Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe streng controleren ze op camera's? Ik heb een gewone digitale, zonder afneembare lenzen en whatever, heel simpel, maar wel 7 mpix. En op de website staat dat ze boven de 3,2 mpix niet meer mogen. Lijkt me dat ze niet heel streng controleren enzo, maar goed. :/ Als de kans groot is dat ze 'm afpakken, neem ik m niet mee
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Toen ik rond een uur of negen langzaa random spullen uit mn hius begon te verzamelen, werd ik gebeld dat een vriend van het broertje van Oorzaker gezien had dat de campings nu al open waren en dat we dus binnen n half uur op weg moesten gaan.
De stress ![]() En ja, stoned inpakken ![]() Enfin na n half uur chaotisch inpakken bleek dat men het toch niet goed gezien had, waarop ik dus weer op mn elfendertigste verder aan t gaan ben. Mooi even jului lijstjes checken ![]() +verbanddoos
|
Verwijderd
|
Morgen Basjes verjaardag!!!!!!!!!! <3
EN ik zoek SERIEUS mensen die hier mee naartoe willen: http://www.gothicfestival.be/ (alleen al voor VNV, maar heel de line up = <3) Ik heb een tent, ik heb echt alleen geen idee hoe de campings geregeld zijn, daar heb ik nu een mailtje over gestuurd... Wie wil? (Bas??? *schopt*) |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() En je zou met nog terugbellen ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik gisteren echt zo lam geweest was, had ik nooit en te nimmer uit mijn bed kunnen komen vanochtend :') |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Whehe ![]() Twas precies wat ik bedoelde toen ik zei dat we gingen 'mensenkijken', wat een bonte verzameling hyperactieve mongolen om een disco-ijskarretje heen zeg ![]()
|
Hydrodynamikaas, volgens mij ben jij de enige hier die de ware kutwijverigheid van mn huisgenoot heeft meegemaakt, maar kom je me helpen haar te wurgen? Of uit het raam te gooien?
|
|