Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet of we heel veel beter af zijn met zo'n Mad Max-mentaliteit
![]() Zonde: http://www.actueelnederland.nl/item/...d-gewond-.html En ook erg sneu voor het kind natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() Maar het is vooral wat Louis Armstrong al zei: ![]()
|
Inzichtloze mensen moeten gewoon verwijderd worden uit het verkeer, of de samenleving
![]() Hoevaak het niet gebeurd dat een of andere pipo zichzelf ergens tussen wilt proppen, maar daarmee het hele verkeer ophoud. Dat ik dan even sein met m'n lichten dat hij nog wel voor mij mag, maar dat ze dan zó gaan treuzelen dat ik vaak denk van bekijk het dan maar... en dat ze dán ineens gaan rijden -_-' LET EENS OP WAT ER OM JE HEEN GEBEURT ALS JE ZO'N DOMME ACTIE MAAKT ![]() ![]() Daar kan ik me écht om opwinden ![]()
|
Mja, het moet van twee kanten komen. Ook de andere partij moet zich niet al te vlot op z'n teentjes getrapt voelen en wat geduld tonen. Mensen maken fouten, en zolang ze het niet met opzet doen hoef je ze er ook niet meteen voor af te branden
![]()
|
Verwijderd
|
nou op sommige momenten kan je geen fouten maken want dan hebben er HEEL VEEL mensen last van en dat moet men ook begrijpen, als jij omdat je te dom of egoïstisch bent een kruispunt vastzet mag je best uitgescholden worden
en nee ik heb death race nog niet gezien, is ie leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op basis van je vorige posts denk ik dat je Death Race wel eens leuk zou kunnen vinden. Zelf vond ik hem erg vermakelijk, maar ik heb een lage vermaakgrens wat films betreft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Had laatst zo iemand, die het kruispunt totaal blokkeerde omdat hij nog door groen wilde rijden. Heb net zo lang m'n claxon ingedrukt gehouden tot ik er langs kon (ik moest linksaf, hij rechtdoor in tegemoetkomende richting). Wat een debielen, zeker bij dat kruispunt, want mijn licht springt na 5 seconden weer op rood en dan duurt het 3 minuten voor hij weer op groen gaat
![]()
|
vanmiddag reed ik achter iemand die op de bijrijderstoel 3 kratjes warsteiner opgestapeld had staan die hij tijdens het rijden met zijn rechter hand vast hield
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Wat een muts vanmiddag op knooppunt Eemnes. Ze reed in haar Polo op de rechter strook die overgaat in de strook naar Amersfoort, ik reed links een stukje achter haar, op de strook naar Amsterdam. Ik reed ca. 110 km/u, zij hooguit 80. Het eerste stuk ligt daar een doorgetrokken streep, daar ging ze dan ook braaf niet overheen. Tot het einde van de doorgetrokken streep. Daar gaf ze richting aan en ging direct naar links. Niet erg fijn, als je daar dan nog maar 20 meter van verwijderd bent en toch wel een behoorlijk snelheidsverschil hebt. Ik moest dus vol op de rem, en zag in mijn spiegel een mooi harmonica effect en een erg chaotisch verkeersbeeld. En dan durft zo'n muts je even later nog boos aan te kijken ook als je haar voorbij rijdt, omdat je met grootlicht hebt geseind in de hoop dat ze haar lompe maneuvre zou afbreken/corrigeren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet per se een piraat, maar hij zit wel leuk bij
![]() http://www.rtl.nl/components/actueel...atpakopdak.xml
|
Kom ik vandaag een rotonde oprijden, blijkt er iemand achteruit aan het rijden te zijn OP de rotonde, omdat hij blijkbaar voorbij z'n afslag was gegaan
![]() Moest vol op de rem, met als gevolg dat ik verder gleed. Scheelde bijna niks, en vervolgens naar mij gebaren ![]() Ben blij voor hem dat 'ie een snelle auto had, anders was het niet best afgelopen denk ik ![]() Wat een klootmongool ![]()
|
Verwijderd
|
Haha, relax man. Idioten houdt je toch, gewoon lekker verbazen en verder rijden
![]() Ik had toen het zo heerlijk gesneeuwd had iemand die keihard zat te bumperkleven, maar dan ook echt keihard. Hij zat constant op <1m van m'n bumper maar inhalen... Ho maar en dat terwijl het nog wel een 4 baans weg was en het dus makkelijk kon. Toen ik m'n voorganger maar ging inhalen om van die vent af te zijn, ging hij bij diegene keihard zitten bumperkleven... Volgens mij had hij zelf gewoon niet door dat hij zo hard zat te kleven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Had ik hier al gepost dat ik een tijdje terug op de A73 een achteruit rijdende vrachtwagen ben tegengekomen omdat ie een afslag had gemist? Ow jah, gewoon op de rechter rijstrook hoor. IN DE MIST! Hoe moeilijk is het om gewoon ff door te rijden naar de volgende afslag, daar te draaien en dan weer terug te rijden? Kost waarschijnlijk nog amper meer tijd ook dan met een trekker-oplegger achteruit te moeten stuntelen. Moet ik er nog bij vertellen dat het een oost-europeaan was? Ik heb toen maar even melding gedaan bij het KLPD, inclusief kenteken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Nee, dat had je nog niet gepost
![]() ![]() Ik heb wel eens op de A73 gehad dat er file begon te vormen vanwege de afgesloten tunnels, er een auto op de vluchtstrook achteruit weer voorbij kwam gereden (vermoedelijk ook om een andere afrit te pakken), en dat die ons een minuut later links weer voorbij kwam ![]()
|
Maar ja, gewoon een kwestie van oostblok nummerborden behandelen als blauwe kentekenplaten: 'pas op, deze dude kan niet rijden en doet gekke dingen'. Daarmee is het meeste wel te voorkomen.
||
Citaat:
![]() Als mensen zich na een domme actie verontschuldigen, of even een gebaar maken kan ik het meestal wel goed laten gaan. Maar als ze dan vervolgens naar mij gaan gebaren alsof ik de wegpiraat ben, dan snap ik wel eens ![]() Geeft soms ook wel leuke herinneringen ![]() Had een aantal maanden terug iemand die ontzettend zat te bumperkleven op de snelweg in z'n gepimpte seat leon. Ik reed toen een gevaarlijke/scherpe bocht in met advies snelheid van 50. Ik reed op dat moment 70 want ik kende die bocht niet en hij bleef maar pushen. Komt hij me na die bocht voorbij en steekt z'n middelvinger op, waarop ik een scherpe stuurbeweging maakte zijn kant op met een wat boze blik. Wel grappig om ze dan te zien reageren op mijn reactie, die ook veel te overdreven was, maar hij krabbelde toch wat paniekerig terug met z'n middelvingertje ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
^Da's waar, maar dan moeten ze wel de haaietanden aanpassen - iemand voorrang geven terwijl hij dat niet heeft kan ook behoorlijk gevaarlijk zijn
![]() |
![]() |
|
Iemand besloot dat hij eerst op de rem kon trappen om vervolgens toch naar links te gaan om een vrachtwagen in te halen, net toen ik bezig was met hem inhalen. Daar kwam toch wel enig hard remwerk aan te pas om hem niet te raken.
||
Citaat:
Ook weer zoiets stoms gister: Ik was op de snelweg en dr was zo'n auto met maar een werkende koplamp. Ik dacht nog: zal ik em signalen geven? maarja als ie er voorbij is vraag ik me dan af of het zin heeft, en toen ging ik bedenken 'wat is dat toch irritant, maar 1 licht, en je ziet het zo vaak!' In het dorp werd ik zelf geflitst door een tegenligger en was bijna thuis, dus even checken, en ja hoor, deed het ook nie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je iemand aanrijdt die al dan niet terecht stopt, die je van tevoren had kunnen zien, lijkt me dat je tenminste deels schuldig zou zijn. Klinkt trouwens alsof het die rotonde is in Hilversum als je van het Arenapark richting Diependaalse laan gaat. Ook altijd zo'n feest van zowel meerdere als één rijbaan in de meest onlogische constructie ooit.
|
Nee want die rotonde heeft nog pijlen met waar je moet voorsorteren en een verhoging tussen de 2 rijbanen, die vind ik nog wel redelijk logisch. Dit is de Escherrotonde bij Groeneveld in Baarn. (Als je de weg van Hilversum via Anna's hoeve naar Baarn neemt), met 5 uitgangen (op 1 uitgang na allemaal met maar 1 baan, waaronder de uitgang waar ik heen moest).
Ik heb met rijlessen zo geleerd dat je na de laatste afslag die je niet neemt je naar de rechterbaan terug moet gaan, en moest het toch even checken. en het was ook echt niet alsof ik er op een haar na tegenaan zat hoor, ik kon gewoon remmen en alles maar ik schrok, ook omdat er autos achter je rijden die niet verwachten dat je zo hard remt en stil gaat staan op een rotonde (want nou stonden we inmiddels met 3+ autos op de rotonde op die fietser te wachten) |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben die in Hilversum idd sinds kort op de schop gegooid hoor ik nu. Daarvoor was het één groot feest van mensen die elkaar afsneden en op elkaar inreden.
|
Er wisselde vandaag op de snelweg een busje van rijstrook, maar hij vergat daarbij te spiegelen. Hij gooide zo zijn bus naar rechts toe terwijl er al een auto reed. Die auto moest keihard op de rem en een uitwijkmanoeuvre maken. De chauffeur van het busje had het allemaal niet eens door volgens mij, want uit niks bleek dat hij zelf schrok en voorkwam dat die twee met flinke snelheid op elkaar botsten.
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, dat soort figuren zijn erg jammer. Dat had ik een tijd terug met een Belg. Toen ik dus toeterde en hem met groot licht signalen gaf zette hij zijn manoeuvre gewoon onverstoorbaar door. Iets later haalde ik hem in en toen liet hij mij overduidelijk heel erg boos de middelvinger zien en hij schreeuwde iets
![]() ![]() Ach ja, ik zou ook zo gefrustreerd zijn wanneer ik een instapmodelletje Dacia Logan MCV zou rijden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|