Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het mooi is dat ik binnen een half uur twee ophaalopdrachten voor DHL had voor eenzelfde dag de week erna, en ze het voor elkaar kregen maar één opdracht mee te nemen (de tweede die ik had afgesproken zelfs) en de tweede niet mee te nemen want dat mocht niet en er zou nog wel een grote vrachtwagen komen want die opdracht was zes dozen, maar die dag kwam dus helemaal niks meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zat laatst op school te computeren en toen dacht ik nog van 'wat heb ik een zin in chocolade ommelet'. daarna dus naar de appie en daar liep een mevrouw de hele tijd voor mn voeten zodat ik laat bij de kassa was. dat was natuurlijk geen probleem want ik heb altijd alle tijd van de wereld. tenzij ik te laat ben ofzo. njha daarna liep ik door het centrum en kwam er opeens een scooter van links voorbijscheuren, dus ik hield even in om er niet tegen op te knallen, en liep gewoon weer verder. zodra ik thuis was liep ik naar boven om mijn aanstaande echtgenote te vertellen wat ik die dag beleefd had, ze begon te knikkebollen toen ik bij school was aanbeland. bij de appie viel ze in een diepe diepe slaap. omdat ik ook wel moe was ging ik er ook maar bij liggen en toen dacht ik nog, wat haat ik die verschrikkelijke saaie onnodige kutverhalen zonder clou
![]() en ik haat verveling nu btw ![]()
|
![]() |
Tentamens. Stress. Nagels over een krijtbord. Lange rijen. Mensen die in de bios naast je komen zitten terwijl er nog heel veel stoelen vrij zijn en dan ook nog de hele tijd hoesten. Volle bussen. Een werkgroepgenoot. Internationaal recht. Presentaties. Vastlopende computers. Wegvallend internet. Vroeg opstaan. Wekkergeluiden. Mensen die alleen zichzelf belangrijk vinden. Een niet opgeladen iPod. Een niet opgeladen telefoon.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
edit: oh ik las verkeerd. je bedoelde ook krijtbord.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (en eigenlijk zijn t twee dingen. Ze duren allebei lang, het één nog iets langer dan het ander... )
|
|