Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
met google vond ik dit topic van een forum. als je dat stappenplan volgt, denk ik dat je wel goede kans hebt om het te fixen.
http://forums.linksysbycisco.com/lin...read.id=112370
||
Citaat:
![]() als je vervolgens je wachtwoord verandert, moet je bij username 'admin' invoeren en bij password je dan ingestelde password.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Weet je wat moeilijk is. Componeren als mijn vader meekijkt.
*met veel pijn en moeite eerste regel nootjes op papier heeft* vader: "Goh nee bij die tekst zou ik dat helemaal anders doen. en die versiering zou ik niet doen, die zou ik bij de herhaling doen, en ik zou hier een kleine terts doen en LAAT MIJ MAAR EVEN" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Morgen naar de tandarts
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik moet ook nog een afspraak maken ![]() Citaat:
|
![]() |
|
ben je ook allochtoon als bijvoorbeeld je ouders in nederland geboren zijn, emigreren, je daar geboren wordt, je een paar jaar opgroeit, en je vervolgens (met je ouders) naar nederland komt?
||
Citaat:
Een beetje alsof je een heel lang heel goed gedicht schrijft, en je stopt er één keer het woord 'maneschijn' of 'tranenregen' in omdat dat daar echt heel goed past, en dan gaat iemand zich daar druk om maken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens de gangbare officiële definitie van allochtoon "iemand die in het buitenland geboren is of van wie tenminste een ouder in het buitenland geboren is" wel hè. Maar volgens de gangbare dagelijks-taalgebruik-definitie van allochtoon "iemand die is opgevoed binnen een cultuur die niet op de Nederlandse lijkt" niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder zingt altijd een parallele terts naar boven als ze meezingt met muziek. Enkele zussen van haar ook. Enkele andere zussen zingen een paralelle terts naar beneden. Als mijn oma jubileert maken ze altijd een nieuwe tekst op een bestaand liedje en dan zingen alleen mijn ooms de oorspronkelijke melodie terwijl mijn moeder en tantes allemaal wat anders doen
![]() |
![]() |
|
Ja dat doet mijn moeder ook altijd
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() niet dat ik nog een keer alles ga kijken, maar toch ![]() 13th street zendt het ook al een tijdje uit, maar niet iedereen heeft dat. Laatst gewijzigd op 02-11-2009 om 14:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is ook vanuit de ontzag-voor-je-meerdere-cultuur. Laatst gewijzigd op 02-11-2009 om 14:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Conclusie: het hangt er allemaal vanaf. ![]() |
![]() |
|
|