Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2008, 19:25
Verwijderd
Citaat:
kunst dr topic is verzand in een zeurtopic
ja en voor mensen die zichzelf zo belangrijk vinden. sjezus ik zit me echt op te winden hier ;x ;x ;x
Advertentie
Oud 15-12-2008, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik moest aan die amerikaanse vrouw denken die met dode mensen praat
Je bedoelt die toverkol die domme/goedgelovige mensen oplicht?
Oud 15-12-2008, 19:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja wat kan die man een rotzakje zijn zeg :")
verder vind ik het een waanzinnige kwal en ik zie altijd voor me hoe hij paar keer het woord 'purper' in die spiegel zegt.
Ik moest mijn uitrekking onderbreken om hierom te lachen.
Oud 15-12-2008, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Arthur Japin gaat een Nederlandse versie van QI presenteren. Waarom toch niet gewoon Britse panelquizzen hier uitzenden in plaats van die al die remakes?
Inderdaad. Nederlands hebben meestal geen panelhumor.

Nu ff googlen wie die arthur met de verschrikkelijke achternaam is.
Oud 15-12-2008, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt die toverkol die domme/goedgelovige mensen oplicht?
Nee ik bedoel die lieve zachtaardige vrouw die bereid is een ander te helpen en hoop geeft voor de toekomst en een ander de kans biedt hun trauma's te verwerken
Oud 15-12-2008, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Nee ik bedoel die lieve zachtaardige vrouw die bereid is een ander te helpen en hoop geeft voor de toekomst en een ander de kans biedt hun trauma's te verwerken
Dat is niet zoals ik het zie.
Oud 15-12-2008, 19:33
Verwijderd
Citaat:
ben je serieus?
Uice
Uice is offline
Citaat:
In de Nederlandse remakes worden ook meestal geen komieken gevraagd, maar schijnbaar willekeurige bekende Nederlanders. Zo raar vind ik dat. Op zich zou het best leuk kunnen worden als gewoon overal mensen als Thomas van Luyn en die gasten van Draadstaal in zouden zitten.
Verwijderd
Citaat:

Nu ff googlen wie die arthur met de verschrikkelijke achternaam is.
Oh híj!
Verwijderd
Jullie verneuken mijn topic met jullie gezeur! Allemaal mondjes dicht
Oud 15-12-2008, 19:34
Verwijderd
Citaat:
In de Nederlandse remakes worden ook meestal geen komieken gevraagd, maar schijnbaar willekeurige bekende Nederlanders. Zo raar vind ik dat. Op zich zou het best leuk kunnen worden als gewoon overal mensen als Thomas van Luyn en die gasten van Draadstaal in zouden zitten.
Oud 15-12-2008, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Paar ex-jiskefet leden erin.
Oud 15-12-2008, 19:36
Verwijderd
Thomas van luyn.
Oud 15-12-2008, 19:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paar ex-jiskefet leden erin.
Oh ja, Kees Prins doet dat denk ik ook wel. Wim Helsen ook, die was vaste sidekick bij Onder De Tram, dat was best geslaagd.
Oud 15-12-2008, 19:43
Verwijderd
Omg, dat Kantinetopic. Het is echt een verkapt "ik heb gesolliciteerd en waarom ben ik het niet geworden, nou?! "-topic. Mensen, leg je er alsjeblieft bij neer dat Neko* het is geworden, waar zijn jullie mee bezig?
Oud 15-12-2008, 19:44
Verwijderd
@stefenootje, het jammere is dat ik het topic heb geopend en niet gesolliciteerd heb
Oud 15-12-2008, 19:46
Uice
Uice is offline
Mja, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar het kan mij niet zoveel schelen. Ik vroeg me alleen bepaalde dingen af. En ik vind het wel geestig hoe er gedaan wordt alsof Admin een soort schimmige organisatie is vol duistere geheimen.
Oud 15-12-2008, 19:47
Verwijderd
Volgens mij heeft niemand van 'waarom ben ik het niet geworden?', ik durf dat gerust voor iedereen te zeggen.
Verwijderd
Even een dringende mededeling:
Als er iemand met het e-mailadres urn-tng7@hotmail.com jou wil toevoegen
Accepteer hem niet! Het is een hacker! Vertel het aan iedereen, want als iemand hem in zijn lijst heeft staan en jij ook in die lijst voorkomt, kan hij aan alle e-mailadressen komen, ook die van jou. Hij kan zelfs je pc kraken.

Krijg terminale griep.
Verwijderd
Citaat:
@stefenootje, het jammere is dat ik het topic heb geopend en niet gesolliciteerd heb
Ik bedoelde jou niet, maar anderen, waarvan ik de naam niet zal noemen. Neemt niet weg dat het alsnog een failtopic van je is hoor. ;x
Oud 15-12-2008, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde jou niet, maar anderen, waarvan ik de naam niet zal noemen. Neemt niet weg dat het alsnog een failtopic van je is hoor. ;x
Ohw ik was al even bang dat je hierdoor zou vinden dat het geen failtopic was

Nuttige bijdrage aan de wereld stefenootje
Oud 15-12-2008, 19:49
Verwijderd
Citaat:
aha
Oud 15-12-2008, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft niemand van 'waarom ben ik het niet geworden?', ik durf dat gerust voor iedereen te zeggen.
aan de andere kant heeft waarschijnlijk iedereen die solliciteerde wel gedacht dat hij of zij het meest geschikt was voor de functie, anders zou solliciteren bij voorbaat al nutteloos zijn.
Oud 15-12-2008, 19:50
Verwijderd
Ik ben blij dat dat discusie-over-beleid-topic open mocht blijven op DK, op bz zijn al zat van die topics, en dan bemoeit iedereen zich ermee.
Oud 15-12-2008, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet zoals ik het zie.
maarmaarmaar
Citaat:
ben je serieus?
was ik overtuigend ja?
Oud 15-12-2008, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat dat discusie-over-beleid-topic open mocht blijven op DK, op bz zijn al zat van die topics, en dan bemoeid iedereen zich ermee.
haha een spelfout.
Oud 15-12-2008, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat dat discusie-over-beleid-topic open mocht blijven op DK, op bz zijn al zat van die topics, en dan bemoeit iedereen zich ermee.
stam+d is geen regel
Oud 15-12-2008, 19:53
Verwijderd
ha, ik was 1/2 op tijd met veranderen
Oud 15-12-2008, 19:55
Verwijderd
haha ik beet zo in maiskolf en die deed zo splet over mn scherm heen
Oud 15-12-2008, 19:56
Verwijderd
discussie
Oud 15-12-2008, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Even een dringende mededeling:
Als er iemand met het e-mailadres urn-tng7@hotmail.com jou wil toevoegen
Accepteer hem niet! Het is een hacker! Vertel het aan iedereen, want als iemand hem in zijn lijst heeft staan en jij ook in die lijst voorkomt, kan hij aan alle e-mailadressen komen, ook die van jou. Hij kan zelfs je pc kraken.

Krijg terminale griep.
Waarom zou ik in hemelsnaam zo'n iemand toevoegen?

Citaat:
Noem de namen maar.

Citaat:
aan de andere kant heeft waarschijnlijk iedereen die solliciteerde wel gedacht dat hij of zij het meest geschikt was voor de functie, anders zou solliciteren bij voorbaat al nutteloos zijn.
Ik wel. Maar ik heb ook gedacht dat de meesten dat niet vinden.

Citaat:
stam+d is geen regel
Jawel hoor, na ge+ bij zwakke werkoorden buiten de uitschuifpik.
Oud 15-12-2008, 19:57
Verwijderd
ja stefenootje op een schaal van 1 tot 10 hoe kansloos vind je mij
Oud 15-12-2008, 19:57
Uice
Uice is offline
Soija is weer uit op rellen.
Oud 15-12-2008, 19:58
Verwijderd
Ik vind je niet kansloos. Het feit dat je zo'n topic hebt geopend is wel vrij kansloos.

Ik bedoel, kom op. Oorlogen, kredietcrisis, Patty Brard op tv, en jullie maken je druk om een forumbaas op een forum?
Oud 15-12-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar heeft het wel zin gehad hè. Zoals Lisaaah (?) al zei had Neko* zelf ook niet verwacht dat zij het zou worden. Dat is natuurlijk niet hetzelfde als jezelf niet geschikt vinden, maar het staat wel dicht bij elkaar.
Oud 15-12-2008, 19:59
Verwijderd
gelukkig ben je een kenner
Oud 15-12-2008, 20:00
Verwijderd
Kenner in kansloosheid?
Verwijderd
ervaringsdeskundige
Verwijderd
ja
Oud 15-12-2008, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Soija is weer uit op rellen.
Oh? Wat heb ik nú weer gedaan dan?

Ik rel toch helemaal niet.
Oud 15-12-2008, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je niet kansloos. Het feit dat je zo'n topic hebt geopend is wel vrij kansloos.

Ik bedoel, kom op. Oorlogen, kredietcrisis, Patty Brard op tv, en jullie maken je druk om een forumbaas op een forum?
Ja maar oorlogen horen bij het nieuws en acutaliteiten , kreditcrisis ook daar of bij werk en centjes en patty brad hoort bij tv en flim.
Eigenlijk was dit het enige onderwerp dat op dk mag

Ben blij dat je me niet kansloos vindt
Oud 15-12-2008, 20:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh? Wat heb ik nú weer gedaan dan?

Ik rel toch helemaal niet.
Nu ja, je vraagt aan Stefanie om de namen. Dat gaat weer tot heibel leiden, wat ik je brom.
Oud 15-12-2008, 20:04
Verwijderd
Haha, ik zat in het kantinetopic en wilde terug naar de index van De Kantine en klikte bijna op de verkeerde 'De Kantine', de titel. ;x
Oud 15-12-2008, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Nu ja, je vraagt aan Stefanie om de namen. Dat gaat weer tot heibel leiden, wat ik je brom.
Neuh. Ik vind het stom om dan geen namen te noemen. Niks gerel, je moet gewoon zeggen wat je vindt.
Oud 15-12-2008, 20:05
Uice
Uice is offline
Josimallerd.
Oud 15-12-2008, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Josimallerd.
Verwijderd
Citaat:
Welnee. Ik zeg toch verder niks.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Welnee. Ik zeg toch verder niks.
Nee, maar als je het gedaan zou hebben. Wellicht.
Oud 15-12-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Neuh. Ik vind het stom om dan geen namen te noemen. Niks gerel, je moet gewoon zeggen wat je vindt.
Qft. "Ik vind jullie stom, maar ik zeg lekker niet wie jullie is."
Oud 15-12-2008, 20:07
Verwijderd
Stefenootje waarom ben jij begonnen met forummen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten