Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2008, 11:55
Verwijderd
Stortbui als ik naar het sportcentrum moet fietsen En nu kan er ook nog es niet buitengeklommen worden dus eigenlijk heeft het al weinig zin allemaal.
Advertentie
Oud 12-09-2008, 11:56
Verwijderd
omg morgan is morgan niet meer!
Oud 12-09-2008, 11:58
Verwijderd
Citaat:
omg morgan is morgan niet meer!
Offtopic: Omg onopvallendste nickchange van de eeuw! Moest even potentiële rl-stalkers afschudden
Oud 12-09-2008, 12:03
Verwijderd
omg moet ik mijn post verwijderen voor je?
Oud 12-09-2008, 14:03
Verwijderd
Die koerier die niet gewoon mijn pakketje komt bezorgen dat vandaag aan zou komen en dat ik nu de hele middag zit te wachten, en ik moét aanwezig zijn om het pakketje in ontvangst te nemen want eerder had ik hem ook al gemist en toen was het retour afzender. Dus nu moet ie gewoon komen!
Oud 12-09-2008, 14:16
Lethe
Lethe is offline
Fietsen in keiharde regen en dan ook nog eens de spoorbomen tegen hebben.
Oud 12-09-2008, 21:46
Martiño
Martiño is offline
Spits-uitdelers. Bah. Er komt iedere dag een man in de tram, en die strooit de hele tram vol met die domme Spitsen, en komt dan ook nog echt aan iedereen vragen "zitten er hier nog Spitslezers?". Ik weet dat het stom is, maar ik irriteer me dood aan die gratis-krant-uitdelers.
Oud 13-09-2008, 00:53
Verwijderd
Godverdomme. Wat blijkt? Dat pakketje waar ik het over had! De website geeft nu aan dat het pakketje vrijdagmiddag om 12:00 is aangeboden, dat er niemand thuis was en een briefje in de bus is gedaan? Flikker op, ik was de hele dag thuis, heb niemand aan de deur gehoord en een briefje is nergens te bekennen

Dit is nu al de tweede keer!!!!~~ Wat voor een smiechterige kutbezorger heb ik wel niet?!
Oud 13-09-2008, 09:21
Vlindertje
Vlindertje is offline
Dat mijn pink tussen de strijkplank is gekomen en nu pijn doet.
Oud 13-09-2008, 10:52
Verwijderd
supermarkt vol krijsende koters en falende caissieres
en dat er een pakje voor de buren hier is bezorgd en die moet ik dus nog naar de buren brengen en dat vind ik eng ;x
Oud 15-09-2008, 12:19
Sens.
Sens. is offline
Dat mijn enkel ineens heel veel pijn doet en ik vandaag naar zee vertrek. Ik zie me al achter mijn broers aan hobbelen om de trein maar te halen.

Moest ik nu nog kunnen zeggen, waarom mijn enkel pijn doet... maar dat weet ik dus niet.
Oud 15-09-2008, 12:26
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik haat t als mensen op de grond spugen, vooral als ze dat doen met zo'n goor diep-uit-de-keel-komend rochelgeluid.
Inderdaad. Gad-ver-dam-me! Ik kan het ook niet laten om mensen die dat doen echt heel vies aan te kijken...
Oud 15-09-2008, 12:28
Verwijderd
Soms doen mensen op mijn werk dat. Gewoon op de vloer.
Oud 15-09-2008, 13:25
Verwijderd
Kkkkkoud!
Oud 15-09-2008, 13:26
Verwijderd
Ik moet boodschappen doen. Ik moet eigenlijk vanalles enzo.
Oud 15-09-2008, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme. Wat blijkt? Dat pakketje waar ik het over had! De website geeft nu aan dat het pakketje vrijdagmiddag om 12:00 is aangeboden, dat er niemand thuis was en een briefje in de bus is gedaan? Flikker op, ik was de hele dag thuis, heb niemand aan de deur gehoord en een briefje is nergens te bekennen

Dit is nu al de tweede keer!!!!~~ Wat voor een smiechterige kutbezorger heb ik wel niet?!
laat me raden, dhl?
Oud 15-09-2008, 13:35
Verwijderd
Citaat:
laat me raden, dhl?
Ik heb ook twee keer een hele dag op DHL gewacht

En het mooi is dat ik binnen een half uur twee ophaalopdrachten voor DHL had voor eenzelfde dag de week erna, en ze het voor elkaar kregen maar één opdracht mee te nemen (de tweede die ik had afgesproken zelfs) en de tweede niet mee te nemen want dat mocht niet en er zou nog wel een grote vrachtwagen komen want die opdracht was zes dozen, maar die dag kwam dus helemaal niks meer.
Oud 15-09-2008, 13:41
Verwijderd
Vriend die ineens 'toch' moet werken vanavond en mij dus afbelt. En dan later vast weer het gezeik dat ik zo'n volle agenda heb en dat we elkaar te weinig zien en bla. Werk dan ook zelf een beetje mee zeg.
Oud 15-09-2008, 17:08
Verwijderd
aaaah, k-k-k-k-koud! *rilt*
Oud 15-09-2008, 17:19
Verwijderd
Ik moet wiskunde doen, heel erg.
Oud 15-09-2008, 19:21
Verwijderd
Citaat:
laat me raden, dhl?
Nee, GLS.
Oud 22-09-2008, 10:59
Verwijderd
voor de tweede dag op een rij opstaan met hoofdpijn.
Oud 22-09-2008, 11:16
snoopy
snoopy is offline
Tijdschriften die niet bezorgd worden, ook al heb ik een abonnement... (en dat voor de tweede keer...)
Oud 22-09-2008, 15:15
Verwijderd
Het werkwoord communiceren als het zo gebruikt wordt: "Dat communiceren we naar de andere afdelingen."
Oud 22-09-2008, 17:06
Miekje*
Miekje* is offline
Haat aan die ene leraar die nooit wat duidelijk uitlegt...
Oud 23-09-2008, 08:22
Verwijderd
Citaat:

klacht indienen!?!
Oud 23-09-2008, 10:06
Melkfles
Melkfles is offline
ik zat laatst op school te computeren en toen dacht ik nog van 'wat heb ik een zin in chocolade ommelet'. daarna dus naar de appie en daar liep een mevrouw de hele tijd voor mn voeten zodat ik laat bij de kassa was. dat was natuurlijk geen probleem want ik heb altijd alle tijd van de wereld. tenzij ik te laat ben ofzo. njha daarna liep ik door het centrum en kwam er opeens een scooter van links voorbijscheuren, dus ik hield even in om er niet tegen op te knallen, en liep gewoon weer verder. zodra ik thuis was liep ik naar boven om mijn aanstaande echtgenote te vertellen wat ik die dag beleefd had, ze begon te knikkebollen toen ik bij school was aanbeland. bij de appie viel ze in een diepe diepe slaap. omdat ik ook wel moe was ging ik er ook maar bij liggen en toen dacht ik nog, wat haat ik die verschrikkelijke saaie onnodige kutverhalen zonder clou

en ik haat verveling nu btw
Oud 23-09-2008, 11:03
Verwijderd
Citaat:
klacht indienen!?!
Oh, ik had toen al gemaild, pakket lag inderdaad op het depot in Utrecht, heb het naar een pakketshop laten brengen hier in Amersfoort (400 m verderop) en nu heb ik het binnen
Oud 25-09-2008, 12:38
Verwijderd
Rihanna
Oud 25-09-2008, 12:40
Verwijderd
dat ik weer niets doe ipv dat ik leer!!

:boos op zelf is:
Oud 25-09-2008, 16:24
Lethe
Lethe is offline
Tentamens. Stress. Nagels over een krijtbord. Lange rijen. Mensen die in de bios naast je komen zitten terwijl er nog heel veel stoelen vrij zijn en dan ook nog de hele tijd hoesten. Volle bussen. Een werkgroepgenoot. Internationaal recht. Presentaties. Vastlopende computers. Wegvallend internet. Vroeg opstaan. Wekkergeluiden. Mensen die alleen zichzelf belangrijk vinden. Een niet opgeladen iPod. Een niet opgeladen telefoon.
Oud 25-09-2008, 16:31
TopDrop
TopDrop is offline
Ik kan me echt zo kapotschrikken als er opeens een electrische wekker afgaat op tv ofzo he. Dan zit ik meteen rechtop.
Oud 25-09-2008, 16:32
TopDrop
TopDrop is offline
Oh, en koude patat ;x
Oud 25-09-2008, 16:36
Verwijderd
een vol pak yoghurt dat bijna over de datum is, omdat mijn lieve boodschappendoende vriendje blijkbaar blind is.
Oud 25-09-2008, 16:37
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik kan me echt zo kapotschrikken als er opeens een electrische wekker afgaat op tv ofzo he. Dan zit ik meteen rechtop.
Ik schrik daar ook altijd van. Er zijn van die irritante reclames die dat hebben. Dan zie je de wekker van 6:59 naar 7:00 verspringen.
Oud 25-09-2008, 16:39
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
een vol pak yoghurt dat bijna over de datum is, omdat mijn lieve boodschappendoende vriendje blijkbaar blind is.
Maar hij is wel lief en boodschappendoend

Citaat:
Ik schrik daar ook altijd van. Er zijn van die irritante reclames die dat hebben. Dan zie je de wekker van 6:59 naar 7:00 verspringen.
Ik vind dat echt iiieeh Net als nagels op een bord ofzo. In die categorie valt dat wel ;x
Oud 25-09-2008, 16:40
Verwijderd
ik snap echt niet wat mensen naar vinden aan remmende treinen, piepende ballonnen en krassende nagels of bestek over een bord...

[edit] vroeger, en nu nog eigenlijk, vond/vind ik het leuk om expres dat soort geluiden te produceren
Oud 25-09-2008, 16:41
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ik snap echt niet wat mensen naar vinden aan remmende treinen, piepende ballonnen en krassende nagels of bestek over een bord...
Ik vind dat allemaal niet erg. Maar nagels over een krijtbord is echt verschrikkelijk.

edit: oh ik las verkeerd. je bedoelde ook krijtbord.
Oud 25-09-2008, 16:44
TopDrop
TopDrop is offline
Er was toch ook zo'n gast die er helemaal op geilde om over-wissels-rijdende-treinen-geluiden op te nemen en af te spelen enzo?
Oud 25-09-2008, 16:45
Verwijderd
ow ja. dat soort mensen kan ik ook niet zo waarderen...
Oud 25-09-2008, 16:50
snoopy
snoopy is offline
Dat de tijd zo ongelooflijk langzaam gaat
Oud 25-09-2008, 16:51
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat de tijd zo ongelooflijk langzaam gaat
Dat is toch juist fijn?
Oud 25-09-2008, 16:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat is toch juist fijn?
niet als je heel erg uitkijkt naar iets over 1,5 week
Oud 25-09-2008, 16:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
niet als je heel erg uitkijkt naar iets over 1,5 week
Dan waardeer je dat waar je naar uitkijkt over 1,5 week des te meer als het eindelijk 1,5 week later is
Oud 25-09-2008, 16:54
Lethe
Lethe is offline
Als het nu al over anderhalve week was, zou het over anderhalve week alweer voorbij zijn, waar je naar uitkijkt. Tenzij het heel lang duurt.
Oud 25-09-2008, 16:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Als het nu al over anderhalve week was, zou het over anderhalve week alweer voorbij zijn, waar je naar uitkijkt. Tenzij het heel lang duurt.
Het duurt wel lang, ja

(en eigenlijk zijn t twee dingen. Ze duren allebei lang, het één nog iets langer dan het ander... )
Oud 25-09-2008, 17:00
TopDrop
TopDrop is offline
Duidelijk
Oud 25-09-2008, 23:29
RodeKrab
RodeKrab is offline
Vakkenvullen van 17:00 tot 23:45!
Oud 26-09-2008, 08:22
Verwijderd
koude koffie
Oud 26-09-2008, 08:23