Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Rob: wow, dat had ik echt niet achter jouw posts gezocht. (})
@ Heksjuh: Gefeliciteerd! ![]() @ Roosje en Yana: kom op, jullie kunnen het! OT: jezus wat was het koud vannacht. Ik kon er gewoon echt niet van slapen. Dus nu ben ik moe, maar ik moést op, want ik moet zo naar de tandarts. Volgens mij heb ik een afspraak voor de jaarlijkse controle (dat werd me niet helemaal duidelijk aan de telefoon, anders is het voor m'n potentiële gaatje, maar ik merk het wel) Ik hoop dat ik snel klaar ben, kan ik snel weer naar huis en de trein in naar Groningen. *vet goed bezig is qua studie* |
![]() |
|
Grrr, ik moet morgen weer terug naar de opticien, want ik gaf weer eens hele rare antwoorden die niet konden kloppen. Ik haat ogen testen. Máár ik heb wel vast een nieuwe bril uitgezocht en ik krijg waarschijnlijk een oranje bril en ik was er meteen verliefd op en ik hoop dat ik hem morgen ook nog leuk vind en dat ik die kan krijg
![]()
|
Verwijderd
|
Grrrr
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ga je jezelf ook echt even rust geven dit weekend dan? knuf! Perikles, meisje meisje toch. wat maak je het moeilijk voor jezelf. pm'en mag altijd. hopelijk gaat ie vandaag wat beter! Rob: knuf! Duivelaartje en Roosje: succes vandaag! Heksjuh: gefeliciteerd! maak er een fijne dag van! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT: ja, ik maak er een puinhoop van. Ja, ik blijf proberen om alles weer goed te laten komen. Maar dan moet ik niet weg blijven rennen voor de diagnose. Ik durf het gewoon niet te vertellen, ik wil de mensen om me heen geen pijn doen omdat het zo slecht met me gaat. Ik weet dat ik dat allang doe, maar ik heb al die jaren alleen maar geprobeerd te doen wat ik dacht dat het beste was. Dat bleek alleen niet zo te zijn. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfffff.......
Net gesprek gehad bij het ggz en ik voel me zo....., ik heb er eigenlijk geen woorden voor. ![]() Ontzettend verdrietig in ieder geval. Hoe kan het dat ik me na toch al een tijd therapie nog zo slecht voel, komt het ooit nog wel goed? Ik wil niet alleen maar overleven, ik wil plezier hebben in dingen. Maar nu is het alleen maar overleven. En dat wil ik niet meer. Dan hoeft het voor mij niet meer, leven. En ik ben op. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Roosjes betoog ging niet door want Nederlands viel uit :boos: Moet het nóg een uur langer duren
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
't Is dan net alsof er twee enorme deuren opengaan en alles wat er in mij zit, er uitgespuugd wordt. @iedereen: Thanks. =) Ik ben nu even bezig met stukjes bij elkaar te rapen.
|
![]() |
Ik voel mij op en top. Behalve ouders die veel te nieuwsgierig zijn over waarom ik altijd zo vroeg thuis ben. Ik spijbel echt niet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb de rouwkaart van m'n opa gehad en het is echt raar om mij dan met mijn vriend zo samen te zien staan. Dat is echt voor het eerst dat het zwart op wit staat dat wij samen zijn, bij elkaar horen
![]()
|
![]() |
Waarom hakt het er zo zwaar in? Ik heb nergens zin in, wil alleen maar slapen. Had een afspraak bij tactus om twee uur, maar had net pas de energie om mijn bed uit te komen. Over een uurtje ongeveer werken, vanavond ga ik maar eens dom tv kijken en vroeg slapen. Weekend, yeah, ik heb echt helemaal nergens zin in. Misschien belt O. nog wel, dat zou wel leuk zijn, maar het liefst kruip ik nu gewoon weer in mijn bed. Oh, en K. belt misschien ook wel, maar daar heb ik helemaal geen zin in.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder dwaalden er nog wat fragmenten van een boek dat ik aan het lezen ben door m'n hoofd. Het boek Ontvoerd, van Arjan Erkel..tis best wel aangrijpend als je het je helemaal probeert voor te stellen. Dus het slapen ging niet echt goed. Hoop dat ik het vannacht wat warmer heb, misschien maak ik wel een kruik. Nu nog in de UB, heb al 4 uur gestudeerd, het is zo mega abstract en het schiet zo niet op, maar nog 6 blz. dan heb ik het commentaar op Thomas More's Utopia uit. ![]() Oja, ik had geen gaatje volgens de tandarts en verder was alles wel goed, alleen m'n laatste verstandskies moet eruit. ![]() |
![]() |
|
Hmz, ik dacht dat gisteren het ergste tentamen was
![]() ![]() ![]() En nu: weekend! Ooh, naar dit weekend kijk ik al weken uit, tentamens voorbij, lekker feesten, even niet denken, even niet stressen. Vanavond gaan we uiteten, hmz. Leuk maar wel een beetje eng, maar ik kan het wel aan. Ben vandaag echt teh optimistisch, hou even weer een beetje van het leven! @ Iedereen die 'm wil: een hele dikke knuffel!!
||
Citaat:
![]() *knuffel terug* Tuurlijk wel. Weet ik ook wel. Ik zoek nu lijm (in navolging op mijn vorige post. ![]()
|
@Heskjuh: Hoe ging het vandaag? Had jij ook tentamen in de Vechtse banen? Er stond namelijk wel diergeneeskunde op het briefje en er waren ook mensen in de bus van alles over eiwitten aan het lezen en dat waren wij niet. Want onze eiwit-toets was woensdag.
![]() En nog heel erg gefeliciteerd! ![]() Mijn toets ging raar. Sommige dingen wist ik heel goed en biomechanica heb ik helemaal goed (18/100 sowieso binnen!), maar vooral alles over de evolutie wist ik écht niet. We moesten allemaal data weten wanneer bepaalde typen mensen-apen ontstonden en hun kenmerken. En ik dacht dat dat helemaal niet zo gedetailleerd hoefde. Maar ja. Ik hoop echt zo dat de vijf is gelukt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, de ergste wanhoop van vanochtend is weer even weg.
Zometeen naar een verjaardag, en dan vanaf morgen 6 dagen keihard aan de slag voor m'n tentamen.als het lukt... ![]() Ik twijfel wat ik dit weekend, of eigenlijk de dagen tot m'n tentamen zal doen. Hier blijven, of toch naar m'n ouders? ![]() @lentekriebel&ave: *knuf* terug dank jullie wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zat jij terug in de bus die rechtstreeks naar Centraal ging en dat iedereen die ergens anders heen moest eruit moest? Mijn tentamen ging echt goed ![]() Nu even een weekend niet leren! Bedankt voor de felicitaties!
|
Dat was dan 7 uur leren, excl. pauzes. Nu heb ik het écht gehad, ik kan het woord Plato niet meer zien, laat staan al zijn abstracte ideeën en wat More daarmee heeft gedaan en het middeleeuws christendom en hervormingen enzo. Het is wel heel interessant, maar echt veel moeilijker dan ik had gedacht. Morgen nog een paar uur wat doen thuis en dan even een dagje niet. Ik hoop wel dat ik volgende week met typen kan gaan beginnen, anders gaat het allemaal wel erg lang duren en ik moet met m'n scriptie gaan beginnen. Nouja, één voor één.
Nu zo de trein in, naar huis! |
![]() |
|
Gefeliciteerd Heksjuh!
Omg, vandaag was geweldig. Het was niet alleen een retourtje Nijmegen-Gouda, maar de meeting die ik had, die ging niet door. Dus ik heb een tijd lang met een goede vriendin van mij, E. , door Gouda heengeslenterd, geknuffeld, midden in de stad, op het station gezeten en keihard liedjes zingen als er goederentreinen voorbij kwamen (wat daar behoorlijk vaak gebeurt, aangezien het op de lijn R'dam-Utrecht en Den Haag-Utrecht ligt. Nouja, ik ben er dus heengegaan, via Zwolle en Utrecht. Ik wilde namelijk tussen Zwolle en Utrecht met de stoptrein, omdat die trein duisenttriljartontelbaar relaxed is. Nouja, ondertussen was ik aan het smsen met heel veel mensen, ook met K. en ik wilde kijken of ik haar dus op kon pikken op station Arnhem. Nouja, ik moest dan wel een uur eerder weg in Gouda, maar dat vond ik niet erg. En nouja, ik heb er gewoon geen woorden voor, hoe mooi dat was. En ik heb K. ervan kunnen overtuigen dat het de moeite waard is, als ik in totaal 3 uur zou moeten reizen, dus Tegelen-Arnhem Velperpoort v.v. als ik haar dan een uur kan zien. En daar ben ik blij om. Even het smsje dat ik stuurde toen ze net in haar bus zat: Haha, ik own jou xD Ik heb je lekker aan een triple chocolate cookie verslaving geholpen xD En om dingen, zoals vandaag is 't uurtje' (ik gaf steeds aan dat ik het niet erg vond als ik drie uur moest reizen als ik haar een half uur of een uur maar kon zien) me de moeite waard. =) Hug. Kreeg ik dit terug: Haha ja dat heb je inderdaad. Nou moet ik ook nog gaan afkicke. Ik vond het echt super om je weer te spreke en te zien ![]() Oh, ze schreef niets terug over dat uurtje, maar dat gaf ik ook in de trein al aan en toen zei ze dat dat idd klopte en dat ze wist wat ik bedoelde. En in de trein Blackfield meezingen, zonder dat je door hebt dat je hardop aan het zingen bent, dat is simpelweg geweldig. XD
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Energie, energie, energie!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zei toch dat het met jou vast goed ging. Als je de stof gewoon goed beheerst maakt je 'm goed en kunnen bij dingen die je niet weet toch wel iets wat logisch lijkt invullen. Top! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, we gaan t gewoon weer snel doen, kom je de veertiende ook? ![]() edit: ochja, trouwens dat k*t carnaval... grr... ga je met wat vriendinnen bij de italiaan eten in de veronderstelling dat je dan helemaal niets meekrijgt ervan draaien ze carnavalsmuziek bij de italiaans, van de zotte toch ![]()
Laatst gewijzigd op 01-02-2008 om 21:20. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan de 14e niet. Ik heb eerder die dag colleges en dan later op de avond een concert in Paradiso waar ik héél erg naar uit kijk. ![]() Misschien dat ik achteraf nog kan komen, maar dan kom ik wel brak en uitgethrashed aan. ![]() ![]()
||
Citaat:
Niet non-stop, hoor. Dat kan ik echt niet en zeker niet met dit filosofische gedoe. In totaal 7 uur, wel met pauzes tussendoor, maar die heb ik niet meegeteld. |
![]() |
|
Nog gecondoleerd, Daantje! (})
@Heksjuh: van harte gefeliciteerd! Plus een goedgemaakt tentamen, is helemaal mooi ![]() @Rob: aw, dit zocht ik ook niet achter jou. *Knuf* @OT: hmm, lekker ontspannen met vriendinnen op vakantietje. Ik voelde me soms een beetje buitengesloten, maar dat trek ik blijkbaar aan ofzo ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Cryonics Verwijderd | 8 | 14-03-2004 21:55 |