Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren eerst met een vriendinnetje wat gaan drinken in de Spieghel, daarna twee seconden in de Buckshot geweest om vervolgens met twee andere vriendinnen te belanden in een karaoke bar
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag chill ontbijt, broodje bij bigoli gehaald, guitar hero gedaan en zometeen Wii'en met een vriendin, die ook mooi voor mij gaat koken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb sinds gisteren mijn P en nu wil ik mijn P heeft d'r P feestje plannen, maar de kater is te erg. Gedronken met de beste, uitgegaan en naar huis gebracht door BARRY en BERT uit ALMERE met de auto, waarbij we op de valreep zijn ontsnapt aan de dood, hoewel Barry de tunnel aanzag voor een kermisattractie. Nu net thuis en ik kan niets eten omdat ik mijn tong verbrand heb aan de koffie vannacht.
|
![]() |
|
vandaag was een kutdag. vanacht 5 uurtjes te slapen omdat ik de hele tijd zat te stressen over vanalles, toen moest ik afscheid nemen van mn vriendje die 2 weken gaat wintersporten. fucker. daarna filmen voor een documentaire voor school in amsterdam waar het kk hard regende..we moesten buiten filmen... daarna doorweekt in de trein naar huisgezeten, en maar gaan slapen. en nu ga ik naar een feestje van een huisgenoot van mn vriend dus dan is het nogal lame dat hij er niet is. maar ja het wordt vast gezellig hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik keek glazig naar mijn honderden papieren van economie, omdat ik het boek niet wilde kopen heb ik alles gekopieerd, maar dat leest echt kut, dus ben ik er maar mee gestopt. Nu ga ik sinaasappelen eten want gezond. |
![]() |
|
Nou ik had mezelf buitengesloten toen ik wat ging drinken met een vriend. Het ophalen van de reservesleutel was een nare survivaltocht, zeker met de pumps aan die ik wilde inlopen haha
![]() Dus ging ik 's avonds maar op mijn kekke gympjes naar de OCCII waar vele vrienden en bekenden zich bevonden waaronder mijn long lost forumpal Avelon die morgen misschien komt eten met haar aanhangsel, <3. Nu ga ik soezen want ik moet morgenochtend de deur open doen voor mijn schoonfamilie.
|
Verwijderd
|
gisteren avond was ik naar cafe geweest en dat was wel okay, toen ik thuis kwam lag ik meteen K.O op mn bed, en werd ineens om half5 weer wakker met alles wat er aan kon staan, nog aan
![]() ![]() |
![]() |
|
oh sjongeeee, ik kreeg gisteren alweer migraine en dat terijl ik naar school moest en daar 30 blow-ups van swatch naar een verdieping hoger moest brengen en daarna naar een feestje van een vriendin en daarna naar de muziekzaak om mijn viool op te halen en daarna naar mijn pony en daarna daarna daarna. nouja uiteindelijk heb ik na school het feestje en de viool binnen een tijdsbestek van 4 uur gedaan ( van Haaren naar Breda, wat een pokkeneind voor zo'n dichtbijgelegen durp) en toen ik thuis kwam ben ik in bed gaan liggen.
en vandaag heb ik 6 afleveringen van the real world denver gekekeken hahaha, wat een programma...
||
Citaat:
nou gister was ik dus op een feestje en dat was gezellig, wel was ik teringmoe van stage, dus ik heb vanmorgen diehard uitgeslapen. vandaag de hele dag tv gekeken en boodschappen gedaan. vanavond chillen met mates en morgen weer uitslapen.
|
Verwijderd
|
Caught with my pants down.
Dat kwam uit de tijd dat ik nog veel blowde, toen zag ik het nut van roken niet in. Totdat ik 5-7 joints per dag rookte, ik besloot er na de vakantie mee op te houden wat goed ging, maar toen was ik helaas verslaafd aan nicotine en heeft diezelfde laura me in de sigarettenwereld geleid. Ik vind het nog steeds nutteloos en stupide xD en zo doende! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sliep vanmorgen schandalig lang uit (voor mijn doen dan). En daarna wilde mijn vriendje naar de sportzaak om polsbeschermers te kopen voor op wintersport. Op zaterdag... Om half vier... Werd ik niet zo vrolijk van. Daarna boodschappen gedaan want mijn mama was ziek dus heel veel lekkere dingen gekocht en heel veel ibuprofen voor mijn mutti en calendulan voor mezelf want mijn voet ligt weer eens open. Vanavond heb ik eigenlijk een afscheidsfeestje voor mijn collega maar of ik ga weet ik nog niet. Want ik heb stiekem niet zo veel zin. lkdjalkjfnlakJSnlk, doei.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels: vandaag de dag Elizaaa | 5 | 14-01-2007 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De ekster in de context van de vidaaa | 3 | 08-03-2006 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 | |
ARTistiek |
Pluk de Zon drama | 6 | 31-10-2001 16:35 |