weekend! straks chilllen met mn mates en nog meer spannende dingen doen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:57
Verwijderd
ik ben nu op het vliegveld van hongkong, 4 uur aan het wachten op een vriendin die uit vietnam moet komen best saai. gister dikke chaos op schiphol want ik zou met british airways vliegen, via heathrow, maar het kon gelukkig worden omgeboekt naar lufthansa zonder beenruimte en tv maar ik ben er wel

@stp; nee denk het niet, zo wel laat ik het je weten!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 09:58
Drez
Drez is offline
Oeh veel plezier!!
Oud 18-01-2008, 10:07
woezel
woezel is offline
ik droomde dat ik in iran was en dat daar een gewone iranese vrouw iets aan me vroeg over alcohol en dat ik 5 min later werd opgepakt omdat ik alcohol dronk. gisteren droomde ik dat mn moeder mee ging afterpartyen bij vrienden van mij en dat ze alle dope enzo heel normaal vond en dat mn oma en opa in de auto lagen te slapen in een slaapzak. de nacht daarvoor droomde ik dat ik 2 repen berenhuid op mn buik had.
Oud 18-01-2008, 12:02
malle pietje
malle pietje is offline
Net m'n rijbewijs gehaald, dus daar zijn we ook weer van af . Ik ben nu de hele middag vrij dus even kijken wat ik ga doen en vanavond maar eens flink doorhalen in Leiûh met de homies.
Oud 18-01-2008, 12:48
kuik
kuik is offline
Citaat:
Net m'n rijbewijs gehaald, dus daar zijn we ook weer van af . Ik ben nu de hele middag vrij dus even kijken wat ik ga doen en vanavond maar eens flink doorhalen in Leiûh met de homies.
gefeliciteerd

ik heb deze hele week stage gelopen en dat was supertof! vanmorgen een presentatie over darmpoliepen en darmkanker oftewel FAP gehouden en vanavond naar een surffeestje ergens in katwijk.
Oud 18-01-2008, 13:46
*oma*
*oma* is offline
Gisteren eerst met een vriendinnetje wat gaan drinken in de Spieghel, daarna twee seconden in de Buckshot geweest om vervolgens met twee andere vriendinnen te belanden in een karaoke bar . Op het eind hebben we zelfs een liedje gezongen (ja toen durfden we wel , haha).
Oud 18-01-2008, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voor de verandering gewoon eens niet!
En daar heb je goed aan gedaan want het was veels te fucking druk met allemaal puberaal grut. De meeste tijd heb ik die avond doorgebracht met elleboogjes uitdelen in de rij van de kapstok.

Vandaag chill ontbijt, broodje bij bigoli gehaald, guitar hero gedaan en zometeen Wii'en met een vriendin, die ook mooi voor mij gaat koken
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 14:22
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik heb last van een naar hoestje.
Oud 18-01-2008, 14:25
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Ik heb net te horen gekregen dat een vriend van me vandaag papa wordt en ik heb mn eerste rijles gehad . Leukleukleuk.
Oud 18-01-2008, 16:59
Verwijderd
in plaats van drie uur heb ik drie kwartier filosofie gehad vandaag en dat was fijn. toen heb ik leuk gedaan met m'n gastmoeder en straks ga ik quenelle eten en dat is vet lekker en daarna een film kijken en morgen een jas kopen voor het snowboarden
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:38
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
Citaat:
gefeliciteerd

ik heb deze hele week stage gelopen en dat was supertof! vanmorgen een presentatie over darmpoliepen en darmkanker oftewel FAP gehouden en vanavond naar een surffeestje ergens in katwijk.
een surffeest? en waar in katwijk is dat dan?
Oud 18-01-2008, 18:08
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren mijn P en nu wil ik mijn P heeft d'r P feestje plannen, maar de kater is te erg. Gedronken met de beste, uitgegaan en naar huis gebracht door BARRY en BERT uit ALMERE met de auto, waarbij we op de valreep zijn ontsnapt aan de dood, hoewel Barry de tunnel aanzag voor een kermisattractie. Nu net thuis en ik kan niets eten omdat ik mijn tong verbrand heb aan de koffie vannacht.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 19:35
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vandaag was een kutdag. vanacht 5 uurtjes te slapen omdat ik de hele tijd zat te stressen over vanalles, toen moest ik afscheid nemen van mn vriendje die 2 weken gaat wintersporten. fucker. daarna filmen voor een documentaire voor school in amsterdam waar het kk hard regende..we moesten buiten filmen... daarna doorweekt in de trein naar huisgezeten, en maar gaan slapen. en nu ga ik naar een feestje van een huisgenoot van mn vriend dus dan is het nogal lame dat hij er niet is. maar ja het wordt vast gezellig hoor.
Oud 18-01-2008, 19:43
terror koekjes
terror koekjes is offline
Mijn haar is spinaziegroen en ik weet niet zo goed waarom, want ik had 'poppy red' gekocht.
Oud 18-01-2008, 20:43
llell
llell is offline
Ben ik"echt de enige die deze vrijdagavond alleen thuis doorbrengt?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 20:52
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 20:57
Verwijderd
Als ik nu iets anders doe dan op de bureaustoel zitten/op de bank liggen ga ik dood.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 21:05
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Ben ik"echt de enige die deze vrijdagavond alleen thuis doorbrengt?
Nee : /
Oud 18-01-2008, 21:19
llell
llell is offline
yes dan ben ik normaal!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Als ik nu iets anders doe dan op de bureaustoel zitten/op de bank liggen ga ik dood.
Kater?

Ik keek glazig naar mijn honderden papieren van economie, omdat ik het boek niet wilde kopen heb ik alles gekopieerd, maar dat leest echt kut, dus ben ik er maar mee gestopt. Nu ga ik sinaasappelen eten want gezond.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 21:24
Verwijderd
En niet geslapen zz.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 00:48
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ik ben ziek en ik zit dus thuis, terwijl ik driftig hele pakjes asperines kauwend opeet en me volgiet met fruit en co met toegevoegde vitamines.
Oud 19-01-2008, 01:24
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Nou ik had mezelf buitengesloten toen ik wat ging drinken met een vriend. Het ophalen van de reservesleutel was een nare survivaltocht, zeker met de pumps aan die ik wilde inlopen haha .

Dus ging ik 's avonds maar op mijn kekke gympjes naar de OCCII waar vele vrienden en bekenden zich bevonden waaronder mijn long lost forumpal Avelon die morgen misschien komt eten met haar aanhangsel, <3. Nu ga ik soezen want ik moet morgenochtend de deur open doen voor mijn schoonfamilie.
Oud 19-01-2008, 04:21
Verwijderd
Hippe schijt uit Berlijn.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 11:10
Luna
Luna is offline
ik ging gister naar hooverphonic en dat was mooiii(L)
de kinderdisco erna was een beetje lame dus ging ik naar huis nadat we nog even de boel op stelten hadden gezet.
Oud 19-01-2008, 11:25
Verwijderd
gisteren avond was ik naar cafe geweest en dat was wel okay, toen ik thuis kwam lag ik meteen K.O op mn bed, en werd ineens om half5 weer wakker met alles wat er aan kon staan, nog aan toen maar verder gaan slapen en werd vandaag om half 12 wakker, dus heb lekker genoeg geslapen. oei heb ook eindelijk mn telefoon weer, wat ben ik toch een dol gelukkig mens zz, weet nog neiet wat ik vandaag ga doen, aangezien ik kk blut ben
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 11:47
llell
llell is offline
ik kreeg zomaar een nieuwe telefoon van mn vader, dus dat was wel mn geluksmoment. Nog niet veel gedaan vandaag, gedoucht, een gekookt ei gegeten (ik onderschat altijd hoe lekker dat is), en straks naar de dierenwinkel dierbenodigdheden kopen en beestjes aaien

vanavond melkweg?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 12:35
Verwijderd
wat chillll de zon zo echt
ik ga er straks buiten van genieten en vanavond meisjesfilms kijken met een vriendinnetje en dan hopelijk morgen met mn vriendje ehh zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 13:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
jesus christ, ik heb een kater..niet normaal hoe groot.

het feestje gisteren was hilarisch. maar op een gegeven moment ging een een vriend me brood voeren omdat hij zei dat je daarvan niet gaat kotsen
dat klopt toch niet.
Oud 19-01-2008, 14:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh sjongeeee, ik kreeg gisteren alweer migraine en dat terijl ik naar school moest en daar 30 blow-ups van swatch naar een verdieping hoger moest brengen en daarna naar een feestje van een vriendin en daarna naar de muziekzaak om mijn viool op te halen en daarna naar mijn pony en daarna daarna daarna. nouja uiteindelijk heb ik na school het feestje en de viool binnen een tijdsbestek van 4 uur gedaan ( van Haaren naar Breda, wat een pokkeneind voor zo'n dichtbijgelegen durp) en toen ik thuis kwam ben ik in bed gaan liggen.
en vandaag heb ik 6 afleveringen van the real world denver gekekeken hahaha, wat een programma...
Oud 19-01-2008, 16:09
Lynne
Lynne is offline
Ik ben vandaag zowaar weer eens aan het tekenen geslagen. En het ziet er naar uit dat het ook nog daadwerkelijk iets leuks wordt.
Oud 19-01-2008, 16:10
kuik
kuik is offline
Citaat:
een surffeest? en waar in katwijk is dat dan?
ja het was een reunie van brunotti surfkamp en het was ergens in den ouden... nog iets, geloof ik. het stelde niet zoveel voor.

nou gister was ik dus op een feestje en dat was gezellig, wel was ik teringmoe van stage, dus ik heb vanmorgen diehard uitgeslapen. vandaag de hele dag tv gekeken en boodschappen gedaan. vanavond chillen met mates en morgen weer uitslapen.
Oud 19-01-2008, 16:27
Verwijderd
Vanavond hamburgers maken met laura en vast een of andere stomme film kijken en veel roken
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 17:15
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Roken is nutteloos, en dus vind ik het vrij stupide.
Oud 19-01-2008, 17:22
Verwijderd
Caught with my pants down.

Dat kwam uit de tijd dat ik nog veel blowde, toen zag ik het nut van roken niet in. Totdat ik 5-7 joints per dag rookte, ik besloot er na de vakantie mee op te houden wat goed ging, maar toen was ik helaas verslaafd aan nicotine en heeft diezelfde laura me in de sigarettenwereld geleid. Ik vind het nog steeds nutteloos en stupide xD

en zo doende!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Caught with my pants down.

Dat kwam uit de tijd dat ik nog veel blowde, toen zag ik het nut van roken niet in. Totdat ik 5-7 joints per dag rookte, ik besloot er na de vakantie mee op te houden wat goed ging, maar toen was ik helaas verslaafd aan nicotine en heeft diezelfde laura me in de sigarettenwereld geleid. Ik vind het nog steeds nutteloos en stupide xD

en zo doende!
Lekker hoor dat roken, maar het is zo duur.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 17:57
Drez
Drez is offline
ik heb gestudeerd in de ub, de hele dag! en net afgewassen en opgeruimd. productiefste dag van de week
Oud 19-01-2008, 18:02
Verwijderd
Ik sliep vanmorgen schandalig lang uit (voor mijn doen dan). En daarna wilde mijn vriendje naar de sportzaak om polsbeschermers te kopen voor op wintersport. Op zaterdag... Om half vier... Werd ik niet zo vrolijk van. Daarna boodschappen gedaan want mijn mama was ziek dus heel veel lekkere dingen gekocht en heel veel ibuprofen voor mijn mutti en calendulan voor mezelf want mijn voet ligt weer eens open. Vanavond heb ik eigenlijk een afscheidsfeestje voor mijn collega maar of ik ga weet ik nog niet. Want ik heb stiekem niet zo veel zin. lkdjalkjfnlakJSnlk, doei.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 19:38
Verwijderd
Ik ben naar IJsland geweest en dat was prachtig,.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten