Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren: Enchilladas van Knorr met gehakt, mais, paprika en tomaat
Vandaag: Kant en klaar pannenkoeken met kaas, stroop en suiker/kaneel
|
Verwijderd
|
Thanks Calyx, ik ga het eens proberen.
OT :Vanavond maak ik een marokkaanse burger van courgettes/couscous/peterselie/koriander/gember-komijnpoeder/knoflook/pinda's/rozijnen/en nog wat uit een boek, ben erg benieuwd of het wat wordt. En dan met winteraardappeltjes en groentemix erbij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gisteren: penne rigate met quorn-tomatensaus, verse basilicum en hüttenkäse. Vandaag: andere helft van de tomatensoep (Heinz pomodori), wss tosti en een salade.
|
Simpel want tentamens Grieks aardappel-courgettepannetje en yoghurt met verse aardbeien na <3.
|
Ik denk dat we gaan gourmetten ofzo
![]() Edit: Bijna goed, het werd barbecuen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2009 om 17:43. |
![]() |
|
Gisteren simpele andijviestamppot met rooktofu.
Vandaag maak ik penne rigate met notengehakt?, pesto rosso, cherrytomaatjes en hüttenkäse. En allebei de dagen zelf gemaakte appel-chocolade crumble na ![]()
Laatst gewijzigd op 13-04-2009 om 16:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: vanavond macaroni bolognese met geraspte jonge kaas en gehaktballen en boer'n appeltaart vla toe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag heb ik een late paaslunch gehad met o.a. gevulde avocado, allerlei soorten vis, salade met geitenkaas, ham, foccacia, paté etc. Dus 's avonds niets meer gegeten, want dat was meer dan genoeg. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat eten we vandaag? #2 Mr Soija | 500 | 31-03-2017 17:47 | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 |