Advertentie | |
|
![]() |
|
mag ik even komen melden dat mijn vriendje de liefste is
![]() Afgelopen week was ik blijven slapen, en hij ging boodschappen doen voor het ontbijt. Hij had ook mijn shampoo gekocht, ik dacht dat hij die ook wilde voor zichzelf. Bleek dat hij hem had gekocht zodat als ik bleef slapen ik ook mn haar kon wassen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ohja.
![]() Tering zeg, donderdagavond was echt heel eng. Ik ben totaal niet op mijn mondje gevallen, stap op iedere vreemde zo af. Vooral als het artiesten zijn die teringgoed zijn. Maar donderdag... Ik zag de trombonist bij de bar staan en ik stap vol goede moed op hem af, glimlach, en verder dan 'I really liked your show, you were awsome!' kwam ik niet. Zelfs niet toen hij vragen begon te stellen. Echt heel raar. TOen ik wegliep, kreeg ik volgens mij ook echt een rooie kop ofzo en ik had allemaal duisentkriebels in mijn buik. Te raar. Man... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Huhuhu mijn nog-niet-zo-officieel-maar-eigenlijk-wel-vriendje is schattig. Hij zegt dat ik als we getrouwd zijn de hele dag aardappels en schweinshacksen voor hem moet bakken zodat hij heel nationaal verantwoord een dikke buik krijgt
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hihi! Ik zei het toch: jij bent verliefd ![]() Hier geen veranderingen sinds gisteren. Heb alles ingepakt, maandag ga ik verhuizen en hij gaat me helpen. Het is wel een verademing dat hij eigenlijk gewoon altijd bij me zou willen zijn. We doen het wel niet, maar toch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik hoop dat je voet bij stuk houdt, succes ermee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oke, uitgaan was gezelliger dan ik dacht
![]() Vooral de naborrel (tot half 7 ![]() En dan nu alweer wakker. Maaar ja, als het goed is komt over een half uurtje een vriend van me ![]() ![]() Heb ik stiekem wel zin in ![]() Want gister tijdens uitgaan onwijs lol gehad met hem ![]() Tijdens naborrel nog gevraagd om met iemand mee naar huis te gaan ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Oké, dat viel mee
![]() Verder niets, maar dat was ook absoluut niet de bedoeling ![]()
|
Ik voel me op relationeel gebied.. alleen.
![]() Edit: Ik wordt gek van een man (hij is 10 jaar ouder als mij) die mij elke dag (en zelfs 's nachts!!) smst, belt of mailt. Terwijl ik al een paar x heb gezegd dat het niks gaat worden.. ![]() Degene die ik wel zie zitten, laat ineens niks meer van 'm horen. ![]() Laatst gewijzigd op 09-03-2008 om 12:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, hij wil geen relatie, dus dat schiet niet echt op. @Wolter: kom eens met een update. Over wie gaat het en wat is er eerder voorgevallen? ![]()
|
Verwijderd
|
Romantisch relationeel is er zoals altijd niks gaande. Het werkt niet als ik eindelijk eens een béétje interesse in een jongen heb maar hem dan nooit zie. Wie komt er nou ook niet naar zo'n leuk feestje, belachelijk.
Vrienden relationeel is goed en slecht tegelijk. Ik merk dat het steeds langer duurt voordat I en ik en A en ik (ze wonen beiden erg ver weg) weer tijd voor elkaar hebben en dat het moeilijk is elkaar via msn en e-mail op to date te houden. Het stoort me, want ze zijn nog steeds mijn beste vriendinnen. Met L heb ik gisteren gelukkig weer eens een ouderwets gezellige avond gehad. Ze woont een halve kilometer verderop maar door alle drukte zien we elkaar gewoon te weinig. Gisteravond eindelijk weer bij kunnen kletsen en ontzettende lol gehad op dat feestje. Samen dronken zijn is best tof op zijn tijd. En dan heb je nog meneer beste vriend. *kuch*. Na al die keren dat het om zeer uiteenlopende redenen niet door kon gaan (meestal kon hij daar niks aan doen, maar dan nog) zouden we vanavond dan eindelijk weer eens samen eten en een film kijken, omdat dat toch wel leuker is dan die vluchtige minuutjes dat we elkaar soms op het werk treffen. En omdat het ook wel leuker is om eens tijd voor elkáár te hebben ipv met een hele groep aan de bar te zitten terwijl er alleen maar smalltalk passeerd. Maar ja, meneer heeft ineens een basketbalwedstrijd en vindt dat belangrijk. Dus gisteren kreeg ik (laat!) een smsje dat hij niet voor me kan koken ''als ik het niet erg vind''. En of ik dat erg vind. De film kon wel doorgaan... nou lol. Ik moet maandag hartstikke vroeg op dus ik ben niet van plan om tot heel laat te blijven, dus dat wordt weer een flitsbezoek. En dit gaat dus al máánden zo. Iedere keer is er iets. Iedere keer houd ik avonden voor hem vrij en komt er van zijn kant weer iets (''heel belangrijks'') tussen. Iedere keer is het ''Lieve lieve Quis ... bla bla''. Wat heb ik er aan dat hij me lief vind als ik hem nooit fatsoenlijk te zien krijg? ![]() |
![]() |
|
Meeeh, ik kreeg net een ontzettend lang en lief mailtje van mijn ex. En ik ben het helemaal met hem eens over hoe onze relatie is geweest (lief en connected, maar ook onbevredigend) en vind het heel fijn dat hij nu voorstelt om vrienden te zijn. Maar ja, mijn verstand weet wel dat het echt over is, maar mijn gevoel nog niet. Vrienden zijn is op dit moment een slecht idee. Misschien ooit, in de verre toekomst, als mijn hartje weer geheeld is
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren tegen mijn beste vriendinnetje gezegd dat ik haar nieuwe vlam maar niets vond. En toen hij jaloers haantjesgedrag begon te vertonen omdat een goede vriend van mij haar een kus op de mond gaf (die vriend is homo en de vlam besloot haar smakeloos uitgebreid op de bek te pakken...) (op de bek ja, dat was geen zoenen meer) was het helemaal gedaan. Volgens mij zijn ze met ruzie vertrokken. Niet zo leuk voor haar om te horen natuurlijk, maar daarvoor is ze al bijna 13 jaar mijn vriendinnetje... Straks maar even bellen hoe het gaat.
En gisteren stiekem in een hoekje staan zoenen met z'n tweeën, lekker ![]() |
![]() |
|
Gisteren feestje gehad en m'n vrienden zijn lief. De pre-party met m'n beste vriendin was al cool, het is altijd zo gezellig met haar. Toen de vrienden erbij kwamen werd het nog gezelliger. En ze hadden cadeautjes voor me meegebracht omdat ze mochten komen. Aww.
Verder was ik als enige zo zat geworden dat ik doodziek en half bewusteloos op de bank belande en toen ik weer bij zinnen kwam hoorde ik wat Hij voor me had gedaan en dat Hij steeds zorgde dat ik ok was. Zo lief. Ik ken echt niemand die aan de ene kant zo stoer doet en aan de andere kant weer zo lief en zorgzaam is. Jammer dat ik meer word gezien als 'one of the guys'.
|
![]() |
Gezellig feestje gehad bij een vriend, het is zo leuk met hem altijd
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja zo fijn. <33 Vrijdag naar Maastricht, naar een bierproeverij met hem en zn vrienden (aaaaaah eng veel mensen die ik niet ken -> verlegen, maar het was wel gezellig), daarna even bij hem thuis hangen en toen naar een technofeestje, vét leuk!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb daardoor dingen van ze overgenomen die alles behalve charmant en dames-achtig zijn. Bier drinken is er daar wel een van al kwam dat pas toen ik ze al een hele tijd kende.
||
Citaat:
![]() OT: tering, vannacht was echt rampfest 2008. ![]() ![]() ![]() En eh, m'n scharrel heeft me toch even heel erg positief verrast. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #82 Rob | 0 | 04-03-2008 16:36 |