Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben eens naar de global scores gaan kijken, wie er bovenaan stond met kills, score, etc.
Zitten veel cheaters bij: http://www.youtube.com/TTGghettoman voor filmpjes. thetechgame is een of andere community die zich focussed op glitches etc. Wat een nep zooi
||
Citaat:
![]() Maar ik vind 't niet echt een bug, nee. Ik bedoel, je hoeft er niet excessief vage dingen voor te doen om dat ding te activeren. 4 kills -> carepackage -> crackhead run. En ik bedoel, als ik het doe, dan komt er geheid een andere kerel van 't andere team achter me aan, dus zo heb je altijd wel wat om die shit te counteren. Ik vind dat ze 't gewoon zo moeten houden.
||
Citaat:
Inmiddels level 46. Ik ben niet zo hardcore, dus ja. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meerdere keren nukes gehaald ermee (zonder harriers/chopper gunner) op de juiste maps. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is thermal scope goed zeg ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Zijn er ook mensen die veel met de throwing knife spelen?
Ik en een vriend van mij gaan binnenkort een montage maken met zieke kills (van throwing- en tactical knife kills) Hier alvast een preview Preview *klik* |
![]() |
|
Hadden jullie commando aanstaan?
Ik heb tactical knife op me M9, werkt goed. Waarom verkies je overigens smoke above stun of flash? Edit: hoe maak je eigenlijk zulke goeie filmpjes? (van je gamemateriaal, niet youtube algemeen)
||
Citaat:
Wij gebruiken inderdaad commando. Wij gebruiken echter altijd stun, ik weet niet waar jij een smoke-grenade ziet. De filmpjes worden opgenomen met een videokaart (EasyCap DC60+, die hebben wij online besteld voor ~15 euro). Dat worden opgenomen in Ulead (zit bij de Easycap). Vervolgens stoppen we het Sony Vegas 9, waar we dus alles monteren, de instellingen goed zetten en het filmpje wordt gerendered. Btw Hier het vervolg op mijn vorige post: http://www.youtube.com/watch?v=woXbquIVO2k |
![]() |
|
Tof, tof, ik ben ook steeds meer skills aan het krijgen met tactical/trowing knife. Op me M9 vanwege de accuratie. Gisteren nog een prachtige 3 killstreak game-winning incl. trowing knife. Hij liep trap op, ik gooi me knife iets verder omhoog, prachtige hit.
Verder lukken de nukes aardig, heb er al 5
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vingeroefeningentopic #2 Dingaantouwtje | 469 | 03-07-2013 17:18 | |
De Kantine |
Al scheen ook nergens meer de zon, toch speelde hij saaiccordeon #1587 Verwijderd | 501 | 25-07-2011 21:12 | |
Games |
call of duty modern warfare 3 cenarulez | 10 | 07-04-2011 17:27 | |
Games |
Cod 7 - Black Ops JUR-95 | 80 | 12-01-2011 19:37 |