Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Ben je wel is vreemdgegaan?
Ja, gezoend 33 17.37%
Ja, meer dan gezoend 32 16.84%
Nee 114 60.00%
Nee, nog nooit een relatie gehad 11 5.79%
Aantal stemmers: 190. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2008, 11:00
Verwijderd
Nee, ik stel me eerst altijd netjes voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2008, 12:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zal beginnen met te zeggen dat ik daar eigenlijk geen problemen mee heb
Ik zou het toch een beetje vreemd vinden als mijn vriend vreemd zou gaan met een jongen, eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 13:18
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Waarom dan plots niet? Omdat je dan niet eventueel jaloers wordt op iemand van hetzelfde geslacht?
Nee, omdat je dan mee kan willen doen.
Oud 18-07-2008, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom dan plots niet? Omdat je dan niet eventueel jaloers wordt op iemand van hetzelfde geslacht?
Het is dan m.i. minder erg omdat je dan een minder gekrenkt zelfbeeld hebt (immers, ze viel gewoon op vrouwen, dus dat ligt dan niet aan jou dat ze je niet zag zitten).

Natuurlijk moet je dan wel over het feit heenkomen dat je relatie stuk is, maar dan hoef je je tenminste niet druk te maken over het feit dat ze nu of in de toekomst met andere mannen ligt te wippen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 14:08
Verwijderd
Willen mensen hier dan enkel dat de partner niet vreemdgaat vanwege een eventueel gekrent ego? En zijn er serieus zoveel dudes die in relaties een vrouw extra in bed wil?

Ik zal een oude conservatieve lul zijn maar liefde bedrijven (ja kotszakje maar ik wil even een verschil aanduiden) doe ik met mijn vriendin, batsen doe je met een random geil wijf. Waarom zou je die twee mixen?

Daarbij heb ik liever niet dat mijn vriendin vreemdgaat vanwege een eventueel gekrenkt ego maar vanwege mijn normen en waarden. De exclusiviteit die je je partner biedt zodra je een relatie aangaat.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 14:32
Verwijderd
Ik weet alleen dat de keren dat ik met iemand van hetzelfde geslacht heb gezoend, heel anders waren qua gevoel dan de keren dat ik met mannen heb gezoend. Bij het eerste was er vooral nieuwsgierigheid, experimenteerzin.. bij het tweede had het altijd wel iets te betekenen. Wellicht is dat voor meer mensen zo.. maar ik kan me indenken dat het, wanneer het daadwerkelijk om echte seks gaat, dat toch wel hetzelfde is als vreemdgaan met iemand van een ander geslacht hoor. Ik bedoel, de intimiteit en alles wat daarbij komt kijken lijkt me niet minder of anders.

Ik zou het dan ook niet tof vinden als mijn vriend met een andere man naar bed zou gaan.. hij zou het sowieso al nooit willen, maar euh.. het zou voor mij gelijk staan aan vreemdgaan met een vrouw. Ik zou zelf ook met een andere vrouw niet vreemd kunnen gaan gevoelsmatig, net zo min als ik dat met een andere man kan.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 14:46
Verwijderd
Als mijn vriendje gewoon hetero is en niet bi, dan vind ik het niet echt vreemdgaan als hij met een jongen zoent... ik weet nl dat hij zich toch niet aangetrokken voelt tot de jongen in kwestie en al helemaal niet verliefd op 'm wordt - het is dus écht voor de lol en heeft werkelijk niks met de relatie te maken.

Maar eh, dan wil ik er wel bij zijn om het te zien
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 14:52
De Veroorzaker
Citaat:
Als mijn vriendje gewoon hetero is en niet bi, dan vind ik het niet echt vreemdgaan als hij met een jongen zoent... ik weet nl dat hij zich toch niet aangetrokken voelt tot de jongen in kwestie en al helemaal niet verliefd op 'm wordt - het is dus écht voor de lol en heeft werkelijk niks met de relatie te maken.
Als het dan een heel lelijk meisje is ook? Hoewel dat nooit voor de lol kan zijn
Oud 18-07-2008, 15:26
Liesss*
Liesss* is offline
Nee, en zal ik ook nooit doen.
Oud 18-07-2008, 21:37
Verwijderd
Ik zie niet in waarom het geslacht verschil uit zou maken. Als je behoefte hebt om met anderen te zoenen/neuken moet je geen relatie aangaan, of dat nu met een andere jongen, een ander meisje of een andere geit of krokodil is.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 22:58
Verwijderd
Ik heb gezoend met (een) andere(n ) toen ik in een relatie zat. Alle clichés kan ik noemen: ik zat niet goed in deze relatie, was aan de andere kant van de wereld, had vollop aandacht, kon doen en laten wat ik wilde, genoot van het 'uitbreek' gevoel, en heb dan ook geen spijt. Heb wel spijt tegenover hem dat het zo gelopen is, en had hem nooit van mn leven zo respectloos willen behandelen. Anderzijds heb ik er persoonlijk heel veel aan gehad. En dat is ook belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 01:09
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Anderzijds heb ik er persoonlijk heel veel aan gehad. En dat is ook belangrijk.
Hehe, zo probeer ik het vaak ook maar te zien...
Oud 19-07-2008, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zie niet in waarom het geslacht verschil uit zou maken. Als je behoefte hebt om met anderen te zoenen/neuken moet je geen relatie aangaan, of dat nu met een andere jongen, een ander meisje of een andere geit of krokodil is.
Omdat het dan om andere redenen is dan seksuele/liefde.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 11:47
francisco
francisco is offline
nee zou nooit me partner bedriegen !
Oud 19-07-2008, 19:20
metallica
metallica is offline
Citaat:
Omdat het dan om andere redenen is dan seksuele/liefde.
Dit ja. Voor mijzelf zit er wel echt verschil tussen zoenen met een meid of een kerel. Met meiden is het gewoon meer voor de leuk en dat doe ik heel af en toe, zonder dat daar iets achter zit. Ik zie dit ook absoluut niet als vreemdgaan, zo voelt het niet. Terwijl dat voor mij wel zo zou zijn bij mannen. En stel dat mijn vriend ook eens voor de lol met een vriend ofzo zoent, zie ik dat eveneens niet als vreemdgaan.
Oud 20-07-2008, 19:45
Verwijderd
ik snap het hele idee van 'zoenen voor de lol' eerlijk gezegd gewoon helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 20:12
De Veroorzaker
Citaat:
ik snap het hele idee van 'zoenen voor de lol' eerlijk gezegd gewoon helemaal niet
ik snap het verschil tussen zoenen en seksen voor de lol niet
Oud 20-07-2008, 21:59
Verwijderd
Die grenzen liggen voor iedereen anders. Ik vind seksen voor de lol niet echt wat, vind het toch duidelijk te intiem voor zomaar. Maar zoenen... *schouderophaalt* Het is zeg maar seks-light, een ontlading van seksuele spanning, maar (wat mij betreft) zonder emotionele consequenties. En je kan het in een kroeg doen zonder dat mensen je raar aankijken (Edit: Als je iemand echt leukleuk vindt, zijn er natuurlijk wel emoties bij betrokken. Maar bij iemand voor een avondje dus (nog) niet.)

En die keer dat ik met iemand van hetzelfde geslacht heb gezoend, was het gewoon nieuwsgierigheid, dat heeft imo niks met 'behoeften' te maken. Maar goed, 't zou bij mij ook nauwelijks regel kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 09:03
Verwijderd
ok, herformulering:

ik snap het hele idee van "zoenen-voor-de-lol-met-een-random-iemand-man-of-vrouw-boeit-zelfs-helemaal-niet-zo-
terwijl-je-voor-de-rest-wel-al-een-'relatie'-hebt" niet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 13:14
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Hehe, das wel een goeie is het ook vreemdgaan wanneer je met iemand van hetzelfde geslacht voost? Wie heeft daar wel of geen problemen mee?
Not really en ik weet ook niet precies waar dat door komt. Als ik in een exclusieve relatie zit (lees: niet [x]'en met anderen) dan heb ik er geen problemen mee als mijn vriendin met een ander meisje zou neuken. Sterker nog, toen mijn ex op vakantie ging maakte zij grapjes over hoe ze de badmeesters en alle jongens daar ging neuken (en alhoewel het alleen maar grapjes waren gingen de alarmbellen bij mij toch al af maar wat moet je dan?) en toen heb ik ook gezegd dat als het meisjes zijn het mij niet interesseert wat ze ermee doet.

en toch een jongen pakken
Reageren

Regels voor berichten