Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2008, 10:38
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Zo stom, eerst zit iedereen te zeuren dat ze absoluut niet snappen dat ouders hun kind uitlenen en dat durven en dat risico nemen e.d. en als er dan een moeder is die het er enorm moeilijk mee heeft en die vindt dat haar kinderen niet de verzorging krijgen die ze verdienen, zit die zich weer enorm aan te stellen. Mensen weten ook niet wat ze willen :')
Heu .. op wie doel je nou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2008, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Heu .. op wie doel je nou?
Niemand specifiek, meer in het algemeen.. het is gewoon nooit goed en mensen zeuren/oordelen graag
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 07:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik snap natuurlijk dat het van het aanbod van kinderen afhangt, maar ik vind het een beetje raar dat Cindy en Nico eerst een jongetje (Jelano) van 4 jaar kregen in de peuterfase, terwijl Rick en Saphia nu in de schoolkindfase een jongetje (Jayson) van 4 jaar hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik snap natuurlijk dat het van het aanbod van kinderen afhangt, maar ik vind het een beetje raar dat Cindy en Nico eerst een jongetje (Jelano) van 4 jaar kregen in de peuterfase, terwijl Rick en Saphia nu in de schoolkindfase een jongetje (Jayson) van 4 jaar hebben.
haha, dat was me nog niet eens opgevallen

ik vond wel het verschil tussen 4 en 10 groot. Er zit toch ook een kind van 10 in, samen met haar zusje van 8 ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 14:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
ik vond wel het verschil tussen 4 en 10 groot. Er zit toch ook een kind van 10 in, samen met haar zusje van 8 ofzo?
Ja die twee meisjes die in schattige pakjes heel braaf erbij zaten
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ja die twee meisjes die in schattige pakjes heel braaf erbij zaten
ohja, ze hadden ook nog dezelfde kleren aan
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:12
PV
PV is offline
Citaat:
ohja, ze hadden ook nog dezelfde kleren aan
ik dacht eerst dat het een tweeling was
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 19:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ja, die scenes met al die romantiek enzo, brr...
Een van die meiden versprak zich door te zeggen dat ze hun mannen 'moesten' verrassen. Dus het was een opdracht vanuit het programma. Jeuj wat een romantiek.
Oud 22-02-2008, 19:28
Verwijderd
Was ook wel heel toevallig anders, dat eerst de mannen allemaal tegelijk iets romantisch gingen doen en daarna de vrouwen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Een van die meiden versprak zich door te zeggen dat ze hun mannen 'moesten' verrassen. Dus het was een opdracht vanuit het programma. Jeuj wat een romantiek.
Ja, precies. Ik zou echt nooit zo gaan staan strippen, zeker niet als er camera's bij zijn, dat is echt te beschamend. Mijn verrassing zou zijn dat we heerlijk zouden gaan eten samen en daarna lekker rustig een goede film kijken, niks geen kaarsjes of foute stripteases
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 21:11
HenkMul
HenkMul is offline
Blaaskaak Nico verloor meteen al zijn zorgvuldig opgebouwde credibility toen paps met de fotozaak in beeld kwam, haha. Loser.
Oud 23-02-2008, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. Ik zou echt nooit zo gaan staan strippen, zeker niet als er camera's bij zijn, dat is echt te beschamend.
Idd zeg ik had echt plaatsvervangende schaamte. En dan die lame standaard waxinelichtjes-neergezet-in-hartvorm brrr
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 21:26
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Blaaskaak Nico verloor meteen al zijn zorgvuldig opgebouwde credibility toen paps met de fotozaak in beeld kwam, haha. Loser.
http://www.nicovanderhorst-foto.nl/index2.html

Rick met zijn constant stonede blik
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 20:34
Verwijderd
Bah, hoe Nico met dat meisje omgaat .
Edit: Zit de moeder van het jarige meisje nou gewoon bij Nico en Cindy in de garage?

Laatst gewijzigd op 24-02-2008 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Bah, hoe Nico met dat meisje omgaat .
Ik vond juist dat ie het goed deed?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vond juist dat ie het goed deed?
Ja ik ook en dan krijgen ze van dat stomme commentaar. Terwijl die Saphia en die jongen veel beter commentaar krijgen, maar minder goede ouders waren.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 08:55
Verwijderd
Ja, dat commentaar voor Nico en Cindy was echt alleen maar commentaar om het commentaar geven, leek haast wel of die moeder jaloers was ofzo, met die stomme kaarsjes.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 09:21
zeep007
zeep007 is offline
Dat idee had ik ook een beetje. Dat het jaloezie was ofzo. Of zeuren om het zeuren. Terwijl ze in de tussenstukjes alleen goede dingen zei. Beetje vreemd. Maarja, wel een punt natuurlijk dat Nico de lakens uitdeelt, maar dat laat die Cindy toe.

EN dat Rick en Saphia wel goed waren... Nouja, beter dan de vorige keer. Maar goed?
Ik vind dat Maud en Sander het bijvoorbeeld echt goed doen!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat commentaar voor Nico en Cindy was echt alleen maar commentaar om het commentaar geven, leek haast wel of die moeder jaloers was ofzo, met die stomme kaarsjes.
Ja, dat vond ik echt belachelijk. Ik begreep van Nico dat die moeder zelf nog nooit een verjaardagsfeestje had gegeven voor haar dochter, en dan gaat ze wel commentaar geven dat er geen kaarsjes op de taart zaten.
Ga lekker eerst zelf een feestje voor je kind organiseren
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 14:13
Verwijderd
Ik begrijp wel dat die mensen tegen Cindy zeiden dat ze misschien af en toe iets voor zichzelf moet willen doen, maar dat moet je niet als kritiek gaan brengen. Dat met die kaarsjes sloeg echt nérgens op. Dat meisje viert haar verjaardag daar, ze vond het leuk, ze zei zelfs dat ze niet meer naar huis wilde en terwijl haar ouders op de bank zaten zat zij bij Cindy... lijkt me toch duidelijk genoeg dat het zonder kaarsjes behoorlijk leuk was. Als die moeder per sé kaarsjes op de taart van haar dochter wil, dan moet ze misschien zelf maar een feestje organiseren ipv het aan anderen over te laten.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 15:17
Marcade
Marcade is offline
Ik heb idd. medelijden met dat meisje, volgens mij had ze idd. de tijd van haar leven bij Nico en Cindy. Zelfs die Kritiek naar Cindy toe vind ik, nu, onterecht. Hoewel ik in het begin van de serie dacht, die Cindy kan Nico niet aan, denk ik dat het eigenlijk nu wel goed zit; sinds Cindy en Nico kenbaar hebben gemaakt dat ze dit heel goed beseffen, maar daar ook eigenlijk vrede mee hebben.

Iets heel anders, wat me wel stoort is hoe belachelijk veel die jongeren in beeld worden gebracht als ze aan het roken zijn. Het is, of kinderen, of roken. Stelletje schoorstenen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Was ook wel heel toevallig anders, dat eerst de mannen allemaal tegelijk iets romantisch gingen doen en daarna de vrouwen
Het was inderdaad niet heel subtiel allemaal.

Citaat:
Iets heel anders, wat me wel stoort is hoe belachelijk veel die jongeren in beeld worden gebracht als ze aan het roken zijn. Het is, of kinderen, of roken. Stelletje schoorstenen.
Ja, echt hé. :')

Eerste aflevering dacht ik meteen al een hekel te hebben aan Nico en dat ie heel erg kakkerig was. Ik vond toen ook al dat Cindy het 'stille huisvrouwtje' was. Maar inmiddels heb ik wel door dat die twee goed bij elkaar passen en dat ze zo hun leven willen delen. Bovendien is Nico één van mn favorieten.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 19:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nico had echt zijn ding gevonden met dat feestje. Hij werd er zelf een beetje rustig van .
En ik vond het raar dat de moeder van Jayson zo enthousiast was over Saphia en Rick. Wat Maud al zei: Rick denkt vooral aan zichzelf, en Saphia lag "ziek" in bed.

Ik ben wel heel benieuwd naar de taferelen met de pubers in huis.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Nico had echt zijn ding gevonden met dat feestje. Hij werd er zelf een beetje rustig van .
En ik vond het raar dat de moeder van Jayson zo enthousiast was over Saphia en Rick. Wat Maud al zei: Rick denkt vooral aan zichzelf, en Saphia lag "ziek" in bed.
Dat was gewoon een vrouw die al helemaal blij was omdat Jayson even een paar dagen met een 'vader figuur' om kon gaan, verder maakte het haar niet zoveel uit wat ze dan (niet) deden geloof ik
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 16:00
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik ben wel heel benieuwd naar de taferelen met de pubers in huis.
Ja, maar toch snap ik het hele idee van die pubers niet. Ik zou ze eerder drie wk in huis laten met een baby ipv al die verschillende fases.
Oud 27-02-2008, 16:29
In Your Room
In Your Room is offline
Ach, het kan nog erger. In de Engelse versie hiervan (Baby Borrowers) moesten ze zelfs uiteindelijk een "senior citizen" in huis nemen, na de puber.
Oud 27-02-2008, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Dat was gewoon een vrouw die al helemaal blij was omdat Jayson even een paar dagen met een 'vader figuur' om kon gaan, verder maakte het haar niet zoveel uit wat ze dan (niet) deden geloof ik
SOwieso ziet de moeder niet per sé alles wat wij zien.

Citaat:
Ja, maar toch snap ik het hele idee van die pubers niet. Ik zou ze eerder drie wk in huis laten met een baby ipv al die verschillende fases.
Lijtk me geen goed idee, baby's drie weken bij iemand anders laten 'logeren'.

Citaat:
Ach, het kan nog erger. In de Engelse versie hiervan (Baby Borrowers) moesten ze zelfs uiteindelijk een "senior citizen" in huis nemen, na de puber.
Haha.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 21:30
Verwijderd
Ik ben denk ik ook niet heel handig met peuters/schoolgaande kinderen, maar als je zelf een kind krijgt, groei je daar vanzelf naartoe, dan weet je precies wat het niveau van kinderen van een bepaalde leeftijd is en wat ze leuk vinden, dat is toch wel erg lastig wanneer je op een vreemd kind moet passen. Maar ja, drie weken een baby is ook wel erg lang natuurlijk, arme baby..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 21:32
Signy
Signy is offline
Citaat:
Lijtk me geen goed idee, baby's drie weken bij iemand anders laten 'logeren'.
Telkens verschillende babies dan.
Oud 03-03-2008, 00:17
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Rick en Saphia lieten het weer eens volledig afweten, terecht dat die nanny ingreep op dat feest. Het zijn echt zelf nog kinderen. En Nico blijft een koning.
Oud 03-03-2008, 09:36
zeep007
zeep007 is offline
Ik vond Maud en Sander het weer super doen! Alleen dat schelden waar iedereen bij was en geroddel. Misschien niet handig om te doen waar die pubers bij zaten.

Rick en Saphia waren echt een lachertje. Die nanny is ook meteen een kutwijf. Probeer dan ook de verantwoordelijkheid te nemen zeg!
Echt verschrikkelijk.

Nico en Cindy, ik vind het een apart stel. Maar ze doen het mooi wel goed. Alleen ik weet niet of de ouders van die 14-jarige jongen het wel zo goed hadden gevonden als hij seks had gehad boven.
Ik vond Sander goed ingrijpen daarbij

Rob en Sanne zie je zo weinig, en hoor je zo weinig. Bij die baby vond ik Rob echt een schatje. Maar daarna waren ze vrij passief volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 10:15
Signy
Signy is offline
Citaat:
*mening*
Ben ik het mee eens.

Dat afscheid van dat 14jarige meisje van Maud en Sander was wel heftig.
(ik ---> )
Oud 03-03-2008, 11:57
PV
PV is offline
was dit nu eigenlijk de laatste aflevering of komt er nog een? ik heb het einde gister niet echt gevolgd, dus ik weet t niet...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 12:01
Signy
Signy is offline
Citaat:
was dit nu eigenlijk de laatste aflevering of komt er nog een? ik heb het einde gister niet echt gevolgd, dus ik weet t niet...
Volgende week (denk ik) de laatste. Dan verlaten ze het huis.
Oud 03-03-2008, 13:27
Verwijderd
wat een zeikstel die Rick en Saphia, ik vond het terecht dat de nanny ingreep. Hoe die gast er ook bij stond met zijn dronken kop :')
Rob en Sanne vallen mij een beetje tegen, en Nico en Cindy vallen mij uiteindelijk wel mee.
En Maud en Sander, wat een geweldig stelletje , ik moest ook huilen toen hun puber wegging
Ik vind die ouders van dat meisje ook een heel leuk stel, lief dat die vader haar een bosje bloemen gaf en vroeg of ze mee naar huis ging.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 17:22
Verwijderd
Sander, roddelkoning.

Die Saphia was wel hypocriet, een beetje staan roken tijdens haar zwangerschap en dan Rick egoistisch noemen omdat ie drinkt. Al was zijn drinkgedrag wel .
Die Nanny had btw niets te zegen over die muziek verder, dus daar vond ik haar wel een trutje. Ze is de nanny van de jongere puber, niet van rick en saphia.

Rob en Sanne gaan weinig met de anderen om vind ik.

Nico was weer es gaaf.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 20:25
fib
fib is offline
Op het feestje van Sanne greep de nanny in. Omdat het niet verantwoord was dat een twaalf- en dertienjarige puber nog aanwezig waren.

Dat twaalf jarige meisje was de puber van Rik en zijn vriendin.

Van wie was de dertienjarige puber eigenlijk??
Oud 04-03-2008, 14:36
Verwijderd
Van Rick en Sanne denk ik, Renee heette ze?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 14:49
zeep007
zeep007 is offline
ja, was niet gewoon de zus. ze hadden er immers 3
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 17:09
fib
fib is offline
Citaat:
wat een zeikstel die Rick en Saphia, ik vond het terecht dat de nanny ingreep. Hoe die gast er ook bij stond met zijn dronken kop :')
Rob en Sanne vallen mij een beetje tegen, en Nico en Cindy vallen mij uiteindelijk wel mee.
En Maud en Sander, wat een geweldig stelletje , ik moest ook huilen toen hun puber wegging
Ik vind die ouders van dat meisje ook een heel leuk stel, lief dat die vader haar een bosje bloemen gaf en vroeg of ze mee naar huis ging.

Die Sander kan steeds wel zo kankeren op Saphia. In het normale leven leeft op het geld van zn moeder.... kom op zeg

hij moet niet doen alsof hij zo'n goed dingentje heeft
Oud 04-03-2008, 19:29
Signy
Signy is offline
Citaat:
Van Rick en Sanne denk ik, Renee heette ze?
rick en sanne? dan zijn t vreemdgangers.
Oud 05-03-2008, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Op het feestje van Sanne greep de nanny in. Omdat het niet verantwoord was dat een twaalf- en dertienjarige puber nog aanwezig waren.
Ze deed ook nog het muziek uit en begon te klagen erover.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ze deed ook nog het muziek uit en begon te klagen erover.
Nou, klagen.. ze zei dat er buiten een nogal boze buurman stond, dat is iets anders dan dat zij stond te klagen. Zo een programma heeft naar de buurt ook de verantwoordelijkheid alles een beetje netjes te houden, dus lijkt me logisch dat ze ingrijpen wanneer daar een boze buurman staat. In dit geval deed The Nanny dit dan

Ik snap wel dat zij dit deed.. bij samenwonen e.d. hoort immers ook dat je zelf leert je een beetje netjes te gedragen, ook naar je buren toe.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 16:50
Verwijderd
Ik noem dat klagen ja, of typisch gezeur.

Mgoed, in ieder geval had zij er niks over te vertellen, ze is de nanny en meer niet.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 16:54
Souris
Souris is offline
tof programma.
moet altijd zo lachen om die nico
Oud 07-03-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ik noem dat klagen ja, of typisch gezeur.

Mgoed, in ieder geval had zij er niks over te vertellen, ze is de nanny en meer niet.
En in contact met de programmamakers, die graag de buurt te vriend houden lijkt me.. Lijkt me nog honderdmaal dramatischer als er een producent was binnengestapt om de muziek uit te zetten

Maar goed.. Saphia klaagt teveel, daar klaagt Sander dan weer over, dan klagen mensen hier weer dat Sander roddelt, de buurman klaagt over de muziek waarna de Nanny hierover klaagt bij de jeugd en hier weer wordt geklaagd over de Nanny.

Dus nou ja.. zal ik dan maar bij mijn vriend gaan klagen dat de mensen op het forum zo klagen over de mensen in een televisieprogramma die weer klagen over de mensen uit dat programma? Haha, mensen zijn zo komisch
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 22:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren zat die Saphia achter me in de trein en in het echt is ze dus net zo als op den TV.
Ze was ten eerste niet vooruit te branden toen ik de deur voor haar open hield en heeft daarna echt een half uur lang aan de telefoon gehangen en zitten klagen met die irritante zeikstem van 'r.
Moge het duidelijk zijn, ik ben geen fan van Saphia. Echt, ik heb weinig mensen gezien die zo weinig doen en toch een hartslag hebben.

Nico vind ik een harde baas trouwens. Hoe 'ie dat menneke even ging vertellen over seks en dan met die banaan erbij.
Oud 09-03-2008, 21:15
fib
fib is offline
De laatste 10 seconden van de aflevering

Rick: "ons goeie voornemen voor 2008 is samenwonen"
Rick: "misschien kunnen jullie over 9 maanden onze liefdesbaby verwachten"
Vriendin kijkt hem raar aan
Rick:"jij bent toch nog niet ongesteld geworden!"
Vriendin"dat hoeft toch niet de hele wereld te weten"
Oud 09-03-2008, 21:18
Verwijderd
Citaat:
De laatste 10 seconden van de aflevering

Rick: "ons goeie voornemen voor 2008 is samenwonen"
Dat vond ik wel raar, na 3 weken samenwonen al een break moeten nemen en dan toch samen willen gaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 17:26
Verwijderd
Citaat:
En in contact met de programmamakers, die graag de buurt te vriend houden lijkt me.. Lijkt me nog honderdmaal dramatischer als er een producent was binnengestapt om de muziek uit te zetten
Ze blijft er niks over te zeggen hebben en dus een bemoeizuchtige miepkont.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten