Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2008, 15:10
Hanneke
Hanneke is offline
Gaaf is 'ie hè?
Oud 22-09-2008, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Zomaar Andijvie of heb je teveel suikerklontjes op?
Ik denk 't laatste inderdaad
Oud 22-09-2008, 15:14
Missy
Missy is offline
Dan ga ik ook veel suikerklontjes eten.
Oud 22-09-2008, 15:17
Verwijderd
Hypere forumbazen
Oud 22-09-2008, 15:20
Verwijderd
grom, 10 oktober (de avond voor mijn verjaardag) zou Van Morrison spelen in de HMH, maar waarschijnlijk gaat dat niet door.
Oud 22-09-2008, 15:22
Verwijderd
Zal ik komende zondag naar de opening van een fotoexpositie? Het is best ver weg en ik heb week-OV, maar de foto's zijn wel gaaf. Hoewel ik ze wel al allemaal gezien heb, want ik ben livejournalinternetvriendjes met de de fotografe. Die overigens overvliegt vanuit Rusland om bij de opening van de expositie te zijn, dus dan zou ik even gedag kunnen zeggen en dat is wel gaaf. Maar vrijdag ga ik ookal naar Wim Helsen dus dan heb ik alleen zaterdag over voor autistentaim. En ik heb volgende week weer allemaal gekke deadlines, dus dat wordt ook geen rust eah. IK WEET HET NIET HOOR
Oud 22-09-2008, 15:25
Verwijderd
Oja, er is ook gratis champagne en een zweverige analyse-lezing van een gekke mevrouw die bij de AHK hoort.

En zulk soort foto's zijn er:

Awr awr awr
Oud 22-09-2008, 15:29
Verwijderd
cilk wn ro

ik wilde typen: cool. en tiet.
Oud 22-09-2008, 15:30
Verwijderd
Er zitten ook naaktfoto's bij! Maakt dat de beslissing makkelijker?
Oud 22-09-2008, 15:30
Verwijderd
naja, je kent ze al, dus in jouw positie zou ik waarschijnlijk thuis de autist blijven uithangen. maar ik ben dan ooik een lamzak.
Oud 22-09-2008, 15:31
Uice
Uice is offline
Hmja, een foto-expositie, ik vind dat maar gekkigheid. Als het nou schilderijen waren.
Oud 22-09-2008, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Hmja, een foto-expositie, ik vind dat maar gekkigheid. Als het nou schilderijen waren.
idd. zet de foto's op internet ofzo.
Verwijderd
"Dit boek? Maar dat kén je al!"
Verwijderd
Vrijdag is ook de opening van een lichtshow/projecties-op-een-gebouw-kunstding-achtig-iets in Den Haag. Wat is dat met allemaal leuke kunstdingen opeens, ik kan toch niet overal heen of wat
Oud 22-09-2008, 15:33
Uice
Uice is offline
"Als je het zo mooi vindt, hou het dan."
Oud 22-09-2008, 15:33
Uice
Uice is offline
oid
Oud 22-09-2008, 15:34
Verwijderd
<3 met juice kan ik lezen en schrijven
Verwijderd
"hou het dan maar" is het geloof ik
Verwijderd
Ik wil gamen
Oud 22-09-2008, 15:35
Verwijderd
Citaat:
idd. zet de foto's op internet ofzo.
Ze staan dus al op internet, vandaar dat ik ze allemaal al ken.

Citaat:
naja, je kent ze al, dus in jouw positie zou ik waarschijnlijk thuis de autist blijven uithangen. maar ik ben dan ooik een lamzak.
Ik ben ook een lamzak, maar de kans om te chillen met interessante mensen die gave kunstdingen doen is ook wat waard. Ik weet alleen niet of die waarde groter is dan rondhangen op het internet.

Citaat:
Nouja, bij een expositie is het vaak ook de bedoeling dat er dingen verkocht worden. In die zin zijn schilderijen wel gelijk aan foto's, op zich.
Oud 22-09-2008, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een lamzak, maar de kans om te chillen met interessante mensen die gave kunstdingen doen is ook wat waard. Ik weet alleen niet of die waarde groter is dan rondhangen op het internet.
Dat is een afweging die iedere kluizenaar dagelijks maakt, ja. Hoewel interessante mensen en gave kunstdingen wel interessant en gaaf klinken.
Oud 22-09-2008, 15:38
Verwijderd
B-52's taim
Oud 22-09-2008, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Dat is een afweging die iedere kluizenaar dagelijks maakt, ja. Hoewel interessante mensen en gave kunstdingen wel interessant en gaaf klinken.
Ja, dat, allebei

Citaat:
B-52's taim
Oja, nou je 't zegt
Oud 22-09-2008, 15:40
Verwijderd
Morgen ga ik pubquizzen met mijn wederhelft, een toffe freund en een 46-jarige buschauffeur heb er nu al zin in. De vorige keer heette mijn team Steamed Hams en toen waren we tweede!
Oud 22-09-2008, 15:40
Verwijderd
Naar de meneer die dit heeft gemaakt ga ik ook kijken ergens de komende paar maanden:

Oud 22-09-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Morgen ga ik pubquizzen met mijn wederhelft, een toffe freund en een 46-jarige buschauffeur heb er nu al zin in. De vorige keer heette mijn team Steamed Hams en toen waren we tweede!

Een pubquiz, dat staat op het lijstje met dingen die altijd voorkomen in films en series en sitcoms maar die ik nog nooit in het echt heb gezien. Ik wil ook een pubquiz
Oud 22-09-2008, 15:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
<3 met juice kan ik lezen en schrijven
Oud 22-09-2008, 15:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouja, bij een expositie is het vaak ook de bedoeling dat er dingen verkocht worden. In die zin zijn schilderijen wel gelijk aan foto's, op zich.
Ja, maar ik bedoel, foto's kan je ook wel op kopiën bekijken. Zo'n foto van een expositie kopen, dat vind ik eigenlijk iets geks. Die kan duisent keer gekopieerd worden.
Oud 22-09-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:

Een pubquiz, dat staat op het lijstje met dingen die altijd voorkomen in films en series en sitcoms maar die ik nog nooit in het echt heb gezien. Ik wil ook een pubquiz
Maar jij woont in Amsterdam! Zelfs in Zwolle kun je 2 keer p/w pubquizzen! Ik ben groot fan. Vooral leuk als je met een divers groepje bent, iedereen zn eigen expertise. 6 rondes van 10 vragen, 1 'plaatjesronde', dan krijg je 10 plaatjes, bijvoorbeeld politie-auto's uit verschillende landen, en dan moet je het land benoemen, of bekende nummers in rebus, en een muziekronde (10 muziekfragmentjes, soms met thema). Soms zitten er ook belachelijk obscure vragen tussen, zo gaaf als je die dan per ongeluk weet
Oud 22-09-2008, 15:46
Verwijderd
waarom type ik dat, terwijl het gewoon op wiki staat
Oud 22-09-2008, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Maar jij woont in Amsterdam! Zelfs in Zwolle kun je 2 keer p/w pubquizzen! Ik ben groot fan. Vooral leuk als je met een divers groepje bent, iedereen zn eigen expertise. 6 rondes van 10 vragen, 1 'plaatjesronde', dan krijg je 10 plaatjes, bijvoorbeeld politie-auto's uit verschillende landen, en dan moet je het land benoemen, of bekende nummers in rebus, en een muziekronde (10 muziekfragmentjes, soms met thema). Soms zitten er ook belachelijk obscure vragen tussen, zo gaaf als je die dan per ongeluk weet
Ja, het verbaast me ook dat ik nergens iets hoor over pubquiz-avonden, je zou denken dat het een wijdverspreid verschijnsel is. Misschien komt het doordat ik alleen in dubieuze altokroegen, ierse pubs en ouwelullencafé's kom

Citaat:
Ja, maar ik bedoel, foto's kan je ook wel op kopiën bekijken. Zo'n foto van een expositie kopen, dat vind ik eigenlijk iets geks. Die kan duisent keer gekopieerd worden.
Daarom worden ze meestal gesigneerd. Alsof de kunstenaars zelf ook wel weten dat fotoverkoop eigenlijk nonsens is en dat niemand hun foto's echt wil.
Oud 22-09-2008, 15:50
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ik heb een keer meegedaan aan een pubquiz over films op Film By The Sea en ons team werd eerste.
Oud 22-09-2008, 15:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Daarom worden ze meestal gesigneerd. Alsof de kunstenaars zelf ook wel weten dat fotoverkoop eigenlijk nonsens is en dat niemand hun foto's echt wil.
Dat is dan weer zonde van de foto.
Oud 22-09-2008, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan weer zonde van de foto.
Ik vind het wel toevoegende waarde hebben, maar ik ben dan ook een sukkel voor handtekeningen. Hoewel het beter is als de handtekening aan de achterkant staat, ja.

Citaat:
Ik heb een keer meegedaan aan een pubquiz over films op Film By The Sea en ons team werd eerste.
Oe Kreeg je een prijs?
Oud 22-09-2008, 15:55
Verwijderd
Ik heb nog nooit meegedaan aan een pubquiz. Wellicht ga ik dat nog eens doen als ik vrienden krijg.
Oud 22-09-2008, 15:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het wel toevoegende waarde hebben, maar ik ben dan ook een sukkel voor handtekeningen. Hoewel het beter is als de handtekening aan de achterkant staat, ja.
Mja, ik vind signeersessies wel tof, maar vooral om het contact met de held dat je hebt voor de handtekening. Dat ik een boekje door Gummbah liet signeren, en dat ie zei 'wil je er nog iets speciaal in... of juist niet?', en dat Kamagurka speciaal voor mij een stuk papier ging halen omdat ik niets bij me had.

Citaat:
Oe Kreeg je een prijs?
Ja, we kregen een wisselbeker en een pakket vol dubieuze filmmerchandise, waaronder een frisbee van Lady In The Water. Wie dat toch een goed idee vond. Een een hemdje met op de borst de tekst 'my eyes are up here' en dan een pijltje naar boven. Die draag ik vaak.
Oud 22-09-2008, 16:01
Verwijderd
Haha, nummerborden.

Oud 22-09-2008, 16:03
Verwijderd
Photoshop.
Oud 22-09-2008, 16:03
Verwijderd
<3
Oud 22-09-2008, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik vind signeersessies wel tof, maar vooral om het contact met de held dat je hebt voor de handtekening. Dat ik een boekje door Gummbah liet signeren, en dat ie zei 'wil je er nog iets speciaal in... of juist niet?', en dat Kamagurka speciaal voor mij een stuk papier ging halen omdat ik niets bij me had.
Ja, daar heb je ook wel een punt.

Citaat:
Ja, we kregen een wisselbeker en een pakket vol dubieuze filmmerchandise, waaronder een frisbee van Lady In The Water. Wie dat toch een goed idee vond. Een een hemdje met op de borst de tekst 'my eyes are up here' en dan een pijltje naar boven. Die draag ik vaak.
Hahaha Ik zou dat heel graag willen geloven, dat laatste.
Oud 22-09-2008, 16:04
Uice
Uice is offline
Ik vind die graffitilolcat leuker.
Oud 22-09-2008, 16:05
Verwijderd
graffitilolcat?
Verwijderd
Citaat:
<3
Heb je de invisible bike op de achtergrond al gezien

Citaat:
Photoshop.
Nee. Of nouja, ik weet vrij zeker van niet. Die muurschildering bestaat in elk geval echt en er bestaan ook een hoop idiote nummerborden, dus dan is een 'O HAI' nummerbord niet eens zo heel gek.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, daar heb je ook wel een punt.

Hahaha Ik zou dat heel graag willen geloven, dat laatste.
Ik zal hem binnenkort eens aantrekken dan!
Verwijderd
Citaat:
graffitilolcat?
Op de achtergrond dus.
Oud 22-09-2008, 16:06
Verwijderd
ooh ha dat kan ik niet zien vanaf hier zonder in te zoomen
Oud 22-09-2008, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik zal hem binnenkort eens aantrekken dan!
Hahaha ja doen plz En als ik een film ga maken moet je 'm aandoen en dan een cameo doen in een supermarkt oid met dat shirt, ja?

En @Katje:

Oud 22-09-2008, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Heb je de invisible bike op de achtergrond al gezien

Nee. Of nouja, ik weet vrij zeker van niet. Die muurschildering bestaat in elk geval echt en er bestaan ook een hoop idiote nummerborden, dus dan is een 'O HAI' nummerbord niet eens zo heel gek.
Juist daarom denk ik dat het photoshop is. Die invisible bike kende ik al, maar dat die twee toevallig bij elkaar zouden zijn is wel erg onwaarschijnlijk.
Oud 22-09-2008, 16:08
Neko*
Neko* is offline
Oud 22-09-2008, 16:08
Verwijderd
http://www.last.fm/music/Have+A+Nice...hconsciousness
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten