Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Dan had je toch voor je ging schrijven hier kunnen posten dat het gelijkspel was? Citaat:
![]() En wie graag, want ik zie het niet. @ AllureV EoS en ik hebben nog op Daborah gestemd. Hij zou daarmee twee stemmen moeten hebben dan de rest. Neemt niet weg dat we verraders, heksen en stelletjes en dat soort ongein in het spel hebben zitten natuurlijk. ![]() Update: Ghidorah Severus KaPip Light fighter EoS VeGs Mr Soija Matige muis Archont Ghidorah Kleinepierik Cherry Springs Absinthe Tink* Archont arPos Mr Soija Vytan Sens Matige Muis Katje Absinthe Biertank52 Tink* Kleinepierik Biertank Geen punt Light fighter Allure Wammus Allure Daboman Sense Vytan Laatst gewijzigd op 15-05-2009 om 23:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Uiteindelijk is het niet alleen interessant wie er vaak in gelijkspel lijstjes staan, maar zeker ook wie er altijd buiten blijven. |
![]() |
||
Citaat:
We zullen erop letten hoor. Want speleider kunnen natuurlijk toveren he, ![]()
||
Citaat:
||
@ Spelleiders;
Haha, ik snap dat jullie niet kunnen toveren en zo bedoelde ik het niet. ![]() Citaat:
![]() Het kan dat ze willen overleggen of bewust wachten met antwoorden om dergelijke verdenkingen te voorkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Leuk verhaal
![]()
Spoiler
Citaat:
![]() Gelijkspel is altijd het meest leerzaam, dus ik zie wel wat potentieel, zat er inderdaad wel dik in met 2 stemmen verschil. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-05-2009 om 23:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, vreemd. Ik ben ook wel benieuwd tussen wie het nou gelijkspel was. Ghidorah sowieso, maar dan zijn er verder Mr Soija en Kleinepierik die meer dan twee stemmen hebben... Op het eerste gezicht zijn dus de Ghidorah-stemmers verdacht, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat heks en/of verrader op Soija of Kleinepierik gestemd heeft/hebben. Oftewel; ik heb nog geen idee.
![]() ![]() |
![]() |
|
Lisa wil graag een nieuwe post:
De dorpelingen en wolven samen hebben de cupido eruit gestemd! Hebben ze er in elk geval gelijke belangen bij ![]() De wolven hebben nu tot vanavond 20:30u om hun maaltijd te kiezen. 1. Light Fighter 2. Wammus 3. Eye of Sauron 4. Katje 5. arPos 6. Severus 7. Ghidorah 8. VeGs 9. Allure 10. Kazet Nagorra (/Pippeloen) 11. Matige Muis 12. Archont 13. Vytan 14. Mr Soija 15. Cherry Springs 16. Absinthe 17. kleinepierik (cupido) 18. Tink* 19. geen punt 20. Daboman 21. Biertank 52 22. Sens. Blauw = opgehangen (dit was dus de edit aan het verhaal en alles hierboven was zonder kennis van deze uitslag) kusjes spelleider
||
Citaat:
Ik vind vytan's opmerking dan ook wel een beetje opvallend. Het is nog niet duidelijk wie er wel of geen wolven zijn. De informatie van deze stemronde gaat pas tellen wanneer er meer informatie aan kan worden toegevoegd. Verder staat hij zelf "veilig" in de stemlijst.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Of jullie zijn geliefden en stemmen strategisch op elkaar...
Hm, ik roep ook maar wat. Overigens wil ik mezelf niet vrijpleiten (of nou ja, ergens ook wel natuurlijk) maar ik zou het wel sterk vinden als er in het Kleinepierik-lijstje wolven zitten. Met drie stemmen tegenover vijf vind ik hen juist minder verdacht dan al die mensen die als enige op een andere speler stemmen. Dus focussen op alle Ghidorah-, Kleinepierik- en Soija-stemmers lijkt me niet logisch. |
![]() |
|
![]() |
Gunstig dat de cupido er uit is, geliefden staan nu alleen. Het gelijkspel is erg interessant in latere rondes in verband met stemlijstjes. Aan de andere kant, er wordt ook vaak door andere dan de badquys gesjoemeld met die lijstjes. Ik wil daar geen waarde meer aanhechten of in elk geval niet teveel.
nu afwachten wat de wolven vanavond gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De verrader kan in zo'n geval mee gestemd hebben om te back-uppen. Voor mij zijn er momenteel nog te veel mogelijkheden om op basis van die lijstjes iets te zeggen. Wat ik dan weer interessant vind is dat Mr.Soija nog leeft. Ik had geen beginner gekozen als ik hem op had kunnen hangen. Ik denk dat hij niet in het gelijkspel heeft gezeten. De opmerking van Vytan vind ik nogal onschuldig. Iemand trouwens nog ideeën wie een n00b als kleine pierik geliefden zou maken? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #60 Allure | 500 | 28-06-2009 22:16 | |