Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2008, 18:57
Verwijderd
omdat ik het zo super druk heb met school en stage hebben we afgesproken om deze week even niet te bellen, want anders hangen we steeds weer een uur aan de telefoon ofzo, en dat kan ik even niet gebruiken. beetje jammer dat er gisteren iets gebeurde wat ik wel de moeite waard vond om hem even te vertellen, en hij belde mij vandaag ook alweer om iets te vertellen. haha.
Advertentie
Oud 10-11-2008, 21:02
Luna
Luna is offline
het gaat gewoon goed, alweer bijna een jaar
Oud 10-11-2008, 21:15
Verwijderd
Citaat:
het gaat gewoon goed, alweer bijna een jaar
Dit, ja! Afgelopen zaterdag 11 maanden Ennn soms doen we stom en dan kunnen we het gelukkig uitpraten, en dan zit het alleen maar beter. Hoezee <3
"Het enige wat ik eigenlijk wil is met jou de wereld ontdekken." :love:
Oud 10-11-2008, 21:35
Verwijderd
Oeh, wij morgen 3 jaar en 5 maanden Gaat snel! Kan me onze eerst kus nog al gisteren herinneren
Oud 10-11-2008, 22:24
wup
wup is offline
Haha, omg. De vriend van mijn zus wil me dolgraag aan zijn broertje kwijt. Ehhhh...
Oud 10-11-2008, 22:51
Verwijderd
Yes, er kan dus nóg meer zooi bij En het begon nog wel zo veelbelovend met een supergezellige avond. Maar blijkbaar moet ik maar accepteren dat ik blijkbaar voor ruzie bij ongeveer al m'n vrienden zorg. Al is dit een stikjaloerse ex, het gaat om het idee.
Oud 10-11-2008, 23:14
tuttebel
tuttebel is offline
blah t ziet er naar uit dat ik in een 'casual' relationship ben belandt met een ontzettend leuke jongen. maar ik ga in januari weer naar nederland en dan is t overrr. dus ik wil niet verliefd worden.
Oud 10-11-2008, 23:36
Verwijderd
Ik ben weer in een situatie beland dat ik een hele goede vriendin weer veel te veel ben gaan waarderen, terwijl een relatie er echt niet in zit.
Liefdestrauma's van 3 jaar terug die zich weer herhalen met een nieuw persoon.
Oud 11-11-2008, 16:29
Verwijderd
Citaat:
blah t ziet er naar uit dat ik in een 'casual' relationship ben belandt met een ontzettend leuke jongen. maar ik ga in januari weer naar nederland en dan is t overrr. dus ik wil niet verliefd worden.

Haha dit precies bij mij!
Oud 11-11-2008, 20:00
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Dit, ja! Afgelopen zaterdag 11 maanden
Hahah, ik (wij) ook!

Meer ontopic: het ging aan mijn kant even wat minder maar nu weer erg goed!
Oud 11-11-2008, 21:02
stout!
stout! is offline
goed. en het blijft goed. Maar over 2 weken ben ik in Mexico . Ik ben niet bang om hem te missen. Ik kom terug en het zit goed. En ik heb er zo fucking veel zin in.
Oud 11-11-2008, 21:11
I C U
I C U is offline
Jeetje. Het gaat goed. En ik geloof dat zaterdag een ding to remember is. Geweldig. Hij is leuk!

Alleen op het gebied van vriendinnetjes... Tja, sommige punten gaat het goed, andere minder. Hm.
Oud 11-11-2008, 21:27
Signy
Signy is offline
Citaat:
Hm.
Oud 11-11-2008, 21:52
wup
wup is offline
Hmm, ik heb we zin in een rebound..
Oud 11-11-2008, 22:02
Verwijderd
haay!
Oud 11-11-2008, 23:32
Verwijderd
Ik zit me af te vragen of voorstellen om een weekendje weg te gaan met z'n tweeën ontzettend burgerlijk en cheesy is. Wat denken jullie?
Oud 12-11-2008, 04:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik zit me af te vragen of voorstellen om een weekendje weg te gaan met z'n tweeën ontzettend burgerlijk en cheesy is. Wat denken jullie?
Dan is het burgerlijk en cheesy, maar wel leuk! Ik vind het heerlijk om er een weekend tussenuit te zijn

En oooh, ik ben zo zenuwachtig, want ik ga vanmiddag al weg voor onbepaalde tijd naar Sint Maarten (vandaar ook die extreem vroege tijd ). Dat wordt mijn nieuwe grote liefde
Oud 12-11-2008, 07:32
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ben het met spekkie eens, een weekend weg met z'n tweeën is echt ontzettend heerlijk. <3 Even gewoon alleen elkaar, zonder verdere verplichtingen dat weekend. Ik vind het echt een uitkomst af en toe.

ot;
Met mams gaat t wel beter, ze staat nu op de lijst voor operatie, maar pffff. Het duurt allemaal zo lang. En als ze geopereerd is, moet ze nog heel lang rust blijven houden.. We zien wel hoe het loopt, maar ik ben de situatie wel echt zat nu.
Vriendje is heel lief, komt elke dag even helpen met kleine dingen en dat is fijn. Hij steunt me en maakt me gelukkig. Yay. Op naar de 3 jaar.
Oud 12-11-2008, 11:14
wup
wup is offline
Een goede vriend komt dit weekend weer eens richting Groningen. Zo zin om hem weer eens te zien. Probeer even een etentje te regelen met nog wat vriendinnen. Zin in!

Verder is mijn leven nog steeds saai

Ow en: Doei x-spekkie-x !
Oud 12-11-2008, 11:43
I C U
I C U is offline
Goede reis Spek! Hve fun, geniet ervan! (en oké, dit lees je waarschijnlijk als je al soort van geïnstalleerd bent daar, maar toch.)

Vanavond zie ik 'm weer Hip! En de lucht op m'n stage is weer geklaard, goed gesprek gehad, scheelt weer.
Oud 12-11-2008, 13:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Goede reis Spek! Hve fun, geniet ervan! (en oké, dit lees je waarschijnlijk als je al soort van geïnstalleerd bent daar, maar toch.)
Nee hoor
Ik vertrek zo met de Thalys naar Parijs en morgen vlieg ik pas. Heb wel belachelijk veel spullen mee, twee koffers, beide twintig kilo (!). Ze waren nog zwaarder, maar ik heb er maar wat uit gehaald Dat je zo makkelijk aan de twintig kilo zit (terwijl er nog veel meer in past).

Maar ik heb op dit moment geen relationeel gebied (alhoewel: tellen huilende familieleden? ), dus ik zal jullie niet langer vervelen. De interessante posts komen vast wel weer als ik de mannen daar heb gezien
Oud 12-11-2008, 15:38
Verwijderd
@ spekkie; goede vlucht! Zal je waarbenjij.nu lezen

OT: same old, same old
Oud 12-11-2008, 16:34
indigo
indigo is offline
Het is echt geweldig fijn om naast hem in slaap te vallen en wakker te worden en als ik even niet kan slapen (wat dan wel gebeurt) naar hem te kunnen kijken en jeetje iedereen zou jaloers op ons moeten zijn zei hij vanochtend . <33
Oud 12-11-2008, 16:53
Rob
Rob is offline
We gaan volgende week weer 's lekker uit eten!
Oud 12-11-2008, 16:57
Verwijderd
Hij is nog steeds zo lieeef! En vandaag 28 maanden <3
Oud 12-11-2008, 17:01
Verwijderd
gister alweer 40 maanden dat klinkt toch leuk En ik heb echt geluk met hem, pfoe. Ik laat m lekker nooit meer gaan <3
Oud 12-11-2008, 17:25
Miek
Miek is offline
heel lastig soms, zo'n vader die fulltime thuis zit
vooral als hij zich even niet goed voelt reageert hij zich een beetje af op dingen die wij doen en die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn
Oud 12-11-2008, 19:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Bleugh, ik mis mijn vriend want die zit twee weken in frankrijk. nu hoop ik stiekem dat ie vraagt of ik alsje-alsje-asljeblieft langs wil komen. maar het was helemaal niet leuk om afscheid te nemen. gelukkig is ie over anderhalve week terug en dan heeft hij als het goed is een baard van 3 weken en dan word ik helemaal heppie de peppie.
Oud 12-11-2008, 19:38
Luna
Luna is offline
Citaat:
een baard van 3 weken.
daar doe je het voor eh

ot: zin om m weer te zien, ik vraag me echt af hoe ik het straks, als ik in guatemala zit, ga vinden om hem 3 maanden niet te zien, ik ben niet zo'n jankerd maar 3 maanden is best lang, en ik zit dan in de bush zonder internet haha
Oud 12-11-2008, 19:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja stiekem wel Maar ik mis 'm sowieso wel
Oud 12-11-2008, 20:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh hij gaat nu uitzoeken welk vliegveld het dichtst bijzijnde is. nou als alles meezit ga ik volgende week naar 'm toe hahaha. liefde is slecht voor je portemonnee.
Oud 12-11-2008, 21:08
niña
niña is offline
Zo goed als elke keer realiseer ik me weer hoeveel geluk ik met 'm heb
Oud 12-11-2008, 21:18
Pluis
Pluis is offline
Pf was ik net bijna m'n date van morgen kwijt. Nu is het gewoon een korte date. Waarom val ik toch steeds op jongens die het altijd druk hebben....
Oud 12-11-2008, 22:04
Luna
Luna is offline
Citaat:
oh hij gaat nu uitzoeken welk vliegveld het dichtst bijzijnde is. nou als alles meezit ga ik volgende week naar 'm toe hahaha. liefde is slecht voor je portemonnee.
haha bij mij is het andersom, als ik weereens teveel gespendeerd heb is mijn vriendje er altijd om me uit de problemen te houden. beetje kansloos verhaal dit, de laatste tijd gaat het heel goed met mn financiele situatie, al zeg ik het zelf
Oud 13-11-2008, 08:16
Miek
Miek is offline
Citaat:
Pf was ik net bijna m'n date van morgen kwijt. Nu is het gewoon een korte date. Waarom val ik toch steeds op jongens die het altijd druk hebben....
Dan moet je veel indruk maken zodat hij je meer wil zien!
Oud 13-11-2008, 08:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ Daantje_0705: Wanneer komt hij weer terug? Bijna al toch? Lijkt me heel naar..Maar zo besef je misschien wel even weer wat hij voor je betekend. ( om toch maar te proberen er wat positiefs van te maken)
Of je haalt iemand anders en mij door elkaar of je hebt het verhaal niet goed gelezen Mijn vriend is (nog) niet naar het buitenland. Hij gaat waarschijnlijk naar Zweden maar dat is pas op z'n vroegst augustus 2009.

Ontopic: ik kom net bij hem vandaan, ben er gisteren heen gegaan, avondje en nachtje geweest en dat was fijn Ik had hem zoveel te vertellen, hij zei vanmorgen ook 'je hebt de hele avond en halve nacht liggen praten', sorry Maar het was fijn samen en om lekker tegen hem aan te liggen en hij is echt onwijs lief en hij is er gewoon voor me terwijl ik best wel veel dingen moet regelen deze week. Nu zie ik hem zaterdag weer En ik vind het zo tof dat hij en z'n moeder maandag ook naar m'n afstuderen komen
Oud 13-11-2008, 09:29
Verwijderd
Soms ben ik écht heel gemeen en hij gaat daar goed mee om.
Oud 13-11-2008, 13:40
ST*R
ST*R is offline
Ja nu mag hij wel even snel komen want ik zit mezelf helemaal gek te maken hier. Heb ook geen idee met welke instelling ik het weekend in moet gaan, zijn we echt alleen maar vrienden of nog meer? Hij ook met zn vage emails.
Grote chaos in mn hoofd.
Oud 13-11-2008, 14:31
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dan moet je veel indruk maken zodat hij je meer wil zien!
Nou hij wil bij een of andere commissie van z'n vereniging, en daarvoor moet hij vanavond en vannacht beschikbaar zijn (iets barcie achtigs geloof ik). Dus op zich snap ik het wel. Maar ik was eerst (en hij heeft me al een keer afgezegd omdat hij toen ook ineens niet kon)
Oud 13-11-2008, 15:06
Verwijderd
hij is leuk ik denk dat ik nu wel de moed bij elkaar kan rapen en met hem ga praten (hoop ik)
maar hij is leuk
Oud 13-11-2008, 15:08
Miek
Miek is offline
Citaat:
Nou hij wil bij een of andere commissie van z'n vereniging, en daarvoor moet hij vanavond en vannacht beschikbaar zijn (iets barcie achtigs geloof ik). Dus op zich snap ik het wel. Maar ik was eerst (en hij heeft me al een keer afgezegd omdat hij toen ook ineens niet kon)
Ja soms moet je wat geduld hebben he
Oud 13-11-2008, 18:04
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ja soms moet je wat geduld hebben he
pf je hebt me nu al door. geduld behoort helaas niet tot mijn beste eigenschappen

ot: nog 2 uur, nog 2 uur en dan...
Oud 13-11-2008, 21:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ja nu mag hij wel even snel komen want ik zit mezelf helemaal gek te maken hier. Heb ook geen idee met welke instelling ik het weekend in moet gaan, zijn we echt alleen maar vrienden of nog meer? Hij ook met zn vage emails.
Grote chaos in mn hoofd.
Hij zegt dat hij vrienden wilt zijn, maar uiteindelijk eindig je toch samen in bed

