Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Hij zit ook op het forum dus ik kan er hier niet teveel over zeggen. Ik wil graag vrienden blijven/worden daarom vind ik het niet fair om daar te veel over uit te wijden. Laat ik het erop houden dat ik na 2 jaar waarvan we 1,5 jaar samen hebben gewoond gedumpt ben dmv een mailtje. Dat maakt het op dit moment alleen maar erger. Als mensen de reden willen weten kunnen ze me pmen. Ik vind het op het moment wel fijn om erover te praten.

Ik zit nu iig met 2 honden en een kat op de zolderkamer bij mijn ouders. Maar het zal uiteindelijk wel goed komen met mij
Sterkte!

OT: Hij is weer onderweg!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2008, 17:38
Verwijderd
Sterkte Stoepkrijtje!

OT: nu wordt het langzaamaan toch wel spannend. Ik raak haast in een giechelbui.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 17:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben een klein beetje jaloers. Echt heel stom, maar een vriendin van mij praat meer met hem dan ik, terwijl ik heul gezellig met hem heb gedaan. Hij deed altijd wel al lief tegen haar, omdat hij haar ziet als een klein meisje (ze is ook klein) die een beetje beschermd moet worden, maar toch. Oh, zucht, ik moet niet klagen, want gister kreeg ik echt teveel aandacht. Maar ik vond dat allemaal maar verwarrend en ben blij dat het nu even vakantie is.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 18:02
Qimm
Qimm is offline
wel raar weer, met je moeder in 1 huis wonen. Niet negatief, maar wel vreemd.
Oud 11-04-2008, 18:17
Verwijderd
@ stoepkrijtje; sterkte.. Als je het kwijt wilt, je mag me altijd PM'en hoor.. (vind het zo gek om dat zelf te doen, beetje idee van ramptoerisme)

Ja, gaat goed! Nog steeds. Met vriendje dan. Alleen met mn beste vriendinnetje niet zo lekker, zij vindt het he-le-maal niets dat ik een tatoeage heb laten zetten, kan niet blij voor me zijn.. Terwijl ik niets mag zeggen over bijv. haar relatie met mijn buurman (die haar vader had kunnen zijn) etc etc. Ze hoeft het niet mooi te vinden, maar ze doet ook geen moeite om mij te begrijpen. Beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 18:23
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
wel raar weer, met je moeder in 1 huis wonen. Niet negatief, maar wel vreemd.
Dat heb ik dus ook. Ik woon sinds mijn 18e op mezelf en ik woon nu weer bij mijn ouders en broertje.
Oud 11-04-2008, 18:33
Qimm
Qimm is offline
Bij ons is het dus anders om, zij woont nu bij ons in.

Maar sterkte, wat rottig voor je zeg! Pfff
Oud 11-04-2008, 18:35
Verwijderd
Citaat:
@ stoepkrijtje; sterkte.. Als je het kwijt wilt, je mag me altijd PM'en hoor.. (vind het zo gek om dat zelf te doen, beetje idee van ramptoerisme)
idem hier meid, als je erover wil praten ... !

* big hug *
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 18:49
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Op een of andere manier kan ik mezelf er niet toe zetten om zelf iemand te pmen. Maar ik denk dat ik dat over een paar dagen wel kan. Ik ben nu gewoon helemaal stuk.
Oud 11-04-2008, 19:00
Verwijderd
^ Take your time, als je maar weet dat het kan als je wilt.

Kop op hee, ik zou bijna willen zeggen dat het het treuren niet waard is, als het via de mail gebeurd. Ik weet er niet alles natuurlijk van, en treuren doe je toch... Je mag best stuk zijn, maar niet te lang, daar wordt niemand beter van! *geeft thee, warme deken en veel chocola*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 19:03
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Dat klopt en ben ik met je eens. Maar als je na 2 jaar een mailtje krijgt vol onbenullige dingen die compleet nergens op slaan en hij is te laf om het in je gezicht te zeggen doet dat heel zeer.
We hebben 2 weken terug een bod op een huis gedaan en dat liep nog. Het is gewoon heel raar allemaal. Ik hoop ook dat ik me na het weekend beter voel. Ik ga in ieder geval morgen dronken worden met een vriendin dat helpt altijd.
Oud 11-04-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt en ben ik met je eens. Maar als je na 2 jaar een mailtje krijgt vol onbenullige dingen die compleet nergens op slaan en hij is te laf om het in je gezicht te zeggen doet dat heel zeer.
We hebben 2 weken terug een bod op een huis gedaan en dat liep nog. Het is gewoon heel raar allemaal. Ik hoop ook dat ik me na het weekend beter voel. Ik ga in ieder geval morgen dronken worden met een vriendin dat helpt altijd.
Yikes
Dat nu bij je ouders zitten met je spul enzo heb ik zelf ook gehad, kut is dat na een tijd samenwonen en alles. In elk geval sterkte gewenst en ik hoop dat je vrienden je hier door heen kunnen helpen, succes de komende tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk! En natuurlijk doet dat zeer (been there, done that, alleen andere situatie, ook geen huis opt oog enz), en dat mag ook zeker wel. Dronken worden met een vriendin is een geweldige remedie, geniet er van
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon heel raar allemaal. Ik hoop ook dat ik me na het weekend beter voel. Ik ga in ieder geval morgen dronken worden met een vriendin dat helpt altijd.
lang leve vriendinnen!
het komt wel weer goed met jou, meissie... ondertussen wel nog een hele dikke knuffel, want je voelt je kut, en dat mag best. het is ook kut, getver. dat gevoel gaat weer over hoor, da's een gedachte waar je je af en toe aan kan optrekken, wat niet betekent dat je je niet totaal klote mag voelen, want je hebt er wel degelijk reden toe. on the other hand, als het zo'n stumper is dat ie je via een mailtje zoiets moet laten weten... maar je zag hem graag, da's duidelijk, dus mag je nu wel ff flink huilen en je bedrinken.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 21:21
Luna
Luna is offline
Citaat:
bah, mijn ex heeft het ook uitgemaakt via mail, en we hadden ruim een jaar iets met elkaar. (is 4 jaar geleden) Je geloof gewoon bijna niet dat iemand waar je zo lang álles mee gedeeld hebt je op zo'n laffe manier dumpt. Nou goed, ik weet dus hoe je je voelt, sterkte
Oud 11-04-2008, 22:15
ST*R
ST*R is offline
Gister was ik dronken en heb ik bij hem geslapen. Het was gezellig en de seks was goed. En nu wil ik 'm wel weer zien, volgens mij volgende week.
En ik heb de laatste tijd eigenlijk altijd ruzie met mn vriendin als we dronken zijn, niet zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 23:04
WolterB
WolterB is offline
Op Een kijken wat dit jaar me brengt op relationeel gebied
Oud 12-04-2008, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Op Een kijken wat dit jaar me brengt op relationeel gebied
Gefeliciteerd!

OT: onverwacht een oude vriend van me gezien, en ook al was het maar even, het was retegezellig!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 00:59
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hmm, dip dip dip dip dip dip.
Oud 12-04-2008, 10:56
I C U
I C U is offline
@ stoepkrijt: Aii... klinkt knap klote. Sterkte ermee! Enneh, mocht je een soort praat(=pm)-paal nodig hebben... Ik stel mezelf beschikbaar

OT: M'n moeder: "Het is wel gezellig hé, met *vriendje*? Stuk beter dan met *ex-vriendje*" Goh, het valt haar ook op? Hij stelde gister voor om me te komen halen van m'n werk, wat wel heel relaxed was. Nu was ik binnen no time thuis (of nou ja, bij hem thuis) waar ik anders anderhalf uur over gedaan zou hebben. Toen heerlijk geknuffeld enzo () en toen ik vannacht weer thuis was (moet vandaag leren ) baalde ik dat ik niet naast hem in sliep. Maar vannacht wel Hip!
Oud 12-04-2008, 12:22
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 13:01
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Het is echt waar. Dag fijn gevoel vandaag.
Oud 12-04-2008, 19:00
snoopy
snoopy is offline
Oei, ik zei gisteren dat onze relatie hard gaat.... Gisteren ging t even nog harder
Oud 12-04-2008, 22:14
Verwijderd
Zijn vrienden (beoordelingsmoment 1 denk ik , dan de ouders en dan opaomatanteoom enzo) gezien vandaag en dat zijn.. ja.. leuke jongens.. dus.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 23:47
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Hij heeft idd al een vriendin? Lijkt me echt kut voor je.. sterkte!

Mijn ene ex is lief en de ander wil afspreken en ik heb er he-le-maal geen zin in, maar ik weet dat het voor hem belangrijk is dus misschien moet ik me maar even 'opofferen'.
En dan hem, tsja. Ik weet het echt niet. Hij zegt lieve dingen maar ik weet niet meer of hij dat ook meent. Maargoed ik ga gewoon door met de gedachte 'ik zie wel', dat doe ik tenslotte al 5 maanden.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 00:11
Pluis
Pluis is offline
Omg wat ben ik een ontzettend dóm schepsel Laten we maar hopen dat ie zo dronken is dat hij morgen niks meer weet...

verder is de groep gewoon knettergek, en kreeg ik uiteindelijk pannenkoekendeeg achter m'n shirt Ik zeg het je, gourmetten is gevaarlijk...
en nu gaan slapen en zelf maar weer eens nuchter worden.
Oud 13-04-2008, 00:23
Verwijderd
Mijn vrienden zijn leuk, en lief en ik ga vanavond met een ander maatje film kijken, al ben ik wel heel moe nog van gisternacht... Meh, hij kent me goed genoeg dus als ik in slaap val dan moet hij d'r maar mee leven, pech gehad!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 01:10
Lyne
Lyne is offline
Mijn soort van jongen waar ik een jaar geleden mee heb gezoend wil ineens weer afspreken enzo.. maarre hij heeft net een vriendin gehad en ik was volgens mij altijd tweede keus. Ik wil GEEN rebound zijn ofzo.. maar ik vind hem wel leuk dus ik ben bang dat ik domme dingen ga doen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 02:32
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Hoi drank helpt altijd! En vriendinnetjes ook. En ik hou van ze allemaal.
Volgende week is mijn hele weerk volgepland om mij af te leiden <3

(wat typ ik nog netjes!)
Oud 13-04-2008, 03:22
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
sterkte. dat zou ik ook heel kut vinden
Oud 13-04-2008, 06:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oei, ik zei gisteren dat onze relatie hard gaat.... Gisteren ging t even nog harder
Gefeliciteerd

Meeeh, ik heb echt een crap periode nu. Gisteren zag ik op last.fm dat een van mijn favo bands weer naar Nederland komt (Bowling for Soup). Laat dat nou nét de band zijn waarbij mijn ex en ik elkaar vorig jaar weer tegenkwamen, na vijf maanden elkaar niet gezien te hebben, elkaar besprongen en een alles-behalve-een-relatie met elkaar begonnen (lees: seks)
Dus. Nu weet ik zeker dat ik mijn ex weer tegen ga komen bij dat concert. Ben ik ineens superblij, heb ik weer verliefde gevoelens en heb ik er ineens zin in. Huh?! Ik ben ineens weer heel erg met mijn ex bezig, en nou mis ik hem helemaal. Gisteren had ik voor het eerst, sinds twee maanden dat de alles-behalve-een-relatie over is, een extreme drang om hem te bellen. Arghhh.
Oud 13-04-2008, 09:26
Nienna*
Nienna* is offline
@ x-spekkie-x: Lees je avatar
Dan doe je het niet!

@ stoepkrijtje: Sterkte!

@ snoopy: Congrats !

OT: Dat sms-belverkeer werkt dus echt niet. Wat een rottelefoon heb ik toch. Ik word er alleen maar onzeker van als ik geen sms terug krijg, en meestal blijkt achteraf (als ik drie dagen later het smsje alsnog krijg) dat ik allang sms terug had
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 11:55
Miek
Miek is offline
Volgens mij heeft hij zich verslapen ;(
Oud 13-04-2008, 13:01
Cethlion
Cethlion is offline
Nu is het genoeg geweest. Ik ga het klooster in.
Oud 13-04-2008, 13:42
I C U
I C U is offline
@ Snoop: Gefeli! Nog vele jaren etc. etc.

