Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2009, 12:40
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Linksys WRT54G2 V1
Heb al op hun site gezocht, staan allerlei tips op, maar het lukt gewoon niet. Er staat dan dit

Dat is toch onduidelijk? Ik moet dus admin invullen als wachtwoord, maar wat als gebruikersnaam??

Maar de router is niet van ziggo, dan gaan ze natuurlijk niet een nieuwe (gratis) opsturen als die van een ander merk niet werkt.
je moet het username vakje leeglaten, en bij password 'admin' invullen.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik weet nog wel iets om aan 50 euro te komen [afbeelding]
Verwijderd
Citaat:
hoi.
Ik verveel mij.
Hoe kom je voor morgen aan 50/100 euro?
I neeeeeed money
Je kontje verkopen achter het station.
Oud 02-11-2009, 12:41
Rationeel
Rationeel is offline
admin voor username én wachtwoord lijkt me.
Oud 02-11-2009, 12:41
TopDrop
TopDrop is offline
met google vond ik dit topic van een forum. als je dat stappenplan volgt, denk ik dat je wel goede kans hebt om het te fixen.

http://forums.linksysbycisco.com/lin...read.id=112370
Oud 02-11-2009, 12:42
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik heb een linksys wrt54gc, en bij mij moest ik ook het username vakje leeglaten

als je vervolgens je wachtwoord verandert, moet je bij username 'admin' invoeren en bij password je dan ingestelde password.
Oud 02-11-2009, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, er is een plek in Amsterdam.....
Booo you wrong ik ben geen sletje

Citaat:
pippeloen schreef:
Je kontje verkopen achter het station.
Dat gaat te furr, te furr
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je hebt geen username nodig inderdaad, voor zover ik weet.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik heb een linksys wrt54gc, en bij mij moest ik ook het username vakje leeglaten

als je vervolgens je wachtwoord verandert, moet je bij username 'admin' invoeren en bij password je dan ingestelde password.
kan ook
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Als je er geld voor krijgt heet het inderdaad geen slet meer.
Oud 02-11-2009, 12:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
je moet het username vakje leeglaten, en bij password 'admin' invullen.
Citaat:
Dat werkt allebei niet. Dan krijg ik de melding

Citaat:
401 Unauthorized
Authorization required.
Citaat:
met google vond ik dit topic van een forum. als je dat stappenplan volgt, denk ik dat je wel goede kans hebt om het te fixen.

http://forums.linksysbycisco.com/lin...read.id=112370
Zal ik even gaan proberen .
Rationeel
Rationeel is offline
nee, dan ben je zakenvrouw.
Verwijderd
Citaat:

Dat gaat te furr, te furr
nou dan heb je morgen geen geld.
Oud 02-11-2009, 12:47
Verwijderd
Citaat:

als je er geld voor krijgt heet het inderdaad geen slet meer.

Citaat:
pippeloen schreef:
nou dan heb je geen geld
Oud 02-11-2009, 12:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 02-11-2009, 12:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet je wat moeilijk is. Componeren als mijn vader meekijkt.
*met veel pijn en moeite eerste regel nootjes op papier heeft*
vader: "Goh nee bij die tekst zou ik dat helemaal anders doen. en die versiering zou ik niet doen, die zou ik bij de herhaling doen, en ik zou hier een kleine terts doen en LAAT MIJ MAAR EVEN"
Oud 02-11-2009, 12:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dus nu heb ik weer niks
Oud 02-11-2009, 12:54
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
vader: "Goh nee bij die tekst zou ik dat helemaal anders doen. en die versiering zou ik niet doen, die zou ik bij de herhaling doen, en ik zou hier een kleine terts doen en LAAT MIJ MAAR EVEN"
Oud 02-11-2009, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ahh dat is kut!
Oud 02-11-2009, 12:56
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
msn gaat hier niet
Oud 02-11-2009, 13:00
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
t lijkt me dat je best kunt zeggen van, MAG IK HET ZELF EVEN DOEN JA?!
Oud 02-11-2009, 13:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfffffffff wat een gedoe! Ik ga eerst maar eens boodscappen doen. Probeer het later wel even . Maar thanks iedereen, voor het meedenken!
Oud 02-11-2009, 13:08
Verwijderd
Morgen naar de tandarts ik ben er niet bang voor ofzo, maar er gaat sowieso een vulling vervangen worden en eigenlijk wil ik ook de voorkant van mn snavel wat opgeknapt hebben dus misschien moeten er dan nog meer vullingen vervangen worden of misschien kan dat helemaal niet en misschien heb ik nog meer gaatjes. En mijn tanden zijn de laatste tijd zo gevoelig dat lachen soms al pijnlijk is door de koude lucht dus dat wordt vast een feestje morgen ;x;x;x
Oud 02-11-2009, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Morgen naar de tandarts ik ben er niet bang voor ofzo, maar er gaat sowieso een vulling vervangen worden en eigenlijk wil ik ook de voorkant van mn snavel wat opgeknapt hebben dus misschien moeten er dan nog meer vullingen vervangen worden of misschien kan dat helemaal niet en misschien heb ik nog meer gaatjes. En mijn tanden zijn de laatste tijd zo gevoelig dat lachen soms al pijnlijk is door de koude lucht dus dat wordt vast een feestje morgen ;x;x;x
Ik haat tandartsen.
Oud 02-11-2009, 13:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
t lijkt me dat je best kunt zeggen van, MAG IK HET ZELF EVEN DOEN JA?!
Ja ik heb hem echt moeten wegjagen, gotsamme. En toen bekende hij ook al dat zijn vrouw ook niet kan componeren met hem erbij
Oud 02-11-2009, 13:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eigenlijk is het best grappig ja

(ik droomde laatst trouwens dat ik aan het componeren was en dat mijn vader heel boos werd over een toonladder waarbij de tweede stem een parallelle terts deed omdat dat zo'n cliché was. )
Oud 02-11-2009, 13:17
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
niet leuk
ik moet ook nog een afspraak maken
Citaat:
Eigenlijk is het best grappig ja

(ik droomde laatst trouwens dat ik aan het componeren was en dat mijn vader heel boos werd over een toonladder waarbij de tweede stem een parallelle terts deed omdat dat zo'n cliché was. )
ik snap je droom niet maar als ik het goed begrijp was het een nachtmerrie
Oud 02-11-2009, 13:20
TopDrop
TopDrop is offline
ben je ook allochtoon als bijvoorbeeld je ouders in nederland geboren zijn, emigreren, je daar geboren wordt, je een paar jaar opgroeit, en je vervolgens (met je ouders) naar nederland komt?
Oud 02-11-2009, 13:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
niet leuk
ik moet ook nog een afspraak maken

ik snap je droom niet maar als ik het goed begrijp was het een nachtmerrie
nou niet precies, maar wel een beetje. Ik was een opera aan het componeren, vet ingewikkeld, en ik had een mooie vinding gedaan voor een duet en toen ging mijn vader boos worden omdat het een cliche was.
Een beetje alsof je een heel lang heel goed gedicht schrijft, en je stopt er één keer het woord 'maneschijn' of 'tranenregen' in omdat dat daar echt heel goed past, en dan gaat iemand zich daar druk om maken.
Oud 02-11-2009, 13:49
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ben je ook allochtoon als bijvoorbeeld je ouders in nederland geboren zijn, emigreren, je daar geboren wordt, je een paar jaar opgroeit, en je vervolgens (met je ouders) naar nederland komt?
ik zou zeggen van niet, maar er zijn heel veel verschillende definities van de term allochtoon
Oud 02-11-2009, 13:58
Verwijderd
he die serie dexter waar iedereen hier zo gek op is gaan ze nu ook blijkbaar uitzenden op de publieke, en op uzg staan de eerst twee afleveringen al online. Ga ik misschien straks ook eens kijken of ik het leuk vind.
Oud 02-11-2009, 14:01
Verwijderd
Volgens de gangbare officiële definitie van allochtoon "iemand die in het buitenland geboren is of van wie tenminste een ouder in het buitenland geboren is" wel hè. Maar volgens de gangbare dagelijks-taalgebruik-definitie van allochtoon "iemand die is opgevoed binnen een cultuur die niet op de Nederlandse lijkt" niet.
Oud 02-11-2009, 14:03
Verwijderd
Mijn moeder zingt altijd een parallele terts naar boven als ze meezingt met muziek. Enkele zussen van haar ook. Enkele andere zussen zingen een paralelle terts naar beneden. Als mijn oma jubileert maken ze altijd een nieuwe tekst op een bestaand liedje en dan zingen alleen mijn ooms de oorspronkelijke melodie terwijl mijn moeder en tantes allemaal wat anders doen maar het klinkt dan toch minder saai.
Oud 02-11-2009, 14:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja dat doet mijn moeder ook altijd Weet je dat dat echt superoud is? Dat deden ze al aan het eind van de middeleeuwen. Dan namen ze een gregoriaans gezang en dan deden ze er een nieuwe tekst op en dan een tweede stem erbij en klaar. Trouwens, in de Messiah van Händel zitten een paar koren die allemaal van een duet van een van zijn opera's komen. Maar dan met nieuwe tekst en kleine variaties. Dus het is heel muzikaal verantwoord wat je moeder en oma enzo doen!
Oud 02-11-2009, 14:07
Verwijderd
Vroeger was er geen plagiaat, toen was er hergebruik van goede ideeën
Oud 02-11-2009, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mijn vader juist erg handig. Hij heeft een gigantische werkplaats en als ik dan een prototype moet maken vraag ik altijd of ik even in z'n werkplaats mag om iets te maken. Uiteindelijk komt hij dan vaak met een beter idee en maakt hij het ook nog
Oud 02-11-2009, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Als je van 1 auteur steelt is het plagiaat, als je van een heleboel steelt is het onderzoek
Oud 02-11-2009, 14:15
Verwijderd
Als je het tussen aanhalingstekens zet en erbij zegt van wie je het hebt is het sowieso geen plagiaat meer maar een citaat

Mijn onderzoek gaat over ..... Zoals pietje et al. al zo mooi zeiden:
<kopie van artikel van pietje et al.>
<referentie>

klaar!
Oud 02-11-2009, 14:16
Verwijderd
Als je van vier tot tien auteurs steelt is het een review.
Oud 02-11-2009, 14:16
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
he die serie dexter waar iedereen hier zo gek op is gaan ze nu ook blijkbaar uitzenden op de publieke, en op uzg staan de eerst twee afleveringen al online. Ga ik misschien straks ook eens kijken of ik het leuk vind.
wat een helden. eindelijk
niet dat ik nog een keer alles ga kijken, maar toch

13th street zendt het ook al een tijdje uit, maar niet iedereen heeft dat.

Laatst gewijzigd op 02-11-2009 om 14:23.
Oud 02-11-2009, 14:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind mijn vader juist erg handig. Hij heeft een gigantische werkplaats en als ik dan een prototype moet maken vraag ik altijd of ik even in z'n werkplaats mag om iets te maken. Uiteindelijk komt hij dan vaak met een beter idee en maakt hij het ook nog
Dat is lekker ja. Mijn vader is er zo-een die al een beter idee heeft als je nog amper de eerste schets op papier hebt. Dat werkt gewoon niet
Oud 02-11-2009, 14:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Heel vroeger was alle kunst sowieso van God en wij ook dus alles was van iedereen!

Zou er in het communisme ook geen plagiaat bestaan?
Oud 02-11-2009, 14:35
Verwijderd
Citaat:

Heel vroeger was alle kunst sowieso van God en wij ook dus alles was van iedereen!

Zou er in het communisme ook geen plagiaat bestaan?
Nou mijn vader heeft vaak Chinese (dus communistische) masterstudenten en die plagieren bij het leven en zijn zich echt van geen kwaad bewust. Want als er al een heel goed artikel over geschreven is, waarom zouden zij het dan op een andere manier omschrijven, dat zou toch niet respectvol voor de oorspronkelijke auteurs zijn?
Maar dat is ook vanuit de ontzag-voor-je-meerdere-cultuur.

Laatst gewijzigd op 02-11-2009 om 14:49.
Oud 02-11-2009, 14:47
Batave
Batave is offline
dus.
Oud 02-11-2009, 15:07
Sherlock
Sherlock is offline
Jeuw
Oud 02-11-2009, 15:24
Verwijderd
Citaat:
dus.
dus wat? (:
Oud 02-11-2009, 15:26
Allure
Allure is offline
Heb jij je ava misschien ook in grote versie Mean?
Oud 02-11-2009, 15:30
Allure
Allure is offline
Citaat:
Landen hanteren verschillende definities van het begrip allochtoon. Stel, een Italiaans echtpaar gaat in Nederland wonen en krijgt in Nederland een kind. Dat kind krijgt dan niet de Nederlandse nationaliteit, terwijl in sommige andere landen de plaats van geboorte de nationaliteit bepaalt.

Conclusie: het hangt er allemaal vanaf. In jouw voorbeeld zou ik zeggen dat het kind Nederlander is.
Oud 02-11-2009, 15:38
Verwijderd
Zo, aanstekergas gescoord, brander werkt. En nu is het chillen geblazen in mijn pinguinpyjamabroek.
Oud 02-11-2009, 15:46
Sherlock
Sherlock is offline
zo lekker weer tennissen

Regels voor berichten