Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Moe, verkouden, zorgen over studie, blaat.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
natuurlijk zijn er 'uitzonderingen'. bijvoorbeeld als er slechts een man of twee/drie uit moet stappen en deze zichzelf keurig in een rijtje aan één zijde van de deur hebben gearrangeerd. dan kun je aan de andere zijde rustig naar binnenstappen. maar daar hebben we het nu niet over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan de muzieksmaak van mijn bovenbuurman ook niet op prijs stellen. Die van mijn schuinbovenbuurmeisjes evenmin maar zij zetten het tenminste niet zo enórm hard, bij hun muziek kan ik nog mijn eigen muziek opzetten en dan hoor ik die van hun niet meer. Als mijn bovenbuurman takkeherrie draait dan blijft dat toch mijn stereo overstemmen want die heeft maar gemiddelde boxjes.
|
![]() |
|
Dat ik in een aantal dagen mijn scriptie klaar moet hebben voor verdediging, omdat er een of andere klotehomo bij de examencommissie vindt dat ik geen recht heb op uitstel. Anders wordt ik het komende jaar uitgesloten van deelname aan de master. Stress
![]()
|
Behalve met mijn benen,borsten, neus, wenkbrauwen, tanden, huid, en handen?
Nou, met het ge-elite van forumbazen. ![]() ![]() Bovendien is mijn oog ontstoken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat het toch weer iets slechter gaat.
|
Ik moet van de afgelopen zes maanden gaan uitzoeken hoeveel ik heb gewerkt enzo, en daar heb ik echt helemaal geen zin in. En ik weet dat ik ongeveer de helft al heb gedaan maar ik weet niet meer welke wel en welke niet en pfff.
|
Dat ik modderfokking griep krijg op de dag van m'n eerste college, waar ik best wel naar uitkeek. Nu mis ik dus de hele eerste week en ik ken niemand in mijn nieuwe groepje, dus kan ook niet vragen of ik aantekeningen mag overnemen.
Zover het plan: 'vanaf week 1 alles goed bijhouden.' ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Een paar nieuwe mensen uit mijn klas waarvan ik niet begrijp op welke troep ze zijn aangenomen. Docenten die overdreven conceptueel lopen te doen over afschuwelijk lelijke tekeningen. Bijdehante mensen die op iedereen commentaar leveren maar zelf geen werk meenemen. Ov. Honger. Te lange lessen. Te grote klas. Stomme regelingen met veranderde lestijden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Werk vinden! Oef ik heb misschien wat maar ik vind het wel heel stom dat ze niet gewoon zeggen wat ik zou gaan verdienen. "Huhuh meer dan 2.50" Ja nou I bleedin' well hope so. Ik wou dat er een winkel was hier die hulp nodig had! Arghl. Of ik ga oppassen. MAar waar moet ik dan beginnen? Ik heb 0 ervaring! Moet ik buren lastig gaan vallen enzo. Oeh.
||
Citaat:
Ik kan gister niet waarderen en dat webmail het niet doen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |