Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2008, 21:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een essay kwijtgeraakt vanwege een kutprogramma op m'n comp en die moest ik dus vandaag inleveren, maar m'n nichtje was ook jarig dus die heb ik maar voorrang gegeven. Dat essay komt nog wel een keer.
Ik had voor m'n nichtje een drumstel gekocht en daar is zij blij mee, maar m'n zus iets minder, hehe. Daar een tijd gezeten, met een semi-vriendin van m'n zus erbij en daarna bij m'n ouders op de bank gezeten en nu kan ik niet wachten tot ik weer naar huis kan, maar ja, morgen weer arbeid dus ik blijf hier slapen. *zucht*
Oud 22-11-2008, 10:11
botulismf
botulismf is offline
Gefeliciteerd ZerO.

Mijn neefje is dus ook jarig en hij is één geworden en dus ga ik straks een cadeautje kopen en hem dan opzoeken in Nijmegen. De afgelopen dagen ben ik alleen thuisgeweest om te slapen - en dan ook nog eens maar een uurtje of zes per nacht - dus nu ben ik blij dat het weekend is en dat ik kan werken aan mijn band met mijn kamer. Hoesten doe ik ook nog steeds, inmiddels al zo'n 17 dagen, en niet roken doe ik inmiddels al 15 dagen; ik zie een verband. Vanavond ook nog naar Dr. Dog in Ekko en zondag naar Ane Brun en Ólafur Arnalds enzo. En OH JA gisteren afgesproken met een hele groep vrienden die vanuit het hele land naar Utrecht kwamen en toen hebben we een raar spel gedaan met telefoons waarop radars waren en dan moest je midden in de nacht door het centrum van Utrecht op zoek naar gangsters terwijl de natte sneeuw om je heen neerstortte of iets dergelijks.
Oud 22-11-2008, 14:05
vilein
vilein is offline
Een van mn liefste huisgenoten gaat verhuizen. En de andere leuke gaat hoogstwaarschijnlijk ook weg en dan blijven er nog maar 6 oldskool leuke mensen over. Verschrikkelijk. Blij toe dat ik weg ga ook.
Vanavond naar tivoli.
Oud 22-11-2008, 15:52
ZerO
ZerO is offline
Thanks B!

ik heb nu al een kater en mijn b-day party begint pas om 9 uur
Oud 22-11-2008, 16:42
botulismf
botulismf is offline
Mijn hoest liep finaal uit de hand en dus ging ik toch niet naar Nijmegen, en toen voelde ik me een slechte oom. Maar na een halve dag thee drinken, kiwi's wegwerken, zeewater gorgelen en dennenknop-hoestsiroop snoepen voel ik me toch weer levensvatbaar, dus de Ekko vanavond gaat denk ik nog wel door. Nu voel ik me een dubbel slechte oom.
Oud 22-11-2008, 16:58
Metal
Metal is offline
Ik werd zojuist wakker met mijn shirt en mijn sokken nog aan en kruizen op mijn handen. Ik weet niet meer veel maar iets zegt me dat ik de edge gister niet heb kunnen brengen.
Oud 22-11-2008, 19:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yes ik heb een nieuwe fiets, een schilderij van het huilende zigeunerjongetje, een analoge camera met zelfoprolfunctie ofzo en mijn vriend komt woensdag terug. must be my lucky day.
Oud 22-11-2008, 21:19
Verwijderd
Robocop op RTL7 bitches, heerlijk.
Oud 23-11-2008, 11:23
vilein
vilein is offline
Citaat:
Ik werd zojuist wakker met mijn shirt en mijn sokken nog aan en kruizen op mijn handen. Ik weet niet meer veel maar iets zegt me dat ik de edge gister niet heb kunnen brengen.
Ik moest hier wel om lachen.

Ik heb gisteren Less Than Jake gezien en Guttermouth en het was geniaal. Daarna nog naar een kroeg waar een van mn best friends ruzie ging maken met haar vriendje, maar daarvoor was ik wel levende krokodil bij zo'n spel waar je de tanden van de krokodil moet indrukken en dan klapt opeens zijn bek dicht. Prachtig.
Oud 23-11-2008, 12:16
*oma*
*oma* is offline
Vrijdag naar Triggerfinger geweest en gisteren naar een dovendisco.
Oud 23-11-2008, 12:40
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Vrijdag naar Triggerfinger geweest en gisteren naar een dovendisco.
Oeh ben je naar Senscity geweest?
Oud 23-11-2008, 12:43
*oma*
*oma* is offline
Ja, met oa Minéan. Die leert voor doventolk, dus ik kon gisteren bier, wijn, koffie en schildpad gebaren. Lijkt me een winner.
Buiten was ook nog ruzie en toen gingen ze gebaren en geen geluid maken en dat was toch wel apart.
Oud 23-11-2008, 13:05
vilein
vilein is offline
Ik kan zeeschildpad gebaren.
Oud 23-11-2008, 13:14
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond naar Belgie voor een belachelijk grote bak friet, want ik mag eigenlijk geen patat meer zeggen. Daarna Flip Kowlier , terug naar NL en de kroeg in. Vandaag joggingbroek + bank + All Access-marathon. En ik hoor net dat 'we vandaag een strijkbout moeten kopen', want 'daar ben ik speciaal voor opgestaan' aldus eega. Nou ja okee.
Oud 23-11-2008, 13:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Donderdag naar the Slackers in utreg wat gruwelijk strak was. Daarna nog doorgegaan thuis met maten. Vrijdag gewerkt en daarna bank gehangen en films gekeken met volk. Gisteren naar Fucked Up in de paradiso wat fucking hard was. Nu kapot maar ik moet alweer naar een of ander feest waar opeens blijkt dat we moeten spelen met onze band. KAPOT.
Oud 23-11-2008, 15:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
er ligt hier echt veel sneeuw
en ik ruim mijn kamer op
ik kreeg een bemoedigend oppepmailtje van een docente

het is een dag van extremen.
Oud 23-11-2008, 16:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ja, met oa Minéan. Die leert voor doventolk, dus ik kon gisteren bier, wijn, koffie en schildpad gebaren. Lijkt me een winner.
Buiten was ook nog ruzie en toen gingen ze gebaren en geen geluid maken en dat was toch wel apart.
Wat cool! Ik heb de mensen die het organiseren geinterviewd voor de krant, ik kon zelf niet gaan, maar het was dus wel vet? Hoe waren de sign dancers?
Oud 23-11-2008, 19:46
Verwijderd
ik ging gisteren uit eten met m'n lover omdat ik ineens m'n P had gehaald terwijl ik niet eens wist dat dat kon daarna no country for old men gekeken, want die had ik nog niet gezien. vandaag gingen we schaatsen, en toen werd hij herkend door een stel aidspuberwijven die me de rest van de dag kwaad gingen aankijken
Oud 23-11-2008, 20:06
kuik
kuik is offline
ik kom net terug uit zuid-portugal waar het 21 graden en zonnig was in het vliegtuig moest ik bijna kotsen van de oorpijn, want ik was verkouden en dalen en verkoudheid is niet relaxt voor je oren en hoofd. voor de rest heb ik bericht gehad dat ik EINDELIJK bloedprikker mag worden .
Oud 23-11-2008, 20:07
EvilConduct
EvilConduct is offline
Young Ones NL3 NU!
Oud 23-11-2008, 20:17
Balthasar
Balthasar is offline
Ik was van vrijdag tot vandaag in Eindhoven in een studentehuis vol vrouwen, dus ik heb nu eindelijk was rust.
Fantastische stad trouwens, dat Einhoven.

Citaat:
ik heb nu al een kater en mijn b-day party begint pas om 9 uur
Ik ben blij dat je me op bed liet liggen, anders waren die kaasstengels als wraak door de keuken gevlogen.
Oud 23-11-2008, 20:23
Verwijderd
Zondag zoals een zondag hoort te zijn, in bed liggen, series kijken, films kijken, thee drinken, fruit eten, koude pizza eten en zo weer naar huis.
Oud 23-11-2008, 22:30
Drez
Drez is offline
Gisteren naar Amsterdam gegaan en vandaag IDFA, was leukk. En nu ben ik net thuis en koud en moe.
Oud 24-11-2008, 00:06
botulismf
botulismf is offline
Ga je in je eentje naar een optreden, zit je op de terugweg ineens met cut_off/bardamu/rutgermüllervakkenvuller in de trein, die - hoe kan het ook anders - toevallig óók net in zijn eentje naar datzelfde optreden is geweest.
Oud 24-11-2008, 09:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha en dan had je ook nog 3 gratis kaartjes over!

vandaag heb ik eindpresentatie en yay ik heb de periode gehaald maar moet nog wel 3 dingen herkansen, waarvan ik er 2 al niet hoef te doen.
Oud 24-11-2008, 09:24
Broeder
Broeder is offline
Gisteren in een museum voor moderne kunst geweest. Wat een bagger was dat. Wel grappig om te zien dat dergelijke pretentieuze stokken- en blikjeskunst vooral proleten van de bovenste plank aantrekt. Zelfs Andy Warhol was een verademing, al was dat ook nog onboeiender en lelijker dan op het internet. Vandaag herkansing in het oudheidkundig museum .
Oud 24-11-2008, 13:49
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren tweede gig met mijn band. We speelden in een soort Chinees bordeel maar het was heel tof. Daarna thuisaangekomen ontdekken dat er een dikke lekkage op mijn kamer is. in de weer met emmers en heel kut geslapen. Nu wachten tot de loodgieter belt en vanavond werken.
Oud 24-11-2008, 17:10
vilein
vilein is offline
Werk, school, the usual. Wel mn acceptance forms binnen dus hoera voor dat! Nu komt mn zus zo langs met een gift uit stockholm en dan vanavond nog een keer mn presentatie voor morgen voorbereiden.
Oud 24-11-2008, 17:11
EvilConduct
EvilConduct is offline
Gekloot met mijn laptop. Beeldscherm flippen. Even de boel open gedraaid en nu lekker computeren zonder behuizing:

Oud 24-11-2008, 22:10
Verwijderd
ik had eerst stage, en daarna was ik echt kapotttt. toen thuis in slaap gevallen tot half 7 ofzo, want ik was vergeten de wekker te zetten en toen belden 2 vrienden me wakker. toen samen pannenkoeken gegeten en gepraat over onze ergste angsten, en wijn gedronken. nu zijn ze net naar huis, en ik ga douchen en pitten.
Oud 25-11-2008, 12:00
tuttebel
tuttebel is offline
uitgeslapen, naar de bibliotheek geweest omdat ik gedichten op moest zoeken van auden, blah. toen had ik college, maar een studiegenootje die buiten aan het roken was vertelde dat er een gast een beetje verderop gratis kaartjes voor pendulum die avond uitdeelde. dus ik was wat later bij college, maar had wel 4 gratis kaartjes.
daarna eerst nog een improvclass gegeven, en op naar pendulum. oude shit was gaaaaf maar nieuwe nrs een beetje tam. + de hele zaal stond vol met 16jarigen.
maar ja gratis kaartjes. toen fish & chips met peas nd gravy <3 gegeten en terug naar de bar waar we tot sluit bleven hangen.
vandaag naar derry met mn drama-klasgenootjes voor een workshop en een discussie..jeah.
Oud 25-11-2008, 13:29
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ben momenteel bezig om zoveel mogelijk figuranten te verzamelen voor aanstaande donderdag. Vanavond naar Theo Maassen!
Oud 25-11-2008, 14:56
Verwijderd
ik heb vandaag stage gelopen en het was tering hectisch want al m'n cliëntjes waren vrij van school, en aangezien ze niet inzien dat samen spelen samen delen is, zat er één cliënt 3 uur achter de playstation, en zaten er 4 cliënten te kijken naar hoe hij dat deed haha. vanavond eten met een vriend, zin in!
Oud 25-11-2008, 18:59
Verwijderd
Lekker chillen, morgen naar status quo, donderdag vjaardag, zaterdag uit eten en een huisfeestje ergens.
Oud 25-11-2008, 21:10
STP
STP is offline
Net terug van 't meest uit de hand gelopen personeelsuitje dat ik ooit heb meegemaakt! Maastricht, wat een prachtstad! Nu bijtanken en dit weekend weer draaien...
Oud 25-11-2008, 22:39
ZerO
ZerO is offline
Ik moest vandaag overwerken terwijl mijn roomies thuis pannekoeken aan het bakken waren, het leven is niet eerlijk !!!! Nu ga ik lezen en slapen en morgen mag ik weer werken yeaa
Oud 25-11-2008, 23:33
Broeder
Broeder is offline
Vol wantrouwen heb ik me mee laten nemen naar een "Hollandse avond", maar het was verrassend goed te doen. Misschien ook omdat er bijna geen Nederlanders waren.
Oud 26-11-2008, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Vol wantrouwen heb ik me mee laten nemen naar een "Hollandse avond", maar het was verrassend goed te doen. Misschien ook omdat er bijna geen Nederlanders waren.
We missen jou ook niet hoor.
Oud 26-11-2008, 00:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ben net terug van mn werk en dat was eigenlijk best saai... maar goed nu kan ik 5.5 uur slapen en dan moet ik op voor school maar ik ben bang dat ik mijn wekker ga negeren. en dat kan eigenlijk echt niet... ohhhh.
Oud 26-11-2008, 10:08
*oma*
*oma* is offline
Straks naar Utrecht, naar een vriendinnetje en vanavond naar Kanye West, hihi, en bij haar logeren.
Oud 26-11-2008, 11:18
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
We missen jou ook niet hoor.
Ontkenningsfase. Het is algemeen bekend wat voor sfeermaker ik ben.
Oud 26-11-2008, 21:11
palindrome
palindrome is offline
Ja?
Oud 26-11-2008, 22:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vanochtend een college gehad wat zo snel ging dat het niet viel bij te houden. Dus geen aantekeningen, maar gelukkig werd 't wel gegeven door een echte Engelsman en dat maakte een hoop goed. Daarna 3 tussenuren, waarin ik een boek met priegellettertjes heb zitten lezen, dus daarna bij de werkgroep was ik gaar in het kwadraat en kwam er geen zinnig woord meer uit.
Met een studiegenoot wat te eten gehaald en daarna naar een speciaal college gegaan over het hoe en wat van Sci-Fi en dat was echt supercool. Daarna kregen we de ontzettende jaren 80 film 'The Quiet Earth' te zien, met Nieuw Zeelandse accenten en een wereld die niet meer bestaat.
Nu ben ik kapot en voelt het alsof mijn hoofd gaat ontploffen, dus ik ga slapen. Weltrusten.
Oud 26-11-2008, 22:48
Verwijderd
ik had vandaag stage, en dat was eigenlijk heel leuk! nu ben ik thuis, en morgen ga ik naar m'n vriend, maar ik moet eerst ineens nog teringveel voor school doen, dus morgen om 8 uur opstaan yay! dus ik ga NU slapen.
Oud 26-11-2008, 22:58
Verwijderd
Veel te hard bezig met een artikel waarvan ik nog alle bronnen moet spreken. Heb wel in mijn hoofd wie ik wil bellen, maar dan zal je zien dat alle kamerleden van Nederland het morgen opeens veel te druk hebben met iets. Ik haat deadline. Ik haat deadlines. Wat doe ik bij Journalistiek.
Oud 27-11-2008, 00:17
Verwijderd
status quo was dope.
Oud 27-11-2008, 09:47
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gefeliciteeeerd.

ik ben aan het twijfelen of ik de ibood van de dag kado zal doen aan mijn moeder voor kerst.
verder ga ik vandaag economie en spaans huiswerk maken en ik heb 0,0 verplichtingen dus dat voelt fijn
Oud 27-11-2008, 17:34
Broeder
Broeder is offline
Ik ben bejubeld om mijn papieren brug.
Oud 27-11-2008, 19:16
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik had vannacht echt superraar gedroomd, toen ging ik naar school en daar begon ik aan een schilderij van otis, baby en cpt. spaulding van house o/t 1,000 corpses/ devils rejects en toen ging ik naar huis. en el guapo stuntteam is tijdelijk gestopt en dat kan nog helemaal niet, de apen.
Oud 28-11-2008, 00:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Na college etc. naar de wekelijkse pubmeeting geweest en dat was meh, want niet zoveel mensen. Thuis wat wezen eten en daarna terug naar de pub, want er was karaoke avond. Wederom niet veel mensen van de vereniging, maar alsnog super gezellig. Ik heb Boys Don't Cry gezongen, ookal kende niemand dat nummer () en er was een mega-afsluiter van Bohemian Rhapsody. Verder staan kletsen met een leuke dude die me nogal deed denken aan Nick Frost en heul veul mee staan bleren en bieries gedronken.
Wieeeh, leuke avond.

Regels voor berichten