Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot; Met mams gaat t wel beter, ze staat nu op de lijst voor operatie, maar pffff. Het duurt allemaal zo lang. En als ze geopereerd is, moet ze nog heel lang rust blijven houden.. We zien wel hoe het loopt, maar ik ben de situatie wel echt zat nu. ![]() Vriendje is heel lief, komt elke dag even helpen met kleine dingen en dat is fijn. Hij steunt me en maakt me gelukkig. Yay. Op naar de 3 jaar. ![]()
|
Goede reis Spek! Hve fun, geniet ervan! (en oké, dit lees je waarschijnlijk als je al soort van geïnstalleerd bent daar, maar toch.)
Vanavond zie ik 'm weer ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vertrek zo met de Thalys naar Parijs en morgen vlieg ik pas. Heb wel belachelijk veel spullen mee, twee koffers, beide twintig kilo (!). Ze waren nog zwaarder, maar ik heb er maar wat uit gehaald ![]() ![]() Maar ik heb op dit moment geen relationeel gebied (alhoewel: tellen huilende familieleden? ![]() ![]()
|
Het is echt geweldig fijn om naast hem in slaap te vallen en wakker te worden en als ik even niet kan slapen (wat dan wel gebeurt) naar hem te kunnen kijken en jeetje iedereen zou jaloers op ons moeten zijn zei hij vanochtend
![]()
|
Bleugh, ik mis mijn vriend want die zit twee weken in frankrijk. nu hoop ik stiekem dat ie vraagt of ik alsje-alsje-asljeblieft langs wil komen. maar het was helemaal niet leuk om afscheid te nemen. gelukkig is ie over anderhalve week terug en dan heeft hij als het goed is een baard van 3 weken en dan word ik helemaal heppie de peppie.
||
Citaat:
![]() ot: zin om m weer te zien, ik vraag me echt af hoe ik het straks, als ik in guatemala zit, ga vinden om hem 3 maanden niet te zien, ik ben niet zo'n jankerd maar 3 maanden is best lang, en ik zit dan in de bush zonder internet haha
|
oh hij gaat nu uitzoeken welk vliegveld het dichtst bijzijnde is. nou als alles meezit ga ik volgende week naar 'm toe hahaha. liefde is slecht voor je portemonnee.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: ik kom net bij hem vandaan, ben er gisteren heen gegaan, avondje en nachtje geweest en dat was fijn ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Offtopic: Ik ben veilig aangekomen bij mijn grote liefde: de zon <3 Ik geniet nu al van het weer. Weblog updaten volgt nog!
|
Hij is echt lief
![]() ![]() ![]()
|
Nou, de eetdate was zoals verwacht een groots succes. Eerst lekker platonisch, helaas kregen we het toen over ons sexleven en eindigden we alsnog in bed. Sex met je ex, hoe cliché wil je het hebben
![]() ![]() ![]() En met vrienden is alles goed, en er zijn veel fijne mannen, vanavond feestje ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vandaag leuk gelunched met een vriendin, was erg gezellig. We gingen naar het eetding waar ik ook altijd met hem ging lunchen. Dat was wel wat raar, want een vriend van hem doet daar de bediening en volgens mij wist hij ook niet zo goed wat we moesten zeggen. Een andere bekende van hem zat er ook te eten. Voelde best gek.
Nou ja, ik vond dat ik dit soort dingen niet in de weg moet laten staan. Ik wil daar eten, ook met andere mensen. ( en ik vind dit hier ook wel passen: ) En ik moet echt minder gevoelig worden ofzo. I k geef Engels aan hbo studenten die niet goed in Engels zijn. Het is superleuk, maar ik vind het zo moeilijk om hard te zijn. Ik moet echt leren om minder snel medelijden te hebben met mensen. Als je je huiswerk niet maakt, heb je een onvoldoende.. punt. Pfff .. Ik ben wat te lief... ![]() Maar ik geniet er wel van. Ik was gister strontpissig, maar in de trein naar huis was ik weer helemaal vrolijk <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben mijn beste vriendin een beetje beu aan het raken. Ze kan het alleen maar over zichzelf hebben, want zij is net gedumpt (door een kerel die ze 2x had gezien..), ze heeft geldzorgen (maar ze geeft het ook uit als water), haar moeder is een kreng (en toch zegt ze er niets van en blijft ze langsgaan) en alles wat ik doe is fout. Natuurlijk is dat fout...
Alsof ik nooit ergens mee zit, of gewoon, lekker wat wil gaan drinken, eten, bijkletsen ofzo in de stad. Of bij haar of mij thuis. Maar nee, geen geld, moe, geen zin.... En dan gek vinden dat ik geen zin heb om iets af te spreken. Nu kraakt ze mijn nieuwe baan, salaris, kmvergoeding, auto die ik op het oog heb af. Tof |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|