Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2008, 10:55
I C U
I C U is offline
Gisteren was errug gezellig, leuk zitten praten en heerlijk tegen 'm aangelegen. Maar waarom, wáárom is dat afscheid dan altijd zo'n raar moment? ARGH! Nou ja, zo half een kus op z'n mond, en dat kwam dan wel van twee kanten enzo, maar. ARGH. Nou ja, volgende keer beter, ik heb er wel een goed gevoel over. Dat dan weer wel

Hij was zeg maar knapper dan dat ik in m'n hoofd had, stond hij daar... Beetje warrig haar (helm op gehad) en dan die glimlach... En hij heeft echt een geweldige kont. Serieus. En... Really, shut me up Hihi. Tja, volgens mij heb ik het aardig te pakken.

Maar ik hou mezelf verdomd goed in, ook dat nog. Ik hou mezelf dapper voor dat het niet erg is als het niet wederzijds is, want ook daar kom ik wel weer overheen en als vriend is ie ook errug gezellig en... Nou ja, hij is makkelijk te ontwijken
Oud 08-03-2008, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Even tussendoor trouwens voor al die uitgebreide dramaverhalen:

bron
Ik herken dit wel een beetje. Met een aantal vriendinnen kan ik echt heel goed praten en ik heb er één die me echt helemaal begrijpt en zich (voor mijn gevoel) precies zo kan voelen als ik me af en toe voel. Praten met haar helpt wel, maar ik merk ook dat we elkaar soms nog dieper de 'put' in kunnen praten door echt álles in detail met elkaar te bespreken en alles hetzelfde te voelen. Daarom zoek ik soms bewust vrienden of vriendinnen op waarbij dit niet het geval is. Maar de balans tussen deze vriendin en die andere vrienden en vriendinnen vind ik juist wel prettig. Soms heb ik behoefte aan begrip en soms juist aan iemand die me een schop onder m'n kont geeft.

Ot: Soms gaat het goed, soms gaat het niet goed. Zo gaat het al een paar weken. Het lijkt soms echt een emotionele achtbaan. Maar de betere momenten overheersen nu gelukkig wat meer
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 14:55
Poepkind
Poepkind is offline
mag ik even komen melden dat mijn vriendje de liefste is
Afgelopen week was ik blijven slapen, en hij ging boodschappen doen voor het ontbijt. Hij had ook mijn shampoo gekocht, ik dacht dat hij die ook wilde voor zichzelf. Bleek dat hij hem had gekocht zodat als ik bleef slapen ik ook mn haar kon wassen <3
Oud 08-03-2008, 15:10
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dan heeft Marieke niet goed voorgelezen, want dit maal stond ik er met 1 in, de vorige keer met een ander en nummer 3 stond er nooit in . Dus kom maar op met die lijst van 5, ik wens je succes ...
Ik heb niks voorgelezen
Oud 08-03-2008, 15:53
Verwijderd
Ohja.
Tering zeg, donderdagavond was echt heel eng. Ik ben totaal niet op mijn mondje gevallen, stap op iedere vreemde zo af. Vooral als het artiesten zijn die teringgoed zijn. Maar donderdag... Ik zag de trombonist bij de bar staan en ik stap vol goede moed op hem af, glimlach, en verder dan 'I really liked your show, you were awsome!' kwam ik niet. Zelfs niet toen hij vragen begon te stellen. Echt heel raar. TOen ik wegliep, kreeg ik volgens mij ook echt een rooie kop ofzo en ik had allemaal duisentkriebels in mijn buik. Te raar. Man...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 17:26
Verwijderd
Huhuhu mijn nog-niet-zo-officieel-maar-eigenlijk-wel-vriendje is schattig. Hij zegt dat ik als we getrouwd zijn de hele dag aardappels en schweinshacksen voor hem moet bakken zodat hij heel nationaal verantwoord een dikke buik krijgt Mja eh. Het is gewoon echt heel gezellig en leuk zo. En hij is een rare muzikant hihi. En hij gaat me midden voor de Free Record Shop staan zoenen. En hij vindt mijn figuur perfect En nou ja... eh... Hum
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 17:43
Balance
Balance is offline
Verdorie, verliefd, dat was niet de bedoeling.
Oud 08-03-2008, 17:49
Verwijderd
oeh balance!*nieuwsgierig!*
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 18:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Huhuhu mijn nog-niet-zo-officieel-maar-eigenlijk-wel-vriendje is schattig. Hij zegt dat ik als we getrouwd zijn de hele dag aardappels en schweinshacksen voor hem moet bakken zodat hij heel nationaal verantwoord een dikke buik krijgt Mja eh. Het is gewoon echt heel gezellig en leuk zo. En hij is een rare muzikant hihi. En hij gaat me midden voor de Free Record Shop staan zoenen. En hij vindt mijn figuur perfect En nou ja... eh... Hum

Hihi! Ik zei het toch: jij bent verliefd Leuk!

Hier geen veranderingen sinds gisteren. Heb alles ingepakt, maandag ga ik verhuizen en hij gaat me helpen. Het is wel een verademing dat hij eigenlijk gewoon altijd bij me zou willen zijn. We doen het wel niet, maar toch
Oud 08-03-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Hihi! Ik zei het toch: jij bent verliefd Leuk!

Hier geen veranderingen sinds gisteren. Heb alles ingepakt, maandag ga ik verhuizen en hij gaat me helpen. Het is wel een verademing dat hij eigenlijk gewoon altijd bij me zou willen zijn. We doen het wel niet, maar toch
Hahah goh En klinkt lief bij jullie
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 19:24
Dott
Dott is offline
ik voel me.. kut..
Oud 08-03-2008, 20:40
Verwijderd
>_<
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 20:55
Verwijderd
Ik heb zo lekker en rustig geslapen echt top dit, maar ik voel me ook wel fout tegenover mijn ex dat ik me gewoon zo goed voel hierbij.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 20:57
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik heb zo lekker en rustig geslapen echt top dit, maar ik voel me ook wel fout tegenover mijn ex dat ik me gewoon zo goed voel hierbij.
Zit je jezelf nou onnodig schuldgevoelens aan te praten? Je hebt een belangrijke knoop doorgehakt en dat lucht op, niks geks aan.
Oud 08-03-2008, 21:44
Luna
Luna is offline
Citaat:
Eigen schuld, zou ik zeggen. Hij heeft het er zelf naar gemaakt.
Ik hoop dat je voet bij stuk houdt, succes ermee
Oud 08-03-2008, 21:50
I C U
I C U is offline
Hihi, hij smste zowaar uit zichzelf enzo, en... Omg, mijn grijns! Te erg. Hihi.
Oud 08-03-2008, 21:56
Verwijderd
Ach, het gaat allemaal maar door.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 22:16
tuttebel
tuttebel is offline
na een kutweek te hebben gehad wil ik gewoon in zijn armen kruipen s'avonds, maar fucking afstand!
dus morgen pas.
Oud 09-03-2008, 02:51
Rob
Rob is offline
Retegezellig en last minute als date bestempelen?
I'm game.
Oud 09-03-2008, 03:12
Verwijderd
Citaat:
Zit je jezelf nou onnodig schuldgevoelens aan te praten? Je hebt een belangrijke knoop doorgehakt en dat lucht op, niks geks aan.
Nouja schuldgevoelens, na al die maaaaanden gezeik en me rot voelen voelt het gewoon raar denk ik? Alsof ik me gewoon kut moet voelen nu maar ik voel me eigenlijk helemaal super, en opgelucht, enzo!
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Retegezellig en last minute als date bestempelen?
I'm game.
Very cool.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Eigen schuld, zou ik zeggen. Hij heeft het er zelf naar gemaakt.
Ik hoop dat je voet bij stuk houdt, succes ermee
Ik ben het wel van plan ja, en dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 10:18
zeep007
zeep007 is offline
Gisteren zijn we lekker uiteten geweest. Veel biertjes gedronken, erg gezellig!
En naar mijn nichtjes geweest, en het klikt zooo tussen ons allemaal dat is gewoon echt top!
Ik voel me gewoon echt goed bij hem.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 10:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
oeh balance!*nieuwsgierig!*
goede vriend & dronken bui
kort samengevat
Oud 09-03-2008, 11:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
kort samengevat
Hahaha, klinkt bekend
Oud 09-03-2008, 11:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hahaha, klinkt bekend
Haha
Maar bij jou is het zo te zien wel leuker afgelopen
Oud 09-03-2008, 11:30
Dott
Dott is offline
Oke, uitgaan was gezelliger dan ik dacht
Vooral de naborrel (tot half 7 )
En dan nu alweer wakker.

Maaar ja, als het goed is komt over een half uurtje een vriend van me mn nieuwe huisje bekijken
Heb ik stiekem wel zin in
Want gister tijdens uitgaan onwijs lol gehad met hem

Tijdens naborrel nog gevraagd om met iemand mee naar huis te gaan weet niet of het serieus was, maar toch dat ben ik niet gewend
Oud 09-03-2008, 11:32
ST*R
ST*R is offline
Ik snap het niet, ik snap er echt helemaal niks van. Ik haat hem en vind hem zoo leuk tegelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 11:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
kort samengevat
Haha, ik zei het toch (Ik neem aan dat het dezelfde jongen is met wie je op vakantie bent geweest).
Oud 09-03-2008, 11:49
WolterB
WolterB is offline
Oké, dat viel mee . Geen ongemakkelijke situatie zoals ik verwacht had en het was erg gezellig.
Verder niets, maar dat was ook absoluut niet de bedoeling
Oud 09-03-2008, 11:59
Kleedje
Kleedje is offline
Ik voel me op relationeel gebied.. alleen.

Edit:
Ik wordt gek van een man (hij is 10 jaar ouder als mij) die mij elke dag (en zelfs 's nachts!!) smst, belt of mailt. Terwijl ik al een paar x heb gezegd dat het niks gaat worden..
Degene die ik wel zie zitten, laat ineens niks meer van 'm horen.

Laatst gewijzigd op 09-03-2008 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 12:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Haha, ik zei het toch (Ik neem aan dat het dezelfde jongen is met wie je op vakantie bent geweest).
Ja die ja. En je was niet de enige die het zei
Maar goed, hij wil geen relatie, dus dat schiet niet echt op.

@Wolter: kom eens met een update. Over wie gaat het en wat is er eerder voorgevallen?
Oud 09-03-2008, 12:15
Verwijderd
Romantisch relationeel is er zoals altijd niks gaande. Het werkt niet als ik eindelijk eens een béétje interesse in een jongen heb maar hem dan nooit zie. Wie komt er nou ook niet naar zo'n leuk feestje, belachelijk.

Vrienden relationeel is goed en slecht tegelijk. Ik merk dat het steeds langer duurt voordat I en ik en A en ik (ze wonen beiden erg ver weg) weer tijd voor elkaar hebben en dat het moeilijk is elkaar via msn en e-mail op to date te houden. Het stoort me, want ze zijn nog steeds mijn beste vriendinnen. Met L heb ik gisteren gelukkig weer eens een ouderwets gezellige avond gehad. Ze woont een halve kilometer verderop maar door alle drukte zien we elkaar gewoon te weinig. Gisteravond eindelijk weer bij kunnen kletsen en ontzettende lol gehad op dat feestje. Samen dronken zijn is best tof op zijn tijd.
En dan heb je nog meneer beste vriend. *kuch*. Na al die keren dat het om zeer uiteenlopende redenen niet door kon gaan (meestal kon hij daar niks aan doen, maar dan nog) zouden we vanavond dan eindelijk weer eens samen eten en een film kijken, omdat dat toch wel leuker is dan die vluchtige minuutjes dat we elkaar soms op het werk treffen. En omdat het ook wel leuker is om eens tijd voor elkáár te hebben ipv met een hele groep aan de bar te zitten terwijl er alleen maar smalltalk passeerd. Maar ja, meneer heeft ineens een basketbalwedstrijd en vindt dat belangrijk. Dus gisteren kreeg ik (laat!) een smsje dat hij niet voor me kan koken ''als ik het niet erg vind''. En of ik dat erg vind. De film kon wel doorgaan... nou lol. Ik moet maandag hartstikke vroeg op dus ik ben niet van plan om tot heel laat te blijven, dus dat wordt weer een flitsbezoek.
En dit gaat dus al máánden zo. Iedere keer is er iets. Iedere keer houd ik avonden voor hem vrij en komt er van zijn kant weer iets (''heel belangrijks'') tussen. Iedere keer is het ''Lieve lieve Quis ... bla bla''. Wat heb ik er aan dat hij me lief vind als ik hem nooit fatsoenlijk te zien krijg?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 12:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Meeeh, ik kreeg net een ontzettend lang en lief mailtje van mijn ex. En ik ben het helemaal met hem eens over hoe onze relatie is geweest (lief en connected, maar ook onbevredigend) en vind het heel fijn dat hij nu voorstelt om vrienden te zijn. Maar ja, mijn verstand weet wel dat het echt over is, maar mijn gevoel nog niet. Vrienden zijn is op dit moment een slecht idee. Misschien ooit, in de verre toekomst, als mijn hartje weer geheeld is
Oud 09-03-2008, 12:52
Verwijderd
kort samengevat is mijn kater echt niet normaal
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 12:55
Rob
Rob is offline
Citaat:
Very cool.
Very cool, indeed.
Gelukkig is de gauw-overdoen intentie aanwezig, voor zover ik heb gemerkt.
Oud 09-03-2008, 12:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke nacht gehad
Oud 09-03-2008, 13:34
Verwijderd
@Rob: Date?Date?Date?Date? Oehoe! Leuk!

ot:"Bwuh. De moeder van J. heeft mogelijk voor de 2e keer kanker. Kutzooi. Ik zie hem dan nooit en we hebben niet zo'n intensief contact, maar hij is wel ontzettend speciaal en ik maak me er een beetje zorgen om. Geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 13:45
Dott
Dott is offline
Het was gezellig over veel onzinnige dingen gepraat
Oud 09-03-2008, 14:09
stout!
stout! is offline
Citaat:
Oud 09-03-2008, 14:21
Verwijderd
Ik heb gisteren tegen mijn beste vriendinnetje gezegd dat ik haar nieuwe vlam maar niets vond. En toen hij jaloers haantjesgedrag begon te vertonen omdat een goede vriend van mij haar een kus op de mond gaf (die vriend is homo en de vlam besloot haar smakeloos uitgebreid op de bek te pakken...) (op de bek ja, dat was geen zoenen meer) was het helemaal gedaan. Volgens mij zijn ze met ruzie vertrokken. Niet zo leuk voor haar om te horen natuurlijk, maar daarvoor is ze al bijna 13 jaar mijn vriendinnetje... Straks maar even bellen hoe het gaat.

En gisteren stiekem in een hoekje staan zoenen met z'n tweeën, lekker
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:21
Verwijderd
En nou laat ie dus ook gewoon al sinds gisteren niks van zich horen. Ik moet zelf maar raden hoelaat ik wél mag komen of zo? ... mannen!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:27
Verwijderd
Ik droomde vannacht over hem en dat was echt nogal kut. Heb de afgelopen maand drie keer iets van me laten horen en hij reageert alleen als hij dronken is.
&Ik heb weer contact met vriendinnetjes van de middelbare school en dat vind ik wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:34
Verwijderd
Het is zo fijn om bij hem te zijn! <3
En samen douchen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren feestje gehad en m'n vrienden zijn lief. De pre-party met m'n beste vriendin was al cool, het is altijd zo gezellig met haar. Toen de vrienden erbij kwamen werd het nog gezelliger. En ze hadden cadeautjes voor me meegebracht omdat ze mochten komen. Aww.
Verder was ik als enige zo zat geworden dat ik doodziek en half bewusteloos op de bank belande en toen ik weer bij zinnen kwam hoorde ik wat Hij voor me had gedaan en dat Hij steeds zorgde dat ik ok was. Zo lief. Ik ken echt niemand die aan de ene kant zo stoer doet en aan de andere kant weer zo lief en zorgzaam is.
Jammer dat ik meer word gezien als 'one of the guys'.
Oud 09-03-2008, 14:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gezellig feestje gehad bij een vriend, het is zo leuk met hem altijd . Jammer dat mn vriendje hem niet echt vertrouwt en daardoor een beetje parnoide doet soms. En dat terwijl ik echt totaal niet geinteresseert ben in hem in dat op zicht, maar puur vriendschappelijk is het gewoon super leuk. En zij kunnen het verder wel ook gewoon goed vinden, dus dat maakt het een beetje jammer. Daarna feestje thuis met mn vriendje voortgezet en dat was toch ook wel erg prettig . Heel fijn weekend gehad dus op relationeel gebied .
Oud 09-03-2008, 14:53
Verwijderd
Citaat:
En samen douchen
I'm jealous!

Citaat:
Jammer dat ik meer word gezien als 'one of the guys'.
Kwam dat door het zuipen... of?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 14:57
Verwijderd
Ja zo fijn. <33 Vrijdag naar Maastricht, naar een bierproeverij met hem en zn vrienden (aaaaaah eng veel mensen die ik niet ken -> verlegen, maar het was wel gezellig), daarna even bij hem thuis hangen en toen naar een technofeestje, vét leuk! Dus toen lag ik half 5 in bed, lekker uitgeslapen, terug naar Oss getreind, hier beetje gehangen en 's avonds café in voor een verjaardag, vanmorgen ook uitgeslapen en gerotzooid en gehangen en heb hem net op de trein gezet. En damn. <3
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 15:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kwam dat door het zuipen... of?
Nee, omdat ik al jaren het enige meisje ben in het vriendenclubje.
Ik heb daardoor dingen van ze overgenomen die alles behalve charmant en dames-achtig zijn. Bier drinken is er daar wel een van al kwam dat pas toen ik ze al een hele tijd kende.
Oud 09-03-2008, 16:17
George
George is offline
Citaat:
Tijdens naborrel nog gevraagd om met iemand mee naar huis te gaan weet niet of het serieus was, maar toch dat ben ik niet gewend
Jeroen?

OT: tering, vannacht was echt rampfest 2008. Ziekenhuizen zijn stom, en politie ook. Maargoed, ik heb dr in ieder geval thuis gekregen uiteindelijk, en m'n vertrouwen in de rest van de mensheid is ook weer enigszins hersteld. Uiteindelijk pas tegen 11 uur 's ochtends weer kalm genoeg om te kunnen slapen, door oude vakantiefoto's van m'n beste vriend en mij te bekijken, ik mis hem echt op dit soort dagen.
En eh, m'n scharrel heeft me toch even heel erg positief verrast. Erg nice.
Reageren

Regels voor berichten