oh hij is nu al klaar! dacht dat het langer duurde altijd. Nog 10-12 minuten. Ik ben misselijk van de honger.
Advertentie
13-11-2009, 22:55
Verwijderd
Mijn zusje is slim. Ze doet popcornspul in een pan, zet de kookplaat zo hoog als kan, en gaat dan naar domino day kijken. De stank is niet te harden beneden.
13-11-2009, 22:55
Verwijderd
13-11-2009, 22:56
Verwijderd
Smakelijk Pip
13-11-2009, 22:59
Verwijderd
dankje. nog 3 minuten
13-11-2009, 23:02
Verwijderd
Citaat:
HILVERSUM - Jaap Amesz, alias Terror-Jaap de zware winnaar van De Gouden Kooi, was een acteur. Dit bekende hij in de uitzending van Jensen.
In de Gouden Kooi treiterde hij andere kandidaten weg en deed alles om om als winaar uit de bus te komen. Het leverde hem een geldprijs op van 1,3 miljoen euro op. Maar daarvan heeft hij niet lang kunnen genieten omdat hij zijn kapitaal had ondergebracht bij de DSB.
Bij Jensen op de bank bood Jaap zijn excuses aan voor zijn wangedrag: "Ik kan niet zeggen dat ik er trots op ben, maar ik deed al die rare dingen omdat ik wilde winnen. Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik gekwetst heb."
"Ik heb dingen gedaan die moreel gezien niet door de beugel konden en dat was geheel mijn eigen keuze. Mijn alterego Terror Jaap heeft mensen het leven zuur gemaakt, want ik was een acteur in De Gouden Kooi." (AK)
Het leverde hem een geldprijs op van 1,3 miljoen euro op. Maar daarvan heeft hij niet lang kunnen genieten omdat hij zijn kapitaal had ondergebracht bij de DSB.
Citaat:
daarvan heeft hij niet lang kunnen genieten
Dit doet me goed, heel goed.
13-11-2009, 23:04
Verwijderd
Citaat:
HOOFDDORP - Het spelpersonage Mario is door de grootste loodgietersorganisatie in Spanje, ASEFOSAM, uitgeroepen tot erelid. Dit maakte de organisatie bekend via een persbericht.
Hihi ik moet nog een opdracht sturen naar een docent want dat mocht alleen vandaag als je nog recht wilde op een herkansing Nouja, ik doe het toch maar om 2 uur 's nachts, ik ben benieuwd of hij daar echt over gaat zeuren.
14-11-2009, 00:20
Verwijderd
och heden
14-11-2009, 00:22
Verwijderd
dan ben je dus 1 uur en 22 minuten te laat!
14-11-2009, 00:24
Verwijderd
ongemerkt een tweede tip hebben gemaakt
14-11-2009, 00:25
Verwijderd
heb ik ook weleens
14-11-2009, 00:25
Verwijderd
kijk je al 3rd rock from the sun pip en vind je het leuk?
ja ik ben nu bij seizoen 3 en de download voor 4/5/6 is bijna klaar. Soms moet ik huilen van het lachen, vooral bij seizoen 1. En vooral bij die aflevering van dick die dan z'n haar gaat verven en die leren broek aanhad, toen ging ik echt stuk
ja ik ben nu bij seizoen 3 en de download voor 4/5/6 is bijna klaar. Soms moet ik huilen van het lachen, vooral bij seizoen 1. En vooral bij die aflevering van dick die dan z'n haar gaat verven en die leren broek aanhad, toen ging ik echt stuk
ja! als hij net zijn haar heeft geverfd en dan in de spiegel kijkt. OH MY GOD I'M GORGEOUS!!!! <3
Ik weet niet hoe letterlijk dit is, maar hij zegt alleen maar dat hij een acteur was in dat spel... hij kan net zo goed bedoelen dat hij daar alles geacteerd heeft, niet dat het zijn beroep is.