Advertentie | |
|
![]() |
|
Een paar foto's van rome. Ik weet eigenlijk niet of ik ze hier mag posten omdat ze dat misschien zelf niet leuk vinden. Maar ze staan toch al op internet. Ten minste, eentje ervan. De andere die ook heel leuk is post ik maar niet. Denk ik.
![]()
|
Verwijderd
|
Om heel veel dingen.
Ten eerste stond er een zwerver/straatmuzikant op de brug bij het Waterlooplein. Hij zat gitaar te spelen en hij zong een liedje. Dat liedje ging zo van 'I hate you all, why don't you go away, go awaaaay, go awaaaaaaaaaaay'. ![]() ![]() Ten tweede was ik niet de enige die luttele seconden voor de deadline een paper kwam inleveren. Er was nog een jongen, hij rende compleet buiten adem naar binnen en ging toen verward op zoek naar een paperclip of een nietmachine. Die vond hij niet en de vrouw achter de balie was al bezig met die doos weghalen, dus toen deed hij al z'n blaadjes maar snel los in de doos en rende weer naar buiten. Toen ik enige seconden later ook buiten stond zat hij helemaal blij richting zijn fiets te dansen/huppelen. Ten derde, bij de metrohalte kun je een stuk afsnijden door via een hal in het gemeentehuis te lopen. Daar mag je niet fietsen. Toen ik de hal uitliep en naar de metrohalte liep kwam er zo'n dronken blije negert met een biertje in z'n hand aangefietst en deed alsof hij de hal binnen wilde fietsen. Terwijl hij dat deed zong/riep hij 'Raaaaad eens, raad eens, raaaaaaaaad eens waar ik ga fietsen? IN HET GEMEEEEENTEHUIS, ik ga fietsen in het GEMEEEENTEHUIS, hihihi fietsen.' Maar toen zag hij dat er zo'n securityman stond, dus toen stapte hij heel snel af en zei 'GRAPJEEEE! Ik ga lopen.' ![]() Er was nog iets, maar dat ben ik vergeten. |
![]() |
|
Ik denk altijd dat paranoide in een soort paralel universum woont waar alle mensen die je tegenkomt op een andere manier grappig zijn.
Ik moest vandaag om een hoop lachen, ik was nogal melig. Zo zat een leraar te wachten tot het weer stil werd en vroeg zo nu en dan droog om stilte, niet echt serieus. Toen zei hij "Nee, ik blijf wel hier in deze stoel vegeteren." En toen zei een meisje "wat is dat, vegeteren, een drol laten ofzo?" En daar lag ik helemaal van dubbel. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |