Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2010, 08:38
Arachnia
Arachnia is offline
Ik speel het.
Ik faal erin.

Maar iets hardcore spelen is voor watjes.
Ik vind 't veel leuker om met thermal en FMJ ergens te gaan zitten waar je zo gezien kan worden, maar ze gewoon langs je heen lopen.
Advertentie
Oud 18-01-2010, 09:24
Young Predator
Young Predator is offline
Heb me kill-death ratio nu ook eindelijk in balans (positief).
Het focussen op een nuke gaat me goed af, gisteren miste ik nog maar 2 kills.
Oud 19-01-2010, 16:49
Verwijderd
Weet je wat lullig was ik had modern warfare 1 toen kocht ik 2 maar ik moest bij online helemaal opnieuw beginnen duurd echt lang!!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 21:21
Young Predator
Ben eens naar de global scores gaan kijken, wie er bovenaan stond met kills, score, etc.

Zitten veel cheaters bij: http://www.youtube.com/TTGghettoman voor filmpjes.

thetechgame is een of andere community die zich focussed op glitches etc.
Wat een nep zooi
Oud 21-01-2010, 11:28
Young Predator
Uitgever Activision en ontwikkelaar Infinity Ward hebben een patch uitgegeven voor de PC-versie van Modern Warfare 2. De update is nu via Steam te downloaden.

De patch verhelpt onder andere een bug waardoor valsspelende spelers harder dan gewoonlijk konden rennen en een bug waardoor valsspelers in de game negatieve ervaringspunten konden uitdelen wanneer zij werden neergeschoten. Daarnaast is de Model 1887, een shotgun in de game, beter gebalanceerd en is de muisbesturing van het spel verbeterd.

Volgens Infinity Ward's communitymanager Robert Bowling hoeven ook spelers van de PlayStation 3- en Xbox 360-versie niet lang meer te wachten op een nieuwe update. Een patch voor deze consoles zou zich inmiddels in de testfase bevinden.

Bron: Gamer.nl

Even een vraag aan jullie:
Citaat:
De patch verhelpt onder andere een bug waardoor valsspelende spelers harder dan gewoonlijk konden rennen
. Hier doelen ze op het feit dat je sneller loopt als je een carepackage in je hand hebt. Maar dit is toch geen bug? In Counterstrike was het immers toch ook feit dat je harder liep als je je knife vast hield? Is ook niet meer dan logisch, een paar gram vs een paar kilo a la weapon. Dat ze dit valsspelen noemen is maar zwak. Dat plus dat iedereen die 'bug' kon toepassen, m.a.w. het was helemaal geen bug. Heb veel goeie scores weten te halen met Marathon pro, light weight pro en carepackage run.
Oud 21-01-2010, 11:32
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Even een vraag aan jullie: . Hier doelen ze op het feit dat je sneller loopt als je een carepackage in je hand hebt. Maar dit is toch geen bug? In Counterstrike was het immers toch ook feit dat je harder liep als je je knife vast hield? Is ook niet meer dan logisch, een paar gram vs een paar kilo a la weapon. Dat ze dit valsspelen noemen is maar zwak. Dat plus dat iedereen die 'bug' kon toepassen, m.a.w. het was helemaal geen bug. Heb veel goeie scores weten te halen met Marathon pro, light weight pro en carepackage run.
Ik ook, ik vind dat zo lachen om te doen.

Maar ik vind 't niet echt een bug, nee.
Ik bedoel, je hoeft er niet excessief vage dingen voor te doen om dat ding te activeren.
4 kills -> carepackage -> crackhead run.

En ik bedoel, als ik het doe, dan komt er geheid een andere kerel van 't andere team achter me aan, dus zo heb je altijd wel wat om die shit te counteren.
Ik vind dat ze 't gewoon zo moeten houden.
Oud 21-01-2010, 20:01
rens..
rens.. is offline
ik vind het goed eigenlijk
nu nog even alle levelhackers eruit filteren: Sommige mensen waren de eerste week 10 prestige lvl 70.... dat kan gewoon niet (toch?)
Oud 21-01-2010, 20:54
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
nu nog even alle levelhackers eruit filteren: Sommige mensen waren de eerste week 10 prestige lvl 70.... dat kan gewoon niet (toch?)
Betwijfel ik.

Inmiddels level 46.
Ik ben niet zo hardcore, dus ja.
Oud 22-01-2010, 08:03
Young Predator
Citaat:
Zijn cheaters. Die hebben op de een of andere manier de exp getuned. 1 kill is instant lvl 70. (zie thetechgame.com)
Oud 22-01-2010, 13:27
Verwijderd
Care package bug is al gefixed.

Marathon met lightweight and een carepackage uit op normal mode en niets en niemand pakte je. Die shit was echt belachelijk. De 1887 zijn eindelijk volledig generfed.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 13:48
Young Predator
Citaat:
Marathon met lightweight and een carepackage uit op normal mode en niets en niemand pakte je.
Oneens, dat je snel kon rennen hield niet in dat je niet doodgeschoten kon worden. Ben vaak genoeg neergeknalt ondanks dit.
Oud 22-01-2010, 14:11
V¡ncent
V¡ncent is offline
Ik ben nu lvl 70 eerste prestige
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Oneens, dat je snel kon rennen hield niet in dat je niet doodgeschoten kon worden. Ben vaak genoeg neergeknalt ondanks dit.
Dan loop je waarschijnlijk verkeerd of zat je in de periode dat 1887 nog overpowered was.

Meerdere keren nukes gehaald ermee (zonder harriers/chopper gunner) op de juiste maps.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 17:39
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben Titles aan het jagen nog ff game winning kil met trowing knife en dan ga ik prestige in
Oud 25-01-2010, 10:11
Young Predator
Citaat:
ben Titles aan het jagen nog ff game winning kil met trowing knife en dan ga ik prestige in
Veel geluk. Ik ben toch maar gaan snipen met me intervention om Ghillie in the mist te halen. Nog 70 one hit kills en heb hem compleet (200)

Wat is thermal scope goed zeg
Oud 25-01-2010, 17:13
sonnyspek
sonnyspek is offline
he wil iemand met mij een clan oprichten of dat ik in een clan van een ander kan?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 08:23
Young Predator
Citaat:
Dan loop je waarschijnlijk verkeerd of zat je in de periode dat 1887 nog overpowered was.

Meerdere keren nukes gehaald ermee (zonder harriers/chopper gunner) op de juiste maps.
Of jij speelde tegen gigantische noobs met een slechte aim!
Oud 26-01-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Of jij speelde tegen gigantische noobs met een slechte aim!
Dan zou ik ook een enorme noob moeten zijn gezien de automatching. Doet uiteindelijk dus niets af aan hoeveel de combo overpowered zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 15:51
Young Predator
Citaat:
Dan zou ik ook een enorme noob moeten zijn gezien de automatching
Welke automatching? Mijn zusje speelt namelijk ook op mijn account, en teams worden arranged. Weinig automatching dus, laat staan wanneer je een game joined die al bezig is.
Oud 27-01-2010, 22:20
Verwijderd
Automatching, lui met dezelfde skills. Zelfde skills en nog een nuke kunnen halen met enkel knifen dankzij je carepackage+perks --> carepackage+perks belachelijke combo.

Het is generfed voor een reden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 12:05
TrashBombastic
TrashBombastic is offline
Zijn er ook mensen die veel met de throwing knife spelen?
Ik en een vriend van mij gaan binnenkort een montage maken met zieke kills (van throwing- en tactical knife kills)

Hier alvast een preview
Preview *klik*
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 18:09
Young Predator
Hadden jullie commando aanstaan?

Ik heb tactical knife op me M9, werkt goed. Waarom verkies je overigens smoke above stun of flash?

Edit: hoe maak je eigenlijk zulke goeie filmpjes? (van je gamemateriaal, niet youtube algemeen)
Oud 29-01-2010, 12:40
uav-online
uav-online is offline
Hoi

Op mw2tips.com staan super veel gameplay vids met commentaar, allemaal gesorteerd op map, wapen en commentator. Het kijken van commentating vids heeft mij in het begin echt enorm geholpen. Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 21:47
Verwijderd
Het is verslavend
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 21:45
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb het nu wel genoeg gespeeld de FAMAS is gewoon té goed
Oud 22-02-2010, 10:02
TrashBombastic
TrashBombastic is offline
Citaat:
Hadden jullie commando aanstaan?

Ik heb tactical knife op me M9, werkt goed. Waarom verkies je overigens smoke above stun of flash?

Edit: hoe maak je eigenlijk zulke goeie filmpjes? (van je gamemateriaal, niet youtube algemeen)
Hey, sorry voor de late reactie.

Wij gebruiken inderdaad commando. Wij gebruiken echter altijd stun, ik weet niet waar jij een smoke-grenade ziet.

De filmpjes worden opgenomen met een videokaart (EasyCap DC60+, die hebben wij online besteld voor ~15 euro). Dat worden opgenomen in Ulead (zit bij de Easycap). Vervolgens stoppen we het Sony Vegas 9, waar we dus alles monteren, de instellingen goed zetten en het filmpje wordt gerendered.

Btw
Hier het vervolg op mijn vorige post:
http://www.youtube.com/watch?v=woXbquIVO2k
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 17:32
Young Predator
Tof, tof, ik ben ook steeds meer skills aan het krijgen met tactical/trowing knife. Op me M9 vanwege de accuratie. Gisteren nog een prachtige 3 killstreak game-winning incl. trowing knife. Hij liep trap op, ik gooi me knife iets verder omhoog, prachtige hit.

Verder lukken de nukes aardig, heb er al 5
Oud 22-02-2010, 20:00
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb een tijdje nuke in mijn pakket gehad vind er bar weinig aan dus ga vaker voor de:

Predator Missle, Emergency Airdrop en AC130 combo
Oud 25-02-2010, 15:01
Verwijderd
Iemand tips hoe je makkelijk extended mags op je Scar H kan halen? Ik ben druk bezig, maar heb nog maar 14 kills...
Super spel, btw
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 15:16
Sherlock
Sherlock is offline
Gewoon knallen! probeer wel als je ze bv uit een raam ziet steken door de muur te schieten ipv recht op ze af.
Oud 25-02-2010, 16:51
Verwijderd
Ik heb zonet gehoord, dat als door die kraan van highrise schiet, het ook telt als FMJ kills
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten