Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2008, 09:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hiu jammer dat ze niet in de finale zat.

En wat zag Yin er opgedirkt uit! En wat zag Hans er slecht uit!
Oud 01-12-2008, 12:27
Calyx
Calyx is offline
Yin .
En ook de manier waarop je dan wint inderdaad.
En dat pakje van d'r.
Oud 01-12-2008, 15:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat was Yin toch ook bescheiden hè, die had gewoon moeten zeggen: "Ja hoor eens even, Hans en ik hebben het misschien wel achterbaks gespeeld, maar dan nog hoor ik hier te zitten want ik heb allemaal vet moeilijke proeven gewonnen, op die evenwichtsbalk kon ik nog wel een uur staan en ik had nog wel drie uur aan die paal kunnen hangen, gna!" Maar dat deed ze niet, al kwam ze er in de uitzending wel een beetje op terug dat Hans de ultieme Robinson zou zijn.

En verder was het toch wel heftig, wat een rancune allemaal Ik snap het op zich wel, maar toch. Vond het wel slim van de rest dat ze het gelijkspel hadden gemaakt.
Oud 01-12-2008, 20:13
Verwijderd
Ongelooflijk sneu dat Yin gewonnen heeft, zij lift mee met Hans terwijl ze bij 'de rest' toch het braafst blijft.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 20:17
PV
PV is offline
aww Evi op het eind
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 20:49
Verwijderd
Knotsgekke finale toch wel, nog nooit zoiets gezien bij ER.
Zo saai als dat het in begin was zo spannend en leuk waren de laatste 4 afleveringen toch wel weer
Helaas dat er 2 mensen in de finale stonden die ik het absoluut niet gegunt had, ik denk dat Prince en Geert (de bijlenjatter) een leukere en terechte finale was geweest.

Zonder EP kan ik me eigenlijk geen ER meer voorstellen en daarom vind ik ook dat ze uit respect voor EP geen nieuwe reeks meer gaan maken, het is wel mooi geweest.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 12:10
Marcade
Marcade is offline
Nou ja, om nou geen ER meer te maken omdat EP dood is; denk dat EP dat zelf ook beetje overdreven zou hebben gevonden.

Neu denk eerder dat ze nou een mooie kans hebben is goed na te denken over de formule om te kijken of ze dit soort practijken wat meer tegen kunnen gaan.

En idd. Evi op het einde. So sad. Heel erg jammer dat EP weg is.

HiuKwan is een schatje idd.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 14:44
Balance
Balance is offline
Hmpf, m'n recorder niet goed ingesteld, hij stopte halverwege.
Maar ik zie dus al dat Yin gewonnen heeft. Mooi zo, altijd beter dan Hans. Wel super grappig dat iedereen zo hard klapte voor Hiu en dat er steeds gelachen werd om wat Hans allemaal loog
Oud 03-12-2008, 07:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ongelooflijk sneu dat Yin gewonnen heeft, zij lift mee met Hans terwijl ze bij 'de rest' toch het braafst blijft.
Maar dat is toch helemaal niet zo, zij heeft toch ook vaak immuniteit gewonnen?

Ik had Hiu leuker gewonnen als winnaar, daar niet van, maar toch.
Oud 03-12-2008, 09:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yin kan absoluut wel wat, ze was ontzettend sterk en heeft inderdaad heel veel proeven gewonnen. Als mens echter...
Oud 03-12-2008, 13:04
KiMZz
KiMZz is offline
Yin is een achterbakse snol.. Hans een eikel.. Hiu had moeten winnen. Wat een anti-climax!
Oud 03-12-2008, 13:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mee eens.
Oud 03-12-2008, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is toch helemaal niet zo, zij heeft toch ook vaak immuniteit gewonnen?
Dus?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 18:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dus?
Dus ik snap niet zo goed waarom het sneu is dat Yin heeft gewonnen. Liftte Hans niet net zo goed met haar mee, ze hebben toch samen die complotten gesmeed en zo? Dit is niet echt een aanval tegen jou, ik snap het sowieso niet zo goed, ook dat Kyra eruit is gestemd en vooral kwaad is op Hans, overigens terecht want hij was glashard aan het liegen, maar het was toch zeker niet alleen Hans die op haar had gestemd. (oké, dat pleit dan eerder voor Hans weer)
Oud 03-12-2008, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Dus ik snap niet zo goed waarom het sneu is dat Yin heeft gewonnen. Liftte Hans niet net zo goed met haar mee, ze hebben toch samen die complotten gesmeed en zo? Dit is niet echt een aanval tegen jou, ik snap het sowieso niet zo goed, ook dat Kyra eruit is gestemd en vooral kwaad is op Hans, overigens terecht want hij was glashard aan het liegen, maar het was toch zeker niet alleen Hans die op haar had gestemd. (oké, dat pleit dan eerder voor Hans weer)
Nou, ik denk dat Yin heeft gewonnen omdat zij nog het braafst en het liefst was tov de medespelers en de kijkers. Terwijl Hans gewoon openlijk toegeeft dat 'ie het puur tactisch en strategisch heeft gespeeld. Yin heeft dit natuurlijk ook gedaan, ik denk dat ze alles met z'n tweeën doordacht hebben, alleen Yin heeft het publiek mee omdat ze daarin minder opvalt en daarom heeft ze, naar mijn mening, gewonnen. En dat vind ik sneu, omdat Hans daarin in ieder geval eerlijk is. En hij was ook juist de strateeg, en verdient dus de titel. Vind ik.

Meeliften is misschien het verkeerde woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 19:22
Verwijderd
oja, ik denk heus wel dat er iets gebeurd is tussen die 2
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 20:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nou, ik denk dat Yin heeft gewonnen omdat zij nog het braafst en het liefst was tov de medespelers en de kijkers. Terwijl Hans gewoon openlijk toegeeft dat 'ie het puur tactisch en strategisch heeft gespeeld. Yin heeft dit natuurlijk ook gedaan, ik denk dat ze alles met z'n tweeën doordacht hebben, alleen Yin heeft het publiek mee omdat ze daarin minder opvalt en daarom heeft ze, naar mijn mening, gewonnen. En dat vind ik sneu, omdat Hans daarin in ieder geval eerlijk is. En hij was ook juist de strateeg, en verdient dus de titel. Vind ik.

Meeliften is misschien het verkeerde woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Ah ja, nu snap ik je, in dat geval ben ik dan dus de kijker die Yin braver en liever vind
Oud 08-12-2008, 12:40
KiMZz
KiMZz is offline
Ik zat gisteren in mijn 'stamkroeg' in een dorpje hier vlakbij en Hans zat ook aan de bar
Oud 08-12-2008, 18:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ie Hans
Oud 09-12-2008, 11:01
Balance
Balance is offline
Ik zou het ook op een zuipen zetten als ik Hans was
Oud 11-12-2008, 21:26
Verwijderd
Een hele late reactie/vraag, maar ik vraag mezelf telkens af waarom Geert niet in de laatste eilandraad was. Die bestond toch uit de laatste 8 kandidaten nou.. daar zit Geert dan toch bij?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten