Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2009, 21:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat internet zo doods is.
Oud 04-09-2009, 21:17
Verwijderd
mensen die hun fiets in een piepklein gaatje proppen naast jouw fiets, en als je dan aankomt je eerst een fiets tussen je spaken uit moet peuteren
Oud 04-09-2009, 22:16
Verwijderd
Die ransaap van een Andries Knevel in een gesprek over de radio-uitzending die minutieus beschreef waar de koninklijke familie zich bevond, en dat Karst T. dat had kunnen gebruiken als leidraad:

"Vindt u dat verantwoordelijk, zo'n live-uitzending?"

Soms heb ik zin om een kokosnoot kapot te slaan op Knevels hoofd.
Oud 05-09-2009, 02:27
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
mensen die niet snel genoeg uitstappen en zich door de reeds instappende menigte moeten boren zijn net zo vervelend als mensen die al instappen terwijl de hele lading nog uitstapt. en het laatste daar doelt N00dles op en dat weet jij ook best
En ik ben het er niet mee eens, waarom is men zo naïef in dit deel.
Oud 05-09-2009, 05:36
Verwijderd
Citaat:
En ik ben het er niet mee eens, waarom is men zo naïef in dit deel.
Waarom kun jij niet lezen? Ik zeg nergens dat de mensen langzaam uitstapten, maar dat deze lui bij het opengaan van de deuren zich een weg naar binnen wurmden. En dat is gewoon schijtirritant, helemaal als ze mij de weg daarbij versperren. Jij bent juist naïef als je denkt dat ze het recht hadden.
Oud 05-09-2009, 07:04
Verwijderd
Citaat:
Die ransaap van een Andries Knevel in een gesprek over de radio-uitzending die minutieus beschreef waar de koninklijke familie zich bevond, en dat Karst T. dat had kunnen gebruiken als leidraad:

"Vindt u dat verantwoordelijk, zo'n live-uitzending?"

Soms heb ik zin om een kokosnoot kapot te slaan op Knevels hoofd.

OT: Moe, verkouden, zorgen over studie, blaat..
Oud 05-09-2009, 10:41
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
maar dat deze lui bij het opengaan van de deuren zich een weg naar binnen wurmden. En dat is gewoon schijtirritant
en gewoonweg asociaal. geen discussie over mogelijk. en al denk je van wel, dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan of het woord asociaal even googlen.

natuurlijk zijn er 'uitzonderingen'. bijvoorbeeld als er slechts een man of twee/drie uit moet stappen en deze zichzelf keurig in een rijtje aan één zijde van de deur hebben gearrangeerd. dan kun je aan de andere zijde rustig naar binnenstappen. maar daar hebben we het nu niet over.
Oud 05-09-2009, 10:49
Verwijderd
Dat mijn script niet werkt terwijl dit het laatste is wat ik nog moet doen voor dit vervelende vak!
Oud 05-09-2009, 10:51
drukknoopje
drukknoopje is offline
Een hoop troep na een feestje is niet leuk.
Oud 05-09-2009, 14:01
Verwijderd
Een loopneus is bijzonder irritant als je over een tekening heen hangt.
Oud 05-09-2009, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Een loopneus is bijzonder irritant als je over een tekening heen hangt.
Mondkapje?
Oud 05-09-2009, 14:47
Verwijderd
Dat ik geen reismaatje heb omdat iedereen zo nodig moet studeren of werken.
Oud 05-09-2009, 14:48
Philosophy
Philosophy is offline
Dat ik te lange broeken heb gekocht.
Oud 05-09-2009, 22:23
Verwijderd
Dat nieuwe programma waarmee ik de RUG-email moet openen :wurg:
Het werkt hoogstens de helft van de tijd en is vreselijk langzaam terwijl ik toch geen langzame verbinding heb.
Oud 06-09-2009, 12:54
Verwijderd
Ik kan de muzieksmaak van mijn bovenbuurman ook niet op prijs stellen. Die van mijn schuinbovenbuurmeisjes evenmin maar zij zetten het tenminste niet zo enórm hard, bij hun muziek kan ik nog mijn eigen muziek opzetten en dan hoor ik die van hun niet meer. Als mijn bovenbuurman takkeherrie draait dan blijft dat toch mijn stereo overstemmen want die heeft maar gemiddelde boxjes.
Oud 06-09-2009, 13:11
Verwijderd
Ik ben momenteel nergens blij mee. Even zm en alles plegen, brb.
Oud 06-09-2009, 13:12
Philosophy
Philosophy is offline
Dat het telkens weer zo gaat.
Oud 06-09-2009, 13:45
sicilion
sicilion is offline
Dat ik in een aantal dagen mijn scriptie klaar moet hebben voor verdediging, omdat er een of andere klotehomo bij de examencommissie vindt dat ik geen recht heb op uitstel. Anders wordt ik het komende jaar uitgesloten van deelname aan de master. Stress
Oud 06-09-2009, 14:14
Verwijderd
Ik voel me echt belabberd. Ik zou willen dat het avond is, dan kon ik gaan slapen. Niet dat dat nu niet kan, maar dan lig ik vannacht wakker en daar heb ik dus niks aan. Kan iemand anders niet even mijn leven gaan leven of zo. [/rotbui]
Oud 06-09-2009, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Oud 06-09-2009, 15:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
+ de muis op m'n toetsenbord doet het op de één of andere manier niet .
Oud 06-09-2009, 16:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Behalve met mijn benen,borsten, neus, wenkbrauwen, tanden, huid, en handen?
Nou,
met het ge-elite van forumbazen. Centralistisch bestuur hier. Democratie is maar een vies woord op dit forum. Voor je het weet worden we in rode pakjes gehesen en moeten we met de rechterarm in de lucht over het forum marcheren en HEIL JON roepen.

Bovendien is mijn oog ontstoken.
Oud 06-09-2009, 16:22
Verwijderd
Oud 06-09-2009, 16:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 06-09-2009, 16:23
Verwijderd
Hij is te lang voor mijn sig
Oud 06-09-2009, 16:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dan neem je alleen "voor je het weet... heil jon roepen"
Oud 06-09-2009, 16:37
Missy
Missy is offline
Citaat:
Behalve met mijn benen,borsten, neus, wenkbrauwen, tanden, huid, en handen?
Nou,
met het ge-elite van forumbazen. Centralistisch bestuur hier. Democratie is maar een vies woord op dit forum. Voor je het weet worden we in rode pakjes gehesen en moeten we met de rechterarm in de lucht over het forum marcheren en HEIL JON roepen.

Bovendien is mijn oog ontstoken.
Gaat dit om mijn 'Nee.'? Het is bijna onmogelijk om iedereen er bij te betrekken.

Dat het toch weer iets slechter gaat.
Oud 06-09-2009, 16:38
Verwijderd
Dat er malware op m;n pc staat
Oud 06-09-2009, 16:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gaat dit om mijn 'Nee.'? Het is bijna onmogelijk om iedereen er bij te betrekken.
.
ja
Oud 06-09-2009, 17:19
Miekje*
Miekje* is offline
Om het feit dat ik de rits van mijn nieuwe rokje nog moet afwerken endat dat een rotklus is!
Oud 06-09-2009, 20:15
sicilion
sicilion is offline
Zit is uit te kijken naar het moment dat mijn stiefmama weer thuis komt, loopt ze gelijk te bitchen over alles en nog wat Gezellig, zo bij mij thuis...
Oud 06-09-2009, 21:01
Verwijderd
Dat het internet zo godskolere langzaam werkt en steeds uitvalt. En dat ik letterlijk niks beters te doen heb dan er toch maar aan blijven zitten.
Oud 08-09-2009, 00:36
Verwijderd
Ik had gisteren gewerkt aan keyframes voor mijn animatiefilmpje, en nu blijkt dat ik het niet gesaved heb ofzo? Mijn frames zijn weg!! Waar zijn ze?!?!
Oud 08-09-2009, 09:20
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik moet van de afgelopen zes maanden gaan uitzoeken hoeveel ik heb gewerkt enzo, en daar heb ik echt helemaal geen zin in. En ik weet dat ik ongeveer de helft al heb gedaan maar ik weet niet meer welke wel en welke niet en pfff.
Oud 08-09-2009, 09:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van het feit dat mn vader alleen vraagt of ik beneden kom zodat ik de keuken kan schoonmaken.
Oud 08-09-2009, 09:24
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Van het feit dat mn vader alleen vraagt of ik beneden kom zodat ik de keuken kan schoonmaken.
kmoet ook keuken schoonmaken maar heb echt geen zin!
Oud 08-09-2009, 09:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Irritant he! en ik heb ookal gekookt voor ze!
Oud 08-09-2009, 13:27
Verwijderd
Like, 100 muggenbulten die ook nog eens heel lang blijven.
Oud 08-09-2009, 16:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik modderfokking griep krijg op de dag van m'n eerste college, waar ik best wel naar uitkeek. Nu mis ik dus de hele eerste week en ik ken niemand in mijn nieuwe groepje, dus kan ook niet vragen of ik aantekeningen mag overnemen.
Zover het plan: 'vanaf week 1 alles goed bijhouden.'
Oud 08-09-2009, 18:44
Verwijderd
Een paar nieuwe mensen uit mijn klas waarvan ik niet begrijp op welke troep ze zijn aangenomen. Docenten die overdreven conceptueel lopen te doen over afschuwelijk lelijke tekeningen. Bijdehante mensen die op iedereen commentaar leveren maar zelf geen werk meenemen. Ov. Honger. Te lange lessen. Te grote klas. Stomme regelingen met veranderde lestijden.
Oud 08-09-2009, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Een paar mensen uit mijn nieuwe klas waarvan ik niet begrijp waarom ze zijn aangenomen. Docenten die overdreven conceptueel lopen te doen over afschuwelijk lelijke tekeningen. Bijdehante mensen die op iedereen commentaar leveren maar zelf geen reet doen. Ov. Honger. Te lange lessen. Te grote klas. Stomme regelingen met veranderde lestijden.
+ slome docenten. En dan niet een beetje sloom, nee SLOOM.
Oud 08-09-2009, 19:10
Verwijderd
Die nieuwe collega van mij is echt irritant. Hij stinkt naar zweet, loopt raar, praat raar (en teveel), maakt slechte grappen en maakt continu opmerkingen à la "ik mag dan wel een beetje traag zijn, maar..." Hoe vermoeiend kan een mens zijn? ;\
Oud 08-09-2009, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn stiefmoeder en haar hysterische gedrag. srsly, iemand aanvallen om een paar kruimels is niet normaal. Nee, ook niet als je je werk nog niet af hebt. En het is niet mijn schuld dat ze dat tot het laatste moment laat liggen!!!
Oud 08-09-2009, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
GmwbekfnucOEW>VR/ae mijn mooie nieuwe poster is van de muur gevallen, en heel raar ofzo, want nu zitten er dikke vouwen in .
Oud 08-09-2009, 20:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Werk vinden! Oef ik heb misschien wat maar ik vind het wel heel stom dat ze niet gewoon zeggen wat ik zou gaan verdienen. "Huhuh meer dan 2.50" Ja nou I bleedin' well hope so. Ik wou dat er een winkel was hier die hulp nodig had! Arghl. Of ik ga oppassen. MAar waar moet ik dan beginnen? Ik heb 0 ervaring! Moet ik buren lastig gaan vallen enzo. Oeh.
Oud 08-09-2009, 21:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je moet bij een slagerij of een versafdeling van een supermarkt gaan werken. Slagersloon en schoonmakersloon zijn het hoogst op onze leeftijd, want lichamelijk zwaar werk. En mentaal simpel
Ik krijg bij de slager 4,73 per uur.
Oud 08-09-2009, 21:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uhl, bij een slager werken
Oud 08-09-2009, 22:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is daar nou weer aan? Je mag op je 17e nog niet eens met de snijmachines dus je vingers lopen helemaal geen gevaar
Oud 08-09-2009, 23:16
Verwijderd
Wat moet je dan allemaal bij de slager doen? Vlees verpakken?
Oud 09-09-2009, 07:00
Missy
Missy is offline
Citaat:
Wat is daar nou weer aan? Je mag op je 17e nog niet eens met de snijmachines dus je vingers lopen helemaal geen gevaar
Oh, ik mocht dat wel gewoon op mijn zeventiende, al moest ik er wel een verklaring voor tekenen.

Ik kan gister niet waarderen en dat webmail het niet doen.

Regels voor berichten