Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2009, 18:34
Verwijderd
Een docente Nederlands in de brugklas vertelde ons té veel verhalen over haar zonen (en hun band, juk) Aangezien wij nog níet van de breezerslet generatie waren schokte het ons behoorlijk toen ze met de anekdote over zijn ontmaagding door een Oosterijkse lesbiënne aan kwam zetten.
Advertentie
Oud 11-02-2009, 18:36
Verwijderd
Vanavond Nederland - Tunesië. Ik ben benieuwd hoe van Marwijk het met ons sterrenteam doet.
Oud 11-02-2009, 18:36
Verwijderd
Ik had een docent Nederlands die een Harley had.
Oud 11-02-2009, 18:39
Tink*
Tink* is offline
Mijn ene docent Nederlands was hartstikke raar maar wel een fucking held eigenlijk. Een mattie en ik hebben 'm een bouquetreeksboekje cadeau gedaan bij de eindexamenuitreiking en dat vond ie echt heel liev.
Oud 11-02-2009, 18:40
Verwijderd
En een andere docent Nederlands heeft me een keer uit de les gestuurd omdat ik op tijd was. Bij een blokuur op maandagochtend, om half negen, dus meestal kwam ik te laat. Of eigenlijk altijd. Toen ik een keer braaf op tijd aan kwam zetten zei hij 'Masha, ik weet niet wat je aan het doen bent maar ik stel voor dat je even een sigaretje roken en over een minuut of tien terugkomt, anders raak ik helemaal in de war.'
Oud 11-02-2009, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn ene docent Nederlands was hartstikke raar maar wel een fucking held eigenlijk. Een mattie en ik hebben 'm een bouquetreeksboekje cadeau gedaan bij de eindexamenuitreiking en dat vond ie echt heel liev.
Haha, wat een prachtcadeau voor een docent Nederlands.
Oud 11-02-2009, 18:43
Verwijderd
Para, heb je nog een interessante film a la Delicatessen? Vanavond krijg ik gasten en wil ze toch eigenlijk wel iets bizars te zien geven.
Oud 11-02-2009, 18:44
Verwijderd
Ik had trouwens ook nog een docente Nederlands die me na de les kwam vertellen dat ze moest huilen van ontroering bij m'n laatste boekverslag.
Oud 11-02-2009, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik had trouwens ook nog een docente Nederlands die me na de les kwam vertellen dat ze moest huilen van ontroering bij m'n laatste boekverslag.
Wat.
Oud 11-02-2009, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Para, heb je nog een interessante film a la Delicatessen? Vanavond krijg ik gasten en wil ze toch eigenlijk wel iets bizars te zien geven.
Hmm, heb je Tideland al gezien?
Oud 11-02-2009, 18:48
Tink*
Tink* is offline
Van welk boek? Wat een emo!
Oud 11-02-2009, 18:49
Verwijderd
Neen. Ik ga 'm wel even binnenhalen. Bedankt, .
Oud 11-02-2009, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Wat.
Ja, dat vond ik ook. Ze kwam ook heel dicht bij me staan toen ze het zei. Maar dat deed ze bij iedereen een beetje, want ze kende het concept 'persoonlijke ruimte' niet echt.
Oud 11-02-2009, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Neen. Ik ga 'm wel even binnenhalen. Bedankt, .
Hij is minder grappig dan Delicatessen, meer bizar en surreëel. Maar wel ontzettend goed.

Citaat:
Van welk boek? Wat een emo!
An American Tragedy.
Oud 11-02-2009, 18:51
Verwijderd
Citaat:
ze kende het concept 'persoonlijke ruimte' niet echt.
Dat probleem had ik met een docente aardrijkskunde. Die hing altijd helemaal over je heen, met handen op je schouders, als ze je even wat kwam uitleggen of vertellen. Ze hield ook heel erg van koffie dus dan kwam er zo'n zure walm uit haar mond, .
Oud 11-02-2009, 18:55
Tink*
Tink* is offline
Mijn docente Engels zei in de vierde toen ik Brave new world wilde lezen dat het waarschijnlijk wat te moeilijk was. Ik weet niet of ze het nu persoonlijk voor mij bedoelde of gewoon voor de hele klas, maar ik ga er maar even uit dat het persoonlijk was. En toen was het boek prima te doen. De bitch onderschatte me!
Oud 11-02-2009, 18:57
Verwijderd
Ho, de deurbel! Tijd om schone was te innen van de moeder.
Oud 11-02-2009, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah!
Citaat:
Ik wilde je niet wegjagen hoor. kusje
Awww Lieve mini's
Oud 11-02-2009, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Mijn docente Engels zei in de vierde toen ik Brave new world wilde lezen dat het waarschijnlijk wat te moeilijk was. Ik weet niet of ze het nu persoonlijk voor mij bedoelde of gewoon voor de hele klas, maar ik ga er maar even uit dat het persoonlijk was. En toen was het boek prima te doen. De bitch onderschatte me!
Ik las 'm ook in de derde. Het is helemaal geen moeilijk boek, maar de meeste mensen willen gewoon Harry Potter of Adrian Mole lezen.

Citaat:
Dat probleem had ik met een docente aardrijkskunde. Die hing altijd helemaal over je heen, met handen op je schouders, als ze je even wat kwam uitleggen of vertellen. Ze hield ook heel erg van koffie dus dan kwam er zo'n zure walm uit haar mond, .
Het probleem met dergelijke mensen is dat er niet aan te ontkomen valt. Je doet telkens een klein stapje achteruit en dan doen zij een klein stapje vooruit tot je met je rug tegen de muur staat en ze met hun hoofd op tien centimeter afstand vriendelijk aan het sputteren zijn.
Oud 11-02-2009, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Jij drinkt zelf ook lekker veel koffie he
Oud 11-02-2009, 19:17
Verwijderd
Gelukkig heb ik geen probleem met persoonlijke ruimte en heb ik eigenlijk altijd wel kauwgom bij me.
Oud 11-02-2009, 19:18
Verwijderd
Ja jaeger, hou je niet van knuffeln?
Oud 11-02-2009, 19:19
Swlabr
Swlabr is offline
Oh hey, Soija is NIET geband.
Oud 11-02-2009, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Hihoi!
Oud 11-02-2009, 19:20
Verwijderd
Dat klopt. Iemand krijgt hooguit een hand.
Oud 11-02-2009, 19:21
Verwijderd
Uitzonderingen zijn mooie vrouwen, natuurlijk.

Hoewel het er ook dan nog vanaf hangt hoeveel ik heb gedronken.
Oud 11-02-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Oh hey, Soija is NIET geband.
Niet? Had dittrich het besloten en is het teruggedraaid? Oh wacht dat mag ik niet eens vragen
Citaat:
Hihoi!
Hai hoi !
Citaat:
Dat klopt. Iemand krijgt hooguit een hand.
Jammer voor de wereld
Oud 11-02-2009, 19:23
Swlabr
Swlabr is offline
Kijk aan, zo doe ik het ook Jaeger.
Swlabr
Swlabr is offline
Bij vrouwen zeg ik altijd "No can do, ik ben moslim". Dan flikkeren ze wel op.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga vroeg naar bed Want ik ben sehr mude
Oud 11-02-2009, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Uitzonderingen zijn mooie vrouwen, natuurlijk.

Hoewel het er ook dan nog vanaf hangt hoeveel ik heb gedronken.
Bij mooie vrouwen? Ik zou juist denken bij andere personen, mooie vrouwen mogen altijd wel

En trouwens
Oud 11-02-2009, 19:24
Verwijderd
Ik heb sowieso echt een hekel aan die mensen die je dan gaan begroeten met een zoen of zo. Gelukkig hebben de meeste mensen dat ondertussen wel door.
Oud 11-02-2009, 19:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb sowieso echt een hekel aan die mensen die je dan gaan begroeten met een zoen of zo.
Ik ook hoor Alleen vriendinnen en vriendje mogen dat!
Oud 11-02-2009, 19:25
Verwijderd
Ook vriendinnen mogen dat niet.
Oud 11-02-2009, 19:26
Verwijderd
Ik kon dat vroeger nooit hebben, tegenwoordig veel beter (van sommige mensen dan).
Oud 11-02-2009, 19:27
Swlabr
Swlabr is offline
Sowieso mensen die je meteen meer dan een hand geven.
Oud 11-02-2009, 19:28
Verwijderd
Goed commentaar bij SBS6, bij de wedstrijd: "Allereerst het Wilhelmus. Het volkslied van Nederland".

Oh, bedankt voor de uitleg.
Oud 11-02-2009, 19:28
Verwijderd
Whahaha autisten
Oud 11-02-2009, 19:30
Verwijderd
Ik ben geen autist. Ik heb wel een aardig probleem met sociaal contact. Ik kan absoluut geen gesprek voeren met een vreemde. Daarvoor erger ik me te snel aan mensen of aan small-talk.
Oud 11-02-2009, 19:30
Swlabr
Swlabr is offline
Ik dan weer wel.
Oud 11-02-2009, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen autist. Ik heb wel een aardig probleem met sociaal contact. Ik kan absoluut geen gesprek voeren met een vreemde. Daarvoor erger ik me te snel aan mensen of aan small-talk.
Ik ook Behalve je laatste zin, dat niet per se.
Oud 11-02-2009, 19:34
Verwijderd
hello again lieve medesociaalgestoorden
Verwijderd
Ik ga morgen tegen het uitzendbureau zeggen dat ik geen nachtdiensten wil meer draaien. 1 is prima maar meer ook niet. ik voel me gewoon hartstikke kut de hele tijd. bah.
Verwijderd
hmmm energy slammers
Oud 11-02-2009, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ga morgen tegen het uitzendbureau zeggen dat ik geen nachtdiensten wil meer draaien. 1 is prima maar meer ook niet. ik voel me gewoon hartstikke kut de hele tijd. bah.
dan is het het extra geld ook niet waard als je er zo verrot van wordt
Oud 11-02-2009, 19:37
Verwijderd
Citaat:
dan is het het extra geld ook niet waard als je er zo verrot van wordt
ja precies. het is gewoon hartstikke zwaar, als je nou de hele tijd bezig was was het wat anders, maar het meeste van de tijd is het hangen en vervelen.
Oud 11-02-2009, 19:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dan moet je het niet meer gaan doen!
Oud 11-02-2009, 19:38
Verwijderd
gelukkig is het rookhok wel klaar vandaag, gister was er een nieuwe betonvloer gestort en moest ik buiten roken ;x
Oud 11-02-2009, 19:39
Verwijderd
Ik wil weleens een maandje nachtdienst draaien volgens mij. Om het ooit meegemaakt te hebben en veel te verdienen. Later krijg ik natuurlijk een 9 tot 5 kantoorbaan.
Oud 11-02-2009, 19:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
gelukkig is het rookhok wel klaar vandaag, gister was er een nieuwe betonvloer gestort en moest ik buiten roken ;x
Op school roken wij in het bushokje. Met zijn allen. Best gezellig, maar wel krap, vooral als het regent

Regels voor berichten