Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehehe, ja GTA was int begin leuk.. maar nu speel ik em nauwelijks meer, zat opgegeven moment op zo'n missie, ging om de haverklap dood en moest telkens dik stuk overnieuw doen, opgegeven moment had ik er ff tabak van
![]() Nu beetje Viking: Battle for Asgard spelen. Binnenkort MGS4. |
![]() |
|
Battlefield: Bad Company demo staat in de PS Store. Dit is ook een multiplayer demo dus als mensen zin hebben, voeg me toe voor een potje. PSN ID: Blaime.
(kom ik al wanhopig over? mijn buddy lijst moet gevuld! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien dat ik hem binnenkort ff download ![]() ![]() ![]() Maar de ps3 bevalt je goed? |
![]() |
|
Ja, echt ontzettend gaaf ding is het. Ik sta nog steeds versteld van de graphics bij meeste games. De XMB werkt ontzettend goed, mediaserver opties werken lekker en het playstation network en store vind ik ook een goedwerkende manier om extra content te krijgen. Hij is die 400 euro echt dik waard.
![]() De demo van Battlefield: BC heerst onwijs in de multiplayer!! Check het echt als je ook maar een beetje van de Battlefield gameplay houd. De multiplayer map, de verschillende classes, de voertuigen, het speltype (iets met goud en attackers en defenders) zijn allemaal dikke klasse en je zit met de squad spawn optie direct in de actie. Het is nu alleen onwijs kut om zo'n Apache helikopter te besturen, misschien is dit nog duidelijk even wennen. De singeplayer vond ik tegenvallen omdat die eerste missie ronduit saai en gescript is. Ik vond het ook raar dat je als newbie in de squad de hele tijd voorop loopt. De sergeant en je 2 teammaten huppelen maar een beetje achter je aan. ![]() Voor de rest dikke prima want je koopt natuurlijk een BF game voor de multiplayer.. en die gaat denk ik onwijs gaaf worden! Voorlopig een 7,5 voor de demo. ![]()
||
Citaat:
|
Ik wil een nieuwe game. Ik twijfel tussen veel.
Metal Gear Solid 4 Call Of Duty 4 Overlord Buzz Tv Quiz Singstar 2 Time Crisis Soul Calibur IV Uncharted Drake's Fortune Lego Indiana Jones ANYONE.. Help me? ![]()
|
Verwijderd
|
Metal Gear Solid 4
Call Of Duty 4 (goed spel,maar liever op pc ![]() Soul Calibur IV Deze zou ik kiezen.. Metal Gear solid 4 raad ik je aan, wat een spel.. Als je van verhaal houd en veel filmpjes, dan kies die ![]() Soul Calibur IV ga ik zelf ook halen als die uit is ![]() Overlord is leuk, maar heb ik al pc uitgespeeld dus ga niet nog eens op de ps3 doen. buzz, meh.. singstar 2 eveneens meh ![]() time crisis lijkt me niet echt wat. al heb ik hier niet veel van gehoord. uncharted, zou goed zijn volgens vele, zelf geen kaas van gegeten lego.. ![]() |
![]() |
|
Omg, me salaris is gestort. en het meer is meer dan verwacht. 1600 euro. en het is 3 maanden geleden dat ik voor het laatst een spel heb gekocht. you do the math.
maar ik twijfel nog steeds zoooo erg tussen; call of duty 4 (wil graag knallen en ook online) overlord Buzz Quiz (jullie lijkt ie niks, maar mij lijkt ie erg leuk ![]() metal gear solid (ziet er erg vet uit, maar heb nog nooit een deel ervan gespeeld) WHAT TO DO! :') edit; en als ik echt niet kan kiezen koop ik er 2. :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() CoD4 is wel vet imo, speel het nog steeds (al is hjet op de pc) Metal Gear Solid heb ik ook gespeeld, vond het geweldig, al heb ik ook nooit een van de voorgaande delen gespeeld. overlord, meh Buzz Quizz, lijkt me opzich wel lache, vooral met een paar vrienden ;D en als ej van knokken houd, Soul Calibur 4 ![]() |
![]() |
|
Platinum reeks is uit:
Je zult de volgende titels vanaf vandaag voor €29,99 kunnen halen in je favoriete gamewinkel: MotorStormVolgens een gamer.nl user zijn ze bij Play.com allemaal voor 20,99 incl verzending. God; vraag me af of ik die ook ergens in China kan krijgen :'-( *sob* Voeg me toe op PS3! Mijn ID is simpelweg marcade |
![]() |
|
Ik ga nu ff serieus Metal Gear Solid spelen.
![]() COD4 is overal uitverkocht voor de ps3 om de een of andere vage reden.. dus heb uncharted (en MGS4) gekocht, was ook afgeprijsd ![]()
|
Verwijderd
|
ahaha, wat slecht freakinaround
![]() ![]() Ik kijk uit naar LittleBigPlanet, lijkt me echt een top game! Kleine special http://www.nu.nl/news/1687264/210/Sp...BigPlanet.html |
![]() |
|
Ik ook! Ik moet mijn spellenkoopverslaving ff on hold zetten tot die game want anders geef ik echt teveel geld uit.
![]() Ik wacht eigenlijk ook nog op een goede RPG op de PS3.. á la Final Fantasy kwaliteit. Liefst een goede action RPG.. heb wel zin om me tijdens m'n vakantie over een paar weken helemaal op een RPG te storten. Er is eigenlijk zoveel leuks op de PS3. Wil ook al Rockband hebben maar die is écht nog te duur totdat ie officieel gereleased is. Of wachten op Guitar Hero 4 want die drums die daarbij zitten zien er echt kickass uit. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Heb een vraagje over dat Guitar Hero..
Ik zie dat Legends of Rock normaal is? (III) en dan zie ik nog aerosmith, maar volgens mij is dat alleen aerosmith.. (DUH) en dan world tour? maar daar heb je ook meerdere instrumenten.. is dat het echt waardf of gewoon een aanvulling waar je eigenlijk niet veel aan hebt, als je toch alleen op de guitar voornamelijk wilt spelen. En wth is rockband? Wat is leukst? Gaarne zie ik jullie mening tegemoet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rockband is een game gemaakt door het oorspronkelijke team van GH 1&2 die daarna weggegaan zijn bij de uitgever. GH3 is dus door een ander team gemaakt.
Ze wilden het wat uitgebreider, dus hebben ze er een hele band van gemaakt. De Aerosmith versie is idd gewoon een GH3 versie met alleen maar Aerosmith liedjes. En World Tour moet gaan concurreren met Rock Band door ook de mogelijkheidte geven als band te spelen. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk dat ik gewoon voor de GH3 ga. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb slecht nieuws en goed nieuws.
Het slechte nieuws:LittleBigPlanet is vertraagd en ligt pas 14 november in de winkels Het goede nieuws: Dit geld alleen voor Europa, dus voor de mensen (ik ik ik!!) die hem in amerika hebben besteld .. moet die als het goed is al onderweg zijn .. (mijne is shipped!!mijne is shipped!!mijne is shipped!!) ![]() /correctie: De vertraging is wereldwijd. Blijkbaar zit er een paar verwijzingen naar de Koran in een van de liederen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-10-2008 om 17:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, hij gaat ass kicken.
|
|