Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vond wel het verschil tussen 4 en 10 groot. Er zit toch ook een kind van 10 in, samen met haar zusje van 8 ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rick met zijn constant stonede blik ![]() |
![]() |
|
Dat idee had ik ook een beetje. Dat het jaloezie was ofzo. Of zeuren om het zeuren. Terwijl ze in de tussenstukjes alleen goede dingen zei. Beetje vreemd. Maarja, wel een punt natuurlijk dat Nico de lakens uitdeelt, maar dat laat die Cindy toe.
EN dat Rick en Saphia wel goed waren... Nouja, beter dan de vorige keer. Maar goed? Ik vind dat Maud en Sander het bijvoorbeeld echt goed doen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga lekker eerst zelf een feestje voor je kind organiseren |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp wel dat die mensen tegen Cindy zeiden dat ze misschien af en toe iets voor zichzelf moet willen doen, maar dat moet je niet als kritiek gaan brengen. Dat met die kaarsjes sloeg echt nérgens op. Dat meisje viert haar verjaardag daar, ze vond het leuk, ze zei zelfs dat ze niet meer naar huis wilde en terwijl haar ouders op de bank zaten zat zij bij Cindy... lijkt me toch duidelijk genoeg dat het zonder kaarsjes behoorlijk leuk was. Als die moeder per sé kaarsjes op de taart van haar dochter wil, dan moet ze misschien zelf maar een feestje organiseren ipv het aan anderen over te laten.
|
![]() |
|
Ik heb idd. medelijden met dat meisje, volgens mij had ze idd. de tijd van haar leven bij Nico en Cindy. Zelfs die Kritiek naar Cindy toe vind ik, nu, onterecht. Hoewel ik in het begin van de serie dacht, die Cindy kan Nico niet aan, denk ik dat het eigenlijk nu wel goed zit; sinds Cindy en Nico kenbaar hebben gemaakt dat ze dit heel goed beseffen, maar daar ook eigenlijk vrede mee hebben.
Iets heel anders, wat me wel stoort is hoe belachelijk veel die jongeren in beeld worden gebracht als ze aan het roken zijn. Het is, of kinderen, of roken. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Eerste aflevering dacht ik meteen al een hekel te hebben aan Nico en dat ie heel erg kakkerig was. Ik vond toen ook al dat Cindy het 'stille huisvrouwtje' was. Maar inmiddels heb ik wel door dat die twee goed bij elkaar passen en dat ze zo hun leven willen delen. Bovendien is Nico één van mn favorieten. ![]() |
![]() |
|
Nico had echt zijn ding gevonden met dat feestje. Hij werd er zelf een beetje rustig van
![]() En ik vond het raar dat de moeder van Jayson zo enthousiast was over Saphia en Rick. Wat Maud al zei: Rick denkt vooral aan zichzelf, en Saphia lag "ziek" in bed. Ik ben wel heel benieuwd naar de taferelen met de pubers in huis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben denk ik ook niet heel handig met peuters/schoolgaande kinderen, maar als je zelf een kind krijgt, groei je daar vanzelf naartoe, dan weet je precies wat het niveau van kinderen van een bepaalde leeftijd is en wat ze leuk vinden, dat is toch wel erg lastig wanneer je op een vreemd kind moet passen. Maar ja, drie weken een baby is ook wel erg lang natuurlijk, arme baby..
|
![]() |
|
Ik vond Maud en Sander het weer super doen! Alleen dat schelden waar iedereen bij was en geroddel. Misschien niet handig om te doen waar die pubers bij zaten.
Rick en Saphia waren echt een lachertje. Die nanny is ook meteen een kutwijf. Probeer dan ook de verantwoordelijkheid te nemen zeg! Echt verschrikkelijk. Nico en Cindy, ik vind het een apart stel. Maar ze doen het mooi wel goed. Alleen ik weet niet of de ouders van die 14-jarige jongen het wel zo goed hadden gevonden als hij seks had gehad boven. ![]() Ik vond Sander goed ingrijpen daarbij ![]() Rob en Sanne zie je zo weinig, en hoor je zo weinig. Bij die baby vond ik Rob echt een schatje. Maar daarna waren ze vrij passief volgens mij. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
wat een zeikstel die Rick en Saphia, ik vond het terecht dat de nanny ingreep. Hoe die gast er ook bij stond met zijn dronken kop :')
Rob en Sanne vallen mij een beetje tegen, en Nico en Cindy vallen mij uiteindelijk wel mee. En Maud en Sander, wat een geweldig stelletje ![]() ![]() Ik vind die ouders van dat meisje ook een heel leuk stel, lief dat die vader haar een bosje bloemen gaf en vroeg of ze mee naar huis ging. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sander, roddelkoning.
![]() Die Saphia was wel hypocriet, een beetje staan roken tijdens haar zwangerschap en dan Rick egoistisch noemen omdat ie drinkt. Al was zijn drinkgedrag wel ![]() Die Nanny had btw niets te zegen over die muziek verder, dus daar vond ik haar wel een trutje. Ze is de nanny van de jongere puber, niet van rick en saphia. Rob en Sanne gaan weinig met de anderen om vind ik. Nico was weer es gaaf. ![]() |
![]() |
|
Op het feestje van Sanne greep de nanny in. Omdat het niet verantwoord was dat een twaalf- en dertienjarige puber nog aanwezig waren.
Dat twaalf jarige meisje was de puber van Rik en zijn vriendin. Van wie was de dertienjarige puber eigenlijk??
||
Citaat:
Die Sander kan steeds wel zo kankeren op Saphia. In het normale leven leeft op het geld van zn moeder.... kom op zeg hij moet niet doen alsof hij zo'n goed dingentje heeft
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap wel dat zij dit deed.. bij samenwonen e.d. hoort immers ook dat je zelf leert je een beetje netjes te gedragen, ook naar je buren toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed.. Saphia klaagt teveel, daar klaagt Sander dan weer over, dan klagen mensen hier weer dat Sander roddelt, de buurman klaagt over de muziek waarna de Nanny hierover klaagt bij de jeugd en hier weer wordt geklaagd over de Nanny. Dus nou ja.. zal ik dan maar bij mijn vriend gaan klagen dat de mensen op het forum zo klagen over de mensen in een televisieprogramma die weer klagen over de mensen uit dat programma? Haha, mensen zijn zo komisch ![]() |
![]() |
|
Gisteren zat die Saphia achter me in de trein en in het echt is ze dus net zo als op den TV.
Ze was ten eerste niet vooruit te branden toen ik de deur voor haar open hield en heeft daarna echt een half uur lang aan de telefoon gehangen en zitten klagen met die irritante zeikstem van 'r. Moge het duidelijk zijn, ik ben geen fan van Saphia. Echt, ik heb weinig mensen gezien die zo weinig doen en toch een hartslag hebben. Nico vind ik een harde baas trouwens. Hoe 'ie dat menneke even ging vertellen over seks en dan met die banaan erbij. ![]()
|
De laatste 10 seconden van de aflevering
![]() Rick: "ons goeie voornemen voor 2008 is samenwonen" Rick: "misschien kunnen jullie over 9 maanden onze liefdesbaby verwachten" Vriendin kijkt hem raar aan Rick:"jij bent toch nog niet ongesteld geworden!" Vriendin"dat hoeft toch niet de hele wereld te weten"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||