Offtopic: Ik ben veilig aangekomen bij mijn grote liefde: de zon <3 Ik geniet nu al van het weer. Weblog updaten volgt nog!
Oud 14-11-2008, 02:13
Verwijderd
Oh hij is lief! En hij heeft echt te veel pech gehad deze week. Als ik 'm zondag weer zie knuffel ik 'm plat!
Oud 14-11-2008, 10:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is echt lief De huisbaas zou vandaag langskomen en ondanks dat ik die man nog nooit gezien heb heeft m'n vorige huisgenootje al gewaarschuwd dat het een beetje enge, onbetrouwbare man is. Ik wilde niet alleen met hem zijn maar m'n huisgenoot zou er ook zijn. Belt m'n vriend vanmorgen op dat ie toch op weg is naar mj (5 kwartier reizen) omdat hij toch wakker was en het maar niets vond als ik alleen was met die man) <3 De huisbaas is uiteindelijk niet komen opdagen maar ik vond het wel echt super lief van hem Morgen ga ik weer naar hem toe
Oud 14-11-2008, 11:00
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Hij zegt dat hij vrienden wilt zijn, maar uiteindelijk eindig je toch samen in bed

Offtopic: Ik ben veilig aangekomen bij mijn grote liefde: de zon <3 Ik geniet nu al van het weer. Weblog updaten volgt nog!
haha waarschijnlijk ja.. veel plezier daar!
Oud 14-11-2008, 13:17
Halflight
Halflight is offline
Nou, de eetdate was zoals verwacht een groots succes. Eerst lekker platonisch, helaas kregen we het toen over ons sexleven en eindigden we alsnog in bed. Sex met je ex, hoe cliché wil je het hebben . Nou, toen ben ik het huis uit gegaan en heb ik hem niet meer gesproken, een week lang, tot hij me gisterenmiddag op hyves vroeg hoe het ging. Lekker persoonlijk vriend . Nu ga ik lekker niet antwoorden, ga volgende week wel even langs om hem te sarren. Gelukkig gelukkig gaat het veel beter met me en denk ik drastisch minder aan hem, heerlijk.

En met vrienden is alles goed, en er zijn veel fijne mannen, vanavond feestje
Oud 14-11-2008, 14:07
wup
wup is offline
Vandaag leuk gelunched met een vriendin, was erg gezellig. We gingen naar het eetding waar ik ook altijd met hem ging lunchen. Dat was wel wat raar, want een vriend van hem doet daar de bediening en volgens mij wist hij ook niet zo goed wat we moesten zeggen. Een andere bekende van hem zat er ook te eten. Voelde best gek.
Nou ja, ik vond dat ik dit soort dingen niet in de weg moet laten staan. Ik wil daar eten, ook met andere mensen.

( en ik vind dit hier ook wel passen: )
En ik moet echt minder gevoelig worden ofzo. I k geef Engels aan hbo studenten die niet goed in Engels zijn. Het is superleuk, maar ik vind het zo moeilijk om hard te zijn. Ik moet echt leren om minder snel medelijden te hebben met mensen. Als je je huiswerk niet maakt, heb je een onvoldoende.. punt. Pfff .. Ik ben wat te lief...
Maar ik geniet er wel van. Ik was gister strontpissig, maar in de trein naar huis was ik weer helemaal vrolijk <3
Oud 14-11-2008, 14:43
Verwijderd
Ben mijn beste vriendin een beetje beu aan het raken. Ze kan het alleen maar over zichzelf hebben, want zij is net gedumpt (door een kerel die ze 2x had gezien..), ze heeft geldzorgen (maar ze geeft het ook uit als water), haar moeder is een kreng (en toch zegt ze er niets van en blijft ze langsgaan) en alles wat ik doe is fout. Natuurlijk is dat fout...
Alsof ik nooit ergens mee zit, of gewoon, lekker wat wil gaan drinken, eten, bijkletsen ofzo in de stad. Of bij haar of mij thuis. Maar nee, geen geld, moe, geen zin.... En dan gek vinden dat ik geen zin heb om iets af te spreken.

Nu kraakt ze mijn nieuwe baan, salaris, kmvergoeding, auto die ik op het oog heb af. Tof
Oud 14-11-2008, 15:03
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ben mijn beste vriendin een beetje beu aan het raken. Ze kan het alleen maar over zichzelf hebben, want zij is net gedumpt (door een kerel die ze 2x had gezien..), ze heeft geldzorgen (maar ze geeft het ook uit als water), haar moeder is een kreng (en toch zegt ze er niets van en blijft ze langsgaan) en alles wat ik doe is fout. Natuurlijk is dat fout...
Alsof ik nooit ergens mee zit, of gewoon, lekker wat wil gaan drinken, eten, bijkletsen ofzo in de stad. Of bij haar of mij thuis. Maar nee, geen geld, moe, geen zin.... En dan gek vinden dat ik geen zin heb om iets af te spreken.

Nu kraakt ze mijn nieuwe baan, salaris, kmvergoeding, auto die ik op het oog heb af. Tof
aargh, wat een wijf!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten