Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2009, 21:47
TopDrop
TopDrop is offline
Wat Barabas zegt. Alleen moet je er dan niet voor 6 maanden aan vast zitten, wat waarschijnlijk het geval is, als je in onderhuur gaat bij die jongen die tijdelijk weggaat. Alhoewel het ook wel een ontzettend gedoe is om 2x binnen 6 maanden te verhuizen. Je kan het proberen, maar je kunt ook kijken of je gewoon iets anders kan vinden. Dan zit je niet met die 6 maanden waarna je iets moet vinden dat daarop aansluit.
Oud 25-06-2009, 21:49
Verwijderd
Dat is waar, maar wat het een beetje is, ik ben het superbeu om met vreemden te wonen. De meeste mensen zoeken toch een gezellige sociale huisgenoot, terwijl ik het liefst zoveel mogelijk op mezelf ben.

het wordt dus nogal moeilijk om zo'n soort woonruimte te vinden, en ik trek het hier denk ik echt niet langer, dus het is een goede oplossing om even in Delft te wonen denk ik.
Oud 25-06-2009, 21:49
TopDrop
TopDrop is offline
Ik was akkoord gegaan met een tijdelijke kamer voor 3 a 4 maanden, omdat dat bij iemand in huis was die ik wel goed ken. Vlak daarna kreeg ik mijn huidige permanente kamer aangeboden, en heb ik die tijdelijke afgeslagen. Ik moet zeggen, nu ik hier helemaal geinstalleerd ben, dat ik er heel erg tegenop zou zien om over een tijdje er weer uit te moeten en weer te verhuizen.
Oud 25-06-2009, 21:51
TopDrop
TopDrop is offline
Sta je al een tijdje ingeschreven bij de ssh? Ik woon nu op de Uithof met 2 huisgenootjes. Ik zie ze niet ontzettend vaak, maar af en toe een praatje maken is wel gezellig.
Oud 25-06-2009, 21:55
Verwijderd
Mja, die SSH, ik vind dat allemaal nogal kut. Ik weet niet eens zeker hoe het zit met m'n inschrijving. En ik wil ook echt niet op de Uithof wonen.
Oud 25-06-2009, 21:56
TopDrop
TopDrop is offline
Wat is er zo erg aan de ssh? En ik woon helemaal aan de rand van de Uithof. 50 meter lopen en ik lig in een weiland in de zon met een boek met niemand om mij heen <3
Oud 25-06-2009, 22:16
Verwijderd
Nou goed, ik denk dat ik het wel doe. Als het niks blijkt te zijn dan is het toch maar voor 5 maanden. En ik wil hier denk ik sowieso wel weg, het huis geeft me geen goed gevoel.
Oud 25-06-2009, 22:25
Verwijderd
Oud 25-06-2009, 22:52
Verwijderd
michael jackson is dood
Oud 25-06-2009, 22:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
michael jackson is dood
Nee, Farrah Fawcett is dood, Micheal Jackson heeft een hartstilstand gehad.
Oud 25-06-2009, 22:54
Martiño
Martiño is offline
Tenminste, dat zeggen nu.nl, cnn.com en nos.nl
Oud 25-06-2009, 22:55
Verwijderd
kijk hier staat het : http://frontpage.fok.nl/nieuws/113163/-
bij de updates.
Oud 25-06-2009, 22:57
Verwijderd
Ah kut! Ik was het ook aan het volgen op Fok, zie nu de update! Als het echt zo is vind ik het best schokkend.
Oud 25-06-2009, 22:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
kijk hier staat het : http://frontpage.fok.nl/nieuws/113163/-
bij de updates.
Hm, nos.nl zegt dat alleen TMZ dat heeft gezegd en er verder geen bevestiging is van andere nieuwsbronnen.

Maargoed, maar een klein gedeelte van de reanimaties zijn succesvol, dus grote kans dat hij uiteindelijk wel zal overlijden.
Oud 25-06-2009, 22:59
Verwijderd
zm en alles.
Oud 25-06-2009, 23:02
Verwijderd
Triest dat het zo afloopt met zo'n grootheid.
Oud 25-06-2009, 23:03
Verwijderd
Nou over dood gesproken, op m'n werk kunnen bewoners beneden eten of op hun eigen kamer. ik breng dan koffie en thee rond voor de mensen die op hun kamer blijven. Bij 1 mevrouw wist ik dat ze beneden at en soms boven. Maar ik ging niet naar binnen. Bleek ze opgebaard in die kamer te liggen blij dat ik niet naar binnen ben gegaan en fijn dat ze je dat even vertellen
Oud 25-06-2009, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Nou over dood gesproken, op m'n werk kunnen bewoners beneden eten of op hun eigen kamer. ik breng dan koffie en thee rond voor de mensen die op hun kamer blijven. Bij 1 mevrouw wist ik dat ze beneden at en soms boven. Maar ik ging niet naar binnen. Bleek ze opgebaard in die kamer te liggen blij dat ik niet naar binnen ben gegaan en fijn dat ze je dat even vertellen
Poe wat naar!
Oud 25-06-2009, 23:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Toen ik laatst avonddienst had was er op de eerste hulp een patiënt binnengekomen waarbij de reanimatie niet meer had geholpen. Omdat ze in de gebruikelijke doorgang nieuwe vloeren aan het leggen waren moesten we een aantal keren door de kamer waar het lichaam lag totdat de patholoog er was. Dat was ook niet zo leuk, maar ik kan er wel een beetje tegen, maar mijn begeleidster vond het echt onprettig.
Oud 25-06-2009, 23:08
Verwijderd
er was ook een meneer die seks met me wou
toen zei ik dat ik een vriend heb, en toen zei hij 'ach joh wat kan jou die vriend nou schelen, je bent toch niet getrouwd? hij is er toch niet bij en hij hoeft het toch niet te weten?' ;d;d
Oud 25-06-2009, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Toen ik laatst avonddienst had was er op de eerste hulp een patiënt binnengekomen waarbij de reanimatie niet meer had geholpen. Omdat ze in de gebruikelijke doorgang nieuwe vloeren aan het leggen waren moesten we een aantal keren door de kamer waar het lichaam lag totdat de patholoog er was. Dat was ook niet zo leuk, maar ik kan er wel een beetje tegen, maar mijn begeleidster vond het echt onprettig.
Ha dat lijkt me ook best eng ja!
ik heb pas 1 keer een dode meegemaakt op het werk dus ik ben er nog niet echt aan gewend
en dat vond ik trouwens best eng, want we moesten die dode mevrouw helemaal wassen en verzorgen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
er was ook een meneer die seks met me wou
toen zei ik dat ik een vriend heb, en toen zei hij 'ach joh wat kan jou die vriend nou schelen, je bent toch niet getrouwd? hij is er toch niet bij en hij hoeft het toch niet te weten?' ;d;d
TopDrop
TopDrop is offline
jeetje
Oud 25-06-2009, 23:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ha dat lijkt me ook best eng ja!
ik heb pas 1 keer een dode meegemaakt op het werk dus ik ben er nog niet echt aan gewend
en dat vond ik trouwens best eng, want we moesten die dode mevrouw helemaal wassen en verzorgen.
Ik heb ook een keer iemand zien overlijden, dat vond ik wel heel apart. Mijn collega's hebben me toen heel fijn opgevangen, hoewel ik niet kan zeggen dat het me enorm geraakt heeft, vooral omdat ik die patiënt niet kende. Verder heb ik nog nooit een dramatisch overlijden of reanimatie meegemaakt.
Oud 25-06-2009, 23:35
Allure
Allure is offline
Michael Jackson heeft een hartaanval gehad.
Oud 25-06-2009, 23:37
Uice
Uice is offline
Farrah Fawcett, die is pas dood.
Oud 25-06-2009, 23:40
TopDrop
TopDrop is offline
scroll eerst eens even netjes naar boven voordat jullie dingen posten plz
Oud 25-06-2009, 23:41
Verwijderd
Het wordt menens mensen. De Mexiaanse griep, de Q-koorts, de financiele crisis, Michael Jackson dood. Het worden barre tijden!
Oud 25-06-2009, 23:43
Verwijderd
Nee, maar ik meen het. The world is an ugly place. Het wordt tijd dat het 2012 wordt en dat het afgelopen is.
Oud 25-06-2009, 23:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
scroll eerst eens even netjes naar boven voordat jullie dingen posten plz
Ik wist al dat het er stond, hoor. Maar omdat Jackson genoemd werd moest ook Fawcett weer genoemd worden, anders is het oneerlijk.
Oud 25-06-2009, 23:44
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik wist al dat het er stond, hoor. Maar omdat Jackson genoemd werd moest ook Fawcett weer genoemd worden, anders is het oneerlijk.
zo had ik dat niet begrepen!
Oud 25-06-2009, 23:44
Uice
Uice is offline
Nu is het wachten op de eerste persoon die Michael Jackson met Photoshop engeltjes laat aanranden. Hoewel, ik denk dat de eerste vijfhonderd al bijna klaar zijn.
Oud 25-06-2009, 23:45
Allure
Allure is offline
Is hij echt dood?
Oud 25-06-2009, 23:45
Verwijderd
Ik vind het gewoon niet leuk meer. Hetis toch niet leuk meer mensen? Ik wil misschien zm en alles.
Oud 25-06-2009, 23:48
Verwijderd
Michael Jackson is dood, snel, zm en alles!!1!
Uice
Uice is offline
Ik vind het prima. Ik leef tenminste nog.
Verwijderd
Ja, wij kunnen tenminste nog nieuwe afleveringen van The Simpsons zien. In tegenstelling tot Michael.
Oud 25-06-2009, 23:49
Allure
Allure is offline
Ik dacht eerst, waar staat zm voor.
Oud 25-06-2009, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Michael Jackson is dood, snel, zm en alles!!1!
Neeee, niet door Michael Jackson gekkie.
Oud 25-06-2009, 23:51
Uice
Uice is offline
Ik vind het trouwens wel een beetje nep dat ie nu dood is. Vroeger ging ze gewoon op hun dertigste dood aan de heroïne. Vijftig jaar een dan een hartaanval door je slechte conditie, ik vind het niks. Was dan nog heel oud en nog veel tragischer geworden. Want het was wel een tragisch figuur en op zich was het wel interessant geweest om te kijken hoe dat verder was gegaan.
Oud 25-06-2009, 23:51
TopDrop
TopDrop is offline
Hij is toch revived? Hij had een cardiac arrest, maar is nog niet dood geloof ik.
Oud 25-06-2009, 23:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
Hmkay
Oud 25-06-2009, 23:52
Uice
Uice is offline
Dan vind ik het al helemaal nep.
Oud 25-06-2009, 23:53
Verwijderd
Ach, er was wel meer nep aan hem, dus het is wel lekker in character.
Verwijderd
het is wel erg dat hij dood is, maar ook weer niet, want hij was al een aantal jaar op sterven na dood.
Uice
Uice is offline
Wij hebben de momenten meegemaakt waarin 'de wereld' in spanning zat om het lot van één van de grootste popsterren ooit. Moet je je voorstellen hoeveel zwakbegaafden net hebben gebeden.
Oud 25-06-2009, 23:54
TopDrop
TopDrop is offline
het is nu ook live op cnn
Oud 25-06-2009, 23:54
Verwijderd
Ik heb trouwens wodka gedronken en ben een beetje dronken. Dus vandaar. Ik drink niet meer zo vaak hoor, dus denk nou niet 'oh het is weer zover'.
Oud 25-06-2009, 23:56
Verwijderd
Dag uitjes. Onze generatie heeft wel een paar memorabele dingen meegemaakt nyeh
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten