Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Ik ga in de zomer met vrienden naar Lago D'Idro in Italie - eind dit jaar/begin volgend jaar in mn eentje 3 maandjes naar Nieuw-Zeeland <3 - rond april/mei lang weekend London, want een vriendin gaat daar studeren ![]()
||
Citaat:
![]() OT: In de planning staan: 20 t/m 30 juli Portugal 8 t/m 16 augustus Buitenkunst (NL, maar whatever ![]() En verder ben ik druk bezig met het plannen van mijn vrijwilligerswerk volgende zomer en het uitvogelen waar ik een halfjaar ga studeren (nog niet echt dichtbij maar toch al leuk om mee bezig te zijn!)..
|
Deze zomer ga ik met zo'n vinea-reisje met allemaal vreemde leeftijdsgenoten naar Schotland, met mijn vader 11 dagen door zuidwest-Engeland touren en ik ga aan het eind van de vakantie ook nog met een paar vriendinnen kamperen in Zeeland. Ik heb er heel erg veel zin in. <33
|
Ik hoop dit jaar nog ergens op vakantie te kunnen. Liefst naar Australië om mijn broer op te zoeken maar ik denk niet dat dat er in zit. Waarschijnlijk een 2010-plan
![]()
|