Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Witvis eet ik het liefst met krieltjes of aardappelschrijfjes en dan lekkere gekookte worteltjes erbij of gekookte bietjes. Shoarma Laatst gewijzigd op 15-04-2008 om 11:22. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Hmm, behalve een keer door de koffie drink ik het eigenlijk niet? Maar goed, door de koffie kan ik tia maria wel waarderen, of amaretto. Verder vind ik kruidenlikeur te sterk, en van die mierzoete drankjes als dropshot, sambuca enzo drink ik eigenlijk ook zelden en alleen in cocktails
![]() Cocktails dan maar!
|
Doet me denken aan die x op vakantie. Super leuke tent en ik had een Bloody Mary. Het was al 2 uur 's nachts en ik zat met een aantal vakantievrienden aan de bar (in de openlucht, aan boulevard naast strand). We hadden daarvoor gegeten in dat restaurant dus ze hadden wel wat meer culinaire dingen dan alleen bakje nootjes (hoewel dat ook prima is). We hadden allerlei soorten tapas, olijven, stokbroodjes met kaas en pesto, en gegrilde kaas/spinazie toastjes. En vast nog wel meer maar dat weet ik niet meer. Geweldige sfeer, heerlijk eten en niets aan mijn hoofd.
Hier koop ik nooit cocktails ofzo, kan slecht tegen alcohol, duur en eigenlijk drink ik alleen rosé of witte wijn met mooi weer maar dat is geen cocktail. Brie
|
![]() |
Oh brie, don't get me started. Brie simpel op toastjes, op stokbrood. Gesmolten brie op lekker brood uit de oven, brie met honing, brie met ijsbergsla/tomaat/alfalfa/komkommer, brie op een ovenschotel ipv gewone geraspte kaas, brie door de salade met cherry tomaatjes, pijnboompitjes. Helemaal goddelijk: ciabatta broodje met brie, zongedroogde tomaatjes, veldsla, pijnboompitjes en een beetj pesto. Ik kan het eigenlijk overal wel bij eten
![]() Roomijs?
|
Verwijderd
|
Ik vind sperziebonen lekker zo los, bij de maaltijd met een lik sambal erdoor. Erg lekker bij de meeste visgerechten. En dan niet te lang gekookt, dat het allemaal nog wel bite heeft.
Ook lekker in zomerse pasta salades. Of met een sliertje citroengras samengebonden bundeltjes, gekruid bij speklapjes en gemarineerde aardappeltjes ( dat is overigens wel een heel werk ). Eens kijken of jullie iets weten met de Pastinaak. |
![]() |
|
![]() |
Hmm pasta met een sausje van (diepvries)spinazie/creme fraiche, lekker met vega reepjes
![]() Bloemkool
|
Bloemkool eet ik eigen nooit (zo groot voor 1 persoon) Maar ik vind het lekker met currypasta en kokosmelk en rasp, bij lekkere plakrijst. Wel kroepoek, noten, gebakken uitjes en die dingen erbij (A).
Thuis met mijn ouders maakte ik er wel'ns een ovenschotel van, met aardappelpuree/ quorn/ bloemkool/ kaassausje en dan geraspte kaas bovenop. Rode paprika
|
![]() |
Oh rode paprika, jam
![]() Winterpeen
Laatst gewijzigd op 20-04-2008 om 12:46. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|