@ Spek: Adem in, adem uit, tel tot tien, adem in, adem uit en ga naar een film met allemaal mooie mannen kijken! *aait*

OT: Hij is echt reteschattig Gisteravond was leuk, fijn, gezellig... En damn, 't is zo fijn om bij 'm te zijn. Zegt ie gisteravond, toen we knus tegen elkaar bijna in slaap vielen: "Hoe gelukkig kun je zijn?" *tevreden zucht* Oeh.

Maaaaar ik wil wel weer wat vriendinnetjes gaan zien, want dat moet ook gebeuren! De vraag is alleen: wanneer? Gelukkig is 't bijna vakantie
Oud 13-04-2008, 13:54
Verwijderd
Citaat:
@ x-spekkie-x: Lees je sig
Dan doe je het niet!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 14:28
Verwijderd
We zijn niet perfect, en dat hoeft ook niet, maar het is wel lastig soms allemaal. Het voelt kut, klote, eenzaam, verloren, gelukkig, blij, opgelucht, verwarrend, vertrouwd, geborgen en veel veel meer.
Maar er is niets fijners dan naast hem op de bank zitten, samen naar bed gaan en wakker worden en zijn gezicht zien

Laatst gewijzigd op 13-04-2008 om 15:56. Reden: G-tje vergeten
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 14:53
Verwijderd
Citaat:
We zijn niet perfect, en dat hoeft ook niet, maar het is wel lastig soms allemaal. Het voelt kut, klote, eenzaam, verloren, gelukkig, blij, opgelucht, verwarrend, vertrouwd, geboren en veel veel meer.
Maar er is niets fijners dan naast hem op de bank zitten, samen naar bed gaan en wakker worden en zijn gezicht zien
...ik weet niet of deze post geruststellend is of juist verontrustend? Gaat alles wel goed?

OT: Vanavond mijn lieve vrienden zien en daarna komt de Duitser ws. bij mij slapen gewoon voor de gezelligheid want veel zin heeft dat natuurlijk niet. Morgenavond leuke dingen doen. En maar veel tijd besteden met mijn huisgenootjebestevriendinnetje, want die gaat over een paar weken naar Zuid-Amerika. Ieh.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 14:55
I C U
I C U is offline
Citaat:
...ik weet niet of deze post geruststellend is of juist verontrustend? Gaat alles wel goed?
Dus dat. What's up?
Oud 13-04-2008, 15:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
@ x-spekkie-x: Lees je sig
Dan doe je het niet!
Citaat:

Waarom is liefdesverdriet zo moeilijk en lastig? En hoe kan het dat sommige mensen er zo (snel) klaar mee kunnen zijn? Dat wil ik ook!

Citaat:
@ Spek: Adem in, adem uit, tel tot tien, adem in, adem uit en ga naar een film met allemaal mooie mannen kijken! *aait*
Ga je mee dan?
Oud 13-04-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:

Waarom is liefdesverdriet zo moeilijk en lastig? En hoe kan het dat sommige mensen er zo (snel) klaar mee kunnen zijn? Dat wil ik ook!

Ga je mee dan?
Oh ik kan het ook niet, maar langzaam langzaamaan gaat het wel. :]
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 15:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Stoepkrijt: Superdikke knuffel voor jou. Ben zelf ook ooit gedumpt via MSN en heb meneer daarna nooit meer gezien. Maar jij woonde nog samen ook. Heel veel sterkte meid.

@ Spekkie: http://www.youtube.com/watch?v=jCLs0jv_Efk

Laatst gewijzigd op 03-01-2012 om 05:17.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 15:32
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ga je mee dan?
Aber natürlich! Ben altijd wel te porren voor mooie mannen
Oud 13-04-2008, 16:00
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
Hij heeft idd al een vriendin? Lijkt me echt kut voor je.. sterkte!
Sterker nog, ze hebben al een paar weken iets.

Citaat:
sterkte. dat zou ik ook heel kut vinden
Dankjewel. Jij ook meid! Veel afleiding enzo. Lekker huilen, dat hoort er allemaal bij, ook al is dat niet leuk.
Oud 13-04-2008, 16:26
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
@ Stoepkrijt: Superdikke knuffel voor jou. Ben zelf ook ooit gedumpt via MSN en heb meneer daarna nooit meer gezien. Maar jij woonde nog samen ook. Heel veel sterkte meid.

@ Spekkie: http://www.youtube.com/watch?v=jCLs0jv_Efk

ot:
Afgelopen weekend was echt zo vet en lief en raar. Was tot superlaat uitgeweest met beste vriendin + vriend. En nu ben ik verliefd als de neten. Ik was het al, maar het word alleen maar erger. Kan niet wachten om weer knetterlam met hem te worden.
Minpuntje is dat ik hem nevernooitniet kan vertellen wat er is, want dan loop ik het risico hem kwijt te raken.
Hij betekend te veel voor me om het door zoiets stoms te laten verpesten en ik moet echt proberen om het uit m'n hoofd te zetten. Maar hoe doe je zoiets?
Het is me na een jaar nog niet gelukt.
Je kunt toch gewoon vertellen hoe je gevoelens voor hem zijn en dan wel verder zien? Daarna kan je toch ook vrienden blijven als het niet wederzijds is? Ik vind het altijd beter om over zulke dingen gewoon open en eerlijk te zijn.
Oud 13-04-2008, 16:44
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Nieuwe jongen leren kennen een paar weken terug
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 17:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je kunt toch gewoon vertellen hoe je gevoelens voor hem zijn en dan wel verder zien? Daarna kan je toch ook vrienden blijven als het niet wederzijds is? Ik vind het altijd beter om over zulke dingen gewoon open en eerlijk te zijn.
Tsja, deze jongen is een beetje een apart geval. Dat is het probleem ook, ik kan niet echt hoogte van 'm krijgen. Aan de ene kant doet 'ie dingen die superlief zijn en krijg ik een sprankje hoop, maar aan de andere kant kan 'ie ook een ontzettend botte lul zijn en denk ik dat het toch nooit wat wordt. Waarom wat zeggen als je toch denkt dat het antwoord Nee is...
Ik ben ook heel erg 'one of the guys' en dat speelt ook mee met het dilemma. Ik doe me altijd stoerder voor dan ik eigenlijk ben en hij volgens mij ook dus dit soort dingen zeggen is een beetje een nono. *zucht*
Oud 13-04-2008, 17:49
Verwijderd
Oeh, ik word vanavond waarschijnlijk geknuffeld door een best behoorlijk schattig iemand. En ik weet niet waar het heen gaat en het fijnste is nog wel dat me dat, voor de verandering, helemaal niet boeit. Verstand op nul en lief doen. I like it.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 18:12
I C U
I C U is offline
Damn, ik heb nu echt zo'n bui dat ik 'm heel hard wil knuffelen en hem ontzettend lief vind en verliefd ben en.. Dat allemaal nog erger dan normaal. Verdomme, wat een beetje wijn al niet kan doen!
Oud 13-04-2008, 18:45
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Wat een drukte hier allemaal. Mensen met buiken vol met kriebels, mensen met buiken vol liefdesverdriet. Ik voel me erg leeg als ik het zo lees. Ik heb geen vriend (meer) er is niemand die ik leuk, aantrekkelijk of schattig vind en toch wil ik graag nou eens echt een leuke jongen tegenkomen.

Volgens mij ga ik daardoor weer alle leuke eigenschappen van mijn ex ophalen en denken dat ik misschien toch nog wel een beetje verliefd op hem ben. Waarom is er geen machine die je aan je lijf kan pluchen die voor jou uitmaakt hoe diep je gevoelens zijn. Dat zou bij mij soms een hoop helderheid en duidelijkheid geven.

Waarschijnlijk moet ik nog veel leren op het gebied van wat je nou precies voelt en luisteren naar je emoties/gevoelens